Jump to content

Чип при сумиста? помисли отново!


Recommended Posts

Добре де колега, купуваш кола, тръгваш да я чипосваш. Е аджеба като разбра, че ти е пипан компа, не само пипан ми направо сменен с некъв от съвсем друга кола, това поне малко не те ли накара да се замислиш дали пък чипа+оптимизационната програма за тоя комп /дето не е за твоята кола/, дали пък нема да ти докара евентуално и други болки до главата. Аз все си мисля, че Стефан ти го е обеснил това преди да почнете интервенциите. Прав ли съм?

Честно да ти кажа ... като от двете болднати неща не ти е щракнала сметанката, а си продължил борбата за "30 коня от горе", ми сърди се на себе си байко.

Виж сега няма лошо да защиваташ някой ама в случая не си прав. Неговия комп не е от шкода октавия ами се слага същия и на шкода октавия. Нали хващаш разликата. Сумиста не излиза за пръв път с такова извинение, ако погледнеш темата на Вертер и там му беше такова.

Не искам да взимам страна ама СУмиста така и не отговори накарал ли го е наистина да смени тич части без причина. Защото щом му е върнал парите очевидно си е признал грешката за чипа.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 168
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Неговия комп не е от шкода октавия ами се слага същия и на шкода октавия. Нали хващаш разликата.

Шпеки .. не знам дали съм прав или не ... Ама ела да ти сменим твоя комп с такъв от октавия .. Навитак ли си ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз ви се чудя на тъпия акъл защо се занимавате с чипосване?

Като искате мощност - купете си мощня кола. Атмосферка. По възможност с карб на всеки цилиндър.

NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT - ей тва вярната истина.

Предполагам Сумиста си е свършил добре работата, ама въпросната кола е била омотана преди това ми се струва :blowingup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпеки .. не знам дали съм прав или не ... Ама ела да ти сменим твоя комп с такъв от октавия .. Навитак ли си ...

И с чип от Nokia N.. :blowingup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз ви се чудя на тъпия акъл защо се занимавате с чипосване?

Като искате мощност - купете си мощня кола. Атмосферка. По възможност с карб на всеки цилиндър.

NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT - ей тва вярната истина.

Предполагам Сумиста си е свършил добре работата, ама въпросната кола е била омотана преди това ми се струва :blowingup:

Ако чипа е качествен и колата ти е наред всичко ще е ОК

Моят чип е вече 85+к и няма проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз ви се чудя на тъпия акъл защо се занимавате с чипосване?

Като искате мощност - купете си мощня кола. Атмосферка. По възможност с карб на всеки цилиндър.

NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT - ей тва вярната истина.

Предполагам Сумиста си е свършил добре работата, ама въпросната кола е била омотана преди това ми се струва :blowingup:

Защото приятелю на 200 коня кола акциза е 3 и нещо... Взимаш си 1.8Т и с 250 лева си ~180 коня... Сещаш ли се сега къде е тънкия момент ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз ви се чудя на тъпия акъл защо се занимавате с чипосване?

Като искате мощност - купете си мощня кола. Атмосферка. По възможност с карб на всеки цилиндър.

NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT - ей тва вярната истина.

Предполагам Сумиста си е свършил добре работата, ама въпросната кола е била омотана преди това ми се струва :blowingup:

A аз ти се чудя защо даваш такива тъпи мнения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото приятелю на 200 коня кола акциза е 3 и нещо... Взимаш си 1.8Т и с 250 лева си ~180 коня... Сещаш ли се сега къде е тънкия момент ?

и другият тънък момент е, че си умножаваш вероятността за проблем с тия 250лв, който след теглена черта са многократно повече :gut:

Това, че от един двигател може да се извадят и заводски 200коня и е намален до 150, не значи както си мислят повечето хора (искайки им се), че причината за това е екология, разход или акцизни граници (има редки изключения)

Това се прави за ресурс. Нормално е един агрегат който не е натоварен на 100%, а на 60% да е далеч от проблеми.

Пък вие си правете каквото щете с колите само не ми казвайте, че с 250лв приключвате :blowingup: !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре сигурно в завода на Ауди правят чипа за всяка кола по отделно :blowingup:

2 сток двигателя се различават само по техническото им състояние.

ПС: Е на ладите и заводско няма 2 еднакви двигателя ама все пак не говорим за чудесата на руското автомобилосторене.

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и другият тънък момент е, че си умножаваш вероятността за проблем с тия 250лв, който след теглена черта са многократно повече :gut:

Това, че от един двигател може да се извадят и заводски 200коня и е намален до 150, не значи както си мислят повечето хора (искайки им се), че причината за това е екология, разход или акцизни граници (има редки изключения)

Това се прави за ресурс. Нормално е един агрегат който не е натоварен на 100%, а на 60% да е далеч от проблеми.

Пък вие си правете каквото щете с колите само не ми казвайте, че с 250лв приключвате :respekt: !

Да, всеки си взима решение за него си.. Ако не ти стигат кончетата си рискуваш друга перидерия и яхаш коня...

Добре сигурно в завода на Ауди правят чипа за всяка кола по отделно :gut:

2 сток двигателя се различават само по техническото им състояние.

ПС: Е на ладите и заводско няма 2 еднакви двигателя ама все пак не говорим за чудесата на руското автомобилосторене.

В завода на Ауди всички двигатели са си еднакви :gut:

Като излязат от завода обаче всичко тръгва по различен път... Ако се прави чип на чисто нова кола резултата ще е +-5% при 20 автомобила пробмерно.

При чипване на коли на по 10-12 години нещата са безкрайно различни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:bia: как ги обичам тезииии... мамичката им недна ! :gut:

къв коктейл ве daks-и ? такива си плачат за среща с тварния влак :gut: ! е*аси майката от пишман-майстори кат' тия :gut:

цяла година да им пълниш гушите и накрая да се изгаврят така !? лайняри мръсни :box:

в бургас гледам, подобни буклуци ги сватосват много добре - с по 5-6 кирки в предния капак и тавана ! :respekt:

при жоро леко им насиниха "фаровете", ама сигурно има защо..., а ти колега velchev, нищичко ли не направи ? :gut:

То,колега има господ.Малко след моя случай двамата "майстори"направиха "качествен ремонт на едно BMW 7-ма серия.Града ни е малък и бързо се разчува.Голям екшън било.Двамата се питали:Ти ли ме бутна или сам паднах?Хем ги били,хем ги е**ли.От тогава сервиза не работи.Сигурно са хванали гората. :bia: :bia: :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като нямате пари що се правите на гъзари ве?

Тънкото винаги излиза скъпо - така става в живота

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като нямате пари що се правите на гъзари ве?

Тънкото винаги излиза скъпо - така става в живота

това е една голяма истина!

принципно.....

и не става въпрос само за пари

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е каква истина е ? С парите които ще дадеш за акциз ще си направиш колата в перфектно състояние ... И на същите ако не и повече коне...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е така, само че никой не иска да даде парите за акциза и да си оправи колата. Искат за 250 лв к-ра до края и душата в рая...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е каква истина е ? С парите които ще дадеш за акциз ще си направиш колата в перфектно състояние ... И на същите ако не и повече коне...

Предлагам да отвориме нова тема и да го поспориме, че тук си е чист спам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е каква истина е ? С парите които ще дадеш за акциз ще си направиш колата в перфектно състояние ... И на същите ако не и повече коне...

И кой ще ти я направи? И ще гарантира ли, че като изсипеш масата пари няма да има ядове после?

Колегата verter е прав в случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми АБК-то е много по-кола от всичките пластмасови отливки дето карате. Евентуално мога да го ъпгредна с един хубав карб... Като се замисля - нека са два :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не се мери на конски сили а на това къде може да те закара. 115 коня са си напълно достатъчни за това купе, за каране, не говорим за гонки.

Ей сега ако искам броя парите за едно А8 4.2 куатро и ще има да припадате. Нищо че няма да е нова. Ама за какво? Тъпото е че само смяната на консумативите е колкото едно добро АБК, така че според мен няма смисъл. Ако вземам нещо мощно ще е с верига, атмосферка и поне 6 цилиндъра с голям картер и широки канали за маслото... както и добро AWD. Понеже не съм си харесал такава кола, си карам АБК-то и не ми дреме. Вие ако искате се ядосвайте :respekt:

П.п. Твоята отливка не е точно пластмасова, но все пак се хващам на бас че при един пробег от 40000 км. ще те изпреваря с няколко дена.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Йовчо кАжи им ся батя и за Фулдата и темата ще е завършена на макс.

Сори, приключих с фулдата :respekt:

Ми да ти кажа тия дет имаме по случайност повече от 115 к.с. как ли също стигаме до там дет сме тръгнали??? Требва да го изследвам тоя феномен. За А-8 извади кинтите и тогава говори! Аман от такива "купувачи" дет не останаха от тех А-8 и S-8 :gut:

Кинтите ги имам кеш. Предостатъчно за няколко такива :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...