4ring avus Публикувано 26 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2009 Търся само и единствено 205/50/15 много рядко съм срещал индекс Н, повечето са V...........................А и до колкото чета постове на карали такива не отстъпват никак в ценовия клас.Можеш ли да покажеш теста за които пишеш и където не се класира изобщо.Темата е само за летни гуми, зимните не ги гледам изобщо тея въпросните марки.За съжаление няма как да ти го покажа,защото съм го чел в старо списание аутомотор унд шпорт или аутобилд ,в едно от двете в минало или по-миналогодишен брой.Наживо как са не мога да кажа,а ся кой карал и бил доволен или не ,не знам,хората често имат разни приоритети и предполагам знаеш,че доста често са склонни да направят компромиси ,главно заради цената и в този смисъл може да имат предвид,че са добри за парите си.Аз само споделям какво съм чел ,а ти вече си преценяш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 26 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2009 Извинете, момчета, че се намесвам в темата, но ми е интересен един друг въпрос. За да издържат продължително по-висока скорост, гумите с по-висок скоростен индекс са да кажем условно по-здрави механически и по-издръжливи на загряването. Та въпроса, който ме мъчи: не са ли с по-лошо сцепление и по-твърди тези гуми, когато се карат в 99% от ресурса си "бавно", да речем със скорост под 150 км/ч? а нормално и още по-ниска??? Все едно във Ф1 с незагрети гуми.Ако не планирам да карам до Бургас с 240,има ли реална полза от гумите с висок индекс? Бе за чий ми е гума за скорост над 210 ???Много си прав. Високоскоростните са по-корави "пластмасарки" ама друго си е да си мислиш че си голяма работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 26 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2009 Каква е конкретната разлика изразена в градуси.Щот аз си мисля че с това глобално затопляне индекс V е оптимален вариант.Никога не съм усещал гумите като пластмасови в периода на ползване.Друг е въпроса ако гумата се е "опекла" и е на десет години слънце и вода.Ако гумата става пластмасова след три лета то това мен не ме засяга, друг ще ги чувства твърди не аз.Все пак са съседни индекси и не е толкова голяма разликата си мисля.Ако греша ме поправете.А и както писах в книгата на колата пише 205/50/15 а гумите продавани тук предимно са с индекс V не Н.Ако толкова е важен индекса то тогава избора се свежа до много малък такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 27 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 Аз па да кажем на човека с Малоята да си я кара с кеф и да не я препоръчва.И защо не? При положение, че съм останал доволен? И е много по марка от тея китайки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 28 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2009 От по евтинките гуми Фалкен или Федерал от англия (на някви смешни пари е там, зимайте си гуми от англия, пикайте на БГ вносителите и превъзбудените им цени) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 1 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Да разбутам темата малко.Спрях се на два модела гуми от една марка.Hankook K105 205/50 R15 86V или Hankook V12evo 205/50 ZR15 86 Wразликата в цената е минимална, какво ще ме посъветвате да избера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Conti, DunlopОт по-евтините мисля имаше добри отзиви за Kumho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 1 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 (Редактирано) Няма да е нито конти нито дънлопа.Цената е висока. Редактирано 1 Декември 2010 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Износи ли другите вече!?!?Модна е асиметрията...Аз харесвам повече вторите обаче... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 1 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Да, три лета стигат.Нямам претенция за симетрия или не а към комфорт и хендлинг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mad Dog Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Слънце, последните ми летни гуми имат такива широки надлъжни канали, подобно на втората ти снимка. Немат никакви ядове, докато не стъпя на трамвайните релси. Тогава колата почва да се мета налЕво- надЕсно, като полудяла ( бе преувеличавам , но изобщо не е приятно). Явно нещо междурелсията ни се разминават... На мокра или заснежена релса гарантирам още по-силни емоции. Ако караш много из града, имай го предвид! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Със сигурност не се "меташ" налЕво-надЕсно от шарката на гумите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 1 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 (Редактирано) Градско нямам и 20% от карането на колата.Изключително и само извънградско я карам с редки изключения за форумните сбирки.Скоро говорих с един чичка купил си нова кия с ханкук к105.Ама човека толкова да не разбираше , инак каза добре са возят ме .п.с спрях се на тази марка защото е доказана, макар и не толкова разпространена из нашите ширини.остава да реша един от двата модела, разликата е под 20 лева на гума. Редактирано 1 Декември 2010 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Ще обясниш ли по-точно? Имаш впредвид, че каналните гуми имат склоността да се мятат по релси? Питам само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mad Dog Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 IСO, Конти ПремиумКонтакт 2, купих ги пролетта. А ако ми намериш проблем по окачването, ще си изям перата на старите чистачки, брат. Има нестабилност. Мен лично ме дразни.Да Дакс, явно не ставам за трамвай поне с Контитата... Увличат... Иначе гумите са великански. Нямам никакви забележки на мокро или сухо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Далеч не съм си помислил, че имаш проблеми с окачването...просто релсите се хлъзгат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Това как ти се струва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 Nieznana opona. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sambata Публикувано 1 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2010 IСO, Конти ПремиумКонтакт 2, купих ги пролетта. А ако ми намериш проблем по окачването, ще си изям перата на старите чистачки, брат. Има нестабилност. Мен лично ме дразни.Да Дакс, явно не ставам за трамвай поне с Контитата... Увличат... Иначе гумите са великански. Нямам никакви забележки на мокро или сухо.Колеги аз карам с летни Bridgestone Turanza ER300 (195/65/15) и мислех, че и аз си въобразявам докато сега не прочетох същите симптоми така да се каже! Има един бул. в Пловдив, който има участък от около 200м където са разкопавали, за да слагат тръби и след това при асфалтирането се е образувал участък широк около 30-40см, който е като коловоз! Когато стъпя на него (ръба между стария и новия асфалт) умишлено карам в права посока и колата сякаш "пада" в новата част! Разликата във височината е много малка, но просто колата се измества и отива на дясно (през това място минавам с левите гуми)! Все пак гумите са добри и мисля, че просто може да е от самия път макар да няма голяма разлика! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 Няма да е нито конти нито дънлопа.Цената е висока.На колко ти дават контито? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 2 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 (Редактирано) около 180 лева, дънлопа сп01 идва на поне 160 лева с неясен дот. Редактирано 2 Декември 2010 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 2 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2010 Premium Contact2 - 168лв/бр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 http://www.avtogumi.bg/oscommerce/advanced...p;x=13&y=11дота е от преди 3 4 5 месеца всички са много доволни от сайта и дънлопа е твоята гума в момента Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exstasy Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 Точно пък Dulnop SP01 не блести с нищо, даже напротив не бих го препоръчал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 5 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2010 и аз незнам що се набутвате толкова на тоя дънлоп!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване