Jump to content

Кантарче на задни спирачки за Ауди Б3


audi_80_1.8s

Recommended Posts

Здравейте колеги имам проблем с кантарчето за задни барабанни спирачки оказа се че не работи и въобще незнам дали е работило от както сме я взели а вчера смених помпата за спирачките с нова че нещо пропадаше спирачния педал и това за кантарчето са го казали на бащата щото той я кара в сервиза че аз нямах възможност :flipoff: та колко горе долу струва и може ли някак си да го направа да спират и предните (дискови са ) и задните едновременнно , нещо да се преправи кантарчето за да спират и четрите колелета възможно ли е Мерси Предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Доколкото се сещам спирачната система е с 2 кръга,първият кръг са предните спирачки, а вторият са предни и задни едновременно,много ми е странно как не работи това кантарче.По прнинцип това кантарче служи,когато колата е по натожварена, да се усилва спирачната система на задните колела,ако греша,някой любезно да ме поправи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...%E0%ED%F2%E0%F0

Прочети темата колега и ще си отговориш на много въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди на старото ми Б3 имах същия проблем и в сервиза ми казаха, че може да се изолира, ама си е страшно при по- стабилно спиране....купих си от една морга за 50 лв. и готово.....та направи същото според мен.....гледай като го купуваш да е сухо и да не е старателно избърсвано....успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е в това че въобще не работи и все едно съм без задни спирачки и спираше много трудно докато несмених и помпата сега е добре но не ми бачка това кантарче и спира само с предни не искам да го махам а да направа ако може някак да спира с предни и задни винаги или да си взема едно такова кантарче втора употреба работещо и някой знае ли колко струва това кантарче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

аз на скоро го махнах това кантарче, на негово място сложих два маркуча и по този начин при спиране винаги спират и предните и задните колела.

Някои колеги твърдят че при спиране в завой или на сняг това можело да накара задницата да се поднесе и колата да се завърти, но да ти кажа аз лично не усетих кои знае каква разлика.

Моята кола е също б3, отзад съм със барабани с малките бутала на спирачния апарат.

двата маркуча си ги взех за 20 лева.

ако искаш пробваи го като решение за сега, и ако не ти хареса поне докато намериш кантарче ще имаш задни спирачки.

За цена на кантарчето не мога да ти кажа.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бладодаря Ви колеги за бързите отговори но в карайна сматка мисля да си взема едно кантарче и да го сменя а при самата смяна трявба ли обезвъздушаване на спирачната система като я закарам да си ми го сменят ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги малко кат се замислих ми хрумна могат ли да се поправи това кантарче и колко време може да издържи кат се сменят някакви гумички :hilezh: и дали ще подлежи на поправка ? :runterdrueck:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си го взех за 20 лв. от морга от морга, но вече няколко месеца не ми остава време да го сменя. Сегашно ми работи, но прокапва по малко масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги препоръчаите сервиз които се занимава със спирачна система, че маи и моито кантaрче не работи? Става въпрос за София

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благадарение на колегата buzzi които ме запозна с много точен майстор вече колата ми спира :) Евала на Слав, днес остана след работно време и докато не оправи колата не се мирна. Личи си когато един човек си разбира от работата. :steinigung:

Редактирано от gambini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги малко кат се замислих ми хрумна могат ли да се поправи това кантарче и колко време може да издържи кат се сменят някакви гумички :lol: и дали ще подлежи на поправка ? :flipoff:

За кантара не се продават никакви ремонтни комплекти , а цената на нов е доста нагоре мисля

че към 100 евро. Вътре мисля че има два клапана , които управляват дебита на спирачната течност

според натоварването на моста , но те са запресовани в корпуса и то надълбоко.

За втора употреба - на кой какъвто му е късмета.

Лично аз изкарах първата зима без кантар и без никви проблеми , а сняг и лед тази година дал господ.

Не навивам никого да си маха кантара , просто сам да си реши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кантара не се продават никакви ремонтни комплекти , а цената на нов е доста нагоре мисля

че към 100 евро. Вътре мисля че има два клапана , които управляват дебита на спирачната течност

според натоварването на моста , но те са запресовани в корпуса и то надълбоко.

За втора употреба - на кой какъвто му е късмета.

Лично аз изкарах първата зима без кантар и без никви проблеми , а сняг и лед тази година дал господ.

Не навивам никого да си маха кантара , просто сам да си реши.

аз също съм без кантар и нямах никакви проблеми... радвам се на едни много добри спирачки... още като ми я вързаха директно без кантар направих сума си опити да ми поднесе задницата при спиране... така и не успях... даже зимата на снега се опитвах умишлено да се въртя както става с ръчната но не става :steinigung: колелата блокират при здраво натиснат педал и колата продължава напред :rotcol: тоест ефекта на поднасяне който става при опъване на ръчната е невъзможен... моето мнение е да се маха тоя кантар и да се върже директно.

новия е сума си пари а втора ръка... не се знае след колко време ще издаде багажа :)

никой не ангажирам с мнението си ... просто докато си намерите кантар свържете си го директно просто да пробвате и ще усетите колко добри спирачки има тая кола и съм 100% сиг че даже няма и да помислите за слагането на кантар :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък що се си мисля,че щом немците са решили да боцнат кантар,начи не е то току тъй неква си там джаджа,рзбираш ли ... :steinigung:

а към колегата от по-горния пост,да седна аз в колата ти да видиш дали няма да поднася :rotcol:

особенно пък на лед

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако имаш път през Хисаря заповядай :) ако успееш да се завъртиш ще те почерпя бира :steinigung:

иначе съм съгласен че щом са го сложили там трябва да го има :) но когато не работи коректно по добре да го няма :rotcol:

Редактирано от swindler
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де един казва че поднася без кантар друг не сега каква е истината и ще имам ли някъкъв проблем ако го махна тоя тъп кантар според мен той само задейства задните колела да спират при определено натоварване , а пък що викате че ще поднася при натикакне на спирачката като че е 4 дискови като спират та да поднася немога да си го обясна поне аз мисля така . Ако греша поправете ме :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

работата на кантара до колкото съм я разбрал е да пуска повече спирачно усилие към задните колела при натоварена кола... щото нали като е по натоварена иска и повече спирачна сила...

като го махнеш при силно натискане на спирачките до степен да ти блокират колелата ще блокират и 4-те колела... ако имаш кантарче това не може да се случи.

ето ти ситуацията за която колегите говорят... в завой ти се налага да спреш екстремно и набиваш спирачки блокират и 4те колела... според някои при това положение ще ти се завърти задницата и се сещаш кво става тогава

аз ги виждам по следния начин

1во че по тъпо нещо от това да скочиш с 2-та крака на спирачките в завой НЯМА ... това го пише даже в правилника за движение по пътищата но както и да е... според мен обаче освен ако не се панираш и да набиеш толкова яко спирачките няма да ти се наложи поради простата причина че спирачките спират просто чудесно.

2-ро ... при блокиране на 4-те колела в завой какво се получава ... по-важното в случая е че ти блокират предните 2 които ти управляват колата... когато те блокират просто продължаваш напред ,,, мисля че на всеки който е изкарал една зима зад волана му се е случвало да се опита да спре на ЛЕД и с натиснати спирачки да опита да завие... не става нали... тва е все едно да се пуснеш по ледена пързалка с найлон и в същото време да се въртиш на задника си с цел да поемеш друга посока... не става ... пързаляш се по тая която си поел и толкова

така че в завой да ти поднесе задницата може да стане само ако ти блокират САМО задните БЕЗ предните колела а това все си мисля че няма как да стане...

така ги виждам аз нещата :rotcol: ако греша моля поправете ме.

пробата ще ти коства 24-25 лева (2 спирачни маркуча и опаковка спирачна течност). аз лично ти гарантирам че няма да искаш да си сложиш отново кантарче.

колегите из форума продават въпросния кантар за около 30-35 лева ако не се лъжа. ако не ти се рискува и нямаш излишни пари за пробата купи си кантар и толкоз :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойта спира само с предните защото задните няма как спрат заради това повредено кантарче та чудно ми е заслушава ли си да ти спират 4 или 2 колелета но 4 като чели са по добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо за 24 лв. да си купи спирачна течност поне 1 литър и 2 спирачни маркуча АБСУРД!!!

само сп. течност е около 21-22 лв. за литър

отделно може да прецени и вместо маркучета да ползва и тръбички-30 см. тръбичка е 8 лв./прясна информация/

а относно въпросът дали е по-добре да спираш с 4 или с 2 колела .... :bia:

купи си едно кантарче и си готов

мога да ти посоча поне 3-4 колеги,от които може да си купиш въпросната джаджа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо за 24 лв. да си купи спирачна течност поне 1 литър и 2 спирачни маркуча АБСУРД!!!

само сп. течност е около 21-22 лв. за литър

отделно може да прецени и вместо маркучета да ползва и тръбички-30 см. тръбичка е 8 лв./прясна информация/

а относно въпросът дали е по-добре да спираш с 4 или с 2 колела .... :bia:

купи си едно кантарче и си готов

мога да ти посоча поне 3-4 колеги,от които може да си купиш въпросната джаджа

вече си купих но се оказа и то блокирало та в събота ще хода да го връщам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо за 24 лв. да си купи спирачна течност поне 1 литър и 2 спирачни маркуча АБСУРД!!!

само сп. течност е около 21-22 лв. за литър

отделно може да прецени и вместо маркучета да ползва и тръбички-30 см. тръбичка е 8 лв./прясна информация/

а относно въпросът дали е по-добре да спираш с 4 или с 2 колела .... :respekt:

купи си едно кантарче и си готов

мога да ти посоча поне 3-4 колеги,от които може да си купиш въпросната джаджа

Няколко приказки още относно кантара , понеже сам го махнах миналата есен .

Най голям зор видях при развиването на тръбичките ,така че да не се заоблят

холендърните гайки - изполвах спецключе за развиване на елементи по спирачната

система - руско за 4лв.

Два къси /10 см/ спирачни маркуча , сам ги свалях от един заден мост - 10 лв. двата

в перфектно състояние от някъв фиат 2008 г.

Тръбички по 30 см. не са нужни , може да се използват и нипели /женски/ , но фабричните

тръбички трябва леко да се огънат за да застанат една срещу друга.

Цялостно обезвъздушаване изобщо не е нужно , най много трябват 100 гр спирачна течност,

колкото да компенсират загубите при сваляне на кантара и запълване след това на монтираните

маркучи .

КАНТАРА ПРИ МЕН НЕ ТЕЧЕШЕ , но и не работеше коректно . Всичко това го правих с цел проби

и уж временно , но както се казва по постянно от временното няма. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...