Jump to content

Ауди А4 1.8T 20V quattro (В5)


MAPTO7007

Recommended Posts

при мене няма тракане или поне не го чувам ама от време на време в притреперва ... а като чукна газ-тЪ и помръдва-притрепва цялата кола ... знам ли нищо не разбирам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мене няма тракане или поне не го чувам ама от време на време в притреперва ... а като чукна газ-тЪ и помръдва-притрепва цялата кола ... знам ли нищо не разбирам :)

Това с притрепването на колата го има и при мен, но е толкова малко, че трябва да обърнеш специално внимание за го отбележиш. Абсолютно никакви тракащи шумове нямам. Като се засмиля понякога име едно лекичко тупване при отпускане по-рязко на съединителя, не е тампон на усещане, а по-скоро помпата не задържа, притескаталя хваща грубо или маховика има лек луфт :)

А като се замисля още по-сериозно май не съм се качвал на Б5, при което всичко да работи перфектно. Да отбележа пак, че симпромите, които споменавам си ги усещам само аз понеже си познавам колата, ако се качи някой да кара няма да забележи абсолютно никакъв проблем :)

Цени от Ауто + - комплект Закс - 330лв, горна помпа 160, маховик 1500+ :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко сигурна информация за модела - турбината си е обикновена к3-ка (058 145 703L/X), желаещите да чипват по-добре да не си дават парите на вятъра :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко сигурна информация за модела - турбината си е обикновена к3-ка (058 145 703L/X), желаещите да чипват по-добре да не си дават парите на вятъра :flehan:

Да така си е, в много мой стари постове съм писал, че туробото си е нормално К03 , само че не съм имал възможност да видя номера за да го напиша, а сега когато има и номер всичко е ясно за невярващите.

Има и други 1.8Т 180кс със нормално К03...

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ...

На мойта и требе един софтуер от AJL един актуатор ли как се казва там и друго какво за да стане с неговите параметри?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Oще малко инфо за разхода на AJL-ите - по лепенка отзад са: 12,1 / 9 / 7,3 съответно градско/средно/извънградско (килограмите по същата лепенка са 1466, ако някой друг колега се сети може да каже така ли е и при него)

Тъй като ми се събраха доста пътувания в последно време засякох извънградския по метода догоре и попълване после.

Колата гори 7,1 до 7,4 със каране 100-120. За тия килограми и 4х4 май е доста добре положението.

Някой да не смени вече съединител?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Аз мисля на 26-ти да взимам А3 с 1,8Т 180 коня Quattro защото не намерих 2-врати 180 коня без 4х4 и искам да попитам колко по точно спъва колата Quattro-то като това може да го кажат и колеките с А4 1,8 T Q сравнено с А4 1,8 T и другия ми въпрос е : Казаха ми че за А3 Q всичко по Quattro-to от включително средния Диференциал и всичко назад е адски скъпо и само по поръчка колко е вярно за какви цени става въпрос и колко често се чупи ако се чупи де :lupe:

Редактирано от RaCheT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко при тебе куатрото не е с торсен, а с халдекс. Така, че при нормално каране ще си караш кола с предно. Скъпо, евтино там едва ли има какво да ти се развали. Само провери дали имаш масло по диференциалите и оттам нататък само газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

понеже скоро ще си взимам А4 и искам да е с малко повече мощност съм се спрял на конкретния двигател и започнах да разглеждам обявите в германия и попаднах на следната

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details....ARK〈=en

и бих искал да ви попитам дали според вас цената е реална и дали колата ще бъде в движение (т.е. дали ще стигне на самоход до България, пък после вече ще си се ремонтира както си му е реда ) :D

Редактирано от Temporial
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е какво е "нереална цена",такава е каквато сложи продавача и тва е.

Много уморен вид има колата,капака сменян,мръсна вътре,под предния капак се набива на очи старото казанче за антифриза,мръсничко пак,джантите сам виждаш-мъка,седалката съдрана.......,за мен на някой му е писнало да се занимава и гледа да се отърве май :D .Зависи от състоянието обаче,все пак за около 1000 евро да ти дойде тук пак е нещо,дори да е гроб на части вероятно ще си избиеш на нула разходите,пък ако не е нещо плачевно може и да я стегнеш и си я караш.

Дали е в движение,ами явно е,двигателя работи,климатика също(поне свети коректно),едва ли ще я спрат така на входа на помещението ако не се движи на собствен ход,но дали ще стигне до БГ без проблеми......,тук ти трябва врачка баце,с тоя автоматик ,на тия години и при този вид.....,дали?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Може ли някой от колегите с AJL да погледне номера на дюзите? Виждат се ситните цифрички на горната пласмасова част на дюзата насочени към главата

Мерси предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Bosch Number cc/min @3bar Resistance (ohm)

0280150447 224 12.0

Мерси много на колегата! Явно легендата за по-големи инжектори отпада.

С риск да стана нахален ще помоля да погледнете и колко бара пише, че е регулатора за налягане на горивото. Някой ми твърдят, че бил 4 бара, което не ми се вярва

Мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧеЕе нещо нема пари ... кризата ме довършва :flehan::respekt:

на мойта кола е 250 леа всичко.С труда към 350 :flehan: А кефа е неописуем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мойта кола е 250 леа всичко.С труда към 350 :dance: А кефа е неописуем

При мен е максимум 400 лева с труда :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е максимум 400 лева с труда :lol:

при тебе съединитела върви в комплект с маховика не се прай на ощипан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве нема такива Филми никъде не пише,че като сменям Притискателен+Феродов диск и Аксиален лагер требва сменям и маховика :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при тебе съединитела върви в комплект с маховика не се прай на ощипан

Пак ли некоя жена те е излъгала ?

А комплекта му струва 215 лева на Sachs. Вече са и по евтини де.

Аве нема такива Филми никъде не пише,че като сменям Притискателен+Феродов диск и Аксиален лагер требва сменям и маховика :lol:

Иска му се, щото тфа е единственото по което те бие по евтина поддръжка. Ама май вече не е точно така .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ли некоя жена те е излъгала ?

А комплекта му струва 215 лева на Sachs. Вече са и по евтини де.

Иска му се, щото тфа е единственото по което те бие по евтина поддръжка. Ама май вече не е точно така .

значи моя е към 150 леа :lol: Те понеже сички сте мноо разбирачи и сменяте само съединитела след време пак сменята съединитела барабар с маховика.Особенно кат забавите смяната на съединитела стаа весело :lol:

Иска му се, щото тфа е единственото по което те бие по евтина поддръжка. Ама май вече не е точно така .

мое ти каем,че и по завой със снежец ако,че е куаттро ше го бием много лошо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...