Jump to content

Информация за гуми


Recommended Posts

Макар че е зима то не пречи да се допитам до форума за летните гумите "отново" :) .

Решил съм в личен план че два сезона е достатъчен за гуми на моята кола.

Макар е карам малко, не пречи да поддържам колата в кондиция угодна за мен в личен план.

Та сега на въпроса спрял съм се на малко "по-различен" клас гуми или така наречените чуждоземски с индекс V.

Като цяло се заглеждам по следните модели:

Maxxis MA-Z1

phpthumbgeneratedthumbnxa.jpg

Marshal Matrac FX MU11

phpthumbgeneratedthumbnew.jpg

Nitto NEO GEN

phpthumbgeneratedthumbnxp.jpg

Fate AR620 Eximia

phpthumbgeneratedthumbng.jpg

За Максиса има достатъчно писано и гумата е да не кажа "много добра".

Интересува ме специално Маршала що за гума е като търся мнения от хора дето са имали допир до марката.

Аржентинската "Фате" нямам пряк допир с нея но по-думи на баща ми с жигулатора е нямал проблеми :lol: .

Нитто нямам идея що за марка са но като цяло от нета излизат противоречиви мнения.

Не ме изяждайте за нетрадиционното ми мислене и насоки към гумите.

Вярвам че има доста качествени марки извън континента.

Гледал съм моделите и до един имат размера дето търся а именно 205/50/15 (друг не ме интересува).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Максиса има достатъчно писано и гумата е да не кажа "много добра".

Понеже пишеш само от личен опит и аз мога да кажа същото за тази гума и бих ти предложил и още един варянт Купър много хубава гума според мойте вижданя сложих такива на сестра ми на корсетката на вода не мърда стои като залепена малката гад :hilezh: Шарката е подобна на тази на нитото :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е че не пиша от личен опит (иначе нямаше да има тема) :P .

Събирам всякаква информация относно посочените модели за да добия поне малко инфо за продукта.

Абстрахирам се от "шарените" шарки, търся конкретно комфорт, хендлинг и устойчива работа за 2 сезона.

Специално гледам за маршал заради гръмките писаници а именно:

 MU 11 e върха в продуктовта гама на MARSHAL, като представлява ултра-високоскоростна гума с отлични работни характеристики и агресивен външен вид.
При разработването на MU 11 е наблегнато на ниските нива на шум и постигането на отплични нива на сцепление при движение на мокра настилка, както и устойчивост на аквапланинг.
За постигането на превъзходното пътно поведение са използвани редица нови високотехнологични методи като, ESCOT TM и Block Edge Elimination Technology намаляваща многократно шума при преминаване, чрез заоблени ръбова на блоковете изграждащи протектора. Тази технология заедно с дирекционалната подреба на протектора гарантира много висока устойчивост срещу аквапланинг.

Основните параметри допринасящи за невероятното усещане от управлението са двойните стоманени пояси, подсилени със спирално навити непрекъснати найлонови пластове, които осигуряват издръжливост при висока скорост, маневреност и стабилност в завой. Конструкцията е допълнително подсилена посредством патентованата технология ESCOTTM за поддържане на формата на гумата и контактната площ независимо от скоростта. Иновативната карбонова матрица изграждаща състава на протектора, намалява неравномерното износване дори при екстремно шофиране. Моделът се характеризира и с оптимизиран ръб за защита на джантата, който допринася за по-добро разпределение на натоварването по страницата на гумата

Но все пак като натурален Българин не вярвам на писано от някого и търся още мнения.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналото лято максиса примерно беше 128 лева за брой.

Другите утре ще се обадя за информация и ще пиша.

Бюджета е до 150 лева на гума при моя случай.

Мислех да сложа и Sumo Firenza ST-08 но няма моя размер.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Асиметрична шарка=ниско ниво на шум :) А относно личния опит имах предвид МОЯ личен опит :hilezh:

Редактирано от DZVER
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За максиса Цецо (заразата) може да каже как са че по моя препоръка ги купи дет се казва :) .

А за фиренцата Спас (море) също може да сподели впечатления.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фиренцата за първи сезон се държи добре, ще я видя до година как ще е , иначе главния плюс на гумата е цената взех ги по 120 лв на парче 215/45 R17 XL усилена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах дотук две лета с Максиса.Това им е върховия модел.Като поведение съм много доволен,особено и на мокро.Изобщо не съжалявам, че ги купих.Майтапа настрана,но лятото на слънчев бряг какви бегачки видях с тоя модел не е истина.Новия Олроуд,разни Е класи,С6 и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обоснови се.... щот същото може да твърди един дръпнат за контито.

Идеята на темата като цяло е да се събере инфо дори и малко за гумите дето не са толкова "модерни" тук.

Робуването на марки е голямо нещо.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се поразтърсиш ще видиш че можеш да намериш усилен Dunlop Sport Maxx 205/55/16 за 170 на парче, а все си мисля че поне малко е по-добър от тия латиноамерикански перли :hilezh:

Летните Контита също са с много добри цени и супер качества

ПП: Ти търсиш 15-ки ама аз да те подразня с 16 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дънлопа е малко над възможностите ми, не казвам че е лош.

Всички знаем какво може дънлопа и континентала примерно.

Дали пък не е прехвалено малко в сравнение с латино американските перли?

Не се опитвам да пораждам спор а да видя (прочета) от другата страна какво имат.

П.С след прочетеното в нета Маршал се оказа подразделение на Кумхо.

Ориентирани предимно към високия клас гуми.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук се вижда копието и оригинала ...

Иначе Дънлопа е класи над Фиренцата, на купето го карам в екстремни условия.

yokofirenhv7.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

За сега главно клоня към изпитания максис.

Мое лично убеждение е три лета за комплект гуми били те от 100 или 300 лева парчето.

След това който иска да си ги търкаля до живот.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз па да кажем на човека с Малоята да си я кара с кеф и да не я препоръчва.

Стилянка Маршала е страшно гуме.По-добър е от Максиса.Не мога да се сетя на коя от жълтите компании беше дъщерна.Иначе ние работиме с Боряна груп,а те ги внасят. :flipoff:

А тоя модел не се сещам усилен ли беше

Редактирано от Vorsprung durch Technik 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда Маршал-а пишат из нета страхотни отзиви.

Но ми се искаше някой дето го е карал в нашия климатичен пояс да каже мнение..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,за максиса мога да кажа само,че е доста добра и на мокро,и на сухо

аз сега ше и правя трети сезон лятото

много съм доволен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда Маршал-а пишат из нета страхотни отзиви.

Но ми се искаше някой дето го е карал в нашия климатичен пояс да каже мнение..

Приятел си кара БМВ-то с такива и седят много добре на всякакви условия :flipoff: Даже и на лед ги карахме в началото на годината

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност има добри производители и извън европа,ама не и в китай и бразилия и незнам си къде още.Добри гуми извън европа правят йокохама,бриджстоун ,кумхо,ханкок,.Примерно добро съотношение между цена и качества дава да речем kumho ecsta-доста добра гума за парите си,че и малко отгоре.Все пак не е лошо да посочиш и някакъв размер защото като гледам по тестове има разлика между един и същ уж модел в различните като цолаж и скоростен индекс класове.В случай,че си ги търсиш за В3 -то скорстния индекс V на практика е напълно излишен и само ще платиш пари за нещо дето няма да ползваш,индекс Н си е ок и цената е съвсем прилична.Китайския Максис ,това,че разни псевдогъзари с липса на достатъчно стинки ги карали на суперлимузини не означава,че са голямата работа.То и доста хора ламтят по 17,18,19 ама нови и маркови такива никога и не си помислят и обикновено кат стане въпрос се почва малиии кви яки континентали 19 само на два сезона намерих при бай Пешо каучука :hilezh: В повечето тестове,които съм гледал максиса се разкъсват в този тест дето го правят на една машина с натоварване и скорост/мисля,че по някакви критерии на фолксваген го правеха/и обикновено ги дават ,че не стават въобще и рядко успяват да се представят само като неособено препоръчителни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търся само и единствено 205/50/15 много рядко съм срещал индекс Н, повечето са V.

Пишеш за Кумхо, до колкото знам са една фирма с Маршал-а просто различни класове гуми.

Марката Marshal Tire е продукт на най-големия производител на автомобилни гуми в Южна Корея KUMHO Tire Co. Представянето и е част от мащабната глобална политика за развитие на компанията. Високотехнологичните продукти с марка Marshal се произвеждат в заводите на Kumho, като се използват водещи разработки и иновативни технологии, отговарящи на най-високите изискавания за качество.....

А за максиса ако са толкова добри колкото и в гумите за АТВ или офф-роуд то наистина ще са супер спрямо цена/качество.

А и до колкото чета постове на карали такива не отстъпват никак в ценовия клас.

Можеш ли да покажеш теста за които пишеш и където не се класира изобщо.

Темата е само за летни гуми, зимните не ги гледам изобщо тея въпросните марки.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете, момчета, че се намесвам в темата, но ми е интересен един друг въпрос. За да издържат продължително по-висока скорост, гумите с по-висок скоростен индекс са да кажем условно по-здрави механически и по-издръжливи на загряването. Та въпроса, който ме мъчи: не са ли с по-лошо сцепление и по-твърди тези гуми, когато се карат в 99% от ресурса си "бавно", да речем със скорост под 150 км/ч? а нормално и още по-ниска??? Все едно във Ф1 с незагрети гуми.Ако не планирам да карам до Бургас с 240,има ли реална полза от гумите с висок индекс? Бе за чий ми е гума за скорост над 210 ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...