Jump to content

Нова кола, нов късмет


Recommended Posts

  • Отговори 52
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ай честито ве младеж ...мноу безаварийни км с "мацката" ...и да минеш да почерпиш

П.С. ...идвА ли до Сф ...кво се разбрахте с човеко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос.

Преди 300 км е сменено маслото с Елф 10W40. Подходящо ли е за този мотор, с оглед на наличието на турбо?

Да го сменявам ли, или да търкалям няколко хиляди км и тогава?

Цъ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Още един въпрос, надявам се не въпросТ изникна.

При мен около 3000 оборота се развърта турбото и се получава така наречения 'удар'. Нормално ли е или трябва да е при по ниски обороти.

В смисъл да кажем на 3-та около 2000 оборота натискам газта, тя поема плавно, като 2.5 ТДИ :flipoff: и после на 3000-3100 направо се изстрелва.

Не е нормално за сток кола. Възползвай се от предложението на Ицо и когато можете се вижте.

А да маслото в канала, и си сложи пълна синтетика.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл да кажем на 3-та около 2000 оборота натискам газта, тя поема плавно, като 2.5 ТДИ :flipoff: ....

Колега, честита ти придобивка!

Обаче знаеш ли колко "плавно" се изстрелва 2.5 на 3-та с 2000 оборота?! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пожеланията!

Ебавах се естествено за 2.5 ТДИ-то :nixweiss:

На първо четене:

Два долни предни носача, разбити шарнири.

Маслото стана ясно, че ще се сменя.

Колегата Мартинич изказва мнение за смяна и на магистралата към турбото, доколкото видях е една тръба от неръждавейка с малък диаметър, която отива до филтъра, около метър е.

От едно съединение до парното покапва малко антифриз.

И това, което казах за турбото, в смисъл не, че до 3000 (те и не са точно 3000, а да кажем 2600-2800) оборота не върви, а по скоро след тези обороти се получава нещо като удар и вече ускорението е много по осезаемо.

Кора под двигателя, натрошена и беше хваната с плода на инженерния гений - свински опашки.

Липсва филтър за купето.

Евентуално липсва и катализатор, не го видях поне отдолу под колата.

Преди една малка мека връзка има едно оширение близо е до турбото и на него има ламбда сонда - може ли това да е катализатора?

Един въпрос, докато разглеждах турбото ми направи впечетление, че в него влиза и антифриз, тоест има две тръби за масло входящо и изходящо и две тръби за антивриз, пак входяща и изходяща.

Като се казва да се смени маслената магистрала, се има предвид само тръбата с малкия диаметър и голямата дължина?

П.П.

Забравих

Централното не заключва и не отключва двете предни врати.

КАто натисна копченцето на ключа за заключване и се заключват само задните две и багажника. Двете предни са отключени. След това с ключа като заключа шофьорската, другата врата също си остава отключена, а тя няма ключалка и няма как да я заключа.

Някой дали случайно има идея от какво може да е това, нещо прекъснато, клеясало. Утре ще ми отварят корите да се види, ама поне психически да съм подготвен :hilezh:

Редактирано от Schnura
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пожеланията!

Ебавах се естествено за 2.5 ТДИ-то :)

На първо четене:

Два долни предни носача, разбити шарнири.

Маслото стана ясно, че ще се сменя.

Колегата Мартинич изказва мнение за смяна и на магистралата към турбото, доколкото видях е една тръба от неръждавейка с малък диаметър, която отива до филтъра, около метър е.

От едно съединение до парното покапва малко антифриз.

И това, което казах за турбото, в смисъл не, че до 3000 (те и не са точно 3000, а да кажем 2600-2800) оборота не върви, а по скоро след тези обороти се получава нещо като удар и вече ускорението е много по осезаемо.

Кора под двигателя, натрошена и беше хваната с плода на инженерния гений - свински опашки.

Липсва филтър за купето.

Евентуално липсва и катализатор, не го видях поне отдолу под колата.

Преди една малка мека връзка има едно оширение близо е до турбото и на него има ламбда сонда - може ли това да е катализатора?

Един въпрос, докато разглеждах турбото ми направи впечетление, че в него влиза и антифриз, тоест има две тръби за масло входящо и изходящо и две тръби за антивриз, пак входяща и изходяща.

Като се казва да се смени маслената магистрала, се има предвид само тръбата с малкия диаметър и голямата дължина?

П.П.

Забравих

Централното не заключва и не отключва двете предни врати.

КАто натисна копченцето на ключа за заключване и се заключват само задните две и багажника. Двете предни са отключени. След това с ключа като заключа шофьорската, другата врата също си остава отключена, а тя няма ключалка и няма как да я заключа.

Някой дали случайно има идея от какво може да е това, нещо прекъснато, клеясало. Утре ще ми отварят корите да се види, ама поне психически да съм подготвен :bia:

:) Искрено ти пожелавам да са само това дефектите, макар че не мисля, че е нормално да има подобни дефекти още при първия оглед купувайки каквато и да е била кола било то и на старо!Само аз ли си мисля че продавайки даден автомобил същия би трябвало да се ПОСТЕГНЕ от бившия му собственик, ако не това този който пък го продава да предупреди за наличието на евентуалните дефекти и това да се отрази естествено в цената???Скапана работа!!! Успех на колегата все пак!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На шофьора в краката - на кората под волана, май няма и капаче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да намерих го

пуснах втора тема с грешките.

Централното не работеше заради липсата на бушон.

Кой пък ще тръгне да сваля бушона, баси?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шнурче, честита нова придобивка и от мен! :respekt:

Със здраве да си я ползваш, много км да й навъртиш, и повече отпечатъци по тавана от токчета ... :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...