integrale45 Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 чисто нов потенциометър 137 лева,само в магазин на бошпотенциометъра ми е перфектен,гледахме го и го настроихме както си е по технически данни,не е износен,защото по необясними причини едната пластинка не опираше в него,като нов е, а този син датчик някой има ли представа каква му е цената? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Тони,температурния ти датчик стои в задната част на главата,точно под делкото.Моя го сменях,около 20лв. мисля беше.И не е син. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 29 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2010 Тони,температурния ти датчик стои в задната част на главата,точно под делкото.Моя го сменях,около 20лв. мисля беше.И не е син.И аз знам че не е син,да не намесваме политиката,моля,някой да не се изцепи че е червен или жълт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 31 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2010 Пробихме дупка за да регулираме клапата, доведохме я до празен ход на 1000 оборота,както и паленето на бензин без подаване на педала за газта,но сега трябва да се регулира и потенциометъра защото като е изместена клапата и там се дават вече различни показания и от 1000 оборота като се подаде газ и угасва , но след 2000 оборота още малко ще се вдигне на задни гуми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2010 (Редактирано) еееееееее най-сетне АСЕ/6А/то ми работи като руски часовник ,цъквам ключа,пали си на бенз и стои на 1000 оборота,превключвам няколко пъти на газ-бенз и продължава да си стои на 1000, а как върви,не е истина,остана само свещите да сменя,защото имат нужда от това,голяма играчка беше , но все още се намират майстори,които се наемат да бутат мех инжекции,ще им построя паметник като казвам майстори,става дума за момчета под 30 години , но инженери в областта на автомобилите,а онези с лаптопчетата дето викат,тука има-тука нема /върви купи това,онова,ама май не е от него/ са за Редактирано 6 Февруари 2010 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
telsho Публикувано 6 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2010 би ли обяснил каква магийка му правиха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioi464 Публикувано 6 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2010 еееееееее най-сетне АСЕ/6А/то ми работи като руски часовник ,цъквам ключа,пали си на бенз и стои на 1000 оборота,превключвам няколко пъти на газ-бенз и продължава да си стои на 1000, а как върви,не е истина,остана само свещите да сменя,защото имат нужда от това,голяма играчка беше , но все още се намират майстори,които се наемат да бутат мех инжекции,ще им построя паметник като казвам майстори,става дума за момчета под 30 години , но инженери в областта на автомобилите,а онези с лаптопчетата дето викат,тука има-тука нема /върви купи това,онова,ама май не е от него/ са за Колега ,при правилно регулирани параметри електронния блок стабилизира оборотите на 890 а не на 1000.Кажи как регулира сместа, за да видим дали е правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 Колега ,при правилно регулирани параметри електронния блок стабилизира оборотите на 890 а не на 1000.Кажи как регулира сместа, за да видим дали е правилно.Когато е студена стои на 1000, а като загрее пада на 900.Ще я закача скоро на газоанализатор и ще замерим напрежението та потенциометъра,но трябва първо да сменя свещите,мисля да си сложа като сегашните NGK ,но някой ми спомена че фабрично са били Бош.Със сигурност не е регулирана правилно,защото на ръка докарах оборотите,иначе гаснеше, а сега е голям кеф 1-ви съм на светофарите за 10 сек вдига 100, какво по хубаво от това,освен разхода на бензин,но скоро и това ще направя,само да се постопли малко,отивам да правя път на снегорина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioi464 Публикувано 7 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 Когато е студена стои на 1000, а като загрее пада на 900.Ще я закача скоро на газоанализатор и ще замерим напрежението та потенциометъра,но трябва първо да сменя свещите,мисля да си сложа като сегашните NGK ,но някой ми спомена че фабрично са били Бош.Със сигурност не е регулирана правилно,защото на ръка докарах оборотите,иначе гаснеше, а сега е голям кеф 1-ви съм на светофарите за 10 сек вдига 100, какво по хубаво от това,освен разхода на бензин,но скоро и това ще направя,само да се постопли малко,отивам да правя път на снегорина Няма нужда да ходиш на газоанализатор,защото колата си има такъв-измерване на количеството кислород в изгорелите газове чрез ламдасондата,подаване на информацията на електронния блок и чрез електро-хидравличния регулатор колата сама коригира стихинометричната смес въздух-бензин около 14,7въздух към 1част бензин.При изправни компоненти на инжекциона по-точно от теб няма кой да го направи.Необходимите нива на СО можеш да ги нагласиш на газанализатор дори и да имаш дефектирал възел от еликтрониката но тогава няма да имаш динамичното регулиране в движение и всичко се обесмисля.Искам да кажа че електронния блок прави тези корекции само когато имаш правилна базова или първоначална регулировка защото неговите възможности не са неограничени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2010 Няма нужда да ходиш на газоанализатор,защото колата си има такъв-измерване на количеството кислород в изгорелите газове чрез ламдасондата,Колега,бяхте супер изчерпателен,де да можеше всички, които пишат постове, да обясняват като теб, а не да се заяждат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pakoACE Публикувано 11 Март 2010 Доклад Share Публикувано 11 Март 2010 при мен оборотите играят м/у 400 и 900 на газ и сутрин трудно пали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoo Публикувано 11 Март 2010 Доклад Share Публикувано 11 Март 2010 А загрял ли си я? моята правеше същия проблем , но аз я карам на къси разстояние и малко , и 1 ден я раздвижих стабилно към 150-200км и всичко се оправи , само сутрин като е студена го прави тоз проблем но след 10мин работа всичко става ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Март 2010 Доклад Share Публикувано 11 Март 2010 при мен оборотите играят м/у 400 и 900 на газ и сутрин трудно палипровери си свещите,дали са "износени" на триъгълник,трябва да са триполюсни свещите.Рязка ли се иначе двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pakoACE Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 провери си свещите,дали са "износени" на триъгълник,трябва да са триполюсни свещите.Рязка ли се иначе двигателясутрин не пали нормално чак след 3то 4то въртене като запали ако неи подавам газ гасне и на газ и на бензин загреели оборотите са малко по добре но пак играят между 600 900имам колата от 2 седмици Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pakoACE Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 свещите били нови на 10 15 хиляди триъгълни на вош.двигателя огеннн Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 12 Март 2010 Доклад Share Публикувано 12 Март 2010 (Редактирано) свещите били нови на 10 15 хиляди триъгълни на вош.двигателя огенннщом и на газ и не бенз е така трябва да се провери центровката на запалването .Извади си дюзите и виж в какво състояние са уплътненията Редактирано 12 Март 2010 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toti_petrov Публикувано 29 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2010 искам да попитам имам audi 80 1.8 карбуратор гас бензин прави ми проблем гасне повреме на движение и неиска да запали сменил съм комутатора и пак същтата история помогнете !!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wesley84 Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Здравейте. от отдавна не сте писали за проблемите с оборотите надявам се сте оправили машините.Аз също карам едно аце , карам го само на бензин оборотите на празен ход са ми около 900 без да играят не гасне не глъхне общо взето всичко е 6паленето става на половин оборот да чукна на дърво за сега. като я паля сутрин студена оборотите са около1200 и след малко падат до 900,карам карам като я изгася и после след 5 10 минути се качвам двигателя си е загрят паля и отново все едно си е студен и пак е с високи обороти и след малко падат.редно ли е това? въпроса е че не го прави всеки път .от какво може да е това ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Така трябва да бъде.И аз като стартирам мотора когато е загрял оборотимера скача на около 1100-1200 об. отначало и след това слиза на 900 об.Нормално е.Най-точно може да го обясни колегата VBI,но според мен няма място за притеснения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Доста интересна и поучаваща тема.И аз да споделя нещо:Един от колегите участващи в темата беше писал че ако при замерване на всички датчици на инжекцията и установяването че работят коректно и няма грешки призакачане на Vag Com нама нужда от регулиране с газоанализатор.Да споделя и аз нещо и ако има запознати нека отговорят:Колата ми е с мотор ААД - инжекцията е идентична с тази на АЦЕ-то.При закачане на Vag Com грешки няма,потенциометъра е регулиран в границите(0.5-0.7) и всичко останало е наред.Но като я закача на газоанализаор(работя в пункт за годишни технически прегледи и мога да си я закачам по всяко време) показва СО 2.5%,а нормите за този мотор са 0.5%.Колата си работи нормално,пали нормално,разхода е 12-13/100 бензин(газ няма) като предполагам това е нормален градсk разход за студено време - все пак е Quattro.Ако и сваля СО-то да е в границите(0.5%)при загрял мотор студена пали трудно.Да я барам ли или да си я оставя така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Как сваляш концентрацията на CO2? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 (Редактирано) Как сваляш концентрацията на CO2?От винта със шестограмче 3мм. който се намира на дебитомера(и по точно с регулиране на голямата клапа).Правилно ли е това или нее. Редактирано 21 Декември 2010 от swetli4ko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Колега,там не се пипа.Този винт е за регулиране качеството на сместа.Като го вътриш сместа се обеднява или обогатява,зависи накъде въртиш.Концентрацията на CO2 пада,защото обедняваш сместа,но нарушаваш работата на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 (Редактирано) В момента мотора ми работи перфектно - около 900 оборота като е загрял на 90 градуса , но има съвсем леко колебание при първо палене(изтърва ли го при първи студен старт после пали все едно е удавен,за 2-3 секунди претриса и после заспива).Аз вече му свикнах как да го паля.Но това високото СО ме притеснява.Дали това нее причина за трудно палене. Редактирано 21 Декември 2010 от swetli4ko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 21 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2010 Проблема може да се окаже в температурният ти датчик,този който е за студен старт на мотора.Ламбда сонда имаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване