Jump to content

Audi A4 1.8t


vasko91

Recommended Posts

Имам един въпрос към всичките потребители в Ауди клуба .. какв0 мислете за ауди а4 1.8Т млад шофиор съм и съм си харесал колата а4 .. да ми помогнете малку заслужава ли си да си я взема и да си я карам : :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Хубав мотор, здрав, харчи относително малко за вървежа си, много приятен за каране, върви доста прилично.

Но, едно голямо "НО" - тая кола, още повече с този мотор си иска нейното. В смисъл дори да паднаха вече и да са по 5000 лева тея коли си искат сериозна подръжка, а тя хич не е евтина. В А4 1.8Т като цяло има доста чаркове, които като се повредят бързо може да олекнеш с още 5000 - няма да ги изброявам. Не казвам, че ще се случи, но просто да си направиш добре сметката - все пак вземаш кола на годинки и шанса да се счупят при теб хич не е малък. Иначе много готина и като дизайн, и за шофиране кола, ще ти хареса.

За мен като единствен минус мога да отбележа малко твърдата и неотговаряща за класа возия, но с едни 15 цолови джанти нещата значително се подобряват.

Куатро версиите също возят чувствително по-добре.

Успех с избора.

П.П. Погледни и 1.9ТДИ 110 коня - също разкошен мотор за тея години

П.П.2: Ако приоритет ти е по-евтина и безпроблемна подръжка се огледай за 1.8 без турбо 125 коня.

П.П.3. и 1.8Т и 1.8 понясят идеално газов инжекцион

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей си взема тоя мотор ,както колегата е писал по- добре 1,9 ТДИ .Аз се наших с такъв мотор ,всичко е доста скъпо и е пълно с некадърни майстори ,които си мислят ,че не съществува базов бензинов мотор с турбо ,а си мислят ,че аз съм го слагал :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей си взема тоя мотор ,както колегата е писал по- добре 1,9 ТДИ .Аз се наших с такъв мотор ,всичко е доста скъпо и е пълно с некадърни майстори ,които си мислят ,че не съществува базов бензинов мотор с турбо ,а си мислят ,че аз съм го слагал :flipoff:

Това, че посещаваш бездарници както онщо има с мотора ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен, че е скапан софтуерно нищо лошо не мога да кажа за тази кола. Ако искаш возия взимаш лимузина, ако искаш среден клас с добър вървеш и изискан външен вид си взимаш така, а ако искаш бегачка, А3 с 1.8 Т е твоята кола. Но най-евтина за подръжка ти трябва 1.8 125 к.с. и ще се родиш пък и газ може да и сложиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз над 35к и още никакви ядове:flipoff:

Ама нека си говорят хората и да връткат на бензин. Ако вече ще чипосват - там става по-трудно, но не и невъзможно на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че посещаваш бездарници както онщо има с мотора ?

остави бездарниците,за млад човек с 500 лв на месец примерно тая кола е ъпсурт поддръжка това ми беше мисълта ,поне според мойта ай да не обиждам твойта

P.S didoya каква ти е ГУ и за колко пари и къде я сложиха ?

Редактирано от Donchev 90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какв0 мислете за ауди а4 1.8Т млад шофиор съм и съм си харесал колата а4 ..

Ако става въпрос за А4-Б5 това е една голяма торба с болести и те съветвам да бягаш далеч от нея :hilezh:

А и щом си млад шофьор на дали ще можеш да и смогваш на разхода и ремонтите.

Колегите с такива коли да не се обиждат,но това си е изтината,форума е пълен с проблемите на А4-Б5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

остави бездарниците,за млад човек с 500 лв на месец примерно тая кола е ъпсурт поддръжка това ми беше мисълта ,поне според мойта ай да не обиждам твойта

P.S didoya каква ти е ГУ и за колко пари и къде я сложиха ?

ГИ-то ми е Lovato.

Препоръчвам ти да го монтираш при колегата от форума The_Machine

А по темата: А4-ката Б5 наистина е торба от болести подмине ли 10-тата година. Готина колица, ама ако вземаш под 1000++ на месец (това при условие, че не плащаш за жилище и не храниш семейство) просто забрави за А4 Б5 1.8Т. Ако държиш ще ти изброя примерни проблеми, които могат да те сполетят във всеки един момент, съответно и техните цени.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен започни с една Б3(каквато и да е-бензин или дизел няма да сгрешиш).Евтина подръжка,трупане на опит и т.н.Един ден като си насмогнеш на масрафа и се вземеш в ръце си вземи по сериозен автомобил.Поздрави :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ... всеки се простира според чергата си ...

Това за трошенето и проблемите и тяхното отстраняване си е вината 50 на 50 в тоя който я кара тая кола и подържа и т.н и в пътните български адски-трагични условия които я експлоатираме ... от там натам ти си прави изводите ...

Успех ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ем .. аз в момента имам голф 2-ка ама не ми са кара ГОЛФ ! чувал съм че на а4-ката носачите едн0 друго се чупели лесно щото били аломиниеви .. Добре .. тес носачи да не се чупят всеки ден няма проблем който да го има и да не м0же да се отстрани .. ся верно гледал съм а4-ка недостатъци ама кажете ми една кола дето да няма недостатъци всяка кола с проблемите си .. аз си мисля че А4-ката е добър вариант .. и кат0 кола и като мотор .. 1.8Т 150 коня .. с газов инжекцион мисля че няма да имам проблеми и пък също зависи окачването се чупело бързо но не зависи ли от каде ще г0 вземеш и в какфо състояние ще е .. и да се счупи едия носач да няма да се счупят и 8-те .. съгласен съм с вас и но и вий си помислете .. НЯМА КОЛА БЕЗ НЕДОСТАТЪЦИ ! :verweis:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газов инжекцион е 1500-1700 лв.

Турбината е 400 - 1400 лв.

Предницата /носачите/ са 375 -1000 лв.

Рейката е 200 - 500 лв.

Хидравичната помпа е 100-400 лв

Съединителя е 500 -1500 лв.

Свещите са 25 - 120 лв

Бубините са 320 лв.

Първоначланото обслужване 600 - 1000 лв.

Каското е 500 -700 лв

Данъка е 200 лв

Това е. Не е задължително всички тия неща да се сменят, но имаи едно наум.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми точно и аз преди да взема мойта бях на този акъл ,окачване няма да се чупи всеки ден ,а то се оказа ,че окачването няма проблеми колкото с мотора . И като почнеш турбина,дебитомер,ламбда,свещи, бубини и забравап за окачването.Един приятел има 1,9 ТДИ и има да мисли само едно окачване иначе мърка като котка

Редактирано от Donchev 90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел има 1,9 ТДИ и има да мисли само едно окачване иначе мърка като котка

съединителя е същия, предницата е същата, турбината е по кофти /скъпа/, има и помпа. всичко зависи от състоянието на конкретната кола. на моя тръц съм сменял само хидравлична помпа и обслужване за две години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ... всеки се простира според чергата си ...

Това за трошенето и проблемите и тяхното отстраняване си е вината 50 на 50 в тоя който я кара тая кола и подържа и т.н и в пътните български адски-трагични условия които я експлоатираме ... от там натам ти си прави изводите ...

Успех ...

Колега всеки се простира според чергата си съм абселютно съгласен с теб НО това,че всичко е от тоя дето я кара ме кара да се смея :hilezh::flehan: Имам познат кара ауди 80 1.6 бензинче 1986 годинка където ходия ходим с двете коли така: Само,че тои две години не барнал нищо по нея освен основните консумативи масла и т.н. А аз дето се гледам в дупка да не влезна спирам на легналите полицаи избирам паважа какво става: Сменях окачване биалетки,носачи горни,долни,задни дискове сменях,съединител сега пак тропа нещо от волана и колко други главоболия съм имал като имобилайзери и тем подобни вече ме срам да кажа какво карам а въпросния познат си кара спокоино винаги преди мен стига където и да ходим,защото аз карам А4 Б5 хаа и трябва да внимавам къде карам :flehan: иначе лъскава един колега както я нарече "пичеловка" хахахаха :verweis:

Редактирано от Lex_Luthor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браава:verweis:С тия 500 лева доход наистина е по-добре да си караш голфа. С тия пари ще живееш ли, бензин ли ще сипваш, ремонти ли ще правиш. За никаде не стигат. Лошото е, че като се качиш на а4 от голфа, компромиси с поддръжката не можеш да си позволиш. Споменаваш за газов инжекцион, което ме навежда на мисълта, че на бензин всичко трябва да е перфектно по колата. Та, колега по горе е изредил цени, реални..дори и ниската стойност да вземеш от тях ( тоест - куча марка части) твойте 500 лева месечно просто се стопяват за миг . Защо не мога да разбера всеки си мисли че купувайки употребяван автомобил, ще направи едно пране на салона, ще бодне ароматизатора и ..пей сърце?

И после обратно в купува/продава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре на коя кола не се прави ремонт.. дали ще прая аудиту на месец например да дафам по 500 лв наведнъж или си прая счупения голф дето секи ден хвърлям по 20-30 лв по нег0 т0 излиза същата работа .. пък и тези неща да се сменят секи ден .. Имам познати с А4-ки .. 1.8Т и Пасат 4-Ка пак 1.8Т сменят само консумативите масло филтри тес подобни .. стафа карат вече 2 год нямат проблеми .. ако имате на предвид че аудиту го стопяват от всякаде не го жалят за тес 2 г0д има само да му се сменят 2 носача отпред .. деам почвам да се чудя вече ко да прая .. :hilezh: Всичките различно ми викат .. :verweis:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре мини на А3 1,9 ТДИ , А4 си мисля ,че ако имаш след някой друг месец ще повярваш,че това което ти говорим е истина.И аз да кажа имал съм и др ауди-та , А4 сякаш не е АУДИ .Да скърцат кори ефтина пластмаса,носачи,турбини просто ауди 80 го слага е джоба си от към здравина

Редактирано от Donchev 90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...