chanko Публикувано 12 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 VBI Защо не си във Варна.Ок.Ще търся както казваш.Днес ще напръскам с контактен спрей букси и буксички.Ще проверя и контактния ключ скоро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neo123 Публикувано 2 Март 2010 Доклад Share Публикувано 2 Март 2010 (Редактирано) Здравейте колеги.Ето и проблема.Пали, върви....но.Един път както си карах изведнъж загуби мощност и загасна.Изчаках малко запали тръгнах без проблем.Втори случай на магистралата без проблем със скорост около 120 и пак изведнъж загуби мощност и загасна, пробвах веднага на скорост - не.Спрях изчаках 1-2 мин., запали и продължих.Последният път беше сега в големият студ във Варна при -20* запали на бензин,подгрях 10 мин, подадох газ да тръгна и заби.И така този ден ми изкара душичката.През 100 метра гасне.После спря да пали.Някой път като въртя стартера и стрелката на оборотомера играе бавно нагоре - надоло, като при проблем с тоците.Един колега ми каза че това е признак на развален датчик на Хол или нещо такова.Дали е вярно?Някакви идеи...Днес питах в сервиза на BOSH за комп.диагностика и там ми казаха че колата била стара 1993 и нямало смисъл за такава диагностика/ представяте ли си/ПОМОЩ С ИДЕИ.Здравей колега.Не съм голям спец, ама така както са описани кахърите на твоята кола ми прилича, че дебитомера ти прави въртели.В този форум колега има надълго и широко описано, кахърите с дебитомера и особено с потенциометъра на този модел коли.Хубавот е да знаеш че потенциометъра на дебитомера на твоята кола, до скоро не се продаваще като отделна част, но вече Bosh го пуснаха като отделна резервна част.Насочи вниманието си на там според мене. Успех Редактирано 2 Март 2010 от neo123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 2 Март 2010 Доклад Share Публикувано 2 Март 2010 От днеска съм АЦЕ казвай от каде да се земе този потенциометър? Като прочетох проблемите с АЦЕ тук във форума и като отидох в авто къщата и калата запали както трябва направо гледах така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neo123 Публикувано 2 Март 2010 Доклад Share Публикувано 2 Март 2010 (Редактирано) От днеска съм АЦЕ казвай от каде да се земе този потенциометър? Като прочетох проблемите с АЦЕ тук във форума и като отидох в авто къщата и калата запали както трябва направо гледах така Този потенциометър вече оригинален се предлага от Bosch под номер 3 437 224 037.На мене ми излезе около 136 лв.Намираш представители на Bosh за твоята околия и ги питаш за тоя номер.До преди месец имаше 1-2 бройки останали на склад в София. Това се отнася за двигател ACE , 2.0, 16V, Avant.Има подробно описано във форума как да се смени, и снимки има даже. Аз сам си го смених и колата стана друга.Разхода от 20 падна на 13 Много е важно (то е написано в обясненията ама аз да подчертая все пак) да се регулира клапата на дебитомера.Ако е малко изсулена, да се повдигне, но не с изкривявания както някои колеги казват, ами то си има там болт и контрагайка, които се виждат когато се свали дебитомера, само с тях става хавата.Наслука Редактирано 2 Март 2010 от neo123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Март 2010 Доклад Share Публикувано 2 Март 2010 Този потенциометър вече оригинален се предлага от Bosch под номер 3 437 224 037.На мене ми Разхода от 20 падна на 13 Бензин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neo123 Публикувано 3 Март 2010 Доклад Share Публикувано 3 Март 2010 Бензин?Мда бензин.Разхода ми беше като за световно переше 20л/100km Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 3 Март 2010 Доклад Share Публикувано 3 Март 2010 Колеги за втори ден собственик на АЦЕ мога да кажа че мотора е доста готин за каране. Като за най-малкия бензин монтиран на това купе с куатро задвижване ме радва много какво поведение има. За да не пускам отделна тема за АЦЕ може ли да споделите каква е работната температура на вашите коли? При мене между 80 до 90 градуса бачка като на 85 ми е първа степен на перката за охлаждане. Дали е нормално? Четох много във форума, но не срешнах тази информация. Ако е обсъждано и знаете каде да прочета дайте линк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 3 Март 2010 Доклад Share Публикувано 3 Март 2010 Колеги за втори ден собственик на АЦЕ мога да кажа че мотора е доста готин за каране. Като за най-малкия бензин монтиран на това купе с куатро задвижване ме радва много какво поведение има. За да не пускам отделна тема за АЦЕ може ли да споделите каква е работната температура на вашите коли? При мене между 80 до 90 градуса бачка като на 85 ми е първа степен на перката за охлаждане. Дали е нормално? Четох много във форума, но не срешнах тази информация. Ако е обсъждано и знаете каде да прочета дайте линк Работната температура е 92-93 градуса.Вентилатора включва първа степен на 97гр. а втора се включва на 102гр.Термостата отваря на 87гр.Според мен имаш проблем с датчика,които е завит на тройника на главата,ако приемем,че прибора за температуа на таблото отчита горе-долу вярно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 3 Март 2010 Доклад Share Публикувано 3 Март 2010 Като я закачах на диагностика не помня дали можех да разгледам живи данни на мотора...и дали я гледах?Както и да е ще я закача пак и ще видя дали ги има?Мерси поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 5 Март 2010 Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 На климатроника на 51-ви канал (ако не се лъжа) можеш да видиш по-точно градусите. На мен А6-цата държи(по табло) 92-93 градуса независимо от режима на каране. При 100–тицата(пак със АСЕ) държи 95-96 градуса(пак по табло). То май малко оспамихме темата на човека , ама и на него да кажа - не се подлъгвай че проблема ти е в дебитомера. За проба го откачи и покарай така , но колегата VBI много подробно ти е написал всичко. Направи ВСИЧКО описано и ще намериш проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rudoni Публикувано 5 Март 2010 Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 момчета , много приятно за четене ! а на мене ми е тъжно защото утре почвам ремонт на двигателя на този "параход". бензин и газ . внос от италия.на газ работи с големи прекъсвания , а на бензин не ще! ще ви уведомявам за работата и ако имам възможност ще правя снимки. много осакатена кола от газаджиите!не знам как ще я възстановя!? направи ли са допълнителен тройник с термо шалтер за вентилатора ,изглежда не им се е давало пари !? май и там шарят българи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Март 2010 Доклад Share Публикувано 5 Март 2010 Да ме извинят колегите,които уважават газовите уредби,ама сложиш ли газ на колата си и сериала започва.Ако върви на едното,на другото не иска.И се почва едно ходене по майстори и всеки бърника дето трябва и дето не трябва.И накрая става мармалад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Март 2010 Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 Не е така, моята върви и на газ и на бензин, и не само моята ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 6 Март 2010 Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 Не е така, моята върви и на газ и на бензин, и не само моята ... Сори колега.Не съм искал,а и не искам да обидя абсолютно никого.Специални благодарности към теб за темата за настройка на дебитомера.От нея научих кое как и защо работи.Изтеглил съм си я в отделна папка на компа и ми е много ценна. :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rudoni Публикувано 6 Март 2010 Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 ох , колееги АГУ е диагноза за автомобила , а не заболяване! заболяване се лекува а диагнозата е вечна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Март 2010 Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 .....Нещо не стана ясно какво искаш да кажеш Диагноза се поставя за заболяване и няма как да е вечна. Виж заболяване, което не се лекува може да е вечно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Март 2010 Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 момчета , много приятно за четенеГазовата е слагана в Италия, така ли?Ако е така,значи си с бутилка на мястото на резервната гума.Има много писано за този двигател,аз много си го обичам.Но мисля че ще ти оправим проблема. Минах през този филм и преди месец гледах последната серия . Кажи сега газовата ти има ли компютър,каква марка е и има ли електронен клапан за газта / това е едно ел "моторче",което регулира притока на газ към двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neo123 Публикувано 8 Март 2010 Доклад Share Публикувано 8 Март 2010 Здравейте колеги.Ето и проблема.Пали, върви....но.Един път както си карах изведнъж загуби мощност и загасна.Изчаках малко запали тръгнах без проблем.Втори случай на магистралата без проблем със скорост около 120 и пак изведнъж загуби мощност и загасна, пробвах веднага на скорост - не.Спрях изчаках 1-2 мин., запали и продължих.Последният път беше сега в големият студ във Варна при -20* запали на бензин,подгрях 10 мин, подадох газ да тръгна и заби.И така този ден ми изкара душичката.През 100 метра гасне.После спря да пали.Някой път като въртя стартера и стрелката на оборотомера играе бавно нагоре - надоло, като при проблем с тоците.Един колега ми каза че това е признак на развален датчик на Хол или нещо такова.Дали е вярно?Някакви идеи...Днес питах в сервиза на BOSH за комп.диагностика и там ми казаха че колата била стара 1993 и нямало смисъл за такава диагностика/ представяте ли си/ПОМОЩ С ИДЕИ.Колега, ако намериш решение на твоя проблем, ако обичаш драсни 2 -3 реда какво е било. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 9 Март 2010 Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 Не е така, моята върви и на газ и на бензин, и не само моята ... +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kadravia Публикувано 9 Март 2010 Доклад Share Публикувано 9 Март 2010 +1 за безпроблемната работа на АСЕ (бензин и газ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 (Редактирано) +1 за безпроблемната работа на АСЕ (бензин и газ).Прекалено добър мотор,затова все троша карета,на километража цифрите 260 са ми малко и 5-те скорости не ми стигат,какво друго да кажа Редактирано 10 Март 2010 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 10 Март 2010 Доклад Share Публикувано 10 Март 2010 ееее,колега има и други мотори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Март 2010 Доклад Share Публикувано 11 Март 2010 ееее,колега има и други мотори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rudoni Публикувано 13 Март 2010 Доклад Share Публикувано 13 Март 2010 Газовата е слагана в Италия, така ли?Ако е така,значи си с бутилка на мястото на резервната гума.Има много писано за този двигател,аз много си го обичам.Но мисля че ще ти оправим проблема. Минах през този филм и преди месец гледах последната серия . Кажи сега газовата ти има ли компютър,каква марка е и има ли електронен клапан за газта / това е едно ел "моторче",което регулира притока на газ към двигателяоще не съм я почнал!но почна ли , ще те потърся за съвети и помощ!предварително благодаря!АГУ е монтирано в италия , да с ЕБУ ,и с електромагнитен клапан за дозиране на газта към смесителя. но много кабели са орязани и снаждани неграмотно , много допълнителни релета при двигателя и за капак прекъснат кабел на 2 ри цил и пробила капачка между 1 и 2 цил. капачка и палец сменени ,сагата продължава! очаквам доставка на бензинова помпа. диагностирана електроника със скенер - няма проблеми ! изправна!след подмяна на помпата ще пиша! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chanko Публикувано 18 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2010 Здравейте.Скоро не бях влизал във форума тук, но едно мога да кажа.Вече един месец и половина я карам и нищо.Откакто ме върнаха от елкона и ми казаха че когато го направи да се върна пак и тогава да разберат, тя си върви и то много добре.Един единствен път ми направи проблем,когато сега валя сняг около 8 март.Не запали в студа, а след това падна и акумулатора.После след 2 дни ми дадоха ток, запалих и си върви.Все още ми е мъгла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване