MAPTO7007 Публикувано 28 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 при мене няма тракане или поне не го чувам ама от време на време в притреперва ... а като чукна газ-тЪ и помръдва-притрепва цялата кола ... знам ли нищо не разбирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 при мене няма тракане или поне не го чувам ама от време на време в притреперва ... а като чукна газ-тЪ и помръдва-притрепва цялата кола ... знам ли нищо не разбирам Това с притрепването на колата го има и при мен, но е толкова малко, че трябва да обърнеш специално внимание за го отбележиш. Абсолютно никакви тракащи шумове нямам. Като се засмиля понякога име едно лекичко тупване при отпускане по-рязко на съединителя, не е тампон на усещане, а по-скоро помпата не задържа, притескаталя хваща грубо или маховика има лек луфт А като се замисля още по-сериозно май не съм се качвал на Б5, при което всичко да работи перфектно. Да отбележа пак, че симпромите, които споменавам си ги усещам само аз понеже си познавам колата, ако се качи някой да кара няма да забележи абсолютно никакъв проблем Цени от Ауто + - комплект Закс - 330лв, горна помпа 160, маховик 1500+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 2 Май 2010 Доклад Share Публикувано 2 Май 2010 Още малко сигурна информация за модела - турбината си е обикновена к3-ка (058 145 703L/X), желаещите да чипват по-добре да не си дават парите на вятъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 2 Май 2010 Доклад Share Публикувано 2 Май 2010 (Редактирано) Още малко сигурна информация за модела - турбината си е обикновена к3-ка (058 145 703L/X), желаещите да чипват по-добре да не си дават парите на вятъра Да така си е, в много мой стари постове съм писал, че туробото си е нормално К03 , само че не съм имал възможност да видя номера за да го напиша, а сега когато има и номер всичко е ясно за невярващите. Има и други 1.8Т 180кс със нормално К03... Редактирано 2 Май 2010 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 3 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Значи ...На мойта и требе един софтуер от AJL един актуатор ли как се казва там и друго какво за да стане с неговите параметри? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 7 Май 2010 Доклад Share Публикувано 7 Май 2010 Само софтуер ти трябва без актуатор и си 10тина коня повече то АJL. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 5 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2010 Oще малко инфо за разхода на AJL-ите - по лепенка отзад са: 12,1 / 9 / 7,3 съответно градско/средно/извънградско (килограмите по същата лепенка са 1466, ако някой друг колега се сети може да каже така ли е и при него)Тъй като ми се събраха доста пътувания в последно време засякох извънградския по метода догоре и попълване после.Колата гори 7,1 до 7,4 със каране 100-120. За тия килограми и 4х4 май е доста добре положението.Някой да не смени вече съединител? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 5 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2010 ЧеЕе нещо нема пари ... кризата ме довършва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaCheT Публикувано 21 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2010 (Редактирано) Аз мисля на 26-ти да взимам А3 с 1,8Т 180 коня Quattro защото не намерих 2-врати 180 коня без 4х4 и искам да попитам колко по точно спъва колата Quattro-то като това може да го кажат и колеките с А4 1,8 T Q сравнено с А4 1,8 T и другия ми въпрос е : Казаха ми че за А3 Q всичко по Quattro-to от включително средния Диференциал и всичко назад е адски скъпо и само по поръчка колко е вярно за какви цени става въпрос и колко често се чупи ако се чупи де Редактирано 21 Юни 2010 от RaCheT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 22 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2010 Споко при тебе куатрото не е с торсен, а с халдекс. Така, че при нормално каране ще си караш кола с предно. Скъпо, евтино там едва ли има какво да ти се развали. Само провери дали имаш масло по диференциалите и оттам нататък само газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaCheT Публикувано 22 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2010 мерси някои друг няма ли да изкаже мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Temporial Публикувано 26 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2010 (Редактирано) Здравейте колеги, понеже скоро ще си взимам А4 и искам да е с малко повече мощност съм се спрял на конкретния двигател и започнах да разглеждам обявите в германия и попаднах на следнатаhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details....ARK〈=enи бих искал да ви попитам дали според вас цената е реална и дали колата ще бъде в движение (т.е. дали ще стигне на самоход до България, пък после вече ще си се ремонтира както си му е реда ) Редактирано 26 Юни 2010 от Temporial Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2010 (Редактирано) е какво е "нереална цена",такава е каквато сложи продавача и тва е.Много уморен вид има колата,капака сменян,мръсна вътре,под предния капак се набива на очи старото казанче за антифриза,мръсничко пак,джантите сам виждаш-мъка,седалката съдрана.......,за мен на някой му е писнало да се занимава и гледа да се отърве май .Зависи от състоянието обаче,все пак за около 1000 евро да ти дойде тук пак е нещо,дори да е гроб на части вероятно ще си избиеш на нула разходите,пък ако не е нещо плачевно може и да я стегнеш и си я караш.Дали е в движение,ами явно е,двигателя работи,климатика също(поне свети коректно),едва ли ще я спрат така на входа на помещението ако не се движи на собствен ход,но дали ще стигне до БГ без проблеми......,тук ти трябва врачка баце,с тоя автоматик ,на тия години и при този вид.....,дали? Редактирано 26 Юни 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 17 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2010 Може ли някой от колегите с AJL да погледне номера на дюзите? Виждат се ситните цифрички на горната пласмасова част на дюзата насочени към главатаМерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 17 Август 2010 Доклад Share Публикувано 17 Август 2010 Колеги, да не са ви изчезнали дюзите?!? Дайте малко хелп...Регулаторите ви за налягане 3 или 4 бара са???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 18 Август 2010 Доклад Share Публикувано 18 Август 2010 Довечера ще пусна номера на моите, ще е интересно да сравним същите ли са като на аеб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 18 Август 2010 Доклад Share Публикувано 18 Август 2010 ИнжекториСега остава някой с аеб да чекне неговите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DIDOO Публикувано 18 Август 2010 Доклад Share Публикувано 18 Август 2010 Ами при мен са същите 280 150 447 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 23 Август 2010 Доклад Share Публикувано 23 Август 2010 Bosch Number cc/min @3bar Resistance (ohm) 0280150447 224 12.0 Мерси много на колегата! Явно легендата за по-големи инжектори отпада.С риск да стана нахален ще помоля да погледнете и колко бара пише, че е регулатора за налягане на горивото. Някой ми твърдят, че бил 4 бара, което не ми се вярваМерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 23 Август 2010 Доклад Share Публикувано 23 Август 2010 ЧеЕе нещо нема пари ... кризата ме довършва на мойта кола е 250 леа всичко.С труда към 350 А кефа е неописуем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 24 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 на мойта кола е 250 леа всичко.С труда към 350 А кефа е неописуемПри мен е максимум 400 лева с труда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 24 Август 2010 Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 При мен е максимум 400 лева с труда при тебе съединитела върви в комплект с маховика не се прай на ощипан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 24 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 Аве нема такива Филми никъде не пише,че като сменям Притискателен+Феродов диск и Аксиален лагер требва сменям и маховика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Август 2010 Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 при тебе съединитела върви в комплект с маховика не се прай на ощипанПак ли некоя жена те е излъгала ?А комплекта му струва 215 лева на Sachs. Вече са и по евтини де.Аве нема такива Филми никъде не пише,че като сменям Притискателен+Феродов диск и Аксиален лагер требва сменям и маховика Иска му се, щото тфа е единственото по което те бие по евтина поддръжка. Ама май вече не е точно така . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 24 Август 2010 Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 Пак ли некоя жена те е излъгала ?А комплекта му струва 215 лева на Sachs. Вече са и по евтини де.Иска му се, щото тфа е единственото по което те бие по евтина поддръжка. Ама май вече не е точно така .значи моя е към 150 леа Те понеже сички сте мноо разбирачи и сменяте само съединитела след време пак сменята съединитела барабар с маховика.Особенно кат забавите смяната на съединитела стаа весело Иска му се, щото тфа е единственото по което те бие по евтина поддръжка. Ама май вече не е точно така .мое ти каем,че и по завой със снежец ако,че е куаттро ше го бием много лошо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване