Jump to content

ОБОРОТИ !!!!


Recommended Posts

От месец насам забелязвам някои странности в показанията на оборотомера

автомобил AUDI В4 2-ка 90 коня

при нормални стойности 2000 оборота при 90 км/ч. на равен път на 5 та скорост

Доста често показанията ме учудват например: днес сутринта - 1200 оборота при 90км/ч на 5та скорост ,друг път около 1500 а веднъж даже надхвърли 2300 оборота. Дали проблема е в самия оборотомер или в двигателя??! като цяло не усещам разлика в работата на двигателя и поведението на пътя :bia::respekt:

ИМА ЛИ НЯКОЙ С ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ ИЛИ ДА ЗНАЕ ПРИЧИНАТА

БЛАГОДАРЯ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш климатроник може да засечеш дали са верни показанията на оборотомера на таблото... Ако имаш пиши и ще ти кажа как става.

Редактирано от Satriani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може при една и съща скорост на една и съща предавка да показва различни обороти. Има някъде проблем по веригата датчик - инсталация - уред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи моят оборотомер ми показва с 2 4ертички повече тоест на запален двигател вместо 950 ми показва 1100 даже вече ги дигна на 1200 иначе на 3 при 2000 на равен път трябва де е на 50км горе долу поправете ме ако греша? но вече почва да ме дразни този оборотомер а и понякога като е студено сутрин спи още и след някоя дупка се оправя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и при мен има една такава аномалия Преди при 2000 обр. 80км сега при 2200 80км. и незнам от какаво е ?

115кс.2000cc. :bia:

Редактирано от Pioneer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи моят оборотомер ми показва с 2 4ертички повече тоест на запален двигател вместо 950 ми показва 1100 даже вече ги дигна на 1200 иначе на 3 при 2000 на равен път трябва де е на 50км горе долу поправете ме ако греша? но вече почва да ме дразни този оборотомер а и понякога като е студено сутрин спи още и след някоя дупка се оправя

И при мен е същата работа-оправя се с почукване по таблото:bia:

Има ли някакво разрешение на този проблем с показанията на оборотомера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, гумите имат влияние върху реалната скорост на колата - скоростомера ще показва при дадени обороти и предавка едно и също!!! Каквито и гуми да сложите!!!

В оборотомера може би не е проблема , а в окабеляването!!! :)

Р.С. Колата как ще разбере с какъв размер гуми сте, та да променя скоростта, че скоростомера винаги да показва правилно? :wall:

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи при мен нещо подобно става,на 5 при 3000об. скороста е някаде околу 120км/ч,става дума за колата от потписа.Нормално ли е или би трябвало да е околу 130км/ч??? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И при мен възникна подобен пробле.Както си карах нещо претрепна стрелката на оборотомера и почна да показва по малко.Преди на 80 км на 5-та беше на около 2000 оборота а сега на 1200,а на 120 км сега е с 2000 оборота вместо с 3000 както беше преди.И стана извиднъж без никакви признаци от по рано.То сега стана все едно е дизел да му се невиди.Някой успял ли е да открие какъв може да е проблема,че като гледам доста колеги се оплакват от подобно нещо,а и е доста дразнещо а вече веднъж сменях табло заради километража сега не ми се сменя пак заради оборотомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

имам същия проблем с различните показания на оборотомера. НЕ ЗНАМ от какво са.

А понякога като дам на контакт преди да запаля още отчита 500 оборота/мин :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На едно Б4 пък показваше 450об на празен ход, а грам вибрация нямаше по купето. Също често ако 2000об са 80км то 4000 не са 160. Нормално е да е леко грешен предполагам уреда, все пак е аналогов и често на сериозни годинки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

Браво на този който изрови тази тема,че днес аз мислех да пища по този въпрос.

Вчера се пребирах към Пловдив по магистралата от Ст. Загора и забелязах същия проблем. Карам с 120 и оборотомера показва 3000 увеличих на 140 малко подмина чертичката на 3000 оборота. След това продължих да ускорявам на 150 стрелката на оборотомера си беше пак там.

Преди бях забелязал че ми прави някакъв номер оборотомера, но не му обърнах внимание защото бързо се опрви сам. Тогава на празен ход на двигателя при нормални обороти (около 950 по слух) стрелката стоеше долу и едва трептеше.

Сега се чудя дали това не е от нарушени спойки по платката на таблото или стабилизатора да ми прави мизерии и да не дава стабилно напрежение, но по тази логика и другите уреди няма да дават реални стойности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има този проблем.. зависи много от температурата около самите уреди.

По това което съм чел се дължи на кондензатори (електролитни вътре в самия оборотомер) ... на които срока им на годност не е 15 години и поради това изсъхват и почват да правят мизерии. При мен се получава когато е по студено времето на около 3000-3200 оборота. и разликата е +-200 оборота.

Като разгледах таблото реших че не си струва работата, понеже трябда да разглобиш самия уред. Всичко друго което може да се направи по таблото без да сваляш стрелките (тази любима операция) съм го направил. Т.е презапоявания, проверки на пистите и.т.н. Това не решава проблема, понеже тия кондензатори са вътре в самия уред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...