toti13 Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Здравейте въпроса ми е каква газова уредба е най-добре да сложа. Автомобила ми е Ауди А6 Авант 16V 2.0 АСЕ двигател 1995 г. Ще бъда благодарен да споделите опита си! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 никаква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toti13 Публикувано 28 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 никаква.Абе и аз така си мислех, докато не бях продал "градската кола" ауди 80 на газ. Иначе А6-цата ми харчи 13-15 на сто градско. За извънградското съм съгласен - 7-8 на сто ми харчи и не ми трябва газова, но за в града... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Колега,Марто беше изчерпателен:"никаква". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kadravia Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 Колата ми е същата,със същия двигател.Газовата ми е обикновена с плочка.Нямам ламбда емулатор,нямам и ТАП.Реглажен кран на мястото на стъпковия мотор.Изпарителя ми е RENZO LANDI,слагана е в Пловдив.Проблеми не ми е правила за 6К километра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chanko Публикувано 28 Април 2010 Доклад Share Публикувано 28 Април 2010 (Редактирано) Аз съм с Ауди 100 2.0 16v Avant 1993.Купих колата с газовото.Извън града с каране 120 км/ч ми харчи 10/100 газ, а в града 14-15.С включен климатик вдига 1-2 литра.Също като теб имах преди това Ауди 80 яйце на газ.Трябва да знаеш, че този мотор/ACE/ е капризен на газ, защото е механична инжекция, има много датчици и тем подобни дреболии.Моето газово е обикновенно.Допълнително е сложен емулатор, имам и допълнителен кран за въздуха за регулиране на оборотите.Ще сложа една две снимки да видиш.Имам и предпазни тапи на капака.Повтарям че колата е купих така.Но тук във форума има тонове теми по този въпрос и този мотор специално.Но все пак от гледна точка на икономията газта винаги има предимство. При последното зареждане на газ за 20 лв. до тук съм изминал 120 км градско само ?!? / зареждане на ЕКО Петрол Варна / Редактирано 28 Април 2010 от chanko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chanko Публикувано 29 Април 2010 Доклад Share Публикувано 29 Април 2010 Какво стана колега ще слагаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 29 Април 2010 Доклад Share Публикувано 29 Април 2010 за пръв път виждам клапи сложени на колекторите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 30 Април 2010 Доклад Share Публикувано 30 Април 2010 за пръв път виждам клапи сложени на колекторите О да, някои дори го смятат за уникално изобретение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 30 Април 2010 Доклад Share Публикувано 30 Април 2010 (Редактирано) toti13 и аз съм на път да слагам газ,защото не смогвам с тоя бензин.Не мога да ти дам съвет какво да слагаш,но като гледам доста колеги са с обикновена газова уредба.Сигурен съм че с инжекцион е по-добре,но не знам колко си струва инвестицията.Лично аз ще слагам обикновена,не мисля че ще има някакъв проблем.Слагаш емулатор на ламбдата,една две кихалки и не виждам какво ще му е на мотора.Друго важно нещо е приспособлението на колегата VBI ,за ниските обороти.Става въпрос за заместителя на стъпковия мотор.Ако не си го прочел,потърси го из форума.Честно казано,съм почти убеден че няма да има проблем и ще оборудвам по този начин моята 6-тица(същата е като твоята).Успех! Редактирано 30 Април 2010 от KM5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Април 2010 Доклад Share Публикувано 30 Април 2010 АСЕ-то става без проблем с обикновено АГУ, но освен нещата, които е изписал КМ5 горе трябва и добре да се регулира. Важно е в желанието си да се постигне нисък разход да не се направи бедна сместа защото после излиза много скъпо - едно "гръмване" и дебитомера може да пострада много сериозно. Другото важно нещо е в началото да се кара по-внимателно (без "цедене" на високи обороти и рязко подаване на газ) докато не се регулира добре АГУ-то и не улегнат мембраните на изпарителя. Ако всичко е регулирано добре и няма проблеми с "токовете" би трябвало всичко да е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 30 Април 2010 Доклад Share Публикувано 30 Април 2010 1-во правило,на бензин да работи без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 30 Април 2010 Доклад Share Публикувано 30 Април 2010 Аз го имам това правило, за това и си карам на бензин . Верно не се издържа ама няма начин. Слагането на една газова на АЦЕ-то си е едно малко приключение. Може ли да се обобщят малко нещата? С правилна регулировка на АГУ-то, и здрава запалителна система колата ще си върви ли нормално? И само празния ход ли е проблем? Има ли някой с АЦЕ с ламбда контрол, и ТАП? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toti13 Публикувано 2 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2010 Здравейте, благодаря за коментарите и съветите. И аз съм противник на газовите, но няма как - ще слагам. Колегата по-горе беше писал "зареждане за 20 лв. - изминати 120 км. дотук". За сравнение аз на бензин със зареждане 20 лв. минавам 60 км., та просто задължително ще сложа газова. Мисля да сложа газов инжекцион, за да си нямам проблеми с дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
juli72 Публикувано 2 Май 2010 Доклад Share Публикувано 2 Май 2010 аз вече 3 година съм с метанова. само с ТАБ 60000 и малко отгоре проблем не е правила никакъв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 2 Май 2010 Доклад Share Публикувано 2 Май 2010 (Редактирано) аз вече 3 година съм с метанова. само с ТАБ 60000 и малко отгоре проблем не е правила никакъвДали и при тебе има осезаем ефект от ТАП? Карал ли си колата с него, и без него?toti13 - Защо ГИ? Нали това коментираме тук, че и с нормална газова ще станат нещата. Даже ГИ на мех.инж. се води, че няма как да стане? Редактирано 2 Май 2010 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
juli72 Публикувано 2 Май 2010 Доклад Share Публикувано 2 Май 2010 Дали и при тебе има осезаем ефект от ТАП? Карал ли си колата с него, и без него?първите два месеца бях без ТАБ и наи вече реших да го сложа че като пуснех климатика беше мъртвец така казаха маисторите да сложим ТАБ сложиха от тези на Рунел български ефекта е много не само като съм на климатик просто е различна кола с него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 ако играят ниските обороти, има решение с палеца натискаш спирачката , а с кутрето газта ,свиква се, поне педалите са близо, при мен беше така,докато си оправих проблема,но моята иска да има бензин в резервоара, за да работи на газ нормално,няма ли бензин ,оборотите падат на 500-250, поне така показва стрелката на оборотомера, сложа ли бенз,няма проблем разход 1лтр/125км-преживява се .Кризата май ще принуди колегата да си сложи АГУ,нищо че доста хора казват да не го прави.Извънградско ми гори 10/100, а градско ще си остане в тайнаИма ли някой с АЦЕ с ламбда контрол, и ТАП?аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaSHiTo Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 ако играят ниските обороти, има решение с палеца натискаш спирачката , а с кутрето газта ,свиква се, поне педалите са близо, при мен беше така,докато си оправих проблема,но моята иска да има бензин в резервоара, за да работи на газ нормално,няма ли бензин ,оборотите падат на 500-250, поне така показва стрелката на оборотомера, сложа ли бенз,няма проблем разход 1лтр/125км-преживява се .Кризата май ще принуди колегата да си сложи АГУ,нищо че доста хора казват да не го прави.Извънградско ми гори 10/100, а градско ще си остане в тайнаазАз май за сефте чувам за подобно нещо! Може ли мако по-подробна информация защо гори и бензин.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 Предполагам, че има KJ-емулатор и му върти помпата на инжекциона за да поддържа налягане в главата на инжекциона. Това гарантира стабилните ниски обороти на газ и бензин. Вероятно му пропускат дюзите по малко и затова харчи и бензин . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 3 Май 2010 Доклад Share Публикувано 3 Май 2010 (Редактирано) Може ли мако по-подробна информация защо гори и бензин....Не съм единственият,който е с механична инжекция и докато кара на газ и му намалява бензина,това се случва само с газови уредби слагани в Италия.Има няколко коментара по някои теми по въпроса.Ами примерно преди 3 дни ми свърши бензина и извадих релето на помпата,че да не върти напразно.Карах само на газ и като чакам по кръстовищата с десния крак натискам спирачката и лекичко с кутрето подавам газ зада не угасне.Преди малко минах през бензиностанцията и налях 8 литра бензин и всичко се оправи, стрелката НА оборотомера стои на 1000 оборота и не мърда- на ГАЗhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=74369 Редактирано 3 Май 2010 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsoba Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 Колегата е италиански ламбда контрол. Докато и аз бях с такъв /сега доста съм опростил нещата / и на мен ми гореше и бензин по малко. Всеки път като дам на контакт/макар ключето да е на позиция газ/ прави налягане и на бензина..........това го установих когато ми беше спукан маркуча към горивния филтър. Няко ми беше казал ,че помпата ми е спряна па много идиотски начин..................Как , защо кога остана велико тайнство. Решението за мен - предпазителя в жабката докато карам на газ./малко сталинско , но ............ / Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 Да видя дали съм разбрал? Слагаме си нормална газова отиваме да ни я настрой газаджия на който имаме доверие. Веднага започват проблеми в режим на каране заради факта, че налягането в инж. глава пада!!! От ниското налягане колата почва да прави каквото си иска така ли? ПП - Ако сложа механичен ключ който при работа на газ да затваря изхода на инж. глава така че налягането да се запазва ще се получат ли нещата? Разбира се незабравям факта, че налягането може да падне от дюзите, както и от клапана след бенз. помпа. Ако все пак приемем че те са ОК ще стане ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 тогава остава спора за работещата помпа,но май е по добрия ваариант,имайки воредвид клапата,която без налягане се лашка както си иска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 4 Май 2010 Доклад Share Публикувано 4 Май 2010 тогава остава спора за работещата помпа,но май е по добрия ваариант,имайки воредвид клапата,която без налягане се лашка както си иска.Нали имаше JET нещо си дето понижава налагането в главата на инжекцията до толко, че не може да впръскват дюзите а същевременно главата е под налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване