Jump to content

А4 АВС куатро странна аномалия


Beor

Recommended Posts

Проблемът е следният, преди 2 месеца на магистралата почна да чука в задната част. На сутринта беше изчезнало чукането, преди 2 дена отново се появи и то още по силно. Забелязах че като отнема от газта( като си махна крака от педала) чука много силно пак отзад, дори когато е изключена от скорост пак чука, когато подам газ не се чува, казах си сутринта веднага я качваме в сервиза да вида какво и е, но отново изчезна и все пак я качихме. Полуоски, карета сп.апарати, ръчна, ходова част и т.н. всичко си е наред. Съмненията останаха върху тампона при диференцияла, който мислим че е омекнал и лагера на кардана , той не вие но тампона в-ху него и той може би е омекнал. До тук добре но защо се появява и изчезва това здраво чукане ако беше тампона напрекъснато би следвало да тропа или пък от лагера на кардана..... от тук и още по големия проблем, тампона ще го преживея 220 лв е но лагера не се продава отдлно а е с целия кардан който струва 1500лв при положение, че ще ги взема с всякакви отстъпки и не си заслужава да я правя ако се окаже това 2 к лв.... Някой ако е патил от подобно нещо ще съм благодарен за съвет.

Мерси предварително колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а гърнето гледа ли го дали не опира някъде? Знам, че може да звучи тъпо, ама при така описано, дори без скорост пак да тропа... И с това появяване и изчезване...

Като махнах катализаторите, ми завариха малко накриво тръбата и сега като мина през локва или сняг и ми се размества някъде тръбата и ми опира в купето. Да не е и при теб подобен проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Полуоски, карета сп.апарати, ръчна, ходова част и т.н. всичко си е наред. Съмненията останаха върху тампона при диференцияла, който мислим че е омекнал и лагера на кардана , ......

Проверете захващането на амортисьора за купето. Вижте да няма скъсана пружина която да се намества и азатова да спира тропането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99% среден ауспух- при мен се появи ефекта след смяна на тампони на кутията- генерацията мръдна в страни с 2 см и понеже вече беше ремонтирано по нея, се доближи много лбизо до единия край на тунела и след връщане на газта на 4- а или 5- а се получаваше по- силно вибриране и се удраше в тунела.

Между другото, погледни си и тампоните на кутията, щом се е появило внезапно това чукане.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауспуховат система я гледахме няма никъде допир и все пак така и така имам всички тампони ще си ги сменя, макферсоните са ми наред. Звукът наподобява "заминало" каре но доста по силно чука. И най странното е, че 2-3 пъти ми се е появявало това яко тропане след което изчезва <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че се намесвам в темата ... но и аз не получих смислен отговор за това защо на Десен завой чука мойто каре и то според мене чука от дясно пак или не мога да преценя???

Карето е със здрав маншон 10 пъти го гледаха майстори от кво се преебва от това че колата ми е на 300000-400000 хиляди или от това че е карано на зор в жабария ... или от нещо друго или не е каре или къде да потърся компетентно мнение ...

Мерси предварително ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо на Десен завой чука мойто каре и то според мене чука от дясно

Правилно осещаш де. Кое му е странното при десен завой колата се накланя на ляво и десните гуми имат по малко натоварване (по точно от време на време натоварване) и при това положение се получават чуканията ако има луфт по карета. Най лесно се усеща при умерено подаване на газ в завоя, при повече газ има натоварване и се губи потропването , както и след отнемане на газта пак се натоварват колелата само че в обратана посока.

А за колегата пуснал темата мисля нещо тампон ще да е, ако е лагер той си вие, ручи постоянно. Щом при отнемане на газта се появава явно потдава някъде и опира нещо :hilezh: . Дано да не е нащо вътре в дифа че :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според мен е хубаво да провериш гумените съединения, които държат гърнето - когато се нагреят тръбите те омекват и се появява едно клатене на генерацията (може и да се удря в нещо), което изчезва на студена кола. Аз изолирах проблема като сложих метални пръстени на съединенията и ги затегнах. Ако все пак се окаже лагер се интерасувай, дали не продават само предната част на диференциала където се намира въпросния лагер на кардана (въпреки че няма голяма надежда, защото ще кажат, че дифа е едно цяло) струва си да пробваш де :respekt:

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще сменя тампоните по ауспуховата с-ма пък ще видя дали отново ще се чуе. Съмнявам се да е диференцяла, чувал съм разбит диф как върти. За кардана не се продава само предната част, а върви комплект и най голямата смехория е, че заради един лагер или пък тампона в-ху лагера трабва да се копува цял кардан което не е реално около 1/3-та от цената на колата е това. Дори да са тампоните на ауспуха защо ще се появява това тропане и ще изчезва, а няма да е напрекъснато?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , а да си ходил скоро на реглаж на задния мост или пък да си спомняш да си удрял задния мост в тротоари бордюри и т.н.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , слушай сега. Отиваш някъде на канал , около катализатора има една ламарина (предпазител) която е като мост между канала по който минават тръбите на гърнето. Предпазителя или ламарината е хвана с 2 болта , свали я и виж как ще е ! Когато потегляш двигателя леко се накланя и повлича леко "грънците" които вероятно се опират във въпростния предпазител и издават странни звуци.

П.П. Мен ме тормозеше тва чудо и докато го разконспирирах , за малко да сменя полувината предница с 4те карета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , а да си ходил скоро на реглаж на задния мост или пък да си спомняш да си удрял задния мост в тротоари бордюри и т.н.?

Нито едно от двете.

dak нямам катализатори и няма какво да се удря, а и въпросното е тропане на предпазните ламарини, който са дразнещи просто. При мен все едно някой блъска с чук и го усещам на задника си :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мммм симптомиите са доста сходни от страна на блъскането и в твоите съмнения както и в моите :mukkies: Като почне да ми блъска си правех експерименти да карам много бавно, да и дам ръчка, да я изключа от скорост и т.н. и все си тропаше, независимо от времето. Въпросният лагер на кардана ако беше заминал щеше да вие, а тампона около лагера ми се стори мек, както и тампона на дифа. дали е нормално да са така нямам идея. Утре ще сменявам тампоните на генерацията но не вярвам да е от тях както и тампона на дифа. , като карам бързо и отнема газта чукането става на по бързи интервали а като намалявах на все по рядки интервали. При теб как беше, появява се и изчезва или напрекъснато си тропаше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде в София да знаете добър майстор дето да прави диагностика на Окачване - Дифове - Скоростни кутии най-вече ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мммм симптомиите са доста сходни от страна на блъскането и в твоите съмнения както и в моите :mukkies: Като почне да ми блъска си правех експерименти да карам много бавно, да и дам ръчка, да я изключа от скорост и т.н. и все си тропаше, независимо от времето. Въпросният лагер на кардана ако беше заминал щеше да вие, а тампона около лагера ми се стори мек, както и тампона на дифа. дали е нормално да са така нямам идея. Утре ще сменявам тампоните на генерацията но не вярвам да е от тях както и тампона на дифа. , като карам бързо и отнема газта чукането става на по бързи интервали а като намалявах на все по рядки интервали. При теб как беше, появява се и изчезва или напрекъснато си тропаше?

Бях на работа досега и нямах възможност да обясня.

При мен съм сигурен че е от кардана или по точно нещо се удря в него, защото честотата на чукането е свързана със скоростта, и като намаля - утихва.

След безбройни прегледи отдолу съм сменил следните неща:

- тампон на задния диф - изчезна тропането на задния диф, при рязко потегляне

- лагер и тампон на опорния лагер на кардана (не се продава от ауди като резервна част, но се

намира по магазините, ще обясня по долу) - лагера беше заминал и виеше, виенето изчезна след смяната

- тампони на скоростната кутия - изчезнаха едни вибрации на празен ход, които усещах във волана

- генерацията е основно прегледана и си има достатъчно разстояние от кардана

Въпреки че се оправиха тези дребни неща, основния проблем си остана. Все още при дъжд и се появява това тропане, вярно по рядко, но пак

се появява...

Относно лагера на кардана - лагера и тампона се свалят от кардана, като при разглабянето на самия кардан, е важно да се бележи в какво

положение точно е бил зацепен при шлиците. При сглабянето трябва да се зацепи по същия начин, иначе му се разваля баланса.

- лагера - стандартен е и по номера (размера), който пише на него, се купува друг лагер, от хубава марка

- тампона - отиваш с него в магазина и се сравнява, на мен ми го намериха напълно идентичен, но има и вариант

да се вземе такъв от БМВ, който има малка разлика в самата планка. Изрязва се планката на оригиналния и се заварява

на новия и си готов.

Така де, след куп сменени тампони, проблема при мен си остава и никой не може да разбере от къде идва, и защо само при дъжд.

Понякога при остър завой, и при неравност, чувам почукването само за момент, сякаш от центробежната сила, или кардана, или нещо

се удря в него, 1-2 пъти. Но голямата мистерия си остава тая работа с дъжда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но голямата мистерия си остава тая работа с дъжда.

Явно нещо много силно се влияе от влагата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахам тоест пак не се знае дори и всичките тези неща да ги сменя, най лесно е ако почне да ми чука да влезна в нея и да ме качът на стенда да завъртя колелата и веднага ще се види но може да се разхлопа след 2 месеца .... ще чакам и това е , ако тръгна да сменявам неща, който може би са здрави е само набутвация на кинти и пак може да се разхлопа.

Все пак мерси колеги за всичките мнения и помощ. Всяко едно мнение ще ми е от полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега ако ти се занимава смъкни кардана и ще игнорираш много неща по този начин.Същите симптоми имах на пасата-сухо вътрешно каре ама много сухо (за предно говоря) като се прегъне по вечко и блокира така и почва да блъска страшно по купето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега ако ти се занимава смъкни кардана и ще игнорираш много неща по този начин.Същите симптоми имах на пасата-сухо вътрешно каре ама много сухо (за предно говоря) като се прегъне по вечко и блокира така и почва да блъска страшно по купето

Аз тропане в момента нямам, притеснявам се да не ме остави някаде понеже като се появи е доста силничко. Тоест и да го сваля нищо няма да постигна ;)

Има решение на проблема с лагера на кардана ако на някой му вие и се е прецакал лагера е същия на Омега Б цената му е 30 лв. и решение за тампона, носи се кардана на вулканизатор, правят му отливка на тампона , махат стария и слагат новия около 20-30 лв излиза и си спестявате едни поне 1700 лв :bia: аз няма да го правя щото са ми наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...