Jump to content

Audi A4 1.8TQ или BMW E39 528



Recommended Posts

Колега в твойта ситуация 528-цата е правилния избор, за дълъг път е класи над А4-то! Но както казват повечето колеги 530и е уникално, също и 530d преди фейса с 184к.с. не е лош избор, може да се намери на много прилична цена, а като вървеж не отстъпва на 28-цата! За разхода на дизела няма какво да ти говоря, доста под бензинките! Успех! :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 181
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Шпеки да те питам как ти е таблото в смисъл станало ли е на руло покрай колонките ако не беги земи фолиио от некоя циганка за 1.79 че не е така естетично издържано ако не е станало вече.

Интериор :lol: повечето а6 с5-ци вътре са все едно тигри са се били и с остри нокти са чоплили навсякъде само тия горублянските са ток с нови панели от тоталки. Трика със спирачната течност знаеш ли го прочети бе мен.

А тоя як дисплей дет е без пари и голем като Ай пфоне видиш ли нещо на него или само догатки когато е студено :D

Дали па пластмасите не са станали чупливи отваряш къп холдера и тои на парчета попипнеш врътката на безполезното нави и то милото на две или ти остане в ръцете барабар с копчето има още ама да ползваш копчетата за сваляне на задните прозорци еми мисия невъзможна като му доиде времето и много други такива нещица :huh:

А6 с4 може да има претенция за интериор ама с5 :rolleyes:

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго си е колата ти да има "здрав" интериор от 1987 г. Оптимиста нищо не каза за зимата, снега, бутането.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго си е колата ти да има "здрав" интериор от 1987 г. Оптимиста нищо не каза за зимата, снега, бутането.

Е той от къде да знае, неговото е 4Х4, но иначе плямпа тъпни за кефа от задното. И винаги е компетентен по сички въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама помним на 20 санта сняК, как въпросното 4х4 вървеше, колкото на баба ми количката за мляко !

Имал е бъг/заводски/ в кутията, за тва е бил толко патрав. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпеки да те питам как ти е таблото в смисъл станало ли е на руло покрай колонките ако не беги земи фолиио от некоя циганка за 1.79 че не е така естетично издържано ако не е станало вече.

Интериор :bia: повечето а6 с5-ци вътре са все едно тигри са се били и с остри нокти са чоплили навсякъде само тия горублянските са ток с нови панели от тоталки. Трика със спирачната течност знаеш ли го прочети бе мен.

А тоя як дисплей дет е без пари и голем като Ай пфоне видиш ли нещо на него или само догатки когато е студено :wub:

Дали па пластмасите не са станали чупливи отваряш къп холдера и тои на парчета попипнеш врътката на безполезното нави и то милото на две или ти остане в ръцете барабар с копчето има още ама да ползваш копчетата за сваляне на задните прозорци еми мисия невъзможна като му доиде времето и много други такива нещица :respekt:

А6 с4 може да има претенция за интериор ама с5 :scrambles:

Виж сега , че шпекси си пише глупости , тва му е запазена марка , ама и ти бая се ос*а . Моята Ц5, далеч не минава за запзена и е от първите влезли в производство - единствено има надраскано при копчетата за стъклата и до там (поставките за чашки бачкат и трите :wub:. Да , контролерите са на кофти място , но Ц5 не е единствената кола с такова разположение . Като цяло интериора на Е39 повече ми харесва , но пък вечер като светне това насрано оранжево и да ти се доповръща - може и да го водят "кехлибар" ама си бледнее пред ярко червеното .

Външен вид - след фейслифта 5цата е една класа над Ц5 като дизайн - злоба , масивност и тн . Вярно не се харесва на путките , те предпочитат Ц5 , че по-фешън ама петака си е петак.

Куатро - голяма кола за пътуване , на задно за мен е грешна концепция . Да има ДСЦ и ЛСД ама пак не може да се мери с Куатро а ако пътуваш много из БГ и то в зима , като предната АВД си е огрооомен плюс .

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпеки да те питам как ти е таблото в смисъл станало ли е на руло покрай колонките ако не беги земи фолиио от некоя циганка за 1.79 че не е така естетично издържано ако не е станало вече.

Интериор :wub: повечето а6 с5-ци вътре са все едно тигри са се били и с остри нокти са чоплили навсякъде само тия горублянските са ток с нови панели от тоталки. Трика със спирачната течност знаеш ли го прочети бе мен.

А тоя як дисплей дет е без пари и голем като Ай пфоне видиш ли нещо на него или само догатки когато е студено :wub:

Дали па пластмасите не са станали чупливи отваряш къп холдера и тои на парчета попипнеш врътката на безполезното нави и то милото на две или ти остане в ръцете барабар с копчето има още ама да ползваш копчетата за сваляне на задните прозорци еми мисия невъзможна като му доиде времето и много други такива нещица :respekt:

А6 с4 може да има претенция за интериор ама с5 :scrambles:

И друг път си ми ги разправял тия неща. И преди ти казах, накуми се да се видим. Това, че си видял некой гроб не значи, че и при мен е така.

Да сравняваш интериора на ц5 с на е39 е ебаси подигравката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За интериор грам не мое да има спор! Не знам къв трябва да си да ти хареса повече 5-ца от Ц5. Ся то има такива и дет харесват и Сааб, и Ситроен като интериор.... За мен аудито е много по-напред! Особено вече изказания довод за цвета пък. Как може и до ден днешен да го вкарват тва сарамбозаво оранжево? Отврат е! Червеното е в пъти по-добро. И тва не щот съм фен, а щот съм обективен! И аз карах онзи ден Акорд 2005-та 2.2 дизеляк и не моа си изкривя душата и да кажа, че по не ми харесва от Б5 афн :scrambles:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Off ... Ей, ''спецовете'' по авто-табла, как точно измерихте, че червеното е ''по-хубаво'' от оранжевото за подсветка??? И като е тооооолкова хубаво, защо в следващите генерации АУДИ минават към бял цвят???

Не сте фенове вие, а чисти хейтъри. Колегата е написал 2 коли, които представляват интерес за него, т.е. С5 очевАдно не го интересува!!!

По темата ..... колега, ти сам си си отговорил на въпроса от какво точно имаш нужда - кола за дълъг път, комфорт, стабилност, сигурност и т.н. Или казано по друг начин от изброените две - 528.

Успех!

Редактирано от Thor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпеки да те питам как ти е таблото в смисъл станало ли е на руло покрай колонките ако не беги земи фолиио от некоя циганка за 1.79 че не е така естетично издържано ако не е станало вече.

Интериор :hilezh: повечето а6 с5-ци вътре са все едно тигри са се били и с остри нокти са чоплили навсякъде само тия горублянските са ток с нови панели от тоталки. Трика със спирачната течност знаеш ли го прочети бе мен.

А тоя як дисплей дет е без пари и голем като Ай пфоне видиш ли нещо на него или само догатки когато е студено :hilezh:

Дали па пластмасите не са станали чупливи отваряш къп холдера и тои на парчета попипнеш врътката на безполезното нави и то милото на две или ти остане в ръцете барабар с копчето има още ама да ползваш копчетата за сваляне на задните прозорци еми мисия невъзможна като му доиде времето и много други такива нещица :P

А6 с4 може да има претенция за интериор ама с5 :scrambles:

E39 също има проблем с дисплея в БМВ форума си има един човек дето ги оправя пуснал е и тема

fc87fb2c942bc872.jpg

А това е и самата темата

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.ph...63&t=166302

И точно довода с дислеите не е нужно да се споменава, при положение, че при Е39 този проблем е много по-често срещан.

Топката на скоростния лост при Е39 е на щипка и като набиеш рязко втора скорост и хвърчи :P декоративните лайсни не ми харесва как са монтирани също.

A самото табло с приборите при Ц5 изглежда много по-модерно и добре от това при Е39 дето е не се е променило от 20години с тези бели цифри и стрелки

cluster_005.jpg

А да не забравяме и уникалната диагностична букса при БМВ дето се намира под предния капак и е от първата световна война,

това е кабела:

bmw20pinadaptor_250x250_1.jpg

Така излгежда буксата при повече модели:

pic2.jpg

Може ли коли произвеждани 21ви век да имат толкова смешна праисторическа букса и кабел и толкова малоумна направена ел. инсталация като цяло :hilezh:

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Off ... Ей, ''спецовете'' по авто-табла, как точно измерихте, че червеното е ''по-хубаво'' от оранжевото за подсветка???

Ок, може да е лош вкус... А я обърнете внимание колко от соц-возилата го имат тоя уникален оранжев цвят за подсветка и колко червен? Не бе, не се заяждам, тва сериозно не го разбирам защо държат толкова на това оранжево? Гледаш супер нова красива кола с неповорима външна линия и погледеш вътре, мъждука някво оранжево едно такова!?!?!!? Не го разбирам тва...

Редактирано от andre7080
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Off No.2 ..... без заяждане ...няма значение защо слагат оранжево. Може да е фирмена политика, традиции, идентичност на марката и т.н.

Червеното обикновено е признак на някакъв авариен режим, т.е. червената подсветка тотално подтиска цялата информативност на таблото.

Но ..... темата е друга в случая!;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Off No.2 ..... без заяждане ...няма значение защо слагат оранжево. Може да е фирмена политика, традиции, идентичност на марката и т.н.

Червеното обикновено е признак на някакъв авариен режим, т.е. червената подсветка тотално подтиска цялата информативност на таблото.

Но ..... темата е друга в случая!;-)

И тук не си прав - я кажи как са световете при М повер - червено и синьо , нали ? И недей Ауди да минават на белия цвят - той е само на километража и оборотомера , всичко останало си е в червено и до днес :birthday: И за какъв авариен режим - лампите , вкл тези за горивото и тази на ДСЦто не са ли точно в жълто-оранжево ? Не мисля , че това е основателна причина , а по-скоро тва , че кехлибареното е по-мек цвят и не дразни очите вечер , но за светлината си има регулиране , така че като те дразни намаляваш силата и така ...

Махни го шпека , то е ясно , че е виждал интериора на Е39 само през затъмнение прозорец :

DSC00198.JPG

ето ти и едно най-обикновено изпълнение , без навигация , на 528и десняк

927375501_c1f5c227d6.jpg

та според мен МОЖЕ да се прави сравнение с интериора и за мен са си наравно !

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ачка кажи сега и за 4х4 системите на бмв от тях години.

Ами до колкото знам 2000та само в Х5 ги има и не са цвете за мирисане , особено преди Хдрайв :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами до колкото знам 2000та само в Х5 ги има и не са цвете за мирисане , особено преди Хдрайв :birthday:

Да не искаш да кажеш че БМВ-то на оптимиста не е проходимо?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...