Jump to content

Смяна на агренажен ремък C5 TDİ 2,5


destino

Recommended Posts

Добър вечер колеги.

Миналата седмица си купих Ауди А6, авант, 1999, тди 2,5, автомат.

Реших да му направя пълно обслужване, и тъй като ми е първа кола,

искам да се посъветвам със вас относно цените и качеството.

За сега имам следната оферта от Бош сервиза в Пловдив:

Ангренажен ремък BOSCH 82.00

Ангренажен ремък за помпа BOSCH 30.00

Обтяжна ролка INA 122.00

Обтяжна ролка помпа INA 131.00

Водеща ролка INA 96.00

Хидравличен успокоител INA 170.00

Водна помпа HEPU 121.00

Пистов ремък-генераторен BOSCH 46.00

Пистов ремък-клима BOSCH 20.00

Обтяжна ролка пистов ремък-генератор INA 44.00

Обтяжна ролка пистов ремък-клима INA 65.00

Водеща ролка пистов ремък-генератор INA 78.00

Водеща ролка пистов ремък-клима VAG 39.00

Успокоител вибрационен SWAG 203.00

Филтър маслен BOSCH 26.00

Филтър горивен BOSCH 62.00

Филтър въздушен BOSCH 30.00

Филтър купе BOSCH 49.70

Дискове предни BREMBO 300.00

Дискове задни BREMBO 150.00

Накладки предни TEXTAR 115.00

Накладки задни TEXTAR 60.00

Труд 250.00

-------------------------------------------------------------

Общо 2289.70 Всички части с гаранция 12 м или 20 000 км

Та въпросът ми е, мога ли да заменя някои от тези части на аналогични по качество на по-евтини,

и на какво да обръщам внимание?

Също, един майстор, на когото му доверявам, ми каза, че двигателят е доста сложен и

е по-добре да сменя агренажният ремък в авторизиран сервиз.

Чакам вашите мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица си купих Ауди А6, авант, 1999, тди 2,5, автомат.

Реших да му направя пълно обслужване, и тъй като ми е първа кола,

искам да се посъветвам със вас относно цените и качеството.

За части на доста добра цена питай колегата Коко

http://audibg.com/forum/index.php?showuser=520

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво му е сложното на този двигател, просто е много смотано измислен двигател и има 4 ролки, които струват пари и 4 ремъка - пълно безумие. Твоя майстор незнам кво му се плаши, освен, че трябва да свали броня и радиаторите. Само да ти кажа за масления филтър - оригинален от ШКОДА е 14лв. Въздушния е 33лв оригинален в ШКОДА за 2.5TDI/1.8Т. Горивен в ШКОДА ще намериш за 50лв. За дискове си вземи MEYLE - 150лв двата и накладки AKEBONO - 70лв. Смени си маслото в скоростите с оригинално от представителя на audi/vw.

Редактирано от xenonsystem
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледах ти офертата не съвсем задълбочено и имам следните забележки и напътствия.

Ако искаш да минеш по-тънко с филтрите това са Шампион и са със сравнително прилично качество. Лично аз се съмнявам масления в Шкода да е 14 лв. Може би колегата xenonsystem има предвид "малкия", който е за 1.9 TDI.

Дали е сложно - ами факта, че доста майстори отказват тази смяна говори, че не е пък толкова просто.

Сменя се абсолютно всичко, вкл. термостата.

Цените за предните дискове и накладки са направо ужасяващи. Предполагам искат да ти пробутат новия модел накладки, като цена, а ще поставят стария защото са аналогични. Досега спасявам неколцина колеги и приятели от този гаден капан известен на търгашите.

Моето мниние е, че с моя или на друг форумен колега имащ определени позиции сред вносителите на авточасти можеш да спестиш доста прилична сума, но си намери читав майстор който да работи с твои консумативи. Труд от 250 лв не е евтин, но мисля за добър специалист си заслужава!

Ако дисковете ти(предните) са 288 мм двата на Ferodo са на суперцената от 80 лв. ;)

p.s. Принципно мога да помоля колегата си да ти уреди смяната в авторизиран сервиз в Стара Загора с твои неща.

Редактирано от KOKO 100 C4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масления филтър от ШКОДА за 14лв е LONG LIFE 30 000км за надлъжни двигатели. Ще ти го покажа моя на някоя форумна среща.

КОКО не мисля, че 2.5tdi е някакъв сложен двигател, просто има много неща за смяна и броня да се свали+радиаторите и да се източи антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масления филтър от ШКОДА за 14лв е LONG LIFE 30 000км за надлъжни двигатели. Ще ти го покажа моя на някоя форумна среща.

КОКО не мисля, че 2.5tdi е някакъв сложен двигател, просто има много неща за смяна и броня да се свали+радиаторите и да се източи антифриза.

Ама ти си бензинка бре!! Да тази е цената! :D

Даже за моя архаичен петак получих отказ от достатъчно опитни хора.

Просто трябва да знаеш как точно се прави всичко, а не да се луташ. :);)

Правилно си отбелязал за антифриза и най-добре се слага LONG LIFE, но не съм сигурен G 12++ ли беше.

Редактирано от KOKO 100 C4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

p.s. Принципно мога да помоля колегата си да ти уреди смяната в авторизиран сервиз в Стара Загора с твои неща.

КОКО благодаря ти за отговора. Дай ми координатите на сервиза в Стара Загора, да се свържа с тях и да ги попитам за оферта. Единственно държа сервиза да авторизиран и да знаят какво правят. Те добри ли са колкото бош сервиза в Пловдив? Ако имат стенд, бих проверил и геометрията на колелата.

Дай ми идея от къде да взема филтрите Шампион, също предполагам че са качественни.

За ремъците и ролките разбирам, че няма алтернатива. Искам също да сменя термостата.

И как да разбера дали предните ми дискове са 288 мм? Цената от 80лв. за комплект ме устройва напълно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да разберем размера на дисковете ми прати на л.с. номер на рамата.

За сервиза в Стара Загора трябва да взема координатите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хиляда глупости за сумати пари са ти нацвъкали ма едно от наи-важните - филтър за картерните газове го няма :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 312 мм дискове си, но пак тази цена е висока.

Изпратих ти разпечатката на рамата ти.

Подробности по-късно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хиляда глупости за сумати пари са ти нацвъкали ма едно от наи-важните - филтър за картерните газове го няма :hilezh:

няма нищо глупаво и ненужно за смяна в този списък и при този двигател, но наистина няма някой важни компоненти

като цитирам TDI_Fan - филтър на картерни газове и да добавя нещо от мен, хидравличен обтегач на ремъка, две от нещата които рядко се сменят при този двигател, а са в основата на много от проблемите които се водят като "слабост" при него

250лв за труд въбоще не е много ако майсторите са печени, на този който му се струват много може да опита сам да направи процедурата, след това пак ще си говорим

термостат същи е задължително да се смени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидравличен успокоител INA 170.00

Успокоител вибрационен SWAG 203.00

не са ли това Борисе?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидравличен успокоител INA 170.00

Успокоител вибрационен SWAG 203.00

не са ли това Борисе?

оп това съм го пропуснал :hilezh: моя грешка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масления филтър от ШКОДА за 14лв е LONG LIFE 30 000км за надлъжни двигатели.

Кои шкоди са с надлъжни двигатели,освен тези 120L,дето отпред го няма двигателя, а отзад се намира резервния :2gunsfiring_v1:

сега погледнах SUPER-B, и те са с надлъжен мотор, но ми е чудно тяхното 4х4 дали е с торсен

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОКО благодаря ти за отговора. Дай ми координатите на сервиза в Стара Загора, да се свържа с тях и да ги попитам за оферта. Единственно държа сервиза да авторизиран и да знаят какво правят. Те добри ли са колкото бош сервиза в Пловдив? Ако имат стенд, бих проверил и геометрията на колелата.

Дай ми идея от къде да взема филтрите Шампион, също предполагам че са качественни.

За ремъците и ролките разбирам, че няма алтернатива. Искам също да сменя термостата.

И как да разбера дали предните ми дискове са 288 мм? Цената от 80лв. за комплект ме устройва напълно.

Moга да те свържа със сервиза обслужвал моята кола...Може да не са БОШ, но пък са в час с Ауди и то дизелови...Пък и от всички сервизи, не мисля, че БОШ е най-правилния в Пловдив...Няма нищо сложно в този мотор, просто НЕ РАЗБИРАТ и като знаят, че трябва да се свалят фарове, радиатор,броня и т.н. си мислят, че супер сложно...А се оказва, че за 15 мин като ги свалиш тези неща, просто си отваряш една биричка, взимаш един стол, сядаш пред мотора и почваш да нареждаш...

Хиляда глупости за сумати пари са ти нацвъкали ма едно от наи-важните - филтър за картерните газове го няма :steinigung:

Е за това говоря...никой не го сменя тоя филтър и после се почват проблемите, отделно налягането ако не се смени не позволява на маслото да циркулира правилно и от там проблема с валовете...

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

филтър на картерни газове

термостат същи е задължително да се смени

Колеги благодаря ви за отговорите.

Имате ли идея колко струва този филтър за газовете и лесно ли се сменя?

За термостата не съм забравил, просто го няма в горният списък.

Вчера също ми препоръчаха дискове от Делфи, предните струват от 62 до 101 лв.

Задните 71 лв. Как са като марка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също съм удивен от това, че много хора не препоръчват бош сервиза.

Редактирано от destino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря ви за отговорите.

Имате ли идея колко струва този филтър за газовете и лесно ли се сменя?

За термостата не съм забравил, просто го няма в горният списък.

Вчера също ми препоръчаха дискове от Делфи, предните струват от 62 до 101 лв.

Задните 71 лв. Как са като марка?

нямам никаква идея колко струва, при мен всичко се взе накуп, разбивка на цените не съм искал, просто се отиде до Юнитрейд за ремъци и консумативи, до Д и Н за окачването и после просто я сглобиха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че беше около 120 лв филтъра не се сменя лесно да сложат от 163 кс версия тои е необслужваем но пък за сметка на тва е взаимно заменяем с всички 2.5 :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...