Jump to content

Audi A6 3.0 TDI quattro


Recommended Posts

Здравейте,

хвърлил съм око на една А6-ца 2005, ако може малко информация за колата като здравина на окачване, двигател, подръжката и т.н.

И като сравнение с по-малките двигатели (2.7TDI , 2.0TDI).

Благодаря предварително

Редактирано от mike_skiorcheto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Цък :respekt:

Накратко, много хубава кола, ако можеш да си позволиш истинска такава, а не някой милионник на 93 000 реални поддръжката не би трябвало да ти е проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавата кола си личи по цената. Ако цената е над 35 000 лева има шанс да е хубава. Цената по-нагоре зависи от екстрите на колата и общото и състояние.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм имал с такъв двигател , но щом го слагат на всичките си модели сигурно трябва да е хубав.

а тъй наречения "душегуб" на малко модели ли го слагат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнение с новия V6 (3.0), душегуба е вграждан в много по - малко модели и най - силното доказателство е това, че продуктовата гама на AUDI след излизането на представнянето на въпросния нов шестак се е увеличила доста (Q5, Q7, A5).

Редактирано от Караконджул
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0TDI + quattro перфектна комбинация! :bia: Мотора е много сполучлив като цяло, много еластичен и пъргав, според мен ако неси карал 3.0TDI пробвай го и ще останеш много доволен как се държи на голямо и тежко купе като на А6-то, а и разхода му е смешен за тази динамика която предлага! Успех! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам го, по статистически данни това е най-продаваният автомобил в Германия за 2009 г. наравно с Мерцедес С клас,

но като се има предвид че С клас в голямата си част се карат като таксита там !!!

Според различни източници това е един от най-успешните двигатели на АУДИ правен досега с най-ниски вредни емисий.

Предимства - мощ, пъргавина, лукс, нисък среден разход, ангренажна верига.

Обслужването което сега ще правя (масло, филтри) е за 15.000 км. = 850 лв., друго обслужване няма !!! :)

Разхода на дълъг път стига до 5,8 л. / 100 км. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това за кой мотор ?

За 3.0 говори колегата. Един приятел бащаму кара такова животно, и на дълго му дава около 8, но при положение че леко каране при него е 140-150. Плюс автоватика и куатрото, тоя разход е супер. При найстина леко каране и с ръчни скорости спокойно може да прави 5,8-6. Возил съм се многократно и впечатлението ми е - уникален двигател. Звука при настъпване е страшен, върви супер, харчи сравнително малко като за възможностите си, абе направо ако имах финансовата възможност да поддържам такава кола, със сигурност щях да карам такава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода на дълъг път стига до 5,8 л. / 100 км. ^_^

Такова Audi A6 3.0 TDI quattro ми беше на разположение служебно три години, купено чисто ново и под 8.5 на дълъг път разхода не пада. Иначе много здрав и пъргав мотор. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мн съжалявам,че това което ще попитам не е към темата,но не исках да отварям нова за един въпрос.Преди 1-2 месеца с един приятел се мотахме пред 7-ма гимназия в София и тогава до нас спря едно Аudi А8 D2 на което пишеше 8.0 куатро и понеже си рекох аджеба ослепял съм и накарах моя приятел да погледне и да ми каже дали верно пише 8.0 (така пишеше) и искам да попитам има ли такъв двигател или просто пича си е правил базик? :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мн съжалявам,че това което ще попитам не е към темата,но не исках да отварям нова за един въпрос.Преди 1-2 месеца с един приятел се мотахме пред 7-ма гимназия в София и тогава до нас спря едно Аudi А8 D2 на което пишеше 8.0 куатро и понеже си рекох аджеба ослепял съм и накарах моя приятел да погледне и да ми каже дали верно пише 8.0 (така пишеше) и искам да попитам има ли такъв двигател или просто пича си е правил базик? :o

:) :) :wall: :wall: :):D :D :D

Или ти си правиш бъзик с нас в момента? :D 8.0 на европеска кола с изключение на Вейрон-а нема, нема и да има най-вероятно. Само ония дебили американците прат големи кобатури, ама щото незнаят за чудото наречено турбо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поразрових се из интернет,за такъв двигател не видях нищо,но съм сиг, че беше 8.0,защото двамата го зяпахме поне 10 мин + че други двама приятели не ми повярваха,но като се видяхме отново казаха,че и те са го видяли и го обсъждахме няколко часа.Единственото ми логично обяснение е че колата е докарана от америка с американски мотор,защото както казваш ти, те са единствените дебили които биха сложили такъв мотор

Редактирано от BeHappy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Категорично се застъпвам за 3.0ТДИ+куатро+автомат. Перфектната комбинация е. Получава се голяма, бърза, проходима и луксозна лимузина. За икономичност обаче не мисля, че може да става дума. Икономия дава само 2.0ТДИ, което както се убедих в неделя на срещата никак не е малък за купето. Не е самолет, но се справя съвсем доволно и не харчи никак много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За икономичност обаче не мисля, че може да става дума.

Така е като си забравил кога запоследно си карал бензинов мотор. Аз помня много добре кой бензин колко ми харчеше и сега определено мисля, че тройката дизел си е направо икономичен двигател сравнен с тях.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро тоя с 8цата е лепнал надписа, селяни бол. Какви ли не простотии има по наще пътища и паркинги.

Имаше един пичага,който беше сложил на аудито си (което бе6е доста готино а4 б7) емблеми рс4,м3,амг,мисля даже,че го имаше във vbox-a на клипче :wall:

... За икономичност обаче не мисля, че може да става дума. Икономия дава само 2.0ТДИ, което както се убедих в неделя на срещата никак не е малък за купето. Не е самолет, но се справя съвсем доволно и не харчи никак много.

Така е ,но един "майстор" ми е казвал че проблема на 2.0 тди е че при 100 000 км трябва да сменяш катализатора,колко е вярно нз. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Категорично се застъпвам за 3.0ТДИ+куатро+автомат. Перфектната комбинация е. Получава се голяма, бърза, проходима и луксозна лимузина. За икономичност обаче не мисля, че може да става дума.

Икономия дава само 2.0ТДИ, което както се убедих в неделя на срещата никак не е малък за купето. Не е самолет, но се справя съвсем доволно и не харчи никак много.

съвсем, съвсем вярно!!!

просто каза всичко по темата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е като си забравил кога запоследно си карал бензинов мотор. Аз помня много добре кой бензин колко ми харчеше и сега определено мисля, че тройката дизел си е направо икономичен двигател сравнен с тях.

И е верно! :hilezh:

Аз бих карал с кеф точно тая А6 точно с 3.0TDI и quattro!!! :hilezh:

Един ден ,може би :) но първо S8 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е ,но един "майстор" ми е казвал че проблема на 2.0 тди е че при 100 000 км трябва да сменяш катализатора,колко е вярно нз. :)

Ами то няма модел или мотор, в който да няма заложени скъпи ремонти и смени. За да ги избегнем трябва да караме Лади Ниви. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...