dimata86 Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 май са ми заминали лагерите на алтернатора,та мисълта ми е лесно ли се сменяват и кви пари.ако някои е сменявал да даде малко инфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 Трябва ти скоба за да ги свалиш. Иначе единия беше към 20лв СКФ другия беше по-евтин. Не е кой знае каква философия, но си трябват и инструменти, ударна отверка също ми се налага да използвам за дългите болтове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 За моите дадох 17-18лв и двата,единия на FAG,другия TIMKEN. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 Имам спомен че единя малко по-трудно се вадеше, този който е откъм турбинката, самите и ламели пречеха скобата да влезе и мисля че с две големи отвертки го вадих. Само не прави компромис със качеството, купи си лагери SKF, единя е малко по скъп понеже е средна или тежка серия, но заради цената не се подвеждай да вземаш измислена марка лагер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 Аз сменях скоро на Б4 , АВТ . По спомени ми излезе 60 лв. , като за труд ми взеха 20 , а 40 бяха двата лагера и някаква втулка мисля ( аз си го свалих и качих на колата ) . Може и да е скъпо , уж хубави лагери е сложил човека , засега нямам проблеми ( да чукна на дърво ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 С какви скоби става изваждането че и намен ми предстои смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 Скоби за лагери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 Добре де но лагерите на оста ли са набити или в капаците на алтернатора защото ако са в стените няма как да стане с такава скоба нека някои дето го е правил да се изкаже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 Аз сменях скоро на Б4 , АВТ . По спомени ми излезе 60 лв. , като за труд ми взеха 20 , а 40 бяха двата лагера и някаква втулка мисля ( аз си го свалих и качих на колата ) . Може и да е скъпо , уж хубави лагери е сложил човека , засега нямам проблеми ( да чукна на дърво ) Абе толкова ли са на надули цените на лагерите - преди 3 г. сменях преден лагер на динамото струваше към 6 лв - /ФАГ/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 и този лагер къде се набива нса оста или на алуминиевия капак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 Тука и тука има писано по въпроса с картинки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 (Редактирано) и този лагер къде се набива нса оста или на алуминиевия капакЛагера е запресован с натяг на оста - трябва спец скобичка с тънки и здрави куки защотомястото е много малко за зацепване . Аз нямах такава подходяща скоба и просто разбихстария лагер мн. внимателно с чук и стабилна метална подпора за подложка . Но това ерисков вариант и един неточен удар може да ви прати да търсите нов ротор.Така че преценяйте си сами .П.П. Едно уточнение - моето динамо е ВАЛЕО. При БОШ-а може да има разлики. Редактирано 16 Февруари 2010 от и.николов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 Бърз въпрос! Номерата на лагерите какви са ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 6203 но пак зависи какъв точно е алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 BOSCH 90A ако. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 Малко по-горе колегата е дал 2 линка за теми. Ако това е твоя алтернатор то тогава там се вижда и е написано 6203. А за най-сигурно свали задния капак и лагера се вижда. Лесно е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V. Todorov Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 Предния е 303 задния е 201. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 (Редактирано) Намерих каквото ми трябва, по "трудния" начин:)/>/>/>Само задния е 6201. Предния е 565007 17х52х17Ровейки си из горния сайт, попаднах на нещо много интересно: http://www.fugo.bg/headers/pdf/Alternator%20komponenti%202011-2012.pdf Редактирано 22 Април 2013 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 Докарах нещата до края.малко цени и актуални номера"новия" вече алтернаторостана най-важния атрибут, с който ще го оборудвам довечера. Иде реч за лепенката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 Предния е 303 задния е 201.И при мен са такива на НГ-то (бош, 110 А) , двата днес ми струваха малко над 14 лв, ФагДокарах нещата до края. ,Добра боя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 Преди две седмици си купих двата лагера за моя алтернатор,6200 и 6203 на FAG и струваха около 12-13 лв.Алтернатора ми е Valeo. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 ,Добра боя Винаги може по-добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanchev Публикувано 28 Август 2013 Доклад Share Публикувано 28 Август 2013 Колеги последно за алтернатор БОШ 90 А кои са размерите на лагерите, че и мен ме чака същата процедура? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 28 Август 2013 Доклад Share Публикувано 28 Август 2013 Виж на предната страница съм писал, дори и алтернатора съм снимал, както и номерата на лагерите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване