GLS Публикувано 23 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 Някой с AJL мерил ли е показанията на дебитомера на втора до 6000 оборота. От сайта на ваг ком пишат, че на 150 коня трябва да показва 120g/s (150*0.8=120). Означава ли, че за AJL трябва да е 180*0.8=144 или не. Ако някой е запознат и без да е мерил нека сподели. Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marin_nz Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Здр. приятели от 2 седмици и а аз съм горд собственик на AJL , изклучително сум доволен от тази си покупка съм изумен от мотора .Иам един Въпрос , какво е турбото на този автомобил,защото до 4000 оборота ускорявя яко и леко умалява и от 4000 - до 6000 каточе ли се вклучва второ турбо и колата започва да ускорява по бързо от колкото до 4000 оборота!Започнах да се филмирам че е нещо като би турбо но няма как да е ,но ми интересно ако някои има информация за турбото и неговата работа Дано не сте затворили темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 27 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2013 (Редактирано) Я да питам аз колегите със съединителите решиха ли си въпроса? За 210-220 к.с. на мотор с quattro какъв е най-удачният вариант , при който си запазваш комфорта? И какво ви е мнението за тези 3 варианта? 1. http://www.clutch-specialists.co.uk/stage-1-kit-for-audi-a4-18i--all-models-and-engine-codes_p23368147.htm2. http://www.clutch-specialists.co.uk/stage-2-kit-for-audi-a4-18i--all-models-and-engine-codes_p23368148.htm3. http://www.clutch-specialists.co.uk/stage-3-kit-for-audi-a4-18i--all-models-and-engine-codes_p23368149.htm Редактирано 27 Ноември 2013 от gemballa.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 20 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2014 (Редактирано) Някой има ли представа има ли разлика в биелните и основните лагери между AJL и АЕВ,защото по магазините в каталозите ги дават да са различни? Редактирано 20 Януари 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moPKoBa Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 (Редактирано) По принцип са еднакви и на размер и по дупки и чопове за положението,но мисля се предлагаха и sputter и затова може да им излиза различно.Аз мога да ти дам точен отговор утре имам каталози на колбен шмид и глико. Редактирано 18 Януари 2015 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 (Редактирано) Мерси за отговора, аз отдавна ги смених и навъртях вече 12 000 км. Въпроса съм го задал преди 365 дни :-)Ако на някой му се занимава,би ли си закачил мотора на VAG COM и да сподели на 16 канал какви са показанията на напреженията на бубините, ако може и снимка Редактирано 18 Януари 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Здравейте,един приятел си купи Ауди с двигател 1.8Т АЕВ.Първото нещо,което смени е турбината,че корпуса и беше много напукан.Двигателя на празен ход работи много добре,както и в движение,но има едни аномалии на моменти,които се надявам да открием и отстраним.На една права отсечка-около 3 километра вдигнал 200 км/ч и като спрял и отворил капака,колектора е бил много зачервен.Имаше мнение на един човек,че това се дължало на бедна смес.Другото нещо е че понякога мотора прави добро ускорение,а понякога не.Ламбда сондата,/която вероятно е оригиналната 1998 г/ показва около 0,9 волта,а като проверихме как е при моя мотор AJL, волтажа беше в диапазон около 0,3 до 0,7 по спомен.Има ли вероятност тя да прави проблема,дали може да пробваме на неговия мотор с моята ламбда,както и с моя дебитомер,защото най е лесно да се купуват разни части и след това да разбереш,че не са те причината за проблемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 20 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 А има ли катализатор колата и изправен ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Ами "бумбето" на катализатора е на мястото си,а какво се случва вътре не се знае.Скоро ще се премахва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=174512&p=2461865 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Привет AJLовци. Следват няколко въпроса/наблюдения 1. На място колата си поддържа около 800 оборота, обаче усещам много леки вибрации (преди карах АЕБ и не можех да усетя че двигателя работи) Забелязах, че долна дясна ролка на пистовият ремък много леко мята, може ли нещо такова да е причината? 2. Също така ми се струва малко по-шумна от колкото трябва да е. С крайно гърне от S4 е, може би заради това? 3. Предният собственик ми каза, че е сложил ''лек'' чип, но турбото надува до 1.2-1.3бар. Теоретично на колко коня се равнява това налягане? 4. Колата върви доста добре, обаче в междинките, когато сменям предавка, все едно някой дърпа колата назад и подавайки газ не реагира мигновено, което забавя още повече набирането. Прави ми впечатление също при нормално каране и смяна на предавки, отпускайки газта, оборотите не падат веднага. Това случва само при натиснат съединител, даже много леко стрелката на оборотите се вдига и чак тогава падат. 5.При заход напред-назад има едно леко забавяне като минимален празен ход и след това захапва. И се чува нещо като причукване. Диференциала е от S4. 6. Относно спирането на B5 като цяло, мисля да сложа 312мм дискове отпред, но никъде не прочитам за потенциална разлика? Някой? Лични впечатления? 7.Колко километра минавате с пълен резервоар бензин при нормално каране (градско/извън и смесено) Мисля това е за сега Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване