emsi_audi Публикувано 22 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2009 мойта кола си правя при един майстор на който сервиза е до сградата на м-тел на Кукуш, много е в час с механичните инжекции и не отказва да ги прави , телефона му е 0885712494 Евелин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inchoo Публикувано 22 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2009 Здр emsi_audi,кав проблем имаше с твоята кола.От Нови искър ли е майстора или?Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 24 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2009 Имам същия проблем като на svetlio_85 . Смених клапата и главата на инжекциона с такава от друга кола , която не е работила на газ. Проблемът си остана. Още не съм пробвал да изключа регулатора на налягането. На газ работи , а на бензин не излиза налягане към дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 24 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2009 аз пък днес/преди малко/ си реших проблема,с глава от 2.0 8 клапанов с номер 035 накрая,само,че трябваше да сменя плунжера, защото е 3 мм по къс,и да го регулирам малко по обстойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 24 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2009 аз пък днес/преди малко/ си реших проблема,с глава от 2.0 8 клапанов с номер 035 накрая,само,че трябваше да сменя плунжера, защото е 3 мм по къс,и да го регулирам малко по обстойно.В какво се състои обстойното регулиране. Ако мога да го направя сам ще е добре. Иначе ще трябва да търся майстор(Ивелин не отговаря). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 24 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2009 всичко го свърших на магия,и с помощта на онлайн съветите/по телефона/ на колегата IOI64 ,но при мен това се наложи защото сложих глава,която не е от АЦЕкак определи,че не пуска бензин към цилиндрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 24 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2009 Като развия щуцерите , които са върху инжекциона от тях няма налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 24 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2009 а като развиеш този на старт дюзата,какво става,трабва да изпъска доста яко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 24 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2009 а като развиеш този на старт дюзата,какво става,трабва да изпъска доста яко.старт дюза????????????А да ви попитам нещо друго:имам и А6 С4 със същия двигател АСЕ. Дали да пробвам да сменя на двете главите на инжекционите да видя дали някоя ще запали. 6-цата няма проблеми - работи си екстра на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 24 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2009 е ти досега за коя кола питаше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 24 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2009 AUDI 100 C4 s ACE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 25 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2009 За тези , които се сблъскат със същия проблем ще дам следната информация: спрях двете коли(А6-цата и 100-тицата) близо една до друга и почнах да разменям части. Смених комплект помпата и сондата във резервоара(проблемът си остана) , смених главата на инжекциона (проблемът си остана) , смених накрая и горивния филтър , но УВИ - 100-цата все така не искаше да запали. А6-цата си работи със всички сменени части от 100-цата. Та да знаете , че такъв проблем не се отстранява с подмяна на бензинова помпа , клапан във резервоара , глава на инжекциона и горивен филтър. По-рано бях писал , че съм сменил и клапата върху въздушния филтър , комплект със всичките джаджи.Явно и тя не помага. Ако все пак някой намери разрешение да пише. Аз ще продължа да го търся този Евелин , тъй като и от друго място чух хубави думи за него. Или в заключение:мога да си сменя всички части и сам , ама козата си сака ПРЪЧ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inchoo Публикувано 26 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2009 Здр на всички. Baceto тъй като имаш здраво ауди под ръка що не пробваш да смениш "регулатора за налягането" "черната кутия от дясно на инжекцията" на мен ми казаха че е от там проблема пробвах с няколко но никакъв ефект но все пак при теб е от изпробвана кола "работеща" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inchoo Публикувано 26 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2009 Между другото мисля, че има връзка и с някой температурен датчик.Поне при мен когато е студена колата върви кат за световно,после почва да се замисля "да вървя ли или не" . Някой ако има подобни впечатления нека сподели! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dbk73 Публикувано 26 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2009 Работното налягане на механичния инжекцион т.е. при дюзите трябва да е около 7бара, налягане на помпата до 15 бара при 130л дебит.За Варна ,в Косер до Строителния техникум имат стенд.Дюзата за студен старт (петата) не работи постоянно,а само при студен двигател.Един вид като смукача на старите лади,само че ,с електронно управление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 26 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2009 малко си се пообъркал колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2009 (Редактирано) всичко го свърших на магия,и с по сложих глава,която не е от АЦЕна АСЕ си сложил 8 клапанова глава ли? Редактирано 26 Октомври 2009 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlio_85 Публикувано 26 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2009 Здравейте момчета ! В момента го мислят в сервиза, веднага след като се разбере от какво е проблема ще ви споделя ! Трябва да мине диагностика колата, в това сме убедени всички, мисля ? Очакваме включване ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 26 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2009 на АСЕ си сложил 8 клапанова глава ли?разликата е в плунжера,който смених от моята стара глава,те тва е 3мм по къс е на 8 клапановата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fixx666 Публикувано 26 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2009 Чувал съм че има някакво бутало преди инжексиона, което с времето се износва. Мисля, че трябва да е пломбирано даже. При мен на газ спря да върви и се оказа че има 10 градуса закъснение на запалването(не знам как се е получило) коригирах го от делкото и сега пали трудно на бензин а на газ е перфектна...луда работа...свършиха ми идеите за този капризен мотор(АСЕ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 26 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2009 абе вземи прочети,има доста теми,първо да се запознаеш с устройството на инжекцията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marian990 Публикувано 26 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2009 (Редактирано) Колеги същите проблеми си реших с нов потенциометър, нови дюзи и нова ламбда сонда, защото старата беше забила и сега колата е самолет.За справки питайте колегата АСЕ - той я кара наскоро и може да изкаже своите впечатления.И никакви майстори да не се учат на вашите коли. Айде на всички Ви успех и Редактирано 26 Октомври 2009 от marian990 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inchoo Публикувано 26 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2009 marian990 от де ги взе потенциометъра и дюзите и на какви пари.Преди да смениш дюзите изпробва ли ги старите или етъй профилактично ги смени.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 26 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2009 няма кво да им пробваш,ако олата работи добре,но ако не са си за смяна,мойте течаха при неработещ двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inchoo Публикувано 27 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2009 Дайте малко инфо от де да ги взема и на какви пари са дюзите и потенциометъра.Проблема при мен е като почне да загрява мотора.Като е студен няма проблеми.Може ли дюзите да се ебават при загрял двигател а като е студен да си работят добре или някой датчик ми е за смяна.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване