Jump to content

Ауди А4 1.8T 20V quattro (В5)


MAPTO7007

Recommended Posts

Пич за'кво пишеш глупости в темата ? Темата е за конкретен автомобил с конкретен мотор... Никой не пита колко ти струва съединителя на твоята кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич за'кво пишеш глупости в темата ? Темата е за конкретен автомобил с конкретен мотор... Никой не пита колко ти струва съединителя на твоята кола.

питам ли те нещо?

На предната страница що си писал, че е 250 ?

щото е 100 леа под тоя на тръца.Ма ти верно че зимаш менталки неземни и мое за 50 го намериш от некое яйце и да го туриш на бидона ти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мое ти каем,че и по завой със снежец ако,че е куаттро ше го бием много лошо

тва оти мое да караш на сняг,а аз си признавам,че немога.

иначе мисля,че колата ми е достатъчно проходима с изключение,че е ниска и не смятам да я подигам.

п.п последно преди 1-2 месеца като звъннах у Порше ми казаха при връщане на стария цената е 320-340 нещо тъкова.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз те питам не виждаш ли ? За'кво треа да усираш и тая тема ?

я оди си продавай неземния бегач за 7000 леа и не ми давай наклон на манивелата

Марто и аз съм много нисък и след месец си турам отпред само стоковите пружини и се почва.Куаттрото е малко сложно се научиш да го караш ма даже вече на сухо успевам да го хлъзгам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да човече съгласен съм.

Пак казвам немога да го сукам,въртя и прочие ... някога може и да се науча знае ли човек.

п.п Ще помоля някой Модератор да изчисти темата до постовете за инжекторите за да продължи да се развива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да човече съгласен съм.

Пак казвам немога да го сукам,въртя и прочие ... някога може и да се науча знае ли човек.

п.п Ще помоля някой Модератор да изчисти темата до постовете за инжекторите за да продължи да се развива.

аре домъкни се некой път на София се запознаеме бе,че ше ме караш аз се мъкнем до дупница

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Методи, нека приемем следната ситуация - Човек Х кара 90 като на Ачко, а човек У кара кола като твоята и по едно и също време на двамата им се налага да сменят съединители, също така нека приемем, че и двамата са обикновенни средно-статистически потребители и не познават нашия форум, нямат намаления и всяка една част по колата си я купуват чинно от официалния представител за оригинални части за колите им - Порше. Отиват двамата в Порше и питат за съединители на двете коли, без отстъпки, без връзки, без нищо. На коя кола ще е по-скъп съединителя ве, мистър многознайков ? ;)

За моята кола като проверявах миналата година в Юнитрейд цената беше 250 лева с връщане на стария.

Са кажи на твоята колко струва там ама чакай първо да седна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам няколко въпроса по темата, ако може някой да обобщи като цяло информацията ще е най-добре...AJL ли е най-добрия мотор за ъпгрейти или останалите конструктивно не го превъзхождат и с тях би се постигнал същия ефект. Има ли по-добър избор като стоков ? До колко к.с. би издържал ъпгрейт без да се налагат смяна на карантии ? Кой би се справил най-добре с подобна интервенция ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко АJL-a си е АEB, но както всички знаем от заводския чип по-хубав няма :blink:

Няма никакви по-яки компоненти в него, които да предлагат някакво преимущество при евентуално засилване на мотора.

Косвения бонус, е че колите които вървят с този мотор обикновено са готини изпълнения и май съединителя е с една идея по-здрав от фабричния на АЕБ, но последното не е 100% сигурно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За двигателя си прав: според моите проучвания си е АЕВ с чип. Аз си записах неговия софт и евентуално в сряда ще го сложа и ще пиша как е в сравнение с чип

Съединителя си е същия за съжаление

Окачването: лагери, полуоски и шенкели е усилено като на 6-цилиндровите варианти, включително и AGB. Tова е доста добре, според мен, защото аз имам проблеми с тези на АЕВ

Частта, която се занимава да събира горивото при помпата при куатро вариантите, е като на S4. Може би с по-голям дебит...

Според мен 180 кс варианта е по-добър като дадености, но едно време си беше акцизен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя не е същия най-малкото като марка, така излиза по каталог навсякъде. Това за окачването, честно казано не го знаех :flehan:

Ще ми бъде много интересно после да споделиш каква е разликата между чипа и оригиналния софтуер?

Остава да сравним има ли разлика в бензиновите помпи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравил съм и нещо доста важно: дебитомерите на двете коли са различни. Едно и също поколение са, но на АЕВ е Bosch 0 280 217 112 HFM-2-4.7, a на AJL е 0 280 217 117 HFM-2C-4.7

Не знам до колко има влияние... Ако изгори, след като сложа софт-а, значи е доста важно :wall:

За съединителя си прав: феродовия пак е 228 мм, същия, но притискателния е като за дизелов AFN

Редактирано от HellFire
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дебитомерите стана въпрос някъде в началото на темата - Бош при АЕB и Хитачи при АJL, номера на хитачиито не съм го гледал понеже май няма какво да ни каже :blink:

А съединителите и на трите места където попитах ми казаха, че коплектите са LUK за АЕB и Sachs за АJL, втория се продава като мааалко по-здрав уж, може само в притскателя да е разликата (освен марката).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся малко ще отклоня темата ама той Мартин няма се сърди!

Имали разлики в куатро системата от А4 до РС4 в Б5 платформа.

Питам просто информативно мисля и на други ще им е интересантно :flipoff:

Това е всички чаркове от съединителя до джантите.

Сега ще кажете що питам ми щото започваме от 125 коня 168/3500 н*м и стигаме до 380 коня при 440/2500 н*м (2.7Т) , кво става с тва куатро ако при А4 е слабо то при РС4 е солети с айрян. :hilezh:

А бе що няма РС4 Б5 седан?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен ми е интересен този въпрос ,

но кой може да отговори на него ..

колко ли рс 4-ворки са минали през ръцете на наще майстори .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Различно е куатрото, скорости, карета,кардан заден диференциал, лагери, полуоски и т.н. всичко в РС4 е по-здраво.

Но нормалното куатро на 1.8Т с 5степенна трансмисия също си издържа при напомпани двигатели с по 300-350коня, така че въпроса с куатрото не трябва да го мислите едва ли ще правите коли по 500коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как разбра , че е различно ..

мисля , че може да се провери това при някой магазинер на авточасти ..

те имат програми на които могат да направят сравнение .. поне виртуално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно, че е различно (не е нужно да ходиш при магазинер половината, които са хванати от гората и те гледат като полезно изкопаемо), като се почне от скоростната кутия, която е с 6скорости, оттам следва че кардана е различен, съдинителя е на 240мм, маховика е различен, лагерите са по-оразлични, полуоските са различни, задния диф е по-различен, дискове, спирачни апарати, тампони на мотора, биалетки,не е нужно да си гуру за да се сетиш, че има много разлики...

Същото е и при Ауди 80 Б4 и S2 Седан / RS2 всичко е различно, като почнеш пак по ред на номерата от носачите, полуоси, лагери, кардани, магаре и т.н.

То дори при един Голф3 и Голф 3 ГТИ 16кл, всичко е различно отдолу, дискове, съединител и маховик,апарати, носачи, шарнири, полуоски, лагерги, скорости (жила), карета, амортисьори, пружини, тампони и още сумати дреболии...от единия на другия нищо не става

Вземи и едно Ауди Б4 с 4цилидров мотори и едно с 5цилидров мотор, ако си на ясно там също има много разлики...

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тука по скоро се търсят прилики ... а не разлики ..

не съм сигурен дали има разлика в торсния диф .

мисля , че точно той е в основата на куатро системата ..

а за другите неща е нормално да има разлики .

искам само да попитам малко по знаещите ..

къде точно в куатрото има полуоски :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте,преди един месец и аз се сдобих с А4 1.8ТQ AJL мотор 2000г. Изминал съм вече около 3000 км. За разхода - в София около 13л. Извънградско - 8л., като миналата седмица ходих до Смолян и обратно - 520км. разход 7.5л. по бордкомпютър, на магистрлата съм карал с 110-140км. За окачването мога да кажа, че е твърдичко, с червени пружини и амортесьори. Карам я с гуми 205/55/16. На магистралата загледах оборотомера и скоростомера и забелязах, че при 140км. оборотомера е на 3800, а при 150км. е на 4000. Като я измия тия дни ще кача и снимки. Весели празници!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,преди един месец и аз се сдобих с А4 1.8ТQ AJL мотор 2000г. Изминал съм вече около 3000 км. За разхода - в София около 13л. Извънградско - 8л., като миналата седмица ходих до Смолян и обратно - 520км. разход 7.5л. по бордкомпютър, на магистрлата съм карал с 110-140км. За окачването мога да кажа, че е твърдичко, с червени пружини и амортесьори. Карам я с гуми 205/55/16. На магистралата загледах оборотомера и скоростомера и забелязах, че при 140км. оборотомера е на 3800, а при 150км. е на 4000. Като я измия тия дни ще кача и снимки. Весели празници!

честито

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как извънградско си 8, а смесено 7,5? Моя борд е абсолютно точен, неколкократно тествано с пълнене догоре.

Иначе честито за колата, дано не ти създава никакви ядове :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...