Jump to content

А3 1.8Т AGU без чип, с чип и с K04-0402


Recommended Posts

разбирам сега :)

А този недостиг от какво се получава (щото се чудя дали да се газифицирам, предложиха ми изпарител до 350 магарета)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

При мен специално е заради ограничаването на дебита на газта от магнитния клапан 8mm. Aз и газаджиите ми мислим че изпарителя ми има достатъчeн дебит.

Слагай Изпарител Мagic 3 версия 350 коня, с два изхода,и 8 мм клапан с възможно най-големия дебит които намериш.

Пак да попитам: Колко мм е допустимия луфт на демпферния маховик като се размърда в двете посоки на ръка???

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е по-дебело феродото, а е по-широко: 41mm vs 38,5mm.

Хода на пружинките на стандартен феродов диск е много по-малък от хода на пружините на демпферния маховик, а аз имам газово и на високи обороти като не му стига газта почва да блъска...нямам никакво желание да изкъртя нещо по трансмисията от това блъскане.

А не е ли по-добрия вариант като мине 1 бар да минава на бензин за секунди, но да не се получава това блъскане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Е те чисто новите комплекти са с по 5мм луфт, тея пружини няма начин да не се слягат с експлоатацията. Дайте някаквва по-реалистична цифра за луфта...аз съм чувал да е в рамките на 20 мм..ама колко е вярно. Тоя мотор дето му отваряхме съединителя имаше луфт 12-13 мм, мисля че това е в рамките на допустимото...ако е 5мм според мен със смяната на феродовия диск ще трябва да се сменя и маховика, а нещо не ми се вярва да се прави така...иначе и маховика щеше да е включен в комплекта за смяна.

Ето едно клипче, накрая пича казва че този маховик е добър. като гледам, луфта му е около 20мм

Имам я тая опция да минава на бензин на определени обороти, но не я ползвам че всеки път превключва на различни обороти в зависимост от бyста, а и не искам да ми хаби бензина, освен за първоначално палене като е студен мотора и като се гоня с някои. :)

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не четеш нещо, в зависимост от бyста прехвърля на бензин на различни обороти! понякога това е съпроводено от придърпване...като ще ми придърпва и на газ+бензин , няма смисъл от това превключване и съм само на газ. A бензина си го хаби доволно много! :huh:

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Така, и моя съединител е 220мм, феродовия беше изтрит до нитовете. поръчах комплекти на LUK и на SACSH на 220 мм, с идеята да избера от двата този с по-голяма площ на феродото... феродовия диск на LUK в новия комплект е същия като оригиналния, който е LUK + щампи vw и audi...обаче феродовия на закс беше с 5 мм по-малък диаметър като и феродото му беше с 5 мм по-тясно от версията на LUK...не мога да разбера къв е тоа скопен вариант на закс за моята кола :gruebel: нтересното е че притискателя закс беше със същия размер като притискателя на LUK...мислех да не са объркали феродовия диск за комплекта, но не, точния е! просто закс предлагат само някакъв скопен вариант с феродов диск 215 мм, така че ако сменяте съединителя си внимавайте какъв феродов диск слагате, да не се набутате със скопен закс!

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, и моя съединител е 220мм, феродовия беше изтрит до нитовете. поръчах комплекти на LUK и на SACSH на 220 мм, с идеята да избера от двата този с по-голяма площ на феродото... феродовия диск на LUK в новия комплект е същия като оригиналния, който е LUK + щампи vw и audi...обаче феродовия на закс беше с 5 мм по-малък диаметър като и феродото му беше с 5 мм по-тясно от версията на LUK...не мога да разбера къв е тоа скопен вариант на закс за моята кола :gruebel: нтересното е че притискателя закс беше със същия размер като притискателя на LUK...мислех да не са объркали феродовия диск за комплекта, но не, точния е! просто закс предлагат само някакъв скопен вариант с феродов диск 215 мм, така че ако сменяте съединителя си внимавайте какъв феродов диск слагате, да не се набутате със скопен закс!

Това,че "феродото" на единия е с 5мм по-малко от това на другия, според мен не значи автоматично, че този с по-малкото феродо държи на по-малко НМ от другия с по-голямото.Все пак са различна марка и се предполага, че материала от който е направено "феродото" е различен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Elfa, cвърши вече...иначе има доста живот в диска които продаваш...но аз си намерих комплект на LUK за 250 лева, притискателя ми не беше в перфектно състояние, защото единия нит е трил в него, лагера и той беше тръгнал, така че предпочетох да сменя всичко комплект...днес си взех колата - лек съединител и отделя доста по-долу от преди, много плавно зацепване, доволен съм. няма буксуване на никоя предавка а още не се е сработил.

GLS, това за площта на феродото сериозно ли го написа или се бъзикаш, тoва несериозно дискче на закс трябва да е с някакво извънземно феродо че да компенсира огромната разлика в площта му спрямо ЛУК-а...и в магазина като го гледаха ми казаха да си сложа LUK - какъвто ми е оригиналния.

Предпочитам да залагам на сигурно - три години и половина издържа при мене най-вероятно оригиналния феродов LUK, не искам да експериментирам с очевадно скопения закс.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Elfa, cвърши вече...иначе има доста живот в диска които продаваш...но аз си намерих комплект на LUK за 250 лева, притискателя ми не беше в перфектно състояние, защото единия нит е трил в него, лагера и той беше тръгнал, така че предпочетох да сменя всичко комплект...днес си взех колата - лек съединител и отделя доста по-долу от преди, много плавно зацепване, доволен съм. няма буксуване на никоя предавка а още не се е сработил.

Няма проблеми щом си оправил колата,за другия път,ако ти потрябва да знаеш,че имам феродо :P

Редактирано от elfa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Днес вече окончателно се убедих че втората скорост на скоростната кутия на аудито е неподходяща за целите ми, а именно - приличен старт от място...при превключване от първа на втора имам едно пропадане за около 2-3 секунди и след това като влезе в обороти се развървява, но тези с които съм стартирал, вечe са дръпнали напред през това време и независимо че след това почвам да ги настигам, не мога да ги изпреваря в рамките на 400м. Най-бързата кола от място днес беше бмв e30 328 доста направено май има и нитро, от място ми направи няколко коли, от летящ(60 км на втора)го бия с кола и половина. Сааб 9.3 турбо които ме бие с две коли от място, аз го бия с две коли до 180 от летящ старт.

Пусках се и с турбинирана e30 318is около 250 коня, от място сме кантар на 400м, от летящ и него го бия с почти кола...тоест моята кола си върви много добре от летящ, обаче от място е зле та зле. Повече мисля изобщо да не се занимавам със стартове от място, просто няма смисъл, докато не променя нещо по скороcтната кутия...въпроса е дали мога да сложа само по-къса втора скорост без да пипам другите, понеже те са си ок. Или направо да търся 6 скоростна кутия...обаче тя bolt-on ли е със мойта, полуоските същите ли са и изобщо трябва ли да се променя нещо ако искам да мина на шестачка?

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе като се замислих, щом на летящ от 60 колата тръгва много добре, май проблема не е че ми е слаба втората, а че е къса първата и върти много гуми, а не успява да задвижи до достатъчно висока скорост колата, че на втора да поеме добре. И това на бетонна писта, на която имам много добро сцепление и на втора не мога да въртя гуми...какво е решението на моя проблем...без quaife-ta, няма кинти за такивa екстри.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OMFGGGGG!!!!! (Сорри, ама не се здържах)

Човек, пак тръгваш да откриваш топлата вода по много труден начин!

Не ти е къса първа или дълга втора...

Целият проблем е, че не си се научил да караш колата! Ама вервай ми, НЕ СИ!!!

Не съм вярвал, че точно аз ще обяснявам как се карам, ама...

Сега, при старт от място с кола на предно, колата развърта гумите и оборотомера и скоростомера почват да подскачат... Показва ти, че се движиш със 60км/ч на първа, оборотомера гърми ограничители, но реално ти не си набрал тази скорост, а гумите се въртят на едно място. Когато удариш втора предавка, гумите вече почват да захапват и можеш да видиш, че релано си с 40-45км/ч, а не със 60. Тоест не си задържал достатъчно на 1-ва. В този случай се получава този турбо лаг, на който му викаш забавяне. Турбината не се е развъртяла достатъчно, защото няма достатъчно изгорели газове...

Как се лекува това...

1-во с истински гуми! Висок клас Тоуо, Проксес Т1Р ще са добър избор, който съм пробвал и на над 300кс и се представят добре, но истината е семи-слик. Реално две гуми идват на над 600лв, ама какво да се прави. Загряват се преди старт и колата спира да върти като забодеш втора и тръгва. Отделно с такива гуми на цялата първа се усеща ускорение в пъти по-голямо от със стандартни, стари и калпави гуми.

Относно начина на каране, докато върти гуми, трябва да се научиш да целиш момента, в който всъщност върти гуми с максималната скорост за първа, тоест когато наистина е набрала тези 60км/ч, тук обаче няма как да разчиташ на уредите...

Отделно трябва да сменяш доста бързо. Реално не знаех, че с К04 можеш да изпаднеш в турбо дупка, ама явно можеш!

Има и други магарии, които можеш да правиш за по-добър старт на предно, но последния ти проблем е кутията!

Най-евтиния вариант е да сложиш по-ниски пружини отпред и евентуално по-твърди отзад, така че колата да има застане с муцуната надолу. Пример: Пешко с А3-та. Идеята е, че когато дадеш цялата газ от място, цялата тежест минава в задната част на автомобила и предните гуми остават със значително по-малко натиск отколкото трябва. Целта е да се запази натиска върху предните гуми, за да има повече сцепление...

Отделно има Шперове, тип Куаифе или китайски аналог, който също подобрява значително времето (но не прави предното - куатро), Явор (Шефа) кара с такъв и е доста доволен, може да ти разясни доста работи.

едит/

Уот-бокс както написа Иво-Г, също може да ти дойде добре.

Лънч Контрол + Флат Шифт, лънча няма да е нещо невероятно, но флат шифта може да те предпази от падането между предавките, само че се свиква трудно с него, пуска се от лаптоп (ако не се лъжа) и товари жестоко трансмисия и всичко останало.

Просто не пипай кутията! Не е тя проблема!

Редактирано от sk.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или по-просто казано, да я изчака да удари няколко прекъсваща и да изтегли хубаво на 1-ва скорост преди да сложи втора предавка.

Атмосферка може да глъхне по същия начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама с калпави гуми може и 7 прекъсвача да гръмне и пак нищо да не направи... :hilezh:

Който е карал с 5 годишен Eagle F1, знае... Гумите се въртят все едно си на крик... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едит/

Уот-бокс както написа Иво-Г, също може да ти дойде добре.

Лънч Контрол + Флат Шифт, лънча няма да е нещо невероятно, но флат шифта може да те предпази от падането между предавките, само че се свиква трудно с него, пуска се от лаптоп (ако не се лъжа) и товари жестоко трансмисия и всичко останало.

Аз го казах на шега де, човека ясно каза, че не му трябват скъпи решения. Единственото бюджетно в случая е да се научи да кара. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше да има никакъв проблем да изчакам колата да се засили достатъчно на първа и да удари прекъсвач, дори няколко......ако нямах шибания проблем да не ми влиза втората скорост като изцепя яко първата...писал съм по напред в темата за този мой проблем...ай кажете кво да правя в този случай???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ограничител не бачкат синхронизаторите май... Малко преди ограничителя трябва да смениш... Смисъл вече не карам такова и съм позабравил, но целиш момента в който колата е ускорила достатъчно и не е в 7 600... :hilezh:

Иво, а ти чувал ли си поговроката, В днешно време, мама на тате не дава за без пари... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи съветите да изчакам да удари ограничител, че и няколко пъти не ми вършат грам работа!

Явор(шефа) с wot box ли е че имам спомени че със лънча ми слагаше две коли на старта на миналогодишния събор на Междене...нещо такова ми трябва и на мен.

За това ли става въпрос, и ако да, откъде мога да си го купя най-евтино?

My link

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж, проблема не в уот бокса, той може да ти реши проблема с превключването, както и да ти даде малко повече мощност от спряло положение, но реално твоя проблем е точно по средата и ще остане нерешен. Трябва да набере достатъчно висока скорост, а за това уот бокса няма да ти помогне. Хубавите гуми са задължителни, но няма как да стане за без пари.

п.с не мога да отворя линка, тъй като имам проблем в РС-то. Но беше около 180 долара миналата година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...