Jump to content

Информация за гуми


Recommended Posts

Търся само и единствено 205/50/15 много рядко съм срещал индекс Н, повечето са V.

..........................А и до колкото чета постове на карали такива не отстъпват никак в ценовия клас.

Можеш ли да покажеш теста за които пишеш и където не се класира изобщо.

Темата е само за летни гуми, зимните не ги гледам изобщо тея въпросните марки.

За съжаление няма как да ти го покажа,защото съм го чел в старо списание аутомотор унд шпорт или аутобилд ,в едно от двете в минало или по-миналогодишен брой.Наживо как са не мога да кажа,а ся кой карал и бил доволен или не ,не знам,хората често имат разни приоритети и предполагам знаеш,че доста често са склонни да направят компромиси ,главно заради цената и в този смисъл може да имат предвид,че са добри за парите си.Аз само споделям какво съм чел ,а ти вече си преценяш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете, момчета, че се намесвам в темата, но ми е интересен един друг въпрос. За да издържат продължително по-висока скорост, гумите с по-висок скоростен индекс са да кажем условно по-здрави механически и по-издръжливи на загряването. Та въпроса, който ме мъчи: не са ли с по-лошо сцепление и по-твърди тези гуми, когато се карат в 99% от ресурса си "бавно", да речем със скорост под 150 км/ч? а нормално и още по-ниска??? Все едно във Ф1 с незагрети гуми.Ако не планирам да карам до Бургас с 240,има ли реална полза от гумите с висок индекс? Бе за чий ми е гума за скорост над 210 ???

Много си прав. Високоскоростните са по-корави "пластмасарки" ама друго си е да си мислиш че си голяма работа. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е конкретната разлика изразена в градуси.

Щот аз си мисля че с това глобално затопляне индекс V е оптимален вариант.

Никога не съм усещал гумите като пластмасови в периода на ползване.

Друг е въпроса ако гумата се е "опекла" и е на десет години слънце и вода.

Ако гумата става пластмасова след три лета то това мен не ме засяга, друг ще ги чувства твърди не аз.

Все пак са съседни индекси и не е толкова голяма разликата си мисля.

Ако греша ме поправете.

А и както писах в книгата на колата пише 205/50/15 а гумите продавани тук предимно са с индекс V не Н.

Ако толкова е важен индекса то тогава избора се свежа до много малък такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Аз па да кажем на човека с Малоята да си я кара с кеф и да не я препоръчва.

И защо не? При положение, че съм останал доволен? И е много по марка от тея китайки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От по евтинките гуми Фалкен или Федерал от англия (на някви смешни пари е там, зимайте си гуми от англия, пикайте на БГ вносителите и превъзбудените им цени)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Да разбутам темата малко.

Спрях се на два модела гуми от една марка.

Hankook K105

205/50 R15 86V

bigk1056372708.gif

или

Hankook V12evo

205/50 ZR15 86 W

bigv12evo6427154.gif

разликата в цената е минимална, какво ще ме посъветвате да избера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Conti, Dunlop

От по-евтините мисля имаше добри отзиви за Kumho

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слънце, последните ми летни гуми имат такива широки надлъжни канали, подобно на втората ти снимка. Немат никакви ядове, докато не стъпя на трамвайните релси. Тогава колата почва да се мета налЕво- надЕсно, като полудяла ( бе преувеличавам , но изобщо не е приятно). Явно нещо междурелсията ни се разминават... На мокра или заснежена релса гарантирам още по-силни емоции. Ако караш много из града, имай го предвид!

:respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Градско нямам и 20% от карането на колата.

Изключително и само извънградско я карам с редки изключения за форумните сбирки.

Скоро говорих с един чичка купил си нова кия с ханкук к105.

Ама човека толкова да не разбираше :respekt:, инак каза добре са возят ме :lol: .

п.с спрях се на тази марка защото е доказана, макар и не толкова разпространена из нашите ширини.

остава да реша един от двата модела, разликата е под 20 лева на гума.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще обясниш ли по-точно? Имаш впредвид, че каналните гуми имат склоността да се мятат по релси? Питам само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IСO, Конти ПремиумКонтакт 2, купих ги пролетта. А ако ми намериш проблем по окачването, ще си изям перата на старите чистачки, брат.

Има нестабилност. Мен лично ме дразни.

Да Дакс, явно не ставам за трамвай поне с Контитата... Увличат... :respekt: Иначе гумите са великански. Нямам никакви забележки на мокро или сухо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IСO, Конти ПремиумКонтакт 2, купих ги пролетта. А ако ми намериш проблем по окачването, ще си изям перата на старите чистачки, брат.

Има нестабилност. Мен лично ме дразни.

Да Дакс, явно не ставам за трамвай поне с Контитата... Увличат... :respekt: Иначе гумите са великански. Нямам никакви забележки на мокро или сухо.

Колеги аз карам с летни Bridgestone Turanza ER300 (195/65/15) и мислех, че и аз си въобразявам докато сега не прочетох същите симптоми така да се каже! Има един бул. в Пловдив, който има участък от около 200м където са разкопавали, за да слагат тръби и след това при асфалтирането се е образувал участък широк около 30-40см, който е като коловоз! Когато стъпя на него (ръба между стария и новия асфалт) умишлено карам в права посока и колата сякаш "пада" в новата част! Разликата във височината е много малка, но просто колата се измества и отива на дясно (през това място минавам с левите гуми)!

Все пак гумите са добри и мисля, че просто може да е от самия път макар да няма голяма разлика! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е нито конти нито дънлопа.

Цената е висока.

На колко ти дават контито?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.avtogumi.bg/oscommerce/advanced...p;x=13&y=11

дота е от преди 3 4 5 месеца всички са много доволни от сайта и дънлопа е твоята гума в момента

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...