Jump to content

Евентуални последствия за мотора.


MAPTO7007

Recommended Posts

От 4-та предавка на 6000-6500 оборота връщаш 3-та оборотомера се забива в края над 8000 оборота минава и ограничение и всичко?

Може ли да се очакват някъкви последствия и какви за мотор,турбо,ск.кутия,кардани и дифове и така нататък???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

От 4-та предавка на 6000-6500 оборота връщаш 3-та оборотомера се забива в края над 8000 оборота минава и ограничение и всичко?

Може ли да се очакват някъкви последствия и какви за мотор,турбо,ск.кутия,кардани и дифове и така нататък???

Ако е щяло нещо да става, щеше да стане на момента!

Щом няма проблем, не го мисли!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудно ми е как мотора не влезе в авариен режим не изгасна нещо???

Все пак това е дъното но циферблата на оборотомера 8000+ макар и за 1-2 секунди ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел с 1,8Т правеше подобни изпълнения доста често и да не ти разправям какво стана. Няма да можеш да заспиш. По - добре не експериментирай често. Щом нищо ти няма на мотора няма и да му има. Но може да изтрака някои клапан ако прекаляваш. Отделно помпата не може да маже добре във високите. Сещаш се какво става. Затова там е червено - не повече от 7200 оборота за не повече от 20 секунди.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам ...

То това стана защото не можах да сложа 5-та ... и ръгнах 3-та и веднага я пуснах на свободна като влезе в недопустимите обороти ... но ми е чудно защо не изгасна или някаква друга защита???

Щото по принцип на 7000 оборота като стигне и забие до там е ограничено ... а в случая за 1-2 секунди отиде на ма.ната си ... <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да има защита защото ти оборотите ги вкарваш от скоростта с която се движиш приннудително от скоростната кутия в двигателя. Иначе чрез двигателя не можеш да ги вдигнеш. Тогава имаш защита <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно ... да чукна на дърво дано нищо и няма за момента макар че я карах след това 30-40км. нямаше течове пушене нещо знам ли до сега не съм попадал в подобна ситуация ... даже жал ми стана за колицата ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам ...

То това стана защото не можах да сложа 5-та ... и ръгнах 3-та и веднага я пуснах на свободна като влезе в недопустимите обороти ... но ми е чудно защо не изгасна или някаква друга защита???

Щото по принцип на 7000 оборота като стигне и забие до там е ограничено ... а в случая за 1-2 секунди отиде на ма.ната си ... :huh:

Абе човек....дано не мъчиш машинката редовно така, карай и си свиркай.....след 4000-4500 об. става малко жега на моторите и то ако редовно се натискат.....после харчи масло, работи неравномерно....нещо почуква......5-ма майстори и куп нерви и пари....и хоп обява в мобиле-то....продава се спешно или изгодно <_< Иначе язе сръчквам до 5000 об.....ама само ако някой Гоуф или БМВ 316-318 ми засече идеалната права :flipoff:

Другото е ниски обороти и повече сръбска музика :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сръчках я оти да се пуснем срещу Голф-а и от невнимание вместо 5-та 3-та и мазало ...

Иначе я карам като пенсионер 3000 макс ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сръчках я оти да се пуснем срещу Голф-а и от невнимание вместо 5-та 3-та и мазало ...

Иначе я карам като пенсионер 3000 макс ...

е то от тва спускане имаме такава черна статистика....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко те поне са го направили културно на празно летище <_< Има тема в тукек раздела.

Марто ако ти е хубаво маслото няма да има последствия. Както каза Коста проблема е в мазането. При тези обороти така или иначе е сработил прекъсвача и не е имало запалване в цилиндрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а в случая за 1-2 секунди отиде на ма.ната си ... <_<

Нищо неможе да и стане за толкова кратко време. Само където си я вкарал в оборот :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновенно удара идва от зад на пред и последна точка е двигателя. Демек в тая ситуация първо дифовете поемат най големия удар следва скорости, съединител(ще преплъзне леко) и чак тогава ритника на двигателя. Помня преди бях до един сервиз за малко и имаше една тойота със скорости на "салата".Какичката която я управлявала по магистралата случайно прескочила 2 предавки на долу.

Ще се отклоня малко от темата но видях че споменавате за голф и се сетих за нещо което четох скоро.

Ето да разведрим темата:

В центъра на Перник спрял един VW Touareg.

Събрал се целият град да го види и някой с учудване казал:

- Ебаси и големия Голф! B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същата случка в Събота със Сеатчето, докато се мъчех бързо да сменя скоростите, избягвайки от засичащите ме от двете съседни ленти по Сливница коли и вместо 5- та вкарах 3- та.

В резултат ми протече радиатора...на аудито :hilezh:

Шегата настрана, ако е имало да става нещо, то е щяло да стане веднага и обикновено първо го отнася трансмисията.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек....дано не мъчиш машинката редовно така, карай и си свиркай.....след 4000-4500 об. става малко жега на моторите и то ако редовно се натискат.....после харчи масло, работи неравномерно....нещо почуква......5-ма майстори и куп нерви и пари....и хоп обява в мобиле-то....продава се спешно или изгодно :) Иначе язе сръчквам до 5000 об.....ама само ако някой Гоуф или БМВ 316-318 ми засече идеалната права :D

Другото е ниски обороти и повече сръбска музика :D

Е те да сложат прекъсвача на 3000 оборота направо :hilezh::blink: Тия коли са за каране, ако нещо се прецака просто му е дошло времето, сменяш и продължаваш. Ама да я караш леко или да я пазиш е ебати малоумието. Газ докато може, тфа да не ти е некой италиански кенеф.

Споко те поне са го направили културно на празно летище :D Има тема в тукек раздела.

Марто ако ти е хубаво маслото няма да има последствия. Както каза Коста проблема е в мазането. При тези обороти така или иначе е сработил прекъсвача и не е имало запалване в цилиндрите.

Е ако беше само в мазането, лесна работа. Леко и буталата трябва да се балансират мааааалко по добре отса. И разни други "евтини" неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако след 4500 оборота на колата и става жега щяха да направят червеното след 4500 оборота,а не на 7000.Хората са си го показали чито и прост на оборотомера до 6500 оборота може да се кара спокойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто ... май ще я карам на майстор да я поогледа мотор и прочие че не съм спокоен вече баси ... .. .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз навремето така от ентусиазъм да изпреваря един върнах от 5та на 2ра, вместо на4та!!! :hilezh: Тва на Вектрата ми С20XE. Немаше тъв рев и забиване на муцуната. Скъсаха се едновремено ремъците на климатика и на алернатора. Освен, че таблото светна, като коледна елха, нямах климатик и алтернатор друго не се случи. :hilezh:

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука уж сиЧко удържа ... ма знам ли дали не е тръгнало се разглабя нещо все пак и се 10г. кош ... щом не счупи я раздатката на дифовете,я не откъсна нещо знам ли я ... кога до са сам правил такива изпълнения никогаШ :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък ми е чудна как тия коли нямат някаква защита...не са ли го предвидли,че от расейване или чиста случайност може да върнеш по-малка предавка от 5та на 2ра примверно вместо на 4та.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък ми е чудна как тия коли нямат някаква защита...не са ли го предвидли,че от расейване или чиста случайност може да върнеш по-малка предавка от 5та на 2ра примверно вместо на 4та.....

То имат, да не мислиш, че лесно се вкарва скорост, когато синхронизаторите трябва да синхронизират за 8000 оборота, отговора е не, обаче, когато се правят подобни изпълнения, обикновенно се правят със замах. Иначе страшното е ако блокират гумите, заради подобно връщане, двигателите, а и до голяма степен скоростните кутии и дифовете са здраво нещо, въпреки годините. Както каза един колега по-нагоре, не се безпокой, ако нещо е трябвало да се случи е щяло да се случи на място. Преди години един пич със Е30 така се заби в една спирка заради връщане вместо на 4-та на 2-ра, от което блокират гумите....ииии чудо...

...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...