Fory Публикувано 19 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 Честито !Не е А6 но поне е куатро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 19 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 честито и от мен!гостуването ти по сервизи да е само за консумативи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kadiev Публикувано 19 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 Ай честито ве младеж ...мноу безаварийни км с "мацката" ...и да минеш да почерпишП.С. ...идвА ли до Сф ...кво се разбрахте с човеко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 19 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 Въпрос.Преди 300 км е сменено маслото с Елф 10W40. Подходящо ли е за този мотор, с оглед на наличието на турбо?Да го сменявам ли, или да търкалям няколко хиляди км и тогава?Цъ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppetkov Публикувано 19 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 браво, браво, благородна завист от мене ... колко съм цъкал с език, гледайки темата за продажбата на тая А4-ка!!!Честито!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geremi Публикувано 19 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 Честито, колега. И аз много е бях харесал тая кола, но не ми достигнаха само 10 хил. лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 19 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 (Редактирано) ... Още един въпрос, надявам се не въпросТ изникна.При мен около 3000 оборота се развърта турбото и се получава така наречения 'удар'. Нормално ли е или трябва да е при по ниски обороти.В смисъл да кажем на 3-та около 2000 оборота натискам газта, тя поема плавно, като 2.5 ТДИ и после на 3000-3100 направо се изстрелва.Не е нормално за сток кола. Възползвай се от предложението на Ицо и когато можете се вижте.А да маслото в канала, и си сложи пълна синтетика. Редактирано 19 Ноември 2009 от shpeksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
owwyxw Публикувано 19 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 Много радости да ти носи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4life Публикувано 19 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 В смисъл да кажем на 3-та около 2000 оборота натискам газта, тя поема плавно, като 2.5 ТДИ ....Колега, честита ти придобивка!Обаче знаеш ли колко "плавно" се изстрелва 2.5 на 3-та с 2000 оборота?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 19 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2009 (Редактирано) Благодаря за пожеланията!Ебавах се естествено за 2.5 ТДИ-то На първо четене:Два долни предни носача, разбити шарнири.Маслото стана ясно, че ще се сменя.Колегата Мартинич изказва мнение за смяна и на магистралата към турбото, доколкото видях е една тръба от неръждавейка с малък диаметър, която отива до филтъра, около метър е.От едно съединение до парното покапва малко антифриз.И това, което казах за турбото, в смисъл не, че до 3000 (те и не са точно 3000, а да кажем 2600-2800) оборота не върви, а по скоро след тези обороти се получава нещо като удар и вече ускорението е много по осезаемо.Кора под двигателя, натрошена и беше хваната с плода на инженерния гений - свински опашки.Липсва филтър за купето.Евентуално липсва и катализатор, не го видях поне отдолу под колата.Преди една малка мека връзка има едно оширение близо е до турбото и на него има ламбда сонда - може ли това да е катализатора?Един въпрос, докато разглеждах турбото ми направи впечетление, че в него влиза и антифриз, тоест има две тръби за масло входящо и изходящо и две тръби за антивриз, пак входяща и изходяща.Като се казва да се смени маслената магистрала, се има предвид само тръбата с малкия диаметър и голямата дължина?П.П.ЗабравихЦентралното не заключва и не отключва двете предни врати.КАто натисна копченцето на ключа за заключване и се заключват само задните две и багажника. Двете предни са отключени. След това с ключа като заключа шофьорската, другата врата също си остава отключена, а тя няма ключалка и няма как да я заключа.Някой дали случайно има идея от какво може да е това, нещо прекъснато, клеясало. Утре ще ми отварят корите да се види, ама поне психически да съм подготвен Редактирано 19 Ноември 2009 от Schnura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 Къде се намира буксата за компа на Б6-ците и същата ли е като на Б5? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nod Публикувано 20 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 Благодаря за пожеланията!Ебавах се естествено за 2.5 ТДИ-то На първо четене:Два долни предни носача, разбити шарнири.Маслото стана ясно, че ще се сменя.Колегата Мартинич изказва мнение за смяна и на магистралата към турбото, доколкото видях е една тръба от неръждавейка с малък диаметър, която отива до филтъра, около метър е.От едно съединение до парното покапва малко антифриз.И това, което казах за турбото, в смисъл не, че до 3000 (те и не са точно 3000, а да кажем 2600-2800) оборота не върви, а по скоро след тези обороти се получава нещо като удар и вече ускорението е много по осезаемо.Кора под двигателя, натрошена и беше хваната с плода на инженерния гений - свински опашки.Липсва филтър за купето.Евентуално липсва и катализатор, не го видях поне отдолу под колата.Преди една малка мека връзка има едно оширение близо е до турбото и на него има ламбда сонда - може ли това да е катализатора?Един въпрос, докато разглеждах турбото ми направи впечетление, че в него влиза и антифриз, тоест има две тръби за масло входящо и изходящо и две тръби за антивриз, пак входяща и изходяща.Като се казва да се смени маслената магистрала, се има предвид само тръбата с малкия диаметър и голямата дължина?П.П.ЗабравихЦентралното не заключва и не отключва двете предни врати.КАто натисна копченцето на ключа за заключване и се заключват само задните две и багажника. Двете предни са отключени. След това с ключа като заключа шофьорската, другата врата също си остава отключена, а тя няма ключалка и няма как да я заключа.Някой дали случайно има идея от какво може да е това, нещо прекъснато, клеясало. Утре ще ми отварят корите да се види, ама поне психически да съм подготвен Искрено ти пожелавам да са само това дефектите, макар че не мисля, че е нормално да има подобни дефекти още при първия оглед купувайки каквато и да е била кола било то и на старо!Само аз ли си мисля че продавайки даден автомобил същия би трябвало да се ПОСТЕГНЕ от бившия му собственик, ако не това този който пък го продава да предупреди за наличието на евентуалните дефекти и това да се отрази естествено в цената???Скапана работа!!! Успех на колегата все пак! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 Къде се намира буксата за компа на Б6-ците и същата ли е като на Б5?Знае ли някой? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 20 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 не е ли под стелката на пасажера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 Не знам някой собственик на Б6 да каже плийз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 20 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 махай всички стелки и пластмаси и все ще го видиш някаде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 20 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 а на кой от висчките компютри буксата търсиш?ECU-то е под капака отяво на казанчето за спирачната течност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 Там където се вкарва кабела на ВАГ ком-а за диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 20 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 На шофьора в краката - на кората под волана, май няма и капаче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 ок мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 При лостчето за отваряне на предния капак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 Да намерих гопуснах втора тема с грешките.Централното не работеше заради липсата на бушон.Кой пък ще тръгне да сваля бушона, баси? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snejanka Публикувано 20 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 Колега - честито и от мен! Т, а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 Т даголема работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mala_vestica Публикувано 20 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 Шнурче, честита нова придобивка и от мен! Със здраве да си я ползваш, много км да й навъртиш, и повече отпечатъци по тавана от токчета ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване