Jump to content

климатроиника ми мига


kristiqn

Recommended Posts

Здравей те колеги имам малак проблем(а може и голям да е), когато запаля колата климатроника започва да премига в продъжение на 1 мин. Освен това не ми изпълнява командите, сереч духа само през духалката за предното стъкло. Каквото и да му задам то не променя пътя на въздуха. Ако има някой който може да ми каже от какво е проблема да помогне. и ако се наложи да се копува нов дисплей колко кинти трябва да проготвя? Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачал ли си акумулатор/ нещо късо/ ток да си подавал и да си завъртял клемите? Как се получило/след какво? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачал ли си акумулатор/ нещо късо/ ток да си подавал и да си завъртял клемите? Как се получило/след какво? :lol:

Ами сега като се замисля преди имах много изтормозен акумулатор, налага ми се е да ми дават ток, а сега с новия и аз съм давал да ти кажа. Но никога не е давало на късо. Вече не мога да се сетя кога стана така защото минаха няколко месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай се да презапоиш спойките отзаде на управлението. Ако не помогне - ново управление + дисплей, но мисля че ще стане. Поне при комшията проработи. При него случая беше идентичен с твоя. И моя се е..ше, но само дисплея и също се оправи.

Remont_na_displeia_na_Klimatronika.doc

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега ще го имам впредвит съвета ти и се надявам да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен го закачи на ВАГ-КОМ. Разпитай какви са грешките, ако могат да те насочат и ги има. Същото се получава когато блокчето си загуби кодировката. Трябва просто правилно да го кодираш след това да се напаснат клапите и заспиват работите. Пробвай първо така, преди да го сменяш или ремонтираш. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря и на тебе колега ще пробвам и твоя съвет :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

При мен проблема е същия

Давам контакта, мига 2,3 минути и после само вентилатора управлява

Така я купих. Бушона които захранва климатика (30А) е нагорял много и постоянно прекъсваше

Това го оправих ,но проблема си остана с премигването и т.н.

Пробвах друго управление от А3 на моята А4 и всичко тръгна на 100% но със стария пак същото :littleangel:

Управлението го презапоих на буксите и даже и по-глоямата час от чиповете (занимавал съм се със споикй)

Резултатпр при мене никакъв, но поне не се повреди повече :musik:

Някаде четох , че имало 2 кода в зависимост от управлението и с помоща на кабел сработвало с компа на колата

Които знае да дава някакъв акъл иначе ще ми литнат още 80 кинта тия дни:musik:

Редактирано от jonidep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом ви мига и после спира. компа ви се е декодирал...залагам на 99%

понякога това е комбинирано и с блокирали клапи /духа само на едно място и/или само топло или студено/

оправя се елементарно. който има път утре към люлин следобяд-аз ще му го оправя.

събота и неделя на летището - там работя.

п.п. оправя се с ваг-ком за 5 мин. офертата е безплатна...да не остана недоразбран

Редактирано от kalinat28
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз залагам също за забравена кодировка. Работата е за Вагком, и за свободно време около 5минути!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом ви мига и после спира. компа ви се е декодирал...залагам на 99%понякога това е комбинирано и с блокирали клапи /духа само на едно място и/или само топло или студено/оправя се елементарно. който има път утре към люлин следобяд-аз ще му го оправя.събота и неделя на летището - там работя.п.п. оправя се с ваг-ком за 5 мин. офертата е безплатна...да не остана недоразбран

аз залагам също за забравена кодировка. Работата е за Вагком, и за свободно време около 5минути!

+1 :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен мигаше по същия начин,казаха ми че по този начин предупреждава за грешка,моята беше смяна на две моторчета и ваг ком.Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених климатроника (на стария прецаках дисплея от презаpояване)и реших да направа процедурата с клапите

Мисля че след това се появи новата поредна грешка :

01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

До колкото разбирам е проблем с датчика на коляновия вал ;)

Такъв е и резултата - в момента колата не пали :respekt:

Дали не е изгорял щото цял ден я ръчкам с VAG COM-a на контакт и зарядно точно на 13,8v стабилизирано

Забелязах че ми е занулен малкия километраж и четох, че може да е заради новия климатроник и километража нещо ...?

Но не вярвам да не пали заради това !

Е няма да се учудя и да е така

Давайе акъл ;)

После ще питам и за другите грешки за сега си мечтая да я запаля ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята беше така , оказа се забравена кодировка на климатроника !

Проблема се оправя за 5 мин с Ваг-Ком !!!

Имаше тема във форума как се променя кодировката през ваг-ком!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята беше така , оказа се забравена кодировка на климатроника !

Проблема се оправя за 5 мин с Ваг-Ком !!!

Имаше тема във форума как се променя кодировката през ваг-ком!

Ако сложа старото дали ще мога да го кодирам с Ваг-кома(311.2n -rs232)

Проблема на старото е че съм прецакал дисплея а на новия дисплея няма букса

Пробвах да кодирам новото управление и може нещо да не е паснало :bia:

То и с него го прецаках :D

Трябва ли да пиша някакви кодове от старото на новото или да си ползвам тези на новото за новото!

Явно нещо не се разбира с компа на колата или таблото ?

Само че не показва нищо на таблото като проблем

Възможно е новото да не е подходящо, т.к. не включва компресора и има разлика във това на кои код какво да показва на колата

Може и да е от дизел незнам ама го взех за 10 кинта (вероятно от А3 ,на него си пише B5 ?)и другото си тръгна.

От както се пробвах да го кодирам към колата маи спря искрата на бобините :hilezh:

Това е новата грешка която я вадя от грешките на управлението но маи на него не я показва:

01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Датчика на хол на разпределителя е здрав - значи не е от него

Незнам има ли други датчици по колата за бобините?

Имам и проблем с темп.датчици да не се изключили искрата ?!

От Кюстендил съм и няма читави майстори а читавите нямат време да ходят до моя гараж :)

С тая кола се видях в приключение добре че вярната ми Б3ка си ме слуша :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложа старото дали ще мога да го кодирам с Ваг-кома(311.2n -rs232)

Проблема на старото е че съм прецакал дисплея а на новия дисплея няма букса

Пробвах да кодирам новото управление и може нещо да не е паснало :)

То и с него го прецаках :)

Трябва ли да пиша някакви кодове от старото на новото или да си ползвам тези на новото за новото!

Явно нещо не се разбира с компа на колата или таблото ?

Само че не показва нищо на таблото като проблем

Възможно е новото да не е подходящо, т.к. не включва компресора и има разлика във това на кои код какво да показва на колата

Може и да е от дизел незнам ама го взех за 10 кинта (вероятно от А3 ,на него си пише B5 ?)и другото си тръгна.

От както се пробвах да го кодирам към колата маи спря искрата на бобините :(

Това е новата грешка която я вадя от грешките на управлението но маи на него не я показва:

01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Датчика на хол на разпределителя е здрав - значи не е от него

Незнам има ли други датчици по колата за бобините?

Имам и проблем с темп.датчици да не се изключили искрата ?!

От Кюстендил съм и няма читави майстори а читавите нямат време да ходят до моя гараж :)

С тая кола се видях в приключение добре че вярната ми Б3ка си ме слуша :bia:

Колега , поста го написах в отговор на колегата kristiqn за мигането при контакт, за твоя проблем немога да помогна :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и моя проблем беше същия :(

Т.к. го препоих целия(така ме посъветваха и нямах все още кабел)реших да презапоя и чипа на дисплея но излезе че пътечките под чипа са много слаби от страна на нагряване и такъв е крайният резултат (а може би си пяха проблемно те за мигането):)

Помагайте кои как може ?

Довечера пак ще запознавам климатроника с колата :bia:

П.п. Всички бушони на колата са здрави така че няма проблем с тях

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комутатор:hilezh:

Това е новата грешка която я вадя от грешките на управлението но маи на него не я показва:

01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=92034&st=0&p=1410721&fromsearch=1entry1410721

Редактирано от jonidep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте колеги,

... И при мен страданието с климатроника е на лице :steinigung: Конкретно проблема е, че в ситемата няма фреон, (установено)има спукана тръбичка, но вчера както си карам и си се пота се появи характерното мигане на дисплея на климатроника. Супер изкара точно една година от както го оправиха в ОторизираниЯ сервиз на AUDI!!! Искам да попитам знаещите колеги как точно се кодира и дали може това да стане без системата да е пална с фреон, и ако може моля за подробно обяснение защото днеска с един приятел нищо не можахме да направим! Колата е AUDI A4 95г.1.6 Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

... И при мен страданието с климатроника е на лице :hilezh: Конкретно проблема е, че в ситемата няма фреон, (установено)има спукана тръбичка, но вчера както си карам и си се пота се появи характерното мигане на дисплея на климатроника. Супер изкара точно една година от както го оправиха в ОторизираниЯ сервиз на AUDI!!! Искам да попитам знаещите колеги как точно се кодира и дали може това да стане без системата да е пална с фреон, и ако може моля за подробно обяснение защото днеска с един приятел нищо не можахме да направим! Колата е AUDI A4 95г.1.6 Благодаря предварително

ами като стартираш ваг-ком влизаш в Select > 08-auto HVAC > Coding - 07 > излизт 2 полета , горното те интересува което е с текущата кодировка > в зависимост от двигателя и компресора кодировките са различни , аз там въведох 00060 за (Ауди А4 2.6) > Do it! ще видя сега как ще е , имам съмнения и че е прецакана някоя спойка на управлението и сега като съм разкачвал пиновете се е наместила и сега бачка

Трябва ти кабел+софтуера и лаптоп ! Пробвай с 00040 или по добре някой по запознат да каже каква би трябвало да е твоята кодировка !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата ако ще помогне на други с такъв проблем - моя климатроник мига точно 3 мин след като запаля колата и после спира. Така я взех колата, всички възможни функции по климатроника си работят перфектно и когато мига и иначе. Т.е. реален проблем би трябвало да няма, но незнам какво точно се прави с ваг-ком.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и ти си за кодировка , управлението ти си е загубило кодировката затова мига!

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не е гаранция че е загубена кодировката. И аз съм в същия филм и толкова климатроници съм сменил и окончателен отговор няма. Има вероятност и да се е скапало управлението. При мен набива грешки 29.6 и 15.7. Възможно ли е тия грешки по някакъв начин да скапват блока? Наскоро отворих една тема за съвместимост при управленията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако имаш ваг-ком седни един ден и се позанимавай да видиш как ще е , ако ти се занимава свали го и провери и почисти хубаво пиновете от прахоляк ако има.

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...