A.Petrov Публикувано 31 Май 2015 Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 За тези пари я взимай смело и не го мисли... Тъкмо да се поотпуши малко колата, че и без това на К03-ките ги мъчи голям бекпрешър, особено ако се кара и на по-високо налягане от сток. Аз мисля, че с по-широка генерация ще бъде само в + за всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 31 Май 2015 Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 ШшшшшГогоЗа 80ле и СЗ ше я взема па ако ще и в гаража да седиЕстевено ,че ще се по отпуши колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 31 Май 2015 Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 Действай, ето и други покрепят мнението ми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 31 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 Добре, убедихте ме. Ще я взема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 3 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 (Редактирано) От известно време ми е влязла една муха в главата...да сложа на фокуса предни спирачки 300 мм от фокус ST ...писал съм по- напред в темата за това. Тия дни се видях с един приятел който го е направил това на неговия фокус...сложихме моята джанта на неговата главина. Сложих 9 мм подложки между джантата и главината, все едно има фланец...обаче пак опира моята 15- ка в апарата му, а не искам да минавам на 16- ки по една или друга причина, плюс това моите джанти си ми харесват, и дори да имам 16- ки, тези искам да мога да ги ползвам. Според мен фланец поне 12 мм и изпиляване на ивица с широчина около 10 мм на апарата, и отнемане на макс 2 мм в дълбочина ще ми позволят да използвам моите 15- ки. Има и друга възможност - да ползвам апарати от Мондео мк3 ако апаратите са по- компактни и да не се налага пилене.....ноо това е в сферата на предположенията, а и вече съм дал поръчка на един авто- моргаджия да ми докара комплект шенкели, апарати и т. н. от ST. Какво мислите за идеята ми за пилене по апарата...целта ми е да има хлабина от поне 2 мм между апарата и джантата...мисля че апарата има достатъчно '' месо'' за целта. Или 2 мм са малко? Редактирано 3 Юни 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 3 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 Имаш и друг проблем, лепещи тежести за баланс. Също ще опират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 3 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 Не мисля че ще са проблем тежестите...ако трябва ще ги лепят отвън....ще измисля нещо...в краен случай - без баланс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 А какъв ти е зора да минаваш на 300 мм дискове след като според мен не си изчерпал всичките тунинг варианти на по-малките. Като сложиш по-агресивен диск разбирай нарязан и надупчен и със съответните накладки + спирачни маркучи с метална оплетка отвън според ще постигнеш по-приличен резултат и може да нямаш нужда от тази конверсия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 3 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 (Редактирано) Ами доверявам се на инженерите на Форд. Всички фокуси мк1 до 130 коня вкл. са със дискове 258 мм -предни и 253 мм - задни. Следващия като мощност е атмосферния ST - 2.0 170 коня с 300 мм - предни, и 280 мм - задни. Турбо- бензина им - RS e със 326 мм предни. След като са решили че фокус 170 коня има нужда от по-яки спирачки, явно има причина да е така! Моята кола е по- бърза отвсякъде от ST, особено нагоре, а съм със спирачки които слагат на моделите до 130 коня...мисля е ясно защо искам да мина на по- големи предни, като не изключвам възможността и отзад да мина на 280 мм спирачки от ST, но там е значително по- лесна конверсията - сменят се само дисковете и супортите. Редактирано 3 Юни 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 4 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 А какъв ти е зора да минаваш на 300 мм дискове след като според мен не си изчерпал всичките тунинг варианти на по-малките. Като сложиш по-агресивен диск разбирай нарязан и надупчен и със съответните накладки + спирачни маркучи с метална оплетка отвън според ще постигнеш по-приличен резултат и може да нямаш нужда от тази конверсия.Жоре и аз ти го дадох, като предложение.Дори с едни нарязани дискове и хубави накладки ще усетиш разлика.С маркучи (от типа, който ти предложих) ще е още повече.Една хубава спирачна течност, като Ate, ревизия на апаратите и ще забравиш за по- големи дискове (съпроводени и с по- големи джанти). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 4 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2015 (Редактирано) Не съм съгласен. След като инженерите са решили че 170 коня Фокус има нужда от 300 мм предни дискове, значи така трябва да бъде! RS- e с още по- големи дискове. Както и да е. Снощи рових доста по въпроса, и открих нещо което ме накара да променя леко конверсията. Открих на едно място инфо, че апаратите от Мондео, които са Бош, и са с по- голям цилиндър(57 мм) от апаратите на ST- то изискват много по- малко пилене за да влезе 15- ка. Днес си намерих к- т от една морга, действително изглеждат по- ниски от на ST. Масово четох в нета че ползването на апарати и накладки от Мондео при такава конверсия има неоспорими преимущества - намират се лесно и са евтини, накладките са по- големи, по- голям цилиндър. Взех дискове за Мондео с пет отвора, щото за ST не се пипат - 90 лв/ бр., 70 лв с доставка от чужбина в Косер. Ще ги разпробивам тези на 4 x108, отвора за главината е същия. Офсета е същия като на оригиналните ми, така че не очаквам проблеми оттам. Днес олекнах с едни бързи 140 кинта за апаратите, дисковете и накладките...но имах късмет че моя човек с ABS дисковете и накладките имаше един последен к- т дискове за Мондео и накладки, че иначе само накладки и дискове от по- евтините отиват над 150лв с отстъпката. Сега чакам моя човек от авто-моргата да ми докара шенкели от ST, в краен случай от фиеста също ставали чета. Тея ръждивите дискове на снимката бяха единствените читави които видях изобщо, нямаха никакво износване, ама нито отливката ми хареса, нито цената....за 10 кинта отгоре на диск си взех нови. Накладката на Мондеовските апарати е по- тясна, но по-дълга от накладката за аудито ми с дискове 288 мм, иначе като площ ми изглеждат еднакви Редактирано 4 Юни 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 5 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 Щом има начин да останеш на 15- ки, както искаш е вариант.Само да ти излезнат сметките.По- големите предни дискове ще нарушат настройката на спирачките и ще трябва да сложиш по- големи и отзад.С пиленето ще е нужно да има поне 4 мм "просвет"Не ми харесва това, че ще се правят още дупки на дискове, които са 5х... така ще се намали здравината.От показаното си само в "+" с по- голямата повърхност на диск, накладка и бутало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 5 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 Аз лично в момента съм с 288 мм отпред (фабричния размер) на А4-ката с нарязан и надупчен диск и ми харесва как спира. Това за кола с около 180-190 коня мисля че е о.к. при условие че не карам агресивно. Но и на мен не ми харесва идеята за дупчене и пилене по и около апаратите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 5 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 (Редактирано) През цялото време откакто се захванах с това, съм наясно че най- вероятно и отзад ще трябва да сложа спирачки от СТ за да не ми избяга баланса. Но това ще го гледам след като приключа с предните. Както казах, отзад е пъти по- лесно - трябват ми само супорти и дискове, всичко друго е еднакво. Обаче чета противоречива информация по форумите за апаратите. едни пишат че апаратите от СТ били с по- голямо бутало, други - обратното....според мен, по- логично е тези от Мондео да са с по- малкото бутало...поне на вид са доста по- компактни от апаратите на СТ. Предполагам че РС- а ползва същите апарати като СТ, но с по- голям супорт - за 326 мм диск. Аз също не съм фен на пиленето, и бих го правил само в краен случай за да влязат 15-те ми. Относно разпробиването на дисковете...притеснявате се, понеже не сте ги виждали колко са масивни, нямам шублер в момента но дебелината на стената където ще ги разпробия е поне 2 мм по- голяма от на дисковете за аудито, и на око е 8 мм. А дисковете на аудито, имат общо 10 дупки...всичките имаха по пет големи и по пет малки- за болта който държи диска към главината. ...защо ги правят така не знам, но не мисля че Мондеовските след разпробиването ще са по-отслабени от 288 мм за аудито. Редактирано 5 Юни 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 5 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 VW 288mm - Ford 300mm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 5 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 СтранноМалко са прекалили с дупките ми се струва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 5 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2015 (Редактирано) Всички които съм гледал на 288 мм като си избирах дискове наскоро са такива - брембо, феродо, ремза, мейле и др. Закво е тая простотия, не знам! Едно болтче има, те направили пет отвора за него.Фордовите както се вижда са дебели да си еве мамата, изобщо не се притеснявам от отслабване на дисковете...особено като гледам на кво приличат вагенските. Редактирано 5 Юни 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 18 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 (Редактирано) След като най- накрая си набавих шенкели, работата започна. Нямаше начин да мина без пилене по супортите и апаратите за да влязат 15-те ми, но пък няма да слагам фланци...и без това с новите шенкели гумите ще излязат с по 10 мм навън. Не се притеснявам от пиленето, все пак апаратите са за Мондео, което е доста по- тежко от фокус. Има едно остро ръбче на джантата с вис. 1 мм, на най- тясното място...него ще го пилна с флекса със шкурка, и ще се получи около 3 мм хлабина на най- тясното място. Редактирано 18 Юни 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 23 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 (Редактирано) Редактирано 23 Юни 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Как е след тестовете на терен? Инак изглежда доста добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 23 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Засега съм направил само лявото колело с новите железа, колкото да се прибера с колата. Утре продължавам с дясното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
М.Митев Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Диска е заспал перфектно на местото си,но за мен лично сега колата си плаче за едни малко по-големи джанти може би 16-ки,така ще изпъкне ще направо няма да има равна ....Но ти си знаеш,чакаме да кажеш как е след като сложиш и от другата страна и тестваш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 24 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 (Редактирано) Благодаря за мнението колега. В интерес на истината и аз се замислям отвреме-навреме за едни 16-ки, пак от Мондео...поради някаква причина...дори заради офсета, оригиналните джанти за Фокус нещо не ме привличат, а тези са много близки до escort rs cosworth джантите...доста хора ги бъркат, но тези нямат отпред ръб за балансите...а и мен не ме кефят нещо джанти с ръб. Нископрофилни 16-ки мисля се намират доста трудно, а аз не искам да карам с 205/55/16...195/45 искам да е. Ама пък и моите 15-ки си ми харесват, та съм малко раздвоен...Дайте акъл, струва ли си да минавам конкретно на тези 16-ки, или по-добре да си остана на моите. За тест е рано още, нека да се сработят накладките, но ми се струва че тея накладки ще излязат точно по мой вкус - меки и доста цапащи. днес свалих да видя накладките които сложих вчера, и съм минал само десетина км. Предната се беше притрила почти нацяло към диска.Ето как стана и от другата страна: Ето и въпросните 16-ки на фокус, както и моя фокус с 15-те: Eto vuprosnite 16-ki s 300 mm disk: Редактирано 24 Юни 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhegov Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 (Редактирано) Жоро, голямо браво за колата. За цялата любов и старание, което влагаш в нея. Шапка ти свалям. Относно слизането на нископрофилни гуми, не знам как е положението в Бургас. При Вас пътищата в Южното черноморие ги пооправиха последните години. Лично аз поне обикалям доста твоя район и там нископрофилните стават. В София например е адско наказание с всичко под 55мм. Иначе след като изчетох всички мнения и цялата тема, наистина не знам защо просто не минеш на 16ки. Например 205/55/16. Хем ще вози хубаво, хем ще стои по-стабилно в завои. Хем няма да беше нужно да пилиш апарати цял ден. П.С. Само не слагай 16ките от английския фокус. Малоумно грозни са! Редактирано 24 Юни 2015 от Zhegov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване