sky Публикувано 17 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 (Редактирано) Да, аз от там видях жабката ти. Обаче за таблото незнаех.Вижте какво става с 3.0 ТДИ на 300 000 км - Тоя пич направо му се е ебала мамата.Още нещо да питам. На 3.0 ТДИ на D при рязко потегляне, колата позволява ли 1-ва предавка да се изреже до 4500 оборота или превключва на 2500 на 2-ра? При мен превключва на 2-ра и неможе да се изреже.Карлито, това да не е ключа за аварийните? Аз не виждам другаде къде може да има такъв надпис. На него ред ли е или на духалките отгоре? Има един надпис на ФИС като палиш колата изписва AIRBAG ON/OFF. Ама тоя в жълто къде ще да е.Видях го. Според ЕТКА е м/у врътките за 2-те духалки. Предполагам е под пластмасата и прозира като свети.Е те това е Редактирано 17 Април 2010 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Моят дизел е новия 4.2 TDI монтиран в А6. Дано да излезе в новия модел.чакай да ти дам един аспект, ако не си се сетил вече самА6 с 4.2TDI двигател ще е по - тежка от А8 с 4.2TDI така че и това не е голямата оферта... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 (Редактирано) Ето снимките. Май не са много добри, но в гаража е тъмно. Смятам, че се вижда това което ти трябва. Редактирано 18 Април 2010 от carlitobrigante Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Вижте какво става с 3.0 ТДИ на 300 000 км - Тоя пич направо му се е ебала мамата.Ако си мислиш, че скоростите за заминали - не е вярно. В продължителния тест в Ауто Билд го имаше същия проблем и се оказа че изпаднала някаква пластина.Слага се нова и си караш. Няма страшно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
infrared Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Какво има става днес на всички с 3.0 TDI? Повече от 10 различни коли ми скачат да се състезаваме и се наложи да ги развенчавам наред.Хора, по-спокойно, не вървят толкова много колкото си мислите.На доускорение как се държи 4.2 има по- малко нютони от 3.00tdi. По твойта 4.2 пипано ли е от към power. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 18 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Да разбрах го къде е. Благодаря. Остава да видим дали има специален комп за това и откъде се взема сигнализацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rolin Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Добре дошъл в клуба на Avant. Черна перла произведена 13.10.2005. Кода на кутията и двигателя са като моите. Ако имаш проблем с типтроника след смяна на масло, оправя се с ъпдейт на софта на кутията. Тази А6 я знам. Преди време пак я гледах. Имаше една седан с много екстри, но си я изтървал за малко. Друг е въпроса, че Avant е 100 пъти по-добро и функционално.Sky, много благодаря за списъка с екстрите. Като гледам, всичко отговаря точно.Тази дата от 2005 ми е много странна, и ако бях го извадил това преди покупката сигурно щях да се откажа. При мен в големия талон пише 03.08.2006, което отговаря горе долу на време за поръчка при пуржа регистрация 28.11.2006.Знам за кой седан говориш, него го купиха почти веднага след вкарването в България. По снимки ми харесваше повече, но не можах да го видя на живо. Какъв проблем мога да очаквам от типтроника? Продавача е сменял маслото съвсем скоро, но не при Порше Запад.Колеги, слагали ли сте аларми само за да има какво да пищи пред застрахователите? БулИнс преди 3 години искаха, не знам сега как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Няма нужда за кола след 2000г.Не се лъжи да слагаш някакви глупости по колата, безмислено е, фабричната си е достатъчна. А и тя си пищи, поне на мен докато съм мил колата заключена ми се е разписквала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 На доускорение как се държи 4.2 има по- малко нютони от 3.00tdi. По твойта 4.2 пипано ли е от към power.Нищо не е пипано и се държи много добре. До сега дизел не ме е дърпал в никакво положение.Това много зависи и от шофьора, малко са хората които могат да карат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 18 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 От автоматика може да очакваш проблем ако не е сменено маслото както трябва. Още повече ако е объркано типа на маслото. До колкото съм запознат на Avant от 2005 кутиите са със зелено масло. Ако са сложили жълто след това, очаквай проблеми. Първите признаци са промяна на качествата на маслото , следствие на това адаптацията вече не отговаря на наляганията на клапаните вътре. Говоря принципно как се нещата. Самата адптация представлява корекции на налягането в + или - при съответната скорост и предавка. Та резултата е ритане на кутията и може и други симптоми да има. Наблюдавай си добре кутията как се държи на D и на S. Следи как вдига и смъква предавките. Трябва да става много плавно без да усещаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Това много зависи и от шофьора, малко са хората които могат да каратС ръчни скорости ли си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 С ръчни скорости ли си Не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 .Вижте какво става с 3.0 ТДИ на 300 000 км - Тоя пич направо му се е ебала мамата.Ми при мен се получи същото на табло сменя предавките а на практика ц, оказа се torque convertera не вярвам на аудито да му се е случило нещо друго. 2-3 хилки и отново е на път тва е неизбежно за всеки съвременен автомат работещ на този принцип Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 18 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Ето как се кодира нов акумулатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Не.Сега разбирам че си имал в предвид другите коли, щото на автомата на драг няма какво да направиш освен да натиснеш педала в кикдауна, или ако положението е напечено - да държиш спирачката на старт и педала да е в ламарината още преди да си тръгнал. Това последното налага ли ти се на твоя мотор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Това едва ли ще му позволи да го направи "електрониката". Не и при толкова нова кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Честито и от мен!Относно последния ти въпрос, можеш да сложиш Audi Music Interface на мястото или до CD Changer-aГорещо ти препоръчвам тази интервенция! Би трябвало стандартно да си имаш място за поставяне на тази екстра и ще си заспи! Всички емулатори на cd changer са малумна работа за мен... май-малкото заради ID3 таг-а, който губиш.btw coming/leaving home не са ли опции, които се активират/деактивират от компютъра, а не толкова "екстри", които човек си поръчва psкодиране на нов акумулатор..... чудя се кога ще трябва да си кодираме и чистачките! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Анди, и това не е малко ->Чистачките на Б8 са скрити под капак и за смяна се влиза през меню за да се позиционират за подмяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
infrared Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Анди, и това не е малко -> А какви са командите ако ни се наложи да сменяме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rolin Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Горещо ти препоръчвам тази интервенция! Би трябвало стандартно да си имаш място за поставяне на тази екстра и ще си заспи!Ами да, към AMI се ориентирам. Гледам обаче, че в Ebay има доста различни продукт кодове за AMI MMI 2G MOST (за 4F с цветна навигация).4E0 057 785 B8T0 035 7854E0 035 785 F4E0 035 785 DНякой знае ли дали всички тези стават и има ли разлики между тях?Всички емулатори на cd changer са малумна работа за мен... май-малкото заради ID3 таг-а, който губиш.Не всички. Dension Gateway 500 има ID3 тагове, измислени са много хитро, ето го в тва видео Само дето е към 800лв, аз бих предпочел оригиналното от Ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 19 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 (Редактирано) Всичките стават без 2-то. То е за А4 и няма да ти свърши работа. Другите са точно за А6 и буквата означава software release. Мойто е B. F е последния, но няма никакво значение понеже се ъпдейт после с диска. И трябва да е за 2G.Ето мойто как изглежда. По-горе се вижда и на карлито Редактирано 19 Април 2010 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Колегите с CR TDI-тата - къде зареждате, бе хора? От както развалиха V-Power Diesel-a не мога да си намеря моето гориво. С ОМВ Премиум върви като луда, но разхода е в космоса, а и трака достичка. С ЕКО работи най-добре, но е супер спъната - все едно влача Икарус, а и подозирам, че дизелът им не е Евро 5. С Ромпетрол върви по-добре, отколкото с ЕКО, харчи прилично, но имам чувството, че гори болтове и гайки - такива звуци се разнасят... Само Лукойл не съм тествал, ама на тях им нямам никакво доверие. Искам да има поне една бензиностанция с дизел, като в Германия или Франция, па ако ще и по 4 лв/литъра да е. Аман. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 19 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Аз зареждам само от ЕКО. От лукойл заредих веднъж, втори път няма да заредя. Пушеше като скъсана печка. От ОМВ съм зареждал рядко, но не мисля че има разлика във вървежа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 (Редактирано) =Alex= от къде зареждаш принципно, от една бензиностанция или не?Аз лично гледам да зареждам само на една бензиностанция обновения Шел тук Най-малкото че скоро я обновиха и почистиха цистерните където съхраняват горивото.Иначе нямам забележки към V-Power Diesel Редактирано 19 Април 2010 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 19 Април 2010 Доклад Share Публикувано 19 Април 2010 Колегите с CR TDI-тата - къде зареждате, бе хора? От както развалиха V-Power Diesel-a не мога да си намеря моето гориво. ...А кой каза че са го развалили? Щот аз само с него карам и нямам проблем... от каквото и да е естество. п.п. Ама сменям горивния филтър на 2 смени на масло, а не както го дава производителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts