sweep Публикувано 24 Август 2010 Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 Пич за'кво пишеш глупости в темата ? Темата е за конкретен автомобил с конкретен мотор... Никой не пита колко ти струва съединителя на твоята кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Август 2010 Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 На предната страница що си писал, че е 250 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 24 Август 2010 Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 Пич за'кво пишеш глупости в темата ? Темата е за конкретен автомобил с конкретен мотор... Никой не пита колко ти струва съединителя на твоята кола.питам ли те нещо?На предната страница що си писал, че е 250 ?щото е 100 леа под тоя на тръца.Ма ти верно че зимаш менталки неземни и мое за 50 го намериш от некое яйце и да го туриш на бидона ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 24 Август 2010 Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 Аз те питам не виждаш ли ? За'кво треа да усираш и тая тема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 24 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 (Редактирано) мое ти каем,че и по завой със снежец ако,че е куаттро ше го бием много лошотва оти мое да караш на сняг,а аз си признавам,че немога.иначе мисля,че колата ми е достатъчно проходима с изключение,че е ниска и не смятам да я подигам.п.п последно преди 1-2 месеца като звъннах у Порше ми казаха при връщане на стария цената е 320-340 нещо тъкова. Редактирано 24 Август 2010 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 24 Август 2010 Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 Аз те питам не виждаш ли ? За'кво треа да усираш и тая тема ?я оди си продавай неземния бегач за 7000 леа и не ми давай наклон на манивелатаМарто и аз съм много нисък и след месец си турам отпред само стоковите пружини и се почва.Куаттрото е малко сложно се научиш да го караш ма даже вече на сухо успевам да го хлъзгам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 24 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 Ами да човече съгласен съм.Пак казвам немога да го сукам,въртя и прочие ... някога може и да се науча знае ли човек.п.п Ще помоля някой Модератор да изчисти темата до постовете за инжекторите за да продължи да се развива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 24 Август 2010 Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 Ами да човече съгласен съм.Пак казвам немога да го сукам,въртя и прочие ... някога може и да се науча знае ли човек.п.п Ще помоля някой Модератор да изчисти темата до постовете за инжекторите за да продължи да се развива.аре домъкни се некой път на София се запознаеме бе,че ше ме караш аз се мъкнем до дупница Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 24 Август 2010 Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 Методи, нека приемем следната ситуация - Човек Х кара 90 като на Ачко, а човек У кара кола като твоята и по едно и също време на двамата им се налага да сменят съединители, също така нека приемем, че и двамата са обикновенни средно-статистически потребители и не познават нашия форум, нямат намаления и всяка една част по колата си я купуват чинно от официалния представител за оригинални части за колите им - Порше. Отиват двамата в Порше и питат за съединители на двете коли, без отстъпки, без връзки, без нищо. На коя кола ще е по-скъп съединителя ве, мистър многознайков ? За моята кола като проверявах миналата година в Юнитрейд цената беше 250 лева с връщане на стария.Са кажи на твоята колко струва там ама чакай първо да седна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 30 Август 2010 Доклад Share Публикувано 30 Август 2010 що не пишете по темата, като няма какво да напишете по нея, четете само.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 30 Август 2010 Доклад Share Публикувано 30 Август 2010 Имам няколко въпроса по темата, ако може някой да обобщи като цяло информацията ще е най-добре...AJL ли е най-добрия мотор за ъпгрейти или останалите конструктивно не го превъзхождат и с тях би се постигнал същия ефект. Има ли по-добър избор като стоков ? До колко к.с. би издържал ъпгрейт без да се налагат смяна на карантии ? Кой би се справил най-добре с подобна интервенция ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 30 Август 2010 Доклад Share Публикувано 30 Август 2010 Накратко АJL-a си е АEB, но както всички знаем от заводския чип по-хубав няма Няма никакви по-яки компоненти в него, които да предлагат някакво преимущество при евентуално засилване на мотора.Косвения бонус, е че колите които вървят с този мотор обикновено са готини изпълнения и май съединителя е с една идея по-здрав от фабричния на АЕБ, но последното не е 100% сигурно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 31 Август 2010 Доклад Share Публикувано 31 Август 2010 За двигателя си прав: според моите проучвания си е АЕВ с чип. Аз си записах неговия софт и евентуално в сряда ще го сложа и ще пиша как е в сравнение с чипСъединителя си е същия за съжалениеОкачването: лагери, полуоски и шенкели е усилено като на 6-цилиндровите варианти, включително и AGB. Tова е доста добре, според мен, защото аз имам проблеми с тези на АЕВЧастта, която се занимава да събира горивото при помпата при куатро вариантите, е като на S4. Може би с по-голям дебит...Според мен 180 кс варианта е по-добър като дадености, но едно време си беше акцизен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 31 Август 2010 Доклад Share Публикувано 31 Август 2010 Съединителя не е същия най-малкото като марка, така излиза по каталог навсякъде. Това за окачването, честно казано не го знаех Ще ми бъде много интересно после да споделиш каква е разликата между чипа и оригиналния софтуер? Остава да сравним има ли разлика в бензиновите помпи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 31 Август 2010 Доклад Share Публикувано 31 Август 2010 (Редактирано) Забравил съм и нещо доста важно: дебитомерите на двете коли са различни. Едно и също поколение са, но на АЕВ е Bosch 0 280 217 112 HFM-2-4.7, a на AJL е 0 280 217 117 HFM-2C-4.7Не знам до колко има влияние... Ако изгори, след като сложа софт-а, значи е доста важно За съединителя си прав: феродовия пак е 228 мм, същия, но притискателния е като за дизелов AFN Редактирано 31 Август 2010 от HellFire Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 1 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2010 За дебитомерите стана въпрос някъде в началото на темата - Бош при АЕB и Хитачи при АJL, номера на хитачиито не съм го гледал понеже май няма какво да ни каже А съединителите и на трите места където попитах ми казаха, че коплектите са LUK за АЕB и Sachs за АJL, втория се продава като мааалко по-здрав уж, може само в притскателя да е разликата (освен марката). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 1 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2010 Ся малко ще отклоня темата ама той Мартин няма се сърди!Имали разлики в куатро системата от А4 до РС4 в Б5 платформа.Питам просто информативно мисля и на други ще им е интересантно Това е всички чаркове от съединителя до джантите.Сега ще кажете що питам ми щото започваме от 125 коня 168/3500 н*м и стигаме до 380 коня при 440/2500 н*м (2.7Т) , кво става с тва куатро ако при А4 е слабо то при РС4 е солети с айрян. А бе що няма РС4 Б5 седан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 1 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2010 и на мен ми е интересен този въпрос ,но кой може да отговори на него .. колко ли рс 4-ворки са минали през ръцете на наще майстори . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 2 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2010 Различно е куатрото, скорости, карета,кардан заден диференциал, лагери, полуоски и т.н. всичко в РС4 е по-здраво.Но нормалното куатро на 1.8Т с 5степенна трансмисия също си издържа при напомпани двигатели с по 300-350коня, така че въпроса с куатрото не трябва да го мислите едва ли ще правите коли по 500коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 2 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2010 как разбра , че е различно .. мисля , че може да се провери това при някой магазинер на авточасти .. те имат програми на които могат да направят сравнение .. поне виртуално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 2 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2010 (Редактирано) Много ясно, че е различно (не е нужно да ходиш при магазинер половината, които са хванати от гората и те гледат като полезно изкопаемо), като се почне от скоростната кутия, която е с 6скорости, оттам следва че кардана е различен, съдинителя е на 240мм, маховика е различен, лагерите са по-оразлични, полуоските са различни, задния диф е по-различен, дискове, спирачни апарати, тампони на мотора, биалетки,не е нужно да си гуру за да се сетиш, че има много разлики...Същото е и при Ауди 80 Б4 и S2 Седан / RS2 всичко е различно, като почнеш пак по ред на номерата от носачите, полуоси, лагери, кардани, магаре и т.н.То дори при един Голф3 и Голф 3 ГТИ 16кл, всичко е различно отдолу, дискове, съединител и маховик,апарати, носачи, шарнири, полуоски, лагерги, скорости (жила), карета, амортисьори, пружини, тампони и още сумати дреболии...от единия на другия нищо не ставаВземи и едно Ауди Б4 с 4цилидров мотори и едно с 5цилидров мотор, ако си на ясно там също има много разлики... Редактирано 2 Септември 2010 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 2 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2010 тука по скоро се търсят прилики ... а не разлики .. не съм сигурен дали има разлика в торсния диф . мисля , че точно той е в основата на куатро системата .. а за другите неща е нормално да има разлики . искам само да попитам малко по знаещите .. къде точно в куатрото има полуоски Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio81 Публикувано 29 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2010 Здравейте,преди един месец и аз се сдобих с А4 1.8ТQ AJL мотор 2000г. Изминал съм вече около 3000 км. За разхода - в София около 13л. Извънградско - 8л., като миналата седмица ходих до Смолян и обратно - 520км. разход 7.5л. по бордкомпютър, на магистрлата съм карал с 110-140км. За окачването мога да кажа, че е твърдичко, с червени пружини и амортесьори. Карам я с гуми 205/55/16. На магистралата загледах оборотомера и скоростомера и забелязах, че при 140км. оборотомера е на 3800, а при 150км. е на 4000. Като я измия тия дни ще кача и снимки. Весели празници! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 29 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2010 Здравейте,преди един месец и аз се сдобих с А4 1.8ТQ AJL мотор 2000г. Изминал съм вече около 3000 км. За разхода - в София около 13л. Извънградско - 8л., като миналата седмица ходих до Смолян и обратно - 520км. разход 7.5л. по бордкомпютър, на магистрлата съм карал с 110-140км. За окачването мога да кажа, че е твърдичко, с червени пружини и амортесьори. Карам я с гуми 205/55/16. На магистралата загледах оборотомера и скоростомера и забелязах, че при 140км. оборотомера е на 3800, а при 150км. е на 4000. Като я измия тия дни ще кача и снимки. Весели празници!честито Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 29 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2010 Как извънградско си 8, а смесено 7,5? Моя борд е абсолютно точен, неколкократно тествано с пълнене догоре.Иначе честито за колата, дано не ти създава никакви ядове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване