Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 1


sky

Recommended Posts

Нормално, излизането от София понякога трае повече от извънградското пътуване.

Трябва да го пробваме тоя V-Power да видим дали има нещо вярно в слуховете, че с горивото на ОМВ колите харчат повече :steinigung: 2.0 извънградско е все около 6 с премиум дизела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм пробвал веднъж от полу - празен резервоар до горе с OMV и наистина разхода се вдигна около 0.5л.

при V Power сякаш има леко по - добро дърпане, но това така или иначе може да се постигне с допълнителни добавки към нормалното гориво.

досега не съм нулирал като мина табела, затова отчитам разхода по метода: гараж - крайна точка.

но ще пробвам да видя до каква ниска стойност мога да стигна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално, излизането от София понякога трае повече от извънградското пътуване.

Трябва да го пробваме тоя V-Power да видим дали има нещо вярно в слуховете, че с горивото на ОМВ колите харчат повече :flehan: 2.0 извънградско е все около 6 с премиум дизела.

Не са слухове, а просто мои замервания. До скоро сипвах ту на ОМВ, ту на Шел нафта. Просто веднъж ми направи впечатление, че една и съща отсечка в рамките на седмица ми изхарчи повече. Първо се замислих дали нямам някакъв проблем, че нали един колега се оплакваше от завишен разход, но впоследствие се сетих, че предния път съм бил с друго гориво. Пробвах още веднъж същото замерване при равни обстоятелтва и с едното и с другото гориво. Просто виждам, че борда измерва пак с разлика от 0,5 литра. С Шел показва 7,5/7,6, а с ОМВ 8.0/8,1. Не вярвам да е грешка. Оттогава си карам само с Шелската нафта.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не би да имате опит, господинйе :flehan:

Имам да. И ако е втора ръка чейнджър трябва да се отиде в порше. За нов не съм сигурен, но мисля пак трябва да се ходи. Сега ако има някакво гуру което да пише в чипа на чейнджъра също става :unsure:

Аз пък карам само с нафта от ЕКО. Досега съм нямал проблеми и си върви доста прилично колата.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам да. И ако е втора ръка чейнджър трябва да се отиде в порше. За нов не съм сигурен, но мисля пак трябва да се ходи. Сега ако има някакво гуру което да пише в чипа на чейнджъра също става :flehan:

Ами то хубаво да се отиде в Порше, ама там не ме искат. Не бил купен от тях. Същата политика като резервните части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с не искането според мен е политика само за БГ. Навънка няма такова нещо като не искане. Просто си го слагаш чейнджъра на мястото на другия, отиваш и им казваш не работи. Те са длъжни да ти го оправят. Не ти дават гаранция за чейнджъра, а и ти не искаш такава. Искаш да ти работи. Чейнджъра има протекшън с който ако се смени колата (ВИН) не иска да тръгва. Може да го тестваш като го сложиш и пуснеш токовете, ще ти свири, но ще прекъсва на всеки 10 сек. или нещо от сорта. Новия ВИН на колата трябва да бъде записан в чипа на чейнджъра. За целта се свързват със сървър в германия, където се записва в тяхната база данни, че нов сериен номер на чейнджъра се вкарва с/у твоя ВИН. Оплетена работа, но с повечето неща по 4F е така. Ако си беше взел АМИ, нямаше да имаш такъв проблем. При него няма протекшън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са слухове, а просто мои замервания.

Имах предвид, че не си единствения, който е казвал това нещо.

Аз засега само от хубавата не ЕКО и премиум на ОМВ съм сипвал, разлика извънградско не съм видял, но не съм и правил точни замервания, така че може и да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единият от двата пъти, когато е светвала лампата на DPF филтъра за последните 2 години беше след зареждане от Лукойл. Може и да е съвпадение.

Реално всичките ни останали по-стари коли зареждат с Лукойл и няма ядове. 15 годинишни дизелови машини палят зимата без грам проблеми с Лукойл. Така че нямам еднозначно мнение за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ску, пробвай с ОМВ и виж дали няма да се качи разхода и вървежа.

Аз преди карах само с нафта от ЕКО и гореше по-малко, но и вървеше по-слабо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми, явно си има работа, надявам се когато се появи да може да поръча, организацията на количествата е готова от началото на месеца.

Редактирано от Cucurko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не му давайте зор на човека. Сега и сезонът е неподходящ. Напролет ще ни притрябват вече...

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да ви питам... лятото като ходих до порше Варна, Йово ми каза че едната подгревна свещ не бачка. Мисля да я смена, даже записах час в Порше във вторник. Ама ме наплашиха че имало врътка и може свещтта да се скъса и тва не било голям кеф. Та някой сменял ли е? И има ли тръпка неква?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замислям се за чип, но искам гаранция че дюзи и още куп неща няма да изпушат след него.

Хех, ако намериш таква гаранция идвам с 200 да се чипвам и аз :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замислям се за чип, но искам гаранция че дюзи и още куп неща няма да изпушат след него.

Гаранция всеки ще ти даде... поне докато не се наложи да я поискаш. :bia:

По-добре зЕми прахосмукачка, те поне в гаранционния срок не се развалят. :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами варианта ми е от немско, но там пипат само компа и не гледат реално състоянието на колата и живи данни. Втория вариант ми е келеша, който ми е под ръка дет се вика.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да ви питам... лятото като ходих до порше Варна, Йово ми каза че едната подгревна свещ не бачка. Мисля да я смена, даже записах час в Порше във вторник. Ама ме наплашиха че имало врътка и може свещтта да се скъса и тва не било голям кеф. Та някой сменял ли е? И има ли тръпка неква?

Е кво като се скъса ще направиш една профилактика на главата гарнитурки тва онова не е нещо съществено щом и свещи сменяш в Порше :birthday:

Хватката да се скъса е много шайсе в понеделник на последния цилиндър оригинална свещ на Беру се разпадна на 3 части :bia: бая се неФрирах докато я извадя щот немаше вариант колата да мръдне и сантиметър със свален колектор. Все пак трябва да знаеш,че има вероятност да се случи нещо такова ако са на 5-6 години и най вероятно не са сменяни въобще.. късмет :hilezh:

Абе тая драма с чиповете още ли ви мъчи ..нищо няма да им стане Ваще мотори деянат на доста сериозно повишаване на мощността вече варианти да искаш. От това което чета във форума явно Келеша си е извоювал репутация с право .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хех, ако намериш таква гаранция идвам с 200 да се чипвам и аз :rolleyes:

За какво са ви чипове на вас. Вдигате по 120 и само гледате кой по-малко нафта е изгорил. То в това лошо няма, ама някак не си отива с недостиг на мощност. Нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво са ви чипове на вас. Вдигате по 120 и само гледате кой по-малко нафта е изгорил. То в това лошо няма, ама някак не си отива с недостиг на мощност. Нали?

Е то разход 6,9/100 с насъскване не се прави. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то разход 6,9/100 с насъскване не се прави. :hilezh:

А с много газ и три велосипеда зад колата...опа, това беше за друг мотор :hilezh:

Дайте да ви дам 2.0TDI-то да го покарате месец-два, след това една година няма да мислите за чипове, пък и разход под 5 става напълно възможен :rolleyes:

Редактирано от Cucurko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви ъпдейтна малко с мойте ъпгрейди. Ще слагам бутон за изключване на пасажерския Airbag. Бях говорил преди време за това. Сега му дойде времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...