Jump to content

странно изхвърляне на охладителна течност


vinil

Recommended Posts

Появи ми се странен проблем при загрят двигател /над 90-94 градуса/ от време на време ми изхвърля течност при съединението между маркуча който идва от разширителния съд и входа на радиатора.Затегнах скобата, сега пак изхвърля но по рядко.Имал ли е някой този проблем и как го е решил.Колата е АУДИ-80 бензин.Правен е скоро ремонт на двигателя/сменена гарнитура на главата,клапани/но проблема не изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази температура не ели малко висока?

Като загрее колата пипал ли си маркучите дали са твърди? Може клапана на капачката на разширителния съд да не отваря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до 90 градуса не са твърди после се повтвърдяват

тази температура двигателя достига при задръствания по крастовищата

когато колата работи на празен ход иначе държи 88-90 градуса

Редактирано от vinil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нормално. Вземи капачка на заем от някой колега. Запали колата да загрее до включване на вентилатора и провери маркучите дали са пак са твърди. Ако не са смени капачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно - капачка менте.

Вземи някоя оригинална от морга - новите от по 6 лева може да предизвикат същия ефект. :nixweiss:

Има вариант и за нова оригинална, ама цифрата ще е неприятна. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 90 градуса трябва да са савсем леко твърди все пак системата работи под налягане,но ако са много твърди е нормално да почва да избива от връзките.Варианта с друга капачка е най-добър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах проблем с въздух в системата, първо смених капачката с нова и после обезвъздуших системата и мисля че въздуха дойде от нея и ми държеше горния мъркуч мек и почти сух. Смени си капачката като за начало една нова е 5лв и после виж как ще се държи колата :icon_arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дена забелязах, че и моите маркучи(по-точно горния такъв) стоят под налягане при 90гр. На пипане са твърди и поддават твърде малко навътре като ги стискам, не са чак като на камък и да неможеш да ги стиснеш изобщо, но доста под налягане стоят. По какъв начин мога да разбера кое налягане е нормално и кое не е?

Аудито ми е 2.0 АВК.

Иначе за сравнение пипах на една Кордоба 1.6-100к.с. доста по-меки са маркучите при оптимално загрята охл. течност. Преди карах Астра и там много по-меки, но Опелите мисля че по-малко налягане държат принципно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

охладителната с/ма на аудито работи под налягане и затова маркучите са твърди по този начин се вдига точката на кипене на охладителната течност и затова в тази с/ма примерно течността ще заври при 110-120 градуса а не при 100 както обикновенно.А колко тряа да са твърди незнам при мен като ги пипам леко потдават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди в Порше, там имат една помпичка с манометър за тестване на капачки, навива се капачката и се надува, като се гледа манометъра и се следи кога ще отвори. Не вярвам този тест да е скъп. Става точно за едан минута.

Капачката трябва да отваря на 1,2 - 1,5bar

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

охладителната с/ма на аудито работи под налягане и затова маркучите са твърди по този начин се вдига точката на кипене на охладителната течност и затова в тази с/ма примерно течността ще заври при 110-120 градуса а не при 100 както обикновенно.А колко тряа да са твърди незнам при мен като ги пипам леко потдават.

точен отговор :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Появи ми се странен проблем при загрят двигател /над 90-94 градуса/ от време на време ми изхвърля течност при съединението между маркуча който идва от разширителния съд и входа на радиатора.Затегнах скобата, сега пак изхвърля но по рядко.Имал ли е някой този проблем и как го е решил.Колата е АУДИ-80 бензин.Правен е скоро ремонт на двигателя/сменена гарнитура на главата,клапани/но проблема не изчезна.

Колега при налепи по маркучите отвътре , които и без това са стари ,раздути и напукани само

със стягане на скоби и нови капачки не става . Лечението е щателно изстъргване на мизерията

от повърхностите на стиковане и оглед за пукнатини от вътре на маркуча и самия накрайник на

който се нахлузва . При тежки случаи по добре направо нов маркуч , отколкото да останеш някъде

на пътя особено ако катериш баири.

Казвам го от личен опит - преди време съм имал леки течове и аз съм стягал скоби до скъсване ,

но докато не източих антифриза и не почистих всички щуцери и маркучи отърване няма. Сега

вече няколко години нищо не тече и сълзи даже и през зимата. Използвам обаче само качествен

антифриз и хубави скоби за маркучите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...