vinil Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 Появи ми се странен проблем при загрят двигател /над 90-94 градуса/ от време на време ми изхвърля течност при съединението между маркуча който идва от разширителния съд и входа на радиатора.Затегнах скобата, сега пак изхвърля но по рядко.Имал ли е някой този проблем и как го е решил.Колата е АУДИ-80 бензин.Правен е скоро ремонт на двигателя/сменена гарнитура на главата,клапани/но проблема не изчезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 Тази температура не ели малко висока?Като загрее колата пипал ли си маркучите дали са твърди? Може клапана на капачката на разширителния съд да не отваря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vinil Публикувано 24 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 (Редактирано) до 90 градуса не са твърди после се повтвърдяваттази температура двигателя достига при задръствания по крастовищатакогато колата работи на празен ход иначе държи 88-90 градуса Редактирано 24 Април 2010 от vinil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 Това е нормално. Вземи капачка на заем от някой колега. Запали колата да загрее до включване на вентилатора и провери маркучите дали са пак са твърди. Ако не са смени капачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 Най-вероятно - капачка менте.Вземи някоя оригинална от морга - новите от по 6 лева може да предизвикат същия ефект. Има вариант и за нова оригинална, ама цифрата ще е неприятна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vinil Публикувано 24 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 абе и аз в това се самнявам и ще взема друга капачка да видим кво ще стане ама дано е читава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 значи при 90 градуса трябва да са твърди маркучите така ли?над 90 пак ли трябва да са твърди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgixristov Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 Системата надува маркучите и по рано от 90гр, мисля че моята още към 70гр и е надула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_Joro_ Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 При 90 градуса трябва да са савсем леко твърди все пак системата работи под налягане,но ако са много твърди е нормално да почва да избива от връзките.Варианта с друга капачка е най-добър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgixristov Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 Аз имах проблем с въздух в системата, първо смених капачката с нова и после обезвъздуших системата и мисля че въздуха дойде от нея и ми държеше горния мъркуч мек и почти сух. Смени си капачката като за начало една нова е 5лв и после виж как ще се държи колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 Преди няколко дена забелязах, че и моите маркучи(по-точно горния такъв) стоят под налягане при 90гр. На пипане са твърди и поддават твърде малко навътре като ги стискам, не са чак като на камък и да неможеш да ги стиснеш изобщо, но доста под налягане стоят. По какъв начин мога да разбера кое налягане е нормално и кое не е?Аудито ми е 2.0 АВК. Иначе за сравнение пипах на една Кордоба 1.6-100к.с. доста по-меки са маркучите при оптимално загрята охл. течност. Преди карах Астра и там много по-меки, но Опелите мисля че по-малко налягане държат принципно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgixristov Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 По какъв начин мога да разбера кое налягане е нормално и кое не е?Все едно пипаш гума на велосипед така го опреде л ям аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vinil Публикувано 24 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 охладителната с/ма на аудито работи под налягане и затова маркучите са твърди по този начин се вдига точката на кипене на охладителната течност и затова в тази с/ма примерно течността ще заври при 110-120 градуса а не при 100 както обикновенно.А колко тряа да са твърди незнам при мен като ги пипам леко потдават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 Отиди в Порше, там имат една помпичка с манометър за тестване на капачки, навива се капачката и се надува, като се гледа манометъра и се следи кога ще отвори. Не вярвам този тест да е скъп. Става точно за едан минута. Капачката трябва да отваря на 1,2 - 1,5bar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 24 Април 2010 Доклад Share Публикувано 24 Април 2010 охладителната с/ма на аудито работи под налягане и затова маркучите са твърди по този начин се вдига точката на кипене на охладителната течност и затова в тази с/ма примерно течността ще заври при 110-120 градуса а не при 100 както обикновенно.А колко тряа да са твърди незнам при мен като ги пипам леко потдават.точен отговор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 25 Април 2010 Доклад Share Публикувано 25 Април 2010 Появи ми се странен проблем при загрят двигател /над 90-94 градуса/ от време на време ми изхвърля течност при съединението между маркуча който идва от разширителния съд и входа на радиатора.Затегнах скобата, сега пак изхвърля но по рядко.Имал ли е някой този проблем и как го е решил.Колата е АУДИ-80 бензин.Правен е скоро ремонт на двигателя/сменена гарнитура на главата,клапани/но проблема не изчезна.Колега при налепи по маркучите отвътре , които и без това са стари ,раздути и напукани самосъс стягане на скоби и нови капачки не става . Лечението е щателно изстъргване на мизериятаот повърхностите на стиковане и оглед за пукнатини от вътре на маркуча и самия накрайник накойто се нахлузва . При тежки случаи по добре направо нов маркуч , отколкото да останеш някъдена пътя особено ако катериш баири. Казвам го от личен опит - преди време съм имал леки течове и аз съм стягал скоби до скъсване ,но докато не източих антифриза и не почистих всички щуцери и маркучи отърване няма. Сега вече няколко години нищо не тече и сълзи даже и през зимата. Използвам обаче само качественантифриз и хубави скоби за маркучите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vinil Публикувано 25 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2010 къде в Порше дет е на бул.Европа ли преди метро Люлин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване