oldtimer Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Двигател който отскоро ми стана страшно интересен... Не е произвеждан... Но ми е крайно интересно приложил ли се е в света на силовия тунинг???Интересни линкчетаhttp://www.intendedacceleration.com/http://www.bufkinengineering.com/talledega.htmЛинк от Vortex-a (Рядки/Уникални състезателни двигатели) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 ...wasn't impress enough... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Всъщност долнището си е доброто старо I5. Само главата е била експериментално производство, но никога не е намерила приложение в силовия тунинг, останала си е прототип. С така събрания мотор в купе на 5000CS през 1986 г. са били направени точно 2 експериментални ръна - на пистите Нарди в Италия и Таладега в Щатите, като и двата ръна са били за маскимална скорост. В тоя си вид мотора е бил с мощност 650 к.с. В последствие от ръководството на Ауди преценяват, че няма смисъл да се инвестира в пускането на 25-клапановата глава в масово производство. Причината е елементарна - с 20-клапановия петак Ауди S1 поставя последователни рекорди на Pikes Peak Hill Climb през 85, 86 и 87 г. По това време двигателя е бил малко над 600 к.с. и е преценено, че има потенциал за повече. През 88-ма Ауди се местят в Щатите, за да покажат на огромния америакнски пазар на какво е способен техния мотор, първоначално в Trans-Am сериите, а през 89-та в IMSA. По състезанията AUDI 90 IMSA GTO е било вече над 700 коня, а са правени и експериментални рънове с над 900 коня, при които в състезателно темпо мотора е издържал 1 час каране.Та това е накратко причината I5 25v да не види бял свят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 (Редактирано) Мисля,че сегашното ТТ 2.5Т е именно с 25V тиква....може и да се лъжа,но имам спомен че съм го срещал някъде??п.п. На Далбак в офиса под стъклената маса е поставена върху една бренд ню 25V глава Понеже не е терикат,нали... Редактирано 11 Февруари 2010 от Yavor20V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 11 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Мисля,че сегашното ТТ 2.5Т е именно с 25V тиква....може и да се лъжа,но имам спомен че съм го срещал някъде??п.п. На Далбак в офиса под стъклената маса е поставена върху една бренд ню 25V глава Понеже не е терикат,нали... 20v е главата на ТТ RS-а цък Ахам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Т.е. единия клапан в повече, не значи повече мощ, така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 11 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 (Редактирано) Т.е. единия клапан в повече, не значи повече мощ, така ли?До колкото разбирам единия всмукателен клапан в повече... има смисъл само когато двигателят е с турбо... приемете го като въпрос...П.П. - Иначе във фортекса имаше бая интересни маторчета! Редактирано 11 Февруари 2010 от oldtimer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Т.е. единия клапан в повече, не значи повече мощ, така ли?Колкото повече са клапаните, толкова по-малко бууст носи главата. А при еднакво като обем долнище на въпросния петак, това е единствения начин да се увеличи мощността - да се надуе с повече бууст.Най-добрия пример, за който се сещам в момента е М10 мотора на БМВ - 4 цилиндров с един вал и по 2 клапана на цилиндър. Заводско излиза с ковани колянов вал и биели и има шведски проекти, които от обем 2 литра вадят над 700 НАДЕЖДНИ к.с. Отделно с това поколение двигател във Ф1 са имали болид с 1400 к.с. началото на 80-те.... нямам идея, но мога да си представя на какво налягане се е карал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Колкото повече са клапаните, толкова по-малко бууст носи главата.Прощавай за любопиството, но какво е техническото обяснение за това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 (Редактирано) До колкото разбирам единия всмукателен клапан в повече... има смисъл само когато двигателят е с турбо... приемете го като въпрос...П.П. - Иначе във фортекса имаше бая интересни маторчета!Не ферари също имат мотор с по 5клапана на цил. в модела Ф355 и не само, тойота и те имат 5клапанов 1.6мотор атмосферен с доста висока литрова мощност за 4-АГЕ 20кл. става въпрос, при доста мотоциклетни двигатели също има 5кл. на цил.Последните ВАГ мотори с директно връскване (с атмосферно или принудително пълнене без значение) няма как да са с по 5клапана на цил. заради директно връскване, т.е. инжектора е в главата и място за 3-ти всмукателен клапан няма.Отделно има по Вортекса интересни проекти на амосферни ВАГ 2.0литрови мотори с 20клапанови глави и т.н.Oтностно БМВ Ф1 мотора мощността му е била само за тренировки около 1300кс. на 5.5 бара, в състезание дават, че се е карало на 3.8бара и колата е имала около 900к.с. Редактирано 11 Февруари 2010 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 ...т.е. инжектора е в главата и място за 3-ти всмукателен клапан няма....но за 3-ти изпускателен има... Докато виж,при атмосверните клапаните си имат сериозната и задължителна роля... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Прощавай за любопиството, но какво е техническото обяснение за това?Не се наемам да задълбавам толкова... аз съм икономистче по образование и колите са ми само хоби Казвам каквото съм чел, а който има сериозни технически познания може да обясни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 Трите смукателни клапана са с по-малък диаметър на хидравличния повдигач - това не позволява използването на много "агресивен" разпределителен вал. В крайна сметка в сравнение с добре изчислена 4-клапанова глава няма по-голяма пропусквателност, но остава по-сложното изпълнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 12 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 M-12/1 и М13/1. 5,5 бара налягане в квалификацийте 1300 к.с. 1499 куб.см.Не ми питай от де го знам Точно така! Даже са скачали на места по пистите ако си гледал старите епизоди на Top Gear с Тиф Нидел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 M-12/1 и М13/1. 5,5 бара налягане в квалификацийте 1300 к.с. 1499 куб.см.Не ми питай от де го знам Един вид си го карал на фул тротъл ли ве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 Един вид си го карал на фул тротъл ли ве Е мое ли питаш такива неща, като е очевадно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 BMW Welt Мюнхен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 Не осирайте темата за пресветата мисирка с нЕкви пошли бНв-та ве. Е ви 10 клапанова патица с коне. Некъде бех зяпал едни норвежци 814........ коне беха извадили от 10 клапанов петак и му скъсваха трътката по едни снегове. И малко клапани стават за просташки проекти, явно трее знаеш как да го направиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 Аз не съм Биг Маста БАТКА кат тербе о бързи Не ве,аз не съм мега батка...откак си направих колата ти почнА да ме спрегаш като такъв....Причина....?Незнайна...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 Не ве,аз не съм мега батка...откак си направих колата ти почнА да ме спрегаш като такъв....Причина....?Незнайна...?Ае нема се правиш, надут, масон, ламер, антифен и балъчор. Хахаххахахахахаха ше се умрЕм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 Ми скандинавчетата се справят с големите налягания та нищо чудно от 10VT да извадят 700++ к.с.Интересно е какво турбо ползват и на какво налягане??Не ме и ебе, нито ще тръгна да го правя, нито имам умствения и финансов ресурс, избягвам да си пълня главата с инфо, което не ме касае. Гледам, кефя се и цъкам семки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Garelli Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 Интересно е какво турбо ползват и на какво налягане??Е камионско кво друго Holset HX52 на 2.6 бара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 Не ве откак се наметка на РК ( пеТстин коня) почна да раниш навред и наред Значи си БАТКА Е нема кака да съм ве Е тебе ли те нахраних,та се разчувствА или гледаш общата конюнктура и ми следиш развитието??На тебе лично ти казах мнението ми по твойте проекти,ти се обидИ...нема лошо,аз си казвам мнението директно винаги Без значение дали е хубаво или не е....а ти разбирам ,че и пред хора говориш как не съм маниак,щом не си цапам аз ръцете разбираш ли... Ето това не е готино Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 Пешеходеца спомена ли че съм отишъл с моя си кола и съм си тръгнал с нея??Верно безинтересните 160 кончета ма кат я взех беше само 133.Крайно време беше, аз винаги съм вярвал/някъде много надълбоко в себе си/, че все някой ден ще направиш кола, която да се придвижва на самоход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 (Редактирано) Не ве,аз не съм мега батка...откак си направих колата ти почнА да ме спрегаш като такъв....Причина....?Незнайна...?Ми щото си надувка ве, затва...И мен ме дразниш , затва не ти пиша на скайп а ти разбирам ,че и пред хора говориш как не съм маниак,щом не си цапам аз ръцете разбираш ли... Ето това не е готино Да верно е тва, като си поръчва масло и на мен така ми казА П.П Ама поне си взе 10W60 EDGE Редактирано 12 Февруари 2010 от ACE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване