kristiqn Публикувано 9 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2010 Здравей те колеги имам малак проблем(а може и голям да е), когато запаля колата климатроника започва да премига в продъжение на 1 мин. Освен това не ми изпълнява командите, сереч духа само през духалката за предното стъкло. Каквото и да му задам то не променя пътя на въздуха. Ако има някой който може да ми каже от какво е проблема да помогне. и ако се наложи да се копува нов дисплей колко кинти трябва да проготвя? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 9 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2010 Откачал ли си акумулатор/ нещо късо/ ток да си подавал и да си завъртял клемите? Как се получило/след какво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristiqn Публикувано 9 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2010 Откачал ли си акумулатор/ нещо късо/ ток да си подавал и да си завъртял клемите? Как се получило/след какво? Ами сега като се замисля преди имах много изтормозен акумулатор, налага ми се е да ми дават ток, а сега с новия и аз съм давал да ти кажа. Но никога не е давало на късо. Вече не мога да се сетя кога стана така защото минаха няколко месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 9 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2010 (Редактирано) Опитай се да презапоиш спойките отзаде на управлението. Ако не помогне - ново управление + дисплей, но мисля че ще стане. Поне при комшията проработи. При него случая беше идентичен с твоя. И моя се е..ше, но само дисплея и също се оправи.Remont_na_displeia_na_Klimatronika.doc Редактирано 9 Февруари 2010 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristiqn Публикувано 9 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2010 Благодаря колега ще го имам впредвит съвета ти и се надявам да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 9 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2010 Според мен го закачи на ВАГ-КОМ. Разпитай какви са грешките, ако могат да те насочат и ги има. Същото се получава когато блокчето си загуби кодировката. Трябва просто правилно да го кодираш след това да се напаснат клапите и заспиват работите. Пробвай първо така, преди да го сменяш или ремонтираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristiqn Публикувано 9 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2010 благодаря и на тебе колега ще пробвам и твоя съвет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 9 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2010 Ремонта е лесен и е за 5 минути. Вагкома разпоени споики не запоява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jonidep Публикувано 6 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2011 (Редактирано) При мен проблема е същияДавам контакта, мига 2,3 минути и после само вентилатора управляваТака я купих. Бушона които захранва климатика (30А) е нагорял много и постоянно прекъсвашеТова го оправих ,но проблема си остана с премигването и т.н.Пробвах друго управление от А3 на моята А4 и всичко тръгна на 100% но със стария пак същото Управлението го презапоих на буксите и даже и по-глоямата час от чиповете (занимавал съм се със споикй)Резултатпр при мене никакъв, но поне не се повреди повече Някаде четох , че имало 2 кода в зависимост от управлението и с помоща на кабел сработвало с компа на колатаКоито знае да дава някакъв акъл иначе ще ми литнат още 80 кинта тия дни Редактирано 6 Януари 2011 от jonidep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 6 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2011 (Редактирано) щом ви мига и после спира. компа ви се е декодирал...залагам на 99%понякога това е комбинирано и с блокирали клапи /духа само на едно място и/или само топло или студено/оправя се елементарно. който има път утре към люлин следобяд-аз ще му го оправя.събота и неделя на летището - там работя.п.п. оправя се с ваг-ком за 5 мин. офертата е безплатна...да не остана недоразбран Редактирано 6 Януари 2011 от kalinat28 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_stoqnov Публикувано 6 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2011 аз залагам също за забравена кодировка. Работата е за Вагком, и за свободно време около 5минути! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 7 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2011 щом ви мига и после спира. компа ви се е декодирал...залагам на 99%понякога това е комбинирано и с блокирали клапи /духа само на едно място и/или само топло или студено/оправя се елементарно. който има път утре към люлин следобяд-аз ще му го оправя.събота и неделя на летището - там работя.п.п. оправя се с ваг-ком за 5 мин. офертата е безплатна...да не остана недоразбраназ залагам също за забравена кодировка. Работата е за Вагком, и за свободно време около 5минути!+1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 8 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2011 При мен мигаше по същия начин,казаха ми че по този начин предупреждава за грешка,моята беше смяна на две моторчета и ваг ком.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jonidep Публикувано 16 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2011 Смених климатроника (на стария прецаках дисплея от презаpояване)и реших да направа процедурата с клапитеМисля че след това се появи новата поредна грешка :01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF27-10 - Implausible Signal - IntermittentДо колкото разбирам е проблем с датчика на коляновия вал Такъв е и резултата - в момента колата не пали Дали не е изгорял щото цял ден я ръчкам с VAG COM-a на контакт и зарядно точно на 13,8v стабилизираноЗабелязах че ми е занулен малкия километраж и четох, че може да е заради новия климатроник и километража нещо ...?Но не вярвам да не пали заради това !Е няма да се учудя и да е такаДавайе акъл После ще питам и за другите грешки за сега си мечтая да я запаля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 16 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2011 И моята беше така , оказа се забравена кодировка на климатроника !Проблема се оправя за 5 мин с Ваг-Ком !!!Имаше тема във форума как се променя кодировката през ваг-ком! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jonidep Публикувано 17 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2011 И моята беше така , оказа се забравена кодировка на климатроника !Проблема се оправя за 5 мин с Ваг-Ком !!!Имаше тема във форума как се променя кодировката през ваг-ком!Ако сложа старото дали ще мога да го кодирам с Ваг-кома(311.2n -rs232)Проблема на старото е че съм прецакал дисплея а на новия дисплея няма буксаПробвах да кодирам новото управление и може нещо да не е паснало То и с него го прецаках Трябва ли да пиша някакви кодове от старото на новото или да си ползвам тези на новото за новото!Явно нещо не се разбира с компа на колата или таблото ?Само че не показва нищо на таблото като проблемВъзможно е новото да не е подходящо, т.к. не включва компресора и има разлика във това на кои код какво да показва на колатаМоже и да е от дизел незнам ама го взех за 10 кинта (вероятно от А3 ,на него си пише B5 ?)и другото си тръгна.От както се пробвах да го кодирам към колата маи спря искрата на бобините Това е новата грешка която я вадя от грешките на управлението но маи на него не я показва:01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF27-10 - Implausible Signal - IntermittentДатчика на хол на разпределителя е здрав - значи не е от негоНезнам има ли други датчици по колата за бобините?Имам и проблем с темп.датчици да не се изключили искрата ?!От Кюстендил съм и няма читави майстори а читавите нямат време да ходят до моя гараж С тая кола се видях в приключение добре че вярната ми Б3ка си ме слуша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 17 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2011 Ако сложа старото дали ще мога да го кодирам с Ваг-кома(311.2n -rs232)Проблема на старото е че съм прецакал дисплея а на новия дисплея няма буксаПробвах да кодирам новото управление и може нещо да не е паснало То и с него го прецаках Трябва ли да пиша някакви кодове от старото на новото или да си ползвам тези на новото за новото!Явно нещо не се разбира с компа на колата или таблото ?Само че не показва нищо на таблото като проблемВъзможно е новото да не е подходящо, т.к. не включва компресора и има разлика във това на кои код какво да показва на колатаМоже и да е от дизел незнам ама го взех за 10 кинта (вероятно от А3 ,на него си пише B5 ?)и другото си тръгна.От както се пробвах да го кодирам към колата маи спря искрата на бобините Това е новата грешка която я вадя от грешките на управлението но маи на него не я показва:01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF27-10 - Implausible Signal - IntermittentДатчика на хол на разпределителя е здрав - значи не е от негоНезнам има ли други датчици по колата за бобините?Имам и проблем с темп.датчици да не се изключили искрата ?!От Кюстендил съм и няма читави майстори а читавите нямат време да ходят до моя гараж С тая кола се видях в приключение добре че вярната ми Б3ка си ме слуша Колега , поста го написах в отговор на колегата kristiqn за мигането при контакт, за твоя проблем немога да помогна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jonidep Публикувано 17 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2011 То и моя проблем беше същия Т.к. го препоих целия(така ме посъветваха и нямах все още кабел)реших да презапоя и чипа на дисплея но излезе че пътечките под чипа са много слаби от страна на нагряване и такъв е крайният резултат (а може би си пяха проблемно те за мигането)Помагайте кои как може ?Довечера пак ще запознавам климатроника с колата П.п. Всички бушони на колата са здрави така че няма проблем с тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jonidep Публикувано 22 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 (Редактирано) КомутаторТова е новата грешка която я вадя от грешките на управлението но маи на него не я показва:01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF27-10 - Implausible Signal - Intermittenthttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=92034&st=0&p=1410721&fromsearch=1entry1410721 Редактирано 22 Януари 2011 от jonidep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasss Публикувано 4 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2011 Здравейте колеги,... И при мен страданието с климатроника е на лице Конкретно проблема е, че в ситемата няма фреон, (установено)има спукана тръбичка, но вчера както си карам и си се пота се появи характерното мигане на дисплея на климатроника. Супер изкара точно една година от както го оправиха в ОторизираниЯ сервиз на AUDI!!! Искам да попитам знаещите колеги как точно се кодира и дали може това да стане без системата да е пална с фреон, и ако може моля за подробно обяснение защото днеска с един приятел нищо не можахме да направим! Колата е AUDI A4 95г.1.6 Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 Здравейте колеги,... И при мен страданието с климатроника е на лице Конкретно проблема е, че в ситемата няма фреон, (установено)има спукана тръбичка, но вчера както си карам и си се пота се появи характерното мигане на дисплея на климатроника. Супер изкара точно една година от както го оправиха в ОторизираниЯ сервиз на AUDI!!! Искам да попитам знаещите колеги как точно се кодира и дали може това да стане без системата да е пална с фреон, и ако може моля за подробно обяснение защото днеска с един приятел нищо не можахме да направим! Колата е AUDI A4 95г.1.6 Благодаря предварителноами като стартираш ваг-ком влизаш в Select > 08-auto HVAC > Coding - 07 > излизт 2 полета , горното те интересува което е с текущата кодировка > в зависимост от двигателя и компресора кодировките са различни , аз там въведох 00060 за (Ауди А4 2.6) > Do it! ще видя сега как ще е , имам съмнения и че е прецакана някоя спойка на управлението и сега като съм разкачвал пиновете се е наместила и сега бачка Трябва ти кабел+софтуера и лаптоп ! Пробвай с 00040 или по добре някой по запознат да каже каква би трябвало да е твоята кодировка ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 По темата ако ще помогне на други с такъв проблем - моя климатроник мига точно 3 мин след като запаля колата и после спира. Така я взех колата, всички възможни функции по климатроника си работят перфектно и когато мига и иначе. Т.е. реален проблем би трябвало да няма, но незнам какво точно се прави с ваг-ком. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 (Редактирано) Значи и ти си за кодировка , управлението ти си е загубило кодировката затова мига! Редактирано 7 Юни 2011 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivodivo Публикувано 5 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2011 Колеги не е гаранция че е загубена кодировката. И аз съм в същия филм и толкова климатроници съм сменил и окончателен отговор няма. Има вероятност и да се е скапало управлението. При мен набива грешки 29.6 и 15.7. Възможно ли е тия грешки по някакъв начин да скапват блока? Наскоро отворих една тема за съвместимост при управленията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 6 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2011 (Редактирано) Колега ако имаш ваг-ком седни един ден и се позанимавай да видиш как ще е , ако ти се занимава свали го и провери и почисти хубаво пиновете от прахоляк ако има. Редактирано 7 Юни 2011 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts