Jump to content

ауди 80 2.0 16 v ACE ГАСНЕ И ГЛЪХНЕ


bambuleo

Recommended Posts

чисто нов потенциометър 137 лева,само в магазин на бош

потенциометъра ми е перфектен,гледахме го и го настроихме както си е по технически данни,не е износен,защото по необясними причини едната пластинка не опираше в него,като нов е, а този син датчик някой има ли представа каква му е цената?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 176
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тони,температурния ти датчик стои в задната част на главата,точно под делкото.Моя го сменях,около 20лв. мисля беше.И не е син.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони,температурния ти датчик стои в задната част на главата,точно под делкото.Моя го сменях,около 20лв. мисля беше.И не е син.

И аз знам че не е син,да не намесваме политиката,моля,някой да не се изцепи че е червен или жълт :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробихме дупка за да регулираме клапата, доведохме я до празен ход на 1000 оборота,както и паленето на бензин без подаване на педала за газта,но сега трябва да се регулира и потенциометъра защото като е изместена клапата и там се дават вече различни показания и от 1000 оборота като се подаде газ и угасва , но след 2000 оборота още малко ще се вдигне на задни гуми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еееееееее най-сетне АСЕ/6А/то ми работи като руски часовник :owned::lol: ,цъквам ключа,пали си на бенз и стои на 1000 оборота,превключвам няколко пъти на газ-бенз и продължава да си стои на 1000, а как върви,не е истина,остана само свещите да сменя,защото имат нужда от това,голяма играчка беше , но все още се намират майстори,които се наемат да бутат мех инжекции,ще им построя паметник :lol: като казвам майстори,става дума за момчета под 30 години , но инженери в областта на автомобилите,а онези с лаптопчетата дето викат,тука има-тука нема /върви купи това,онова,ама май не е от него/ са за :huh:

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еееееееее най-сетне АСЕ/6А/то ми работи като руски часовник :hilezh::hilezh: ,цъквам ключа,пали си на бенз и стои на 1000 оборота,превключвам няколко пъти на газ-бенз и продължава да си стои на 1000, а как върви,не е истина,остана само свещите да сменя,защото имат нужда от това,голяма играчка беше , но все още се намират майстори,които се наемат да бутат мех инжекции,ще им построя паметник :hilezh: като казвам майстори,става дума за момчета под 30 години , но инженери в областта на автомобилите,а онези с лаптопчетата дето викат,тука има-тука нема /върви купи това,онова,ама май не е от него/ са за :steinigung:

Колега ,при правилно регулирани параметри електронния блок стабилизира оборотите на 890 а не на 1000.Кажи как регулира сместа, за да видим дали е правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,при правилно регулирани параметри електронния блок стабилизира оборотите на 890 а не на 1000.Кажи как регулира сместа, за да видим дали е правилно.

Когато е студена стои на 1000, а като загрее пада на 900.Ще я закача скоро на газоанализатор и ще замерим напрежението та потенциометъра,но трябва първо да сменя свещите,мисля да си сложа като сегашните NGK ,но някой ми спомена че фабрично са били Бош.Със сигурност не е регулирана правилно,защото на ръка докарах оборотите,иначе гаснеше, а сега е голям кеф 1-ви съм на светофарите за 10 сек вдига 100, какво по хубаво от това,освен разхода на бензин,но скоро и това ще направя,само да се постопли малко,отивам да правя път на снегорина :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато е студена стои на 1000, а като загрее пада на 900.Ще я закача скоро на газоанализатор и ще замерим напрежението та потенциометъра,но трябва първо да сменя свещите,мисля да си сложа като сегашните NGK ,но някой ми спомена че фабрично са били Бош.Със сигурност не е регулирана правилно,защото на ръка докарах оборотите,иначе гаснеше, а сега е голям кеф 1-ви съм на светофарите за 10 сек вдига 100, какво по хубаво от това,освен разхода на бензин,но скоро и това ще направя,само да се постопли малко,отивам да правя път на снегорина :flipoff:

Няма нужда да ходиш на газоанализатор,защото колата си има такъв-измерване на количеството кислород в изгорелите газове чрез ламдасондата,подаване на информацията на електронния блок и чрез електро-хидравличния регулатор колата сама коригира стихинометричната смес въздух-бензин около 14,7въздух към 1част бензин.При изправни компоненти на инжекциона по-точно от теб няма кой да го направи.Необходимите нива на СО можеш да ги нагласиш на газанализатор дори и да имаш дефектирал възел от еликтрониката но тогава няма да имаш динамичното регулиране в движение и всичко се обесмисля.Искам да кажа че електронния блок прави тези корекции само когато имаш правилна базова или първоначална регулировка защото неговите възможности не са неограничени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда да ходиш на газоанализатор,защото колата си има такъв-измерване на количеството кислород в изгорелите газове чрез ламдасондата,

Колега,бяхте супер изчерпателен,де да можеше всички, които пишат постове, да обясняват като теб, а не да се заяждат :flehan::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

А загрял ли си я? моята правеше същия проблем , но аз я карам на къси разстояние и малко , и 1 ден я раздвижих стабилно към 150-200км и всичко се оправи , само сутрин като е студена го прави тоз проблем но след 10мин работа всичко става ОК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен оборотите играят м/у 400 и 900 на газ и сутрин трудно пали

провери си свещите,дали са "износени" на триъгълник,трябва да са триполюсни свещите.Рязка ли се иначе двигателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери си свещите,дали са "износени" на триъгълник,трябва да са триполюсни свещите.Рязка ли се иначе двигателя

сутрин не пали нормално чак след 3то 4то въртене като запали ако неи подавам газ гасне и на газ и на бензин

загреели оборотите са малко по добре но пак играят между 600 900

имам колата от 2 седмици

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свещите били нови на 10 15 хиляди триъгълни на вош.двигателя огеннн

щом и на газ и не бенз е така трябва да се провери центровката на запалването .Извади си дюзите и виж в какво състояние са уплътненията

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

искам да попитам имам audi 80 1.8 карбуратор гас бензин прави ми проблем гасне повреме на движение и неиска да запали сменил съм комутатора и пак същтата история помогнете !!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте. от отдавна не сте писали за проблемите с оборотите надявам се сте оправили машините.

Аз също карам едно аце , карам го само на бензин оборотите на празен ход са ми около 900 без да играят не гасне не глъхне общо взето всичко е 6

паленето става на половин оборот да чукна на дърво за сега. като я паля сутрин студена оборотите са около1200 и след малко падат до 900,карам карам като я изгася и после след 5 10 минути се качвам двигателя си е загрят паля и отново все едно си е студен и пак е с високи обороти и след малко падат.редно ли е това? въпроса е че не го прави всеки път .от какво може да е това ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така трябва да бъде.И аз като стартирам мотора когато е загрял оборотимера скача на около 1100-1200 об. отначало и след това слиза на 900 об.

Нормално е.

Най-точно може да го обясни колегата VBI,но според мен няма място за притеснения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста интересна и поучаваща тема.

И аз да споделя нещо:

Един от колегите участващи в темата беше писал че ако при замерване на всички датчици на инжекцията и установяването че работят коректно и няма грешки призакачане на Vag Com нама нужда от регулиране с газоанализатор.

Да споделя и аз нещо и ако има запознати нека отговорят:

Колата ми е с мотор ААД - инжекцията е идентична с тази на АЦЕ-то.При закачане на Vag Com грешки няма,потенциометъра е регулиран в границите(0.5-0.7) и всичко останало е наред.Но като я закача на газоанализаор(работя в пункт за годишни технически прегледи и мога да си я закачам по всяко време) показва СО 2.5%,а нормите за този мотор са 0.5%.Колата си работи нормално,пали нормално,разхода е 12-13/100 бензин(газ няма) като предполагам това е нормален градсk разход за студено време - все пак е Quattro.Ако и сваля СО-то да е в границите(0.5%)при загрял мотор студена пали трудно.Да я барам ли или да си я оставя така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как сваляш концентрацията на CO2?

От винта със шестограмче 3мм. който се намира на дебитомера(и по точно с регулиране на голямата клапа).

Правилно ли е това или нее.

Редактирано от swetli4ko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,там не се пипа.Този винт е за регулиране качеството на сместа.Като го вътриш сместа се обеднява или обогатява,зависи накъде въртиш.

Концентрацията на CO2 пада,защото обедняваш сместа,но нарушаваш работата на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента мотора ми работи перфектно - около 900 оборота като е загрял на 90 градуса , но има съвсем леко колебание при първо палене(изтърва ли го при първи студен старт после пали все едно е удавен,за 2-3 секунди претриса и после заспива).Аз вече му свикнах как да го паля.Но това високото СО ме притеснява.Дали това нее причина за трудно палене.

Редактирано от swetli4ko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема може да се окаже в температурният ти датчик,този който е за студен старт на мотора.

Ламбда сонда имаш ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...