JOTTO_DEL Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Колега в твойта ситуация 528-цата е правилния избор, за дълъг път е класи над А4-то! Но както казват повечето колеги 530и е уникално, също и 530d преди фейса с 184к.с. не е лош избор, може да се намери на много прилична цена, а като вървеж не отстъпва на 28-цата! За разхода на дизела няма какво да ти говоря, доста под бензинките! Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 (Редактирано) За такава кола замислял ли си се? Редактирано 17 Април 2010 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 За такава кола замислял ли си се?Taя с какво е по-хубава от БМВ то, та да се замисли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Taя с какво е по-хубава от БМВ то, та да се замисли?Да кажем е 4х4, все пак може и да не живее в Пловдив човека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Да кажем е 4х4, все пак може и да не живее в Пловдив човека.Ми кажи му обаче, че и тоя гениален мотор износва валове.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Ми кажи му обаче, че и тоя гениален мотор износва валове....е другия генален пък криви глави, но....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 е другия генален пък криви глави, но.......хаххахахаха криви друг път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Taя с какво е по-хубава от БМВ то, та да се замисли?Освен интериора, куатрото и външния вид ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Освен интериора, куатрото и външния вид ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 (Редактирано) Шпеки да те питам как ти е таблото в смисъл станало ли е на руло покрай колонките ако не беги земи фолиио от некоя циганка за 1.79 че не е така естетично издържано ако не е станало вече.Интериор повечето а6 с5-ци вътре са все едно тигри са се били и с остри нокти са чоплили навсякъде само тия горублянските са ток с нови панели от тоталки. Трика със спирачната течност знаеш ли го прочети бе мен.А тоя як дисплей дет е без пари и голем като Ай пфоне видиш ли нещо на него или само догатки когато е студено Дали па пластмасите не са станали чупливи отваряш къп холдера и тои на парчета попипнеш врътката на безполезното нави и то милото на две или ти остане в ръцете барабар с копчето има още ама да ползваш копчетата за сваляне на задните прозорци еми мисия невъзможна като му доиде времето и много други такива нещица А6 с4 може да има претенция за интериор ама с5 Редактирано 17 Април 2010 от optimist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 (Редактирано) Друго си е колата ти да има "здрав" интериор от 1987 г. Оптимиста нищо не каза за зимата, снега, бутането. Редактирано 17 Април 2010 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Друго си е колата ти да има "здрав" интериор от 1987 г. Оптимиста нищо не каза за зимата, снега, бутането.Е той от къде да знае, неговото е 4Х4, но иначе плямпа тъпни за кефа от задното. И винаги е компетентен по сички въпроси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Да, ама помним на 20 санта сняК, как въпросното 4х4 вървеше, колкото на баба ми количката за мляко !Имал е бъг/заводски/ в кутията, за тва е бил толко патрав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 (Редактирано) Шпеки да те питам как ти е таблото в смисъл станало ли е на руло покрай колонките ако не беги земи фолиио от некоя циганка за 1.79 че не е така естетично издържано ако не е станало вече.Интериор повечето а6 с5-ци вътре са все едно тигри са се били и с остри нокти са чоплили навсякъде само тия горублянските са ток с нови панели от тоталки. Трика със спирачната течност знаеш ли го прочети бе мен.А тоя як дисплей дет е без пари и голем като Ай пфоне видиш ли нещо на него или само догатки когато е студено Дали па пластмасите не са станали чупливи отваряш къп холдера и тои на парчета попипнеш врътката на безполезното нави и то милото на две или ти остане в ръцете барабар с копчето има още ама да ползваш копчетата за сваляне на задните прозорци еми мисия невъзможна като му доиде времето и много други такива нещица А6 с4 може да има претенция за интериор ама с5 Виж сега , че шпекси си пише глупости , тва му е запазена марка , ама и ти бая се ос*а . Моята Ц5, далеч не минава за запзена и е от първите влезли в производство - единствено има надраскано при копчетата за стъклата и до там (поставките за чашки бачкат и трите . Да , контролерите са на кофти място , но Ц5 не е единствената кола с такова разположение . Като цяло интериора на Е39 повече ми харесва , но пък вечер като светне това насрано оранжево и да ти се доповръща - може и да го водят "кехлибар" ама си бледнее пред ярко червеното .Външен вид - след фейслифта 5цата е една класа над Ц5 като дизайн - злоба , масивност и тн . Вярно не се харесва на путките , те предпочитат Ц5 , че по-фешън ама петака си е петак.Куатро - голяма кола за пътуване , на задно за мен е грешна концепция . Да има ДСЦ и ЛСД ама пак не може да се мери с Куатро а ако пътуваш много из БГ и то в зима , като предната АВД си е огрооомен плюс . Редактирано 17 Април 2010 от acho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 А6 с4 може да има претенция за интериор ама с5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 Шпеки да те питам как ти е таблото в смисъл станало ли е на руло покрай колонките ако не беги земи фолиио от некоя циганка за 1.79 че не е така естетично издържано ако не е станало вече.Интериор повечето а6 с5-ци вътре са все едно тигри са се били и с остри нокти са чоплили навсякъде само тия горублянските са ток с нови панели от тоталки. Трика със спирачната течност знаеш ли го прочети бе мен.А тоя як дисплей дет е без пари и голем като Ай пфоне видиш ли нещо на него или само догатки когато е студено Дали па пластмасите не са станали чупливи отваряш къп холдера и тои на парчета попипнеш врътката на безполезното нави и то милото на две или ти остане в ръцете барабар с копчето има още ама да ползваш копчетата за сваляне на задните прозорци еми мисия невъзможна като му доиде времето и много други такива нещица А6 с4 може да има претенция за интериор ама с5 И друг път си ми ги разправял тия неща. И преди ти казах, накуми се да се видим. Това, че си видял некой гроб не значи, че и при мен е така.Да сравняваш интериора на ц5 с на е39 е ебаси подигравката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 За интериор грам не мое да има спор! Не знам къв трябва да си да ти хареса повече 5-ца от Ц5. Ся то има такива и дет харесват и Сааб, и Ситроен като интериор.... За мен аудито е много по-напред! Особено вече изказания довод за цвета пък. Как може и до ден днешен да го вкарват тва сарамбозаво оранжево? Отврат е! Червеното е в пъти по-добро. И тва не щот съм фен, а щот съм обективен! И аз карах онзи ден Акорд 2005-та 2.2 дизеляк и не моа си изкривя душата и да кажа, че по не ми харесва от Б5 афн Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thor Публикувано 17 Април 2010 Доклад Share Публикувано 17 Април 2010 (Редактирано) Off ... Ей, ''спецовете'' по авто-табла, как точно измерихте, че червеното е ''по-хубаво'' от оранжевото за подсветка??? И като е тооооолкова хубаво, защо в следващите генерации АУДИ минават към бял цвят??? Не сте фенове вие, а чисти хейтъри. Колегата е написал 2 коли, които представляват интерес за него, т.е. С5 очевАдно не го интересува!!!По темата ..... колега, ти сам си си отговорил на въпроса от какво точно имаш нужда - кола за дълъг път, комфорт, стабилност, сигурност и т.н. Или казано по друг начин от изброените две - 528. Успех! Редактирано 17 Април 2010 от Thor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 (Редактирано) Шпеки да те питам как ти е таблото в смисъл станало ли е на руло покрай колонките ако не беги земи фолиио от некоя циганка за 1.79 че не е така естетично издържано ако не е станало вече.Интериор повечето а6 с5-ци вътре са все едно тигри са се били и с остри нокти са чоплили навсякъде само тия горублянските са ток с нови панели от тоталки. Трика със спирачната течност знаеш ли го прочети бе мен.А тоя як дисплей дет е без пари и голем като Ай пфоне видиш ли нещо на него или само догатки когато е студено Дали па пластмасите не са станали чупливи отваряш къп холдера и тои на парчета попипнеш врътката на безполезното нави и то милото на две или ти остане в ръцете барабар с копчето има още ама да ползваш копчетата за сваляне на задните прозорци еми мисия невъзможна като му доиде времето и много други такива нещица А6 с4 може да има претенция за интериор ама с5 E39 също има проблем с дисплея в БМВ форума си има един човек дето ги оправя пуснал е и темаА това е и самата темата http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.ph...63&t=166302И точно довода с дислеите не е нужно да се споменава, при положение, че при Е39 този проблем е много по-често срещан. Топката на скоростния лост при Е39 е на щипка и като набиеш рязко втора скорост и хвърчи декоративните лайсни не ми харесва как са монтирани също.A самото табло с приборите при Ц5 изглежда много по-модерно и добре от това при Е39 дето е не се е променило от 20години с тези бели цифри и стрелкиА да не забравяме и уникалната диагностична букса при БМВ дето се намира под предния капак и е от първата световна война,това е кабела:Така излгежда буксата при повече модели:Може ли коли произвеждани 21ви век да имат толкова смешна праисторическа букса и кабел и толкова малоумна направена ел. инсталация като цяло Редактирано 18 Април 2010 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 (Редактирано) Off ... Ей, ''спецовете'' по авто-табла, как точно измерихте, че червеното е ''по-хубаво'' от оранжевото за подсветка???Ок, може да е лош вкус... А я обърнете внимание колко от соц-возилата го имат тоя уникален оранжев цвят за подсветка и колко червен? Не бе, не се заяждам, тва сериозно не го разбирам защо държат толкова на това оранжево? Гледаш супер нова красива кола с неповорима външна линия и погледеш вътре, мъждука някво оранжево едно такова!?!?!!? Не го разбирам тва... Редактирано 18 Април 2010 от andre7080 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thor Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Off No.2 ..... без заяждане ...няма значение защо слагат оранжево. Може да е фирмена политика, традиции, идентичност на марката и т.н. Червеното обикновено е признак на някакъв авариен режим, т.е. червената подсветка тотално подтиска цялата информативност на таблото. Но ..... темата е друга в случая!;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 (Редактирано) Off No.2 ..... без заяждане ...няма значение защо слагат оранжево. Може да е фирмена политика, традиции, идентичност на марката и т.н. Червеното обикновено е признак на някакъв авариен режим, т.е. червената подсветка тотално подтиска цялата информативност на таблото. Но ..... темата е друга в случая!;-)И тук не си прав - я кажи как са световете при М повер - червено и синьо , нали ? И недей Ауди да минават на белия цвят - той е само на километража и оборотомера , всичко останало си е в червено и до днес И за какъв авариен режим - лампите , вкл тези за горивото и тази на ДСЦто не са ли точно в жълто-оранжево ? Не мисля , че това е основателна причина , а по-скоро тва , че кехлибареното е по-мек цвят и не дразни очите вечер , но за светлината си има регулиране , така че като те дразни намаляваш силата и така ...Махни го шпека , то е ясно , че е виждал интериора на Е39 само през затъмнение прозорец :ето ти и едно най-обикновено изпълнение , без навигация , на 528и деснякта според мен МОЖЕ да се прави сравнение с интериора и за мен са си наравно ! Редактирано 18 Април 2010 от acho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Ачка кажи сега и за 4х4 системите на бмв от тях години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 Ачка кажи сега и за 4х4 системите на бмв от тях години.Ами до колкото знам 2000та само в Х5 ги има и не са цвете за мирисане , особено преди Хдрайв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 18 Април 2010 Доклад Share Публикувано 18 Април 2010 (Редактирано) Ами до колкото знам 2000та само в Х5 ги има и не са цвете за мирисане , особено преди Хдрайв Да не искаш да кажеш че БМВ-то на оптимиста не е проходимо? Редактирано 18 Април 2010 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts