Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 1


sky

Recommended Posts

Да, аз от там видях жабката ти. Обаче за таблото незнаех.

Вижте какво става с 3.0 ТДИ на 300 000 км -

Тоя пич направо му се е ебала мамата.

Още нещо да питам. На 3.0 ТДИ на D при рязко потегляне, колата позволява ли 1-ва предавка да се изреже до 4500 оборота или превключва на 2500 на 2-ра? При мен превключва на 2-ра и неможе да се изреже.

Карлито, това да не е ключа за аварийните? Аз не виждам другаде къде може да има такъв надпис. На него ред ли е или на духалките отгоре? Има един надпис на ФИС като палиш колата изписва AIRBAG ON/OFF. Ама тоя в жълто къде ще да е.

Видях го. Според ЕТКА е м/у врътките за 2-те духалки. Предполагам е под пластмасата и прозира като свети.

Е те това е

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят дизел е новия 4.2 TDI монтиран в А6. Дано да излезе в новия модел.

чакай да ти дам един аспект, ако не си се сетил вече сам

А6 с 4.2TDI двигател ще е по - тежка от А8 с 4.2TDI :rolleyes:

така че и това не е голямата оферта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимките. Май не са много добри, но в гаража е тъмно. Смятам, че се вижда това което ти трябва.

Редактирано от carlitobrigante
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте какво става с 3.0 ТДИ на 300 000 км -

Тоя пич направо му се е ебала мамата.

Ако си мислиш, че скоростите за заминали - не е вярно. В продължителния тест в Ауто Билд го имаше същия проблем и се оказа че изпаднала някаква пластина.

Слага се нова и си караш. Няма страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво има става днес на всички с 3.0 TDI?

Повече от 10 различни коли ми скачат да се състезаваме и се наложи да ги развенчавам наред.

Хора, по-спокойно, не вървят толкова много колкото си мислите.

На доускорение как се държи 4.2 има по- малко нютони от 3.00tdi. По твойта 4.2 пипано ли е от към power.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл в клуба на Avant. Черна перла произведена 13.10.2005. Кода на кутията и двигателя са като моите. Ако имаш проблем с типтроника след смяна на масло, оправя се с ъпдейт на софта на кутията.

Тази А6 я знам. Преди време пак я гледах. Имаше една седан с много екстри, но си я изтървал за малко. Друг е въпроса, че Avant е 100 пъти по-добро и функционално.

Sky, много благодаря за списъка с екстрите. Като гледам, всичко отговаря точно.

Тази дата от 2005 ми е много странна, и ако бях го извадил това преди покупката сигурно щях да се откажа. При мен в големия талон пише 03.08.2006, което отговаря горе долу на време за поръчка при пуржа регистрация 28.11.2006.

Знам за кой седан говориш, него го купиха почти веднага след вкарването в България. По снимки ми харесваше повече, но не можах да го видя на живо. Какъв проблем мога да очаквам от типтроника? Продавача е сменял маслото съвсем скоро, но не при Порше Запад.

Колеги, слагали ли сте аларми само за да има какво да пищи пред застрахователите? БулИнс преди 3 години искаха, не знам сега как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда за кола след 2000г.

Не се лъжи да слагаш някакви глупости по колата, безмислено е, фабричната си е достатъчна. А и тя си пищи, поне на мен докато съм мил колата заключена ми се е разписквала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На доускорение как се държи 4.2 има по- малко нютони от 3.00tdi. По твойта 4.2 пипано ли е от към power.

Нищо не е пипано и се държи много добре. До сега дизел не ме е дърпал в никакво положение.

Това много зависи и от шофьора, малко са хората които могат да карат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От автоматика може да очакваш проблем ако не е сменено маслото както трябва. Още повече ако е объркано типа на маслото. До колкото съм запознат на Avant от 2005 кутиите са със зелено масло. Ако са сложили жълто след това, очаквай проблеми. Първите признаци са промяна на качествата на маслото , следствие на това адаптацията вече не отговаря на наляганията на клапаните вътре. Говоря принципно как се нещата. Самата адптация представлява корекции на налягането в + или - при съответната скорост и предавка. Та резултата е ритане на кутията и може и други симптоми да има. Наблюдавай си добре кутията как се държи на D и на S. Следи как вдига и смъква предавките. Трябва да става много плавно без да усещаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това много зависи и от шофьора, малко са хората които могат да карат

С ръчни скорости ли си :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

Вижте какво става с 3.0 ТДИ на 300 000 км -

Тоя пич направо му се е ебала мамата.

Ми при мен се получи същото на табло сменя предавките а на практика ц, оказа се torque convertera не вярвам на аудито да му се е случило нещо друго. 2-3 хилки и отново е на път тва е неизбежно за всеки съвременен автомат работещ на този принцип :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не.

Сега разбирам че си имал в предвид другите коли, щото на автомата на драг няма какво да направиш освен да натиснеш педала в кикдауна, или ако положението е напечено - да държиш спирачката на старт и педала да е в ламарината още преди да си тръгнал. Това последното налага ли ти се на твоя мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен!

Относно последния ти въпрос, можеш да сложиш Audi Music Interface на мястото или до CD Changer-a

Горещо ти препоръчвам тази интервенция! Би трябвало стандартно да си имаш място за поставяне на тази екстра и ще си заспи! Всички емулатори на cd changer са малумна работа за мен... май-малкото заради ID3 таг-а, който губиш.

btw coming/leaving home не са ли опции, които се активират/деактивират от компютъра, а не толкова "екстри", които човек си поръчва :stupid:

ps

кодиране на нов акумулатор..... чудя се кога ще трябва да си кодираме и чистачките! :hilezh::)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Анди, и това не е малко ->

Чистачките на Б8 са скрити под капак и за смяна се влиза през меню за да се позиционират за подмяна.

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горещо ти препоръчвам тази интервенция! Би трябвало стандартно да си имаш място за поставяне на тази екстра и ще си заспи!

Ами да, към AMI се ориентирам. Гледам обаче, че в Ebay има доста различни продукт кодове за AMI MMI 2G MOST (за 4F с цветна навигация).

4E0 057 785 B

8T0 035 785

4E0 035 785 F

4E0 035 785 D

Някой знае ли дали всички тези стават и има ли разлики между тях?

Всички емулатори на cd changer са малумна работа за мен... май-малкото заради ID3 таг-а, който губиш.

Не всички. Dension Gateway 500 има ID3 тагове, измислени са много хитро, ето го в тва видео

Само дето е към 800лв, аз бих предпочел оригиналното от Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичките стават без 2-то. То е за А4 и няма да ти свърши работа. Другите са точно за А6 и буквата означава software release. Мойто е B. F е последния, но няма никакво значение понеже се ъпдейт после с диска. И трябва да е за 2G.

Ето мойто как изглежда. По-горе се вижда и на карлито

016132235-big.jpg

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите с CR TDI-тата - къде зареждате, бе хора?

От както развалиха V-Power Diesel-a не мога да си намеря моето гориво. С ОМВ Премиум върви като луда, но разхода е в космоса, а и трака достичка. С ЕКО работи най-добре, но е супер спъната - все едно влача Икарус, а и подозирам, че дизелът им не е Евро 5. С Ромпетрол върви по-добре, отколкото с ЕКО, харчи прилично, но имам чувството, че гори болтове и гайки - такива звуци се разнасят... Само Лукойл не съм тествал, ама на тях им нямам никакво доверие.

Искам да има поне една бензиностанция с дизел, като в Германия или Франция, па ако ще и по 4 лв/литъра да е. Аман.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз зареждам само от ЕКО. От лукойл заредих веднъж, втори път няма да заредя. Пушеше като скъсана печка. От ОМВ съм зареждал рядко, но не мисля че има разлика във вървежа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

=Alex= от къде зареждаш принципно, от една бензиностанция или не?

Аз лично гледам да зареждам само на една бензиностанция обновения Шел тук

3133459.th.jpg

Най-малкото че скоро я обновиха и почистиха цистерните където съхраняват горивото.

Иначе нямам забележки към V-Power Diesel

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите с CR TDI-тата - къде зареждате, бе хора?

От както развалиха V-Power Diesel-a не мога да си намеря моето гориво. ...

А кой каза че са го развалили? Щот аз само с него карам и нямам проблем... от каквото и да е естество. :D

п.п. Ама сменям горивния филтър на 2 смени на масло, а не както го дава производителя. :icon_arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...