mike_skiorcheto Публикувано 25 Април 2010 Доклад Share Публикувано 25 Април 2010 (Редактирано) Здравейте,хвърлил съм око на една А6-ца 2005, ако може малко информация за колата като здравина на окачване, двигател, подръжката и т.н.И като сравнение с по-малките двигатели (2.7TDI , 2.0TDI).Благодаря предварително Редактирано 25 Април 2010 от mike_skiorcheto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobo Quattro Публикувано 25 Април 2010 Доклад Share Публикувано 25 Април 2010 Казвали са ми че най-добрия дизел е 3.0 на А6.Но нямам личен досег с такъв.Нека се изкажат по-компетентни колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 25 Април 2010 Доклад Share Публикувано 25 Април 2010 Цък Накратко, много хубава кола, ако можеш да си позволиш истинска такава, а не някой милионник на 93 000 реални поддръжката не би трябвало да ти е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BeHappy Публикувано 25 Април 2010 Доклад Share Публикувано 25 Април 2010 Не съм имал с такъв двигател , но щом го слагат на всичките си модели сигурно трябва да е хубав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 (Редактирано) Хубавата кола си личи по цената. Ако цената е над 35 000 лева има шанс да е хубава. Цената по-нагоре зависи от екстрите на колата и общото и състояние. Редактирано 26 Април 2010 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dri Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Не съм имал с такъв двигател , но щом го слагат на всичките си модели сигурно трябва да е хубав.а тъй наречения "душегуб" на малко модели ли го слагат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 (Редактирано) Сравнение с новия V6 (3.0), душегуба е вграждан в много по - малко модели и най - силното доказателство е това, че продуктовата гама на AUDI след излизането на представнянето на въпросния нов шестак се е увеличила доста (Q5, Q7, A5). Редактирано 26 Април 2010 от Караконджул Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOTTO_DEL Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 3.0TDI + quattro перфектна комбинация! Мотора е много сполучлив като цяло, много еластичен и пъргав, според мен ако неси карал 3.0TDI пробвай го и ще останеш много доволен как се държи на голямо и тежко купе като на А6-то, а и разхода му е смешен за тази динамика която предлага! Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audiman1973 Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Имам го, по статистически данни това е най-продаваният автомобил в Германия за 2009 г. наравно с Мерцедес С клас,но като се има предвид че С клас в голямата си част се карат като таксита там !!! Според различни източници това е един от най-успешните двигатели на АУДИ правен досега с най-ниски вредни емисий.Предимства - мощ, пъргавина, лукс, нисък среден разход, ангренажна верига.Обслужването което сега ще правя (масло, филтри) е за 15.000 км. = 850 лв., друго обслужване няма !!! Разхода на дълъг път стига до 5,8 л. / 100 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 3.0 TDI - how a diesel engine is made Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Разхода на дълъг път стига до 5,8 л. / 100 км. това за кой мотор ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 това за кой мотор ?За 3.0 говори колегата. Един приятел бащаму кара такова животно, и на дълго му дава около 8, но при положение че леко каране при него е 140-150. Плюс автоватика и куатрото, тоя разход е супер. При найстина леко каране и с ръчни скорости спокойно може да прави 5,8-6. Возил съм се многократно и впечатлението ми е - уникален двигател. Звука при настъпване е страшен, върви супер, харчи сравнително малко като за възможностите си, абе направо ако имах финансовата възможност да поддържам такава кола, със сигурност щях да карам такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 За 3.0 говори колегата.не за друго, ама имам реална представа от този мотори такъв разход е в сферата на много доброто пожелание Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vami Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Разхода на дълъг път стига до 5,8 л. / 100 км. Такова Audi A6 3.0 TDI quattro ми беше на разположение служебно три години, купено чисто ново и под 8.5 на дълъг път разхода не пада. Иначе много здрав и пъргав мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Има си цяла тема за разхода баш на този мотор -> Малко впечатления относно разхода, 3.0 TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BeHappy Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Мн съжалявам,че това което ще попитам не е към темата,но не исках да отварям нова за един въпрос.Преди 1-2 месеца с един приятел се мотахме пред 7-ма гимназия в София и тогава до нас спря едно Аudi А8 D2 на което пишеше 8.0 куатро и понеже си рекох аджеба ослепял съм и накарах моя приятел да погледне и да ми каже дали верно пише 8.0 (така пишеше) и искам да попитам има ли такъв двигател или просто пича си е правил базик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Мн съжалявам,че това което ще попитам не е към темата,но не исках да отварям нова за един въпрос.Преди 1-2 месеца с един приятел се мотахме пред 7-ма гимназия в София и тогава до нас спря едно Аudi А8 D2 на което пишеше 8.0 куатро и понеже си рекох аджеба ослепял съм и накарах моя приятел да погледне и да ми каже дали верно пише 8.0 (така пишеше) и искам да попитам има ли такъв двигател или просто пича си е правил базик? :) :wall: :D Или ти си правиш бъзик с нас в момента? 8.0 на европеска кола с изключение на Вейрон-а нема, нема и да има най-вероятно. Само ония дебили американците прат големи кобатури, ама щото незнаят за чудото наречено турбо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BeHappy Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 (Редактирано) Поразрових се из интернет,за такъв двигател не видях нищо,но съм сиг, че беше 8.0,защото двамата го зяпахме поне 10 мин + че други двама приятели не ми повярваха,но като се видяхме отново казаха,че и те са го видяли и го обсъждахме няколко часа.Единственото ми логично обяснение е че колата е докарана от америка с американски мотор,защото както казваш ти, те са единствените дебили които биха сложили такъв мотор Редактирано 27 Април 2010 от BeHappy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 По-скоро тоя с 8цата е лепнал надписа, селяни бол. Какви ли не простотии има по наще пътища и паркинги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Категорично се застъпвам за 3.0ТДИ+куатро+автомат. Перфектната комбинация е. Получава се голяма, бърза, проходима и луксозна лимузина. За икономичност обаче не мисля, че може да става дума. Икономия дава само 2.0ТДИ, което както се убедих в неделя на срещата никак не е малък за купето. Не е самолет, но се справя съвсем доволно и не харчи никак много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 (Редактирано) За икономичност обаче не мисля, че може да става дума.Така е като си забравил кога запоследно си карал бензинов мотор. Аз помня много добре кой бензин колко ми харчеше и сега определено мисля, че тройката дизел си е направо икономичен двигател сравнен с тях. Редактирано 27 Април 2010 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BeHappy Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 По-скоро тоя с 8цата е лепнал надписа, селяни бол. Какви ли не простотии има по наще пътища и паркинги.Имаше един пичага,който беше сложил на аудито си (което бе6е доста готино а4 б7) емблеми рс4,м3,амг,мисля даже,че го имаше във vbox-a на клипче ... За икономичност обаче не мисля, че може да става дума. Икономия дава само 2.0ТДИ, което както се убедих в неделя на срещата никак не е малък за купето. Не е самолет, но се справя съвсем доволно и не харчи никак много.Така е ,но един "майстор" ми е казвал че проблема на 2.0 тди е че при 100 000 км трябва да сменяш катализатора,колко е вярно нз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Категорично се застъпвам за 3.0ТДИ+куатро+автомат. Перфектната комбинация е. Получава се голяма, бърза, проходима и луксозна лимузина. За икономичност обаче не мисля, че може да става дума. Икономия дава само 2.0ТДИ, което както се убедих в неделя на срещата никак не е малък за купето. Не е самолет, но се справя съвсем доволно и не харчи никак много.съвсем, съвсем вярно!!!просто каза всичко по темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Така е като си забравил кога запоследно си карал бензинов мотор. Аз помня много добре кой бензин колко ми харчеше и сега определено мисля, че тройката дизел си е направо икономичен двигател сравнен с тях.И е верно! Аз бих карал с кеф точно тая А6 точно с 3.0TDI и quattro!!! Един ден ,може би но първо S8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Така е ,но един "майстор" ми е казвал че проблема на 2.0 тди е че при 100 000 км трябва да сменяш катализатора,колко е вярно нз. Ами то няма модел или мотор, в който да няма заложени скъпи ремонти и смени. За да ги избегнем трябва да караме Лади Ниви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване