boko Публикувано 14 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2009 Здравейте колеги, пускам продължение от предната ми тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=61493...пукането на волана при завъртане на място пак продължава...по предница отпада всичко, защото са сменени: носач със селониви втулки-левия, ляв кормилен накрайник и двете биалетки, след което мина на стенд и там са стягани шарнирите, така че и от тях не може да е...майстора се гъзи 2-3 часа под нея и накрая каза , че е с перфектна предница, също така и амортисьорите са добре и тампоните на макферсона...волана го усещам нормално върти се леко, има си хидравлична течност не губи . Колата вози като лодка, кара се с удоволствие, стои на пътя като кораб, но от какво по дяволите е тва причукване при навъртане на волана...моите предположения опират или до пружините / и ако са те как се хващат и евентуално как се наместват , зада не скърцат/ на амортисьоите или до нещо например във волана от рода на каренце или нещо друго...последна диагноза при навиване на волана освен , че се чува шума от хидравличната помпа, се чува и едно чъкане или пукане при навиване на волана било надясно или на ляво...в движение всичко е ок....давайте предположения и лечения на проблема колеги и Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 14 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2009 Каре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2009 рейка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 15 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 Ще използвам темата да попитам и аз - при мен припуква при навит наляво волан, при навит надясно няма пукане. И на мен ми е здрава предницата и няма нищо разбито. Каре ли е при мен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 15 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 моите предположения опират или до пружинитеПружините най-лесно се проверяват, гледаш краищата им дали са влезли плътно в зъбчетата на горното и долното легло на амортисьора. Колкото за пукането, разгледайте и това : http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=5189...%F3%EA%E0%ED%E5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 15 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 имаш болтче за намаляване луфта в рейката 10ка стягаш и ще видиш че припукване няма щото и луфт няма но това не е и мн добре трябва да има съвсем лек луфт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 15 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 Не един познат Б3-та пукаше отдясно като се тръгва с навит волан на ляво. Еднократно изпукване и край-в движение нищо. Сума ти майстори обиколихме, накрая един случаен "зяпач" в един сервиз каза: "проверете дали е затегната гайката на пълнителя на амортисьора". Наистина това беше причината, но никой майстор не можа да го хване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 15 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 Еми да застане някой до калника и да слуша, така да познаеш какво е си е чисто тото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 15 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 Еми да застане някой до калника и да слуша, така да познаеш какво е си е чисто тото.верен отговор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kroookodil4e Публикувано 15 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 И самможеш, с дясната ръка въртишволана на ляво на дясно, и чуваш рейката как пука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 (Редактирано) Тампони на макферсона са това или гайка на амортисьора.псЗа гайката е писано вече. Редактирано 15 Юли 2009 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko Публикувано 15 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 Здравейте пичове, доста коментари по темата, за което благодаря...извинявам се , че досега не съм постнал нещо , но ей сега се прибирам и направо към темата...каре не може да е щото пукането е само на място, когато се върти волана....на рейката й обирах луфта /като волана се затяга/ и отпусках луфта /като волана се олабва/ значи не е и от гребена на рейката...гайките горе на бомбетата съм притегнал не е и от тях....не съм пробвал само да натегна тез на пърнителя на амортисьора дет става с водарски ключ между пружините, но ще ги пробвам утре и тях и ще пиша после...въпрос към Ради Б4- какво имаш предвид, като казваш че може и да са тампоните на макферсона при положение, че преди две седмици на стенда нищо не каза майстора за тях /каза че са добре и не играят в макферсона/ т.е. кво имаш в предвид, че да обърна внимание...еби му майката направо ша са изям с това пукане...ама благодаря на всички колеги и Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AS.SA Публикувано 15 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 колега викни някои да ти върти волана открай докрай на запалена кола а ти си дръж ръката отгоре на бумбето на макферсона ако пукането се усеща там горе значе е от лагерите на тампоните на макферсоните поне при мене се оказа така смених си тампоните с лагерите и колата заспа. може би това е имал в предвид колегата Radi b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishlen Публикувано 15 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 Най вероятно е от шарнир или кормилен накрайник,.. по скоро второто.Просто е изсъхнал.С една спринцовка с игла му вкарай малко масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 15 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 Мен така ми пукаше от охлабен шарнир Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
levis Публикувано 15 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 Колега,аз заради Изпукване По-някой път с Извит Волан,Друг път на ниска скорост По неравности,Си Подмених Цялата Предница. Буквално От-До. На Колко Доктори съм я Водил Всеки Ми се Смееше и ми Казва,че Колата е С Перфектна Предница,Да карам и Да Не си Въобразявам че Пука.От всичките части По Предницата Които Смених,единствено Тампоните На Магарето,ми бяха Зле и Десен Амортисьор Бе леко Омаслен и Изпуснал.Всички части Ги Подмених В рамките На 3-4 Месеца.Разбери че Като Ходех за Смяна на Нещо Набелязано От Мен за Смяна, Майстора Ми се Смееше,и Ми Казваше че Ми пука Акъла,и Съм Луд Да Сменявам Изправна част С Нова. Но Съм Твърдоглав И Сменявах Напук На Бъзиците Му.В Крайна Сметка се Примирих С Пукането И Една Хубава Четирицифрена Сума Пари И Останах Доволен че съм Сменил Всичко Възможно.Пука-Не Пука,ще си я Карам Кочинката.В събота ми се Наложи Екстремно да Сменявам Двата Предни Лагера( В петък зави Ляв,В Събота и десния )Викам На Майстора,Така и така Предницата е Разглобена да Погледнеме И Тампоните На Макферсона.Останах Очарован че Не Бяха Сменени,а Амортисьорите бяха Първото Нещо Което Смених ,но при Друг Майстор (При Когото не Ходя,след Като ми бе Набил Дискове И Накладки от Евро 07.Просто Оттогава се Научих да си Купувам частите Сам,и Да вися на Майстора На Главата.)След Смяната им Колата,Седи Адски Стабилна и Пукането Изчена ( ПУ-ПУ-ПУ).Но Не Подценявам и Лагерите,Можеш да Прочетеш на Колегата Николов Темата По-горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 абе не за друго,ама ми стана интересно що пишеш всяка дума с главна буква? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
levis Публикувано 15 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 (Редактирано) абе не за друго,ама ми стана интересно що пишеш всяка дума с главна буква?Такава Ми е Клавиатурата. Поне Изречението ми Започва С Главна Буква. Ще се помъча,да не пиша така друг път. Редактирано 15 Юли 2009 от levis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2009 Такава Ми е Клавиатурата. Поне Изречението ми Започва С Главна Буква.ами добре,щом ше се бъзикаме,да го направим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktoral4 Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 при мене се чува пукане от тампона на макферсона.когато е сплескан гнездото му е широко и при въртене на гумите се намества целия макферсон.та пукането не е в тампона но той е причината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 тампоните или опорите на макферсоните най лесно се усещат с крик във въздуха гумата и хващаш здраво от доло гумата и се опитваш да я дигнеш ест пружината не ти позволява и тогава ако е заминал улегнал тампона горе на бомбето се усеща луфт другия вариант е в лагера на опората тогава го има пукането върти някой волана ти с ръка от горе на бомбето и ще разберешминалата година ги смених с някакви усилени на мейле ся пак пукатова са дребни работи аз не можах да си укротя волана 1 месец не се стягай и слушаи Ради Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko Публикувано 16 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 Здравейте пак братлета, значи положението е следното: днес закупих водопроводен ключ/гарги/ за да стегна тия широките гайки на макферсона дет влизат амортисьорите, бая ги понатегнах на ръка /неква опасност има ли за тва нещо/, но пукането пак го имаше ... и накрая остана варианта с тампоните на макферсона- запалих колата и като врътнах волана, но преди това бях махнал пластмасовата капачка на бомбето и сложих ръката отгоре на бомбето, и при завъртане на волана и тампона се върти горе в бумбето и пука деба негова мамица, а миналата година по това време сменях тампоните и сложих лемфьордер 18лв.парчето/пусти ментаци/...те тоя гад е прайл пукането...та сега въпросите ми са: може ли да се кара така колата като се има предвид че в горна точка макферсона не играе и няма грам луфт /пробвано днес със крик и клатене с ръцете/ и опасно ли е или трябва спешна смяна....и кво може да се направи примерно без да се сменят тампоните да се елеминира тва пукане....евала на всички компетентни колеги ...ей ако бехме по наблизо един друг много бира щехме да изпиеме с вас братлета, ама пусто разстоянието ни дели...поздрави и Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 16 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2009 Здравейте пак братлета, значи положението е следното: днес закупих водопроводен ключ/гарги/ за да стегна тия широките гайки на макферсона дет влизат амортисьорите, бая ги понатегнах на ръка /неква опасност има ли за тва нещо/, но пукането пак го имаше ... и накрая остана варианта с тампоните на макферсона- запалих колата и като врътнах волана, но преди това бях махнал пластмасовата капачка на бомбето и сложих ръката отгоре на бомбето, и при завъртане на волана и тампона се върти горе в бумбето и пука деба негова мамица, а миналата година по това време сменях тампоните и сложих лемфьордер 18лв.парчето/пусти ментаци/...те тоя гад е прайл пукането...та сега въпросите ми са: може ли да се кара така колата като се има предвид че в горна точка макферсона не играе и няма грам луфт /пробвано днес със крик и клатене с ръцете/ и опасно ли е или трябва спешна смяна....и кво може да се направи примерно без да се сменят тампоните да се елеминира тва пукане....евала на всички компетентни колеги ...ей ако бехме по наблизо един друг много бира щехме да изпиеме с вас братлета, ама пусто разстоянието ни дели...поздрави и Като споменаваш тия "лемфьордери" от 18лв. се сещам нещо - те са турски и нямат нищо общо с единистински лемф . Прекалено са високи тия трупчета и обърни внимание на следното - като въртиш воланаотгоре металната капачка (води се по букварите твърда ограничителна опора ) , да не би да опира в лама-рината на ботуша отгоре . При въртене на волана тая капачка трябва да се върти ,но това не означава чесе върти тампона както си писал , върти се опорния лагер и така трябва да бъде. Между капачката и ламарината трябва да има луфт около 5 мм. За проба свали голямата гайка и капачката и провери дали е стегната здраво срязаната гайка . Даже покараймалко без капачката и голямата гайка , няма нищо страшно да стане. И запомни едно важно нещо - диагностика и проверка на преден опорен лагер-тампон не се прави на крик , авинаги в натоварено положение ,т.е колата е на земята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 17 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2009 (Редактирано) винаги в натоварено положение ,т.е колата е на земята.как ще усетиш луфт от олегнал тампон в бомбето? Редактирано 17 Юли 2009 от lubomir anastasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 17 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2009 винаги в натоварено положение ,т.е колата е на земята.как ще усетиш луфт от олегнал тампон в бомбето?Е кво толкова има да му се гледа на тоя тъп тампон. ????Според мен основно две неща - първо луфт в самия лагер , и второ дали има отслояване на гумата от метала в тампона. Относно лагера - ако вземеш даже чисто нов тампон , ще видиш че опорната му шайба лекоиграе , но когато тампона е "натоварен" то в лагера няма никакъв луфт .Второ - ако има отслояване на гумата от металния "скелет" на тампона ,то ще има яко топурканев движение и тва няма как да не се усети . Другия признак ще е ,че чашката ще стърчи 1 - 1,5 см.над ботуша.Е тия работи не виждам как ще се диагностицират правилно при разтоварени опорни тампони. Освен това самия тампон няма отделен крепеж към купето , а се притиска в леглото си един-ствено за сметка на тежестта . Затова истинското му състояние се определя реално в "работно"положение - т.е. предницата на земята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване