vasko91 Публикувано 22 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2009 Имам един въпрос към всичките потребители в Ауди клуба .. какв0 мислете за ауди а4 1.8Т млад шофиор съм и съм си харесал колата а4 .. да ми помогнете малку заслужава ли си да си я взема и да си я карам : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 22 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2009 За този мотор съм чувал само добри отзиви.Стига да наливаш гориво и няма да се разочароваш от колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rage Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 Щом си млад шофьор не ти го препоръчвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 (Редактирано) Хубав мотор, здрав, харчи относително малко за вървежа си, много приятен за каране, върви доста прилично.Но, едно голямо "НО" - тая кола, още повече с този мотор си иска нейното. В смисъл дори да паднаха вече и да са по 5000 лева тея коли си искат сериозна подръжка, а тя хич не е евтина. В А4 1.8Т като цяло има доста чаркове, които като се повредят бързо може да олекнеш с още 5000 - няма да ги изброявам. Не казвам, че ще се случи, но просто да си направиш добре сметката - все пак вземаш кола на годинки и шанса да се счупят при теб хич не е малък. Иначе много готина и като дизайн, и за шофиране кола, ще ти хареса.За мен като единствен минус мога да отбележа малко твърдата и неотговаряща за класа возия, но с едни 15 цолови джанти нещата значително се подобряват.Куатро версиите също возят чувствително по-добре.Успех с избора.П.П. Погледни и 1.9ТДИ 110 коня - също разкошен мотор за тея годиниП.П.2: Ако приоритет ти е по-евтина и безпроблемна подръжка се огледай за 1.8 без турбо 125 коня.П.П.3. и 1.8Т и 1.8 понясят идеално газов инжекцион Редактирано 23 Юли 2009 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donchev 90 Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 Недей си взема тоя мотор ,както колегата е писал по- добре 1,9 ТДИ .Аз се наших с такъв мотор ,всичко е доста скъпо и е пълно с некадърни майстори ,които си мислят ,че не съществува базов бензинов мотор с турбо ,а си мислят ,че аз съм го слагал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 Недей си взема тоя мотор ,както колегата е писал по- добре 1,9 ТДИ .Аз се наших с такъв мотор ,всичко е доста скъпо и е пълно с некадърни майстори ,които си мислят ,че не съществува базов бензинов мотор с турбо ,а си мислят ,че аз съм го слагал Това, че посещаваш бездарници както онщо има с мотора ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batcras Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 Освен, че е скапан софтуерно нищо лошо не мога да кажа за тази кола. Ако искаш возия взимаш лимузина, ако искаш среден клас с добър вървеш и изискан външен вид си взимаш така, а ако искаш бегачка, А3 с 1.8 Т е твоята кола. Но най-евтина за подръжка ти трябва 1.8 125 к.с. и ще се родиш пък и газ може да и сложиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 Вече навъртях над 3к на 1.8Т с ГИ Ловато и не ми е направил никакви грижи 1.8 на комби е доста тегав, особено на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 А аз над 35к и още никакви ядовеАма нека си говорят хората и да връткат на бензин. Ако вече ще чипосват - там става по-трудно, но не и невъзможно на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donchev 90 Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 (Редактирано) Това, че посещаваш бездарници както онщо има с мотора ?остави бездарниците,за млад човек с 500 лв на месец примерно тая кола е ъпсурт поддръжка това ми беше мисълта ,поне според мойта ай да не обиждам твойтаP.S didoya каква ти е ГУ и за колко пари и къде я сложиха ? Редактирано 23 Юли 2009 от Donchev 90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 какв0 мислете за ауди а4 1.8Т млад шофиор съм и съм си харесал колата а4 ..Ако става въпрос за А4-Б5 това е една голяма торба с болести и те съветвам да бягаш далеч от нея А и щом си млад шофьор на дали ще можеш да и смогваш на разхода и ремонтите.Колегите с такива коли да не се обиждат,но това си е изтината,форума е пълен с проблемите на А4-Б5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donchev 90 Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 напълно съм съгласен с колегата Dorian ,казвам го като човек който е потърпевш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 (Редактирано) остави бездарниците,за млад човек с 500 лв на месец примерно тая кола е ъпсурт поддръжка това ми беше мисълта ,поне според мойта ай да не обиждам твойтаP.S didoya каква ти е ГУ и за колко пари и къде я сложиха ?ГИ-то ми е Lovato.Препоръчвам ти да го монтираш при колегата от форума The_MachineА по темата: А4-ката Б5 наистина е торба от болести подмине ли 10-тата година. Готина колица, ама ако вземаш под 1000++ на месец (това при условие, че не плащаш за жилище и не храниш семейство) просто забрави за А4 Б5 1.8Т. Ако държиш ще ти изброя примерни проблеми, които могат да те сполетят във всеки един момент, съответно и техните цени. Редактирано 23 Юли 2009 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 напълно съм съгласен с колегата Dorian ,казвам го като човек който е потърпевши аз и аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sparco Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 За мен започни с една Б3(каквато и да е-бензин или дизел няма да сгрешиш).Евтина подръжка,трупане на опит и т.н.Един ден като си насмогнеш на масрафа и се вземеш в ръце си вземи по сериозен автомобил.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 Колега ... всеки се простира според чергата си ...Това за трошенето и проблемите и тяхното отстраняване си е вината 50 на 50 в тоя който я кара тая кола и подържа и т.н и в пътните български адски-трагични условия които я експлоатираме ... от там натам ти си прави изводите ...Успех ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 за млад човек с 500 лв на месецградски то с 500 лв на месец не си за кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasko91 Публикувано 23 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 ем .. аз в момента имам голф 2-ка ама не ми са кара ГОЛФ ! чувал съм че на а4-ката носачите едн0 друго се чупели лесно щото били аломиниеви .. Добре .. тес носачи да не се чупят всеки ден няма проблем който да го има и да не м0же да се отстрани .. ся верно гледал съм а4-ка недостатъци ама кажете ми една кола дето да няма недостатъци всяка кола с проблемите си .. аз си мисля че А4-ката е добър вариант .. и кат0 кола и като мотор .. 1.8Т 150 коня .. с газов инжекцион мисля че няма да имам проблеми и пък също зависи окачването се чупело бързо но не зависи ли от каде ще г0 вземеш и в какфо състояние ще е .. и да се счупи едия носач да няма да се счупят и 8-те .. съгласен съм с вас и но и вий си помислете .. НЯМА КОЛА БЕЗ НЕДОСТАТЪЦИ ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 (Редактирано) Газов инжекцион е 1500-1700 лв.Турбината е 400 - 1400 лв.Предницата /носачите/ са 375 -1000 лв.Рейката е 200 - 500 лв.Хидравичната помпа е 100-400 лвСъединителя е 500 -1500 лв.Свещите са 25 - 120 лвБубините са 320 лв.Първоначланото обслужване 600 - 1000 лв.Каското е 500 -700 лвДанъка е 200 лвТова е. Не е задължително всички тия неща да се сменят, но имаи едно наум. Редактирано 23 Юли 2009 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donchev 90 Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 (Редактирано) Ми точно и аз преди да взема мойта бях на този акъл ,окачване няма да се чупи всеки ден ,а то се оказа ,че окачването няма проблеми колкото с мотора . И като почнеш турбина,дебитомер,ламбда,свещи, бубини и забравап за окачването.Един приятел има 1,9 ТДИ и има да мисли само едно окачване иначе мърка като котка Редактирано 23 Юли 2009 от Donchev 90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 Един приятел има 1,9 ТДИ и има да мисли само едно окачване иначе мърка като коткасъединителя е същия, предницата е същата, турбината е по кофти /скъпа/, има и помпа. всичко зависи от състоянието на конкретната кола. на моя тръц съм сменял само хидравлична помпа и обслужване за две години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 (Редактирано) Колега ... всеки се простира според чергата си ...Това за трошенето и проблемите и тяхното отстраняване си е вината 50 на 50 в тоя който я кара тая кола и подържа и т.н и в пътните български адски-трагични условия които я експлоатираме ... от там натам ти си прави изводите ...Успех ...Колега всеки се простира според чергата си съм абселютно съгласен с теб НО това,че всичко е от тоя дето я кара ме кара да се смея Имам познат кара ауди 80 1.6 бензинче 1986 годинка където ходия ходим с двете коли така: Само,че тои две години не барнал нищо по нея освен основните консумативи масла и т.н. А аз дето се гледам в дупка да не влезна спирам на легналите полицаи избирам паважа какво става: Сменях окачване биалетки,носачи горни,долни,задни дискове сменях,съединител сега пак тропа нещо от волана и колко други главоболия съм имал като имобилайзери и тем подобни вече ме срам да кажа какво карам а въпросния познат си кара спокоино винаги преди мен стига където и да ходим,защото аз карам А4 Б5 хаа и трябва да внимавам къде карам иначе лъскава един колега както я нарече "пичеловка" хахахаха Редактирано 23 Юли 2009 от Lex_Luthor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4VS2 Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 БрааваС тия 500 лева доход наистина е по-добре да си караш голфа. С тия пари ще живееш ли, бензин ли ще сипваш, ремонти ли ще правиш. За никаде не стигат. Лошото е, че като се качиш на а4 от голфа, компромиси с поддръжката не можеш да си позволиш. Споменаваш за газов инжекцион, което ме навежда на мисълта, че на бензин всичко трябва да е перфектно по колата. Та, колега по горе е изредил цени, реални..дори и ниската стойност да вземеш от тях ( тоест - куча марка части) твойте 500 лева месечно просто се стопяват за миг . Защо не мога да разбера всеки си мисли че купувайки употребяван автомобил, ще направи едно пране на салона, ще бодне ароматизатора и ..пей сърце? И после обратно в купува/продава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasko91 Публикувано 23 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 Добре на коя кола не се прави ремонт.. дали ще прая аудиту на месец например да дафам по 500 лв наведнъж или си прая счупения голф дето секи ден хвърлям по 20-30 лв по нег0 т0 излиза същата работа .. пък и тези неща да се сменят секи ден .. Имам познати с А4-ки .. 1.8Т и Пасат 4-Ка пак 1.8Т сменят само консумативите масло филтри тес подобни .. стафа карат вече 2 год нямат проблеми .. ако имате на предвид че аудиту го стопяват от всякаде не го жалят за тес 2 г0д има само да му се сменят 2 носача отпред .. деам почвам да се чудя вече ко да прая .. Всичките различно ми викат .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donchev 90 Публикувано 23 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2009 (Редактирано) Добре мини на А3 1,9 ТДИ , А4 си мисля ,че ако имаш след някой друг месец ще повярваш,че това което ти говорим е истина.И аз да кажа имал съм и др ауди-та , А4 сякаш не е АУДИ .Да скърцат кори ефтина пластмаса,носачи,турбини просто ауди 80 го слага е джоба си от към здравина Редактирано 23 Юли 2009 от Donchev 90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване