Jump to content

Audi A5 3.2 FSI


Recommended Posts

  • Отговори 164
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Точно тези 19-ки са джантите за тази кола. И определено са едни от най-красивите джанти на Ауди. :bia::bia:

Ники, успех с избора! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай оная първата 3.2. Има си всичко, озвучаването е най високото. Ел.седалки. Навигация. Хубав салон, малко км. Според мен може да паднат още в цената. Поне на 36000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да те посъветвам , да не взимаш 3.2 , този мотор има проблем с никасиловото покритие на цилиндровите стени и създава доста главоболия на около 50 000-70 000 хил. км се трошат мотори . Намери си вътрешен човек в Порше да ти даде инфо дали е отстранен този проблем, и откога.

Редактирано от audi200avant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да те посъветвам , да не взимаш 3.2 , този мотор има проблем с никасиловото покритие на цилиндровите стени и създава доста главоболия на около 50 000-70 000 хил. км се трошат мотори . Намери си вътрешен човек в Порше да ти даде инфо дали е отстранен този проблем, и откога.

От какво се получава този проблем, от каране с бензини с високо съдържание на сяра ли ? Такива доклкото знам има само в щатите, да не са само там тези проблеми. Сам ода вметна, че в газта има 1000 пъти по малко сяра отколкото в бензина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От какво се получава този проблем, от каране с бензини с високо съдържание на сяра ли ? Такива доклкото знам има само в щатите, да не са само там тези проблеми. Сам ода вметна, че в газта има 1000 пъти по малко сяра отколкото в бензина.

Не мисля, по скоро от некачествен никасил ще да е, един господ знае кво са усрали по технологията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да те посъветвам , да не взимаш 3.2 , този мотор има проблем с никасиловото покритие на цилиндровите стени и създава доста главоболия на около 50 000-70 000 хил. км се трошат мотори . Намери си вътрешен човек в Порше да ти даде инфо дали е отстранен този проблем, и откога.

Ти ме разби с това инфо. Аз си мислех, че взимам вечна атмосферка :flipoff: Къде си чел за тези проблеми с мотора ? То не че има безпроблемни коли, но да чукам на дърво досега съм попадал само на читави коли и не съм имал ядове. Може би това се дължи на факта ,че си пазя и подържам колите.

Точно тези 19-ки са джантите за тази кола. И определено са едни от най-красивите джанти на Ауди. :flehan::flehan:

Ники, успех с избора! :)

Дани , благодаря. И на мен тези джанти ми харесват най-много.

Вземай оная първата 3.2. Има си всичко, озвучаването е най високото. Ел.седалки. Навигация. Хубав салон, малко км. Според мен може да паднат още в цената. Поне на 36000.

Утре ще се пазарим пак :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих заложил на БМВ 335i , безмислено е да даваш толкова пари за такъв спреляк. Ако ти трябва за возене само, земи си 3.0 tdi .

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих заложил на БМВ 335i , безмислено е да даваш толкова пари за такъв спреляк. Ако ти трябва за возене само, земи си 3.0 tdi .

Подкрепям :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ме разби с това инфо.

В Порше сменят по няколко мотора месечно по гаранция заради този проблем, аз имах възможността лично да го видя разглобен но 73 000км :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Порше сменят по няколко мотора месечно по гаранция заради този проблем, аз имах възможността лично да го видя разглобен но 73 000км :(

лоша работа

да дадеш толкова пари за кола висок клас и да сменяш двигателя тъкмо като се е разработил .. ц ц ц

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на Е30.bg

Превод от Уйки

НИКАСИЛ

Nikasil е търговската марка на покритие, образувано чрез олеофилично смесване на никел със силиконов карбид чрез методът на електролиза, което се използва за покриване на външния слой на бутала и цилиндри. За първи път материалът е представен през 1967г. в Мале, като първоначално неговото предназначение е било за уплътняване на върховете на лопатките при роторни двигатели (NSU Ro80 и C111), които контактуват директно с алуминиевия статор на роторния двигател. Покритието позволява директен контакт между алуминиеви бутала и цилиндри при занижено износване и триене. За разлика от чугунените блокове, при използването на никасил е възможна изработката на по-големи цилиндри с много по-малки разстояния между тях, като по този начин съществуващите конструкции на блокове, проектирани за направа от чугун, са били лесно модифицирани при използването на никасилово покритие. Алуминиевите блокове също се отличават с много по-добра проводимост на топлината, в сравнение с чугунените блокове, което е важен фактор за увеличаване на мощността на двигателя. В началото на 90-те години покритието се усъвършенствува от американската компания US Chrome Corporation (под търговското име 'Nicom') и заменя хромирането на цилиндрите при Marine Racing, Kohler Engines, както и при ремонт на фабрично хромирани блокове на сноумобили, кросови мотори, АТВ-та, лодки и V8 цилиндрови ризи или блокове.

Porsche започват да използват никасил през 1970г. при спортния си модел 917, а по късно, през 1973г. и при 911 RS. Porsche също използват покритието и при серийното си производство, но за известно време преминават към алусил, за да съкратят производствените разходи за базовия модел на 911. Никасилово покритие винаги се е използвало за моделите 911 Turbo и RS. Алуминиевите блокове с никасилово покритие позволяват на Porsche да конструират двигатели с въздушно охлаждане, които са имали най-високата специфична мощност, в сравнение с който и да е двигател по онова време. Никасилът все още се използва успешно в днешните модели на 911.

Никасилът е много популярен през 90-те години. Използва се от компании като BMW, Ferrari и Jaguar Cars при производството на новите им поколения двигатели. Съдържанието на сяра обаче, налично в повечето от горивата от ниския клас, предлагащи се в цял свят, води до бързото износване на никасиловите цилиндри и последстващи скъпи ремонти на двигателите.

Никасилът или подобни покрития под други търговски имена все още широко се използват при състезателните двигатели, включително и при тези, участвуващи във Формула 1 и ChampCar. Suzuki понастоящем използват патентовано покритие от никелов фосфат и силиконов карбид, под търговското име SCEM (Suzuki Composite Electro-chemical Material) за намаляване размера и масата на блока и подобряване на топлообмена при двигателите на Suzuki_TL1000S, Suzuki DL650 V-Strom и мотоциклетите Hayabusa.

Двигатели, при които се ползва никасилово покритие:

* Aprilia RS125

* Chevrolet LT5, проектиран от Lotus и използван специално при Corvette ZR-1

* Chevrolet Vega 2.3l, и 2.0l Cosworth fours

* Citroën Visa twin

* Citroën GS дву-роторен Ванкелов двигател, изработен от Comotor

* BMW M52 I6, с изключение на експорта за Северна Америка

* BMW M60 V8

* BMW R80GS, като способ за намаляване на теглото на блока, в сравнение с чугунения

* Ferrari F50 V12

* Ford RS200

* Honda RS125R - покритие само на цилиндрите

* Honda RS250R - покритие само на цилиндрите

* Honda XR650R

* Jaguar AJ-V8, 1997 - 2000 (XK двигатели, VIN серия 001036-042775, XJ V8 двигатели, VIN серия 812256-878717)

* KTM LC4

* Lambretta TS1

* Lotus Esprit Turbo 2.2

* Maserati Biturbo 2.0 V6

* Moto Guzzi 850 T3 и производните им двигатели

* NSU Ro80

* Porsche 912 (двигателя в модел 917, а не в Porsche 912)

* Porsche 911 1973г. + (с изключение на някои модели 911S от периода 1975-1978г.)

* Suzuki RGV250

* Vespa T5

АЛУСИЛ

Alusil е хипер-еутектична* алуминиева сплав (AlSi17Cu4Mg), която съдържа приблизително 30% силикон и 70% алуминий. Сплавта е открита през 1927г. от Schweizer & Fehrenbach в гр. Баден-Баден, Германия и в последствие е усъвършенствувана от Kolbenschmidt. Алусиловата алуминиева сплав се използва широко за направа на двигателни блокове, без да се използва специално покритие. Чрез ецване на алусиловата сплав се образува изключително твърд слой чрез отлагане (натрупване) на силикон. Силиконовата повърхност е достатъчно пореста, за да задържа масло и има изключително висока устойчивост при триене. BMW преминават от никасилово покритие към алусил през 1996г., за да избегнат проблемите с корозирането на цилиндрите при ползване на горива, съдържащи сяра.

Двигатели, при които се използва алусил:

* BMW M62 V8

* BMW N62 V8

* BMW N52 I6

* Porsche 928 V8

* Porsche 924S I4

* Porsche 944 I4

* Porsche 968 I4

* Porsche Cayenne V8

* Еутектична точка на топене

Това е точката на топене на две или повече свързани твърди вещества (сплав), която зависи от относителните пропорции на съставките. Еутектика или еутектична смес, представлява смес в такова отношение, при което точката на топене е възможно най-ниска и при която съставките преминават едновременно от течно, разтопено агрегатно състояние (течен разтвор) в твърдо агрегатно състояние (кристализират). Такава едновременна кристализация на еутектичната смес също е известна като еутектична реакция; температурата, при която протича реакцията се нарича 'еутектична температура', а момента на формирането на сплавта и температурата, при която се формира тя, се нарича 'еутектична точка'.

Терминът идва от гръцкото понятие 'eutektos', което означава 'лесно разтопим'.

Сега да изясним какво означава и 'хипер-еутектична алуминиева сплав'. Ето един линк, от който става ясно какво представлява тя, както и разликите при закалена и незакалена такава сплав.

http://www.beckracing.com/page11.htm

Статията е за бутала (сравнявайки закалени хипер-еутектични алусилови бутала с ковани бутала), но важи в същата сила и за блоковете.

Ето още малко информация за 'никасиловия' проблем:

http://www.bavarian-board.co.uk/nikasil.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си караш автомобила ЧОВЕШКИ (че ще го гъзиш шестака е ясно, имам предвид да го гъзиш след като си изчакал да загрее хубаво маслото) само ще четеш за сменени двигатели. Знам как се карат тия мотори от определен кръг хора: Блъска ключа и преди да е спрял стартера вече е на кикдаун :(

С такова каране и вечния BFM "ражда".

Ключовата дума тук е каране не от собственика, а от "шофер" или грубо неспазване на елементарни технически правила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в подписа на преториан има 5 аудита които той си кара

как мислите ще скочи на 335и

иначе и аз съм за 335и купе

уникална машина

и страшно красива

2501542353_1a04536b65.jpg

e92coupeimage.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в подписа на преториан има 5 аудита които той си кара

как мислите ще скочи на 335и

иначе и аз съм за 335и купе

уникална машина

То в подписа може и 10 аудита да има, ама когато се дават 80 к за кола, се мисли :bia:

А5 е страшно красив автомобил, но няма задно, двигателите са по-лоши от на Е92 и т.н...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

познавам го Ники поне малко

според мен не би взел друго освен алди

п.с. акциза отпада но чух от дилър на нови автомобили че еко таксата може да стигне до 4000 лева при новорегистриран отомобил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мм и аз съм за 335и, то отива в класа на S5 и ако се намери за търснета цена е best buy.

В мобилето в Германия до 37 000 евро има доста и то на 16-25 000 км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва задно много го хвалите

аз лично не съм му особенно голям фен

няколко пъти зимата карам задно...лоша работа

и недейте ме напада сега,просто такова мнение съм си изградил

:bia:

а не вярвам човек,дал 80-90 000 лв. за кола да я мачка веднага след като я запали..и да не си я "къта"

Редактирано от akulata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а не вярвам човек,дал 80-90 000 лв. за кола да я мачка веднага след като я запали..и да не си я "къта"

По-добре е да повярваш,щото много случаи има такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре е да повярваш,щото много случаи има такива.

ее безхаберници...кво повече да кажеш

ама като си потрошат скъпите коли и като налеят пари за още една кола за ремонт ше се научат :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М/у другото докато бях в сервиза в Австрия видях един 3.2 да го оправят. И май май сменяха двигателя, понеже скоростната кутия беше доста мръсна, пък двигателя чист.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...