INDIGLO Публикувано 11 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2005 От месец насам забелязвам някои странности в показанията на оборотомера автомобил AUDI В4 2-ка 90 коняпри нормални стойности 2000 оборота при 90 км/ч. на равен път на 5 та скоростДоста често показанията ме учудват например: днес сутринта - 1200 оборота при 90км/ч на 5та скорост ,друг път около 1500 а веднъж даже надхвърли 2300 оборота. Дали проблема е в самия оборотомер или в двигателя??! като цяло не усещам разлика в работата на двигателя и поведението на пътя ИМА ЛИ НЯКОЙ С ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ ИЛИ ДА ЗНАЕ ПРИЧИНАТАБЛАГОДАРЯ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 11 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2005 (Редактирано) Ако имаш климатроник може да засечеш дали са верни показанията на оборотомера на таблото... Ако имаш пиши и ще ти кажа как става. Редактирано 11 Ноември 2005 от Satriani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INDIGLO Публикувано 11 Ноември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2005 НЯМАМ НИТО КЛИМАТИК НИТО КЛИМАТРОНИК НА ПРАЗЕН ХОД СИ ПОДДЪРЖА 950 ОБОРОТА И НА ГАЗ И НА БЕНЗИН Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 11 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2005 Не може при една и съща скорост на една и съща предавка да показва различни обороти. Има някъде проблем по веригата датчик - инсталация - уред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raiders Публикувано 11 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2005 Значи моят оборотомер ми показва с 2 4ертички повече тоест на запален двигател вместо 950 ми показва 1100 даже вече ги дигна на 1200 иначе на 3 при 2000 на равен път трябва де е на 50км горе долу поправете ме ако греша? но вече почва да ме дразни този оборотомер а и понякога като е студено сутрин спи още и след някоя дупка се оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pioneer Публикувано 12 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2005 (Редактирано) Да и при мен има една такава аномалия Преди при 2000 обр. 80км сега при 2200 80км. и незнам от какаво е ?115кс.2000cc. Редактирано 12 Ноември 2005 от Pioneer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 12 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2005 Гуми сменял ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nike Публикувано 12 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2005 Spored men problema e v oborotomera. Nqma nikakva logika da e neshto po dvigatela. Dori da e sduhan motora toi sas opredelenite oboroti trqbva da e na dadenite kilometri Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fibrom Публикувано 12 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2005 Значи моят оборотомер ми показва с 2 4ертички повече тоест на запален двигател вместо 950 ми показва 1100 даже вече ги дигна на 1200 иначе на 3 при 2000 на равен път трябва де е на 50км горе долу поправете ме ако греша? но вече почва да ме дразни този оборотомер а и понякога като е студено сутрин спи още и след някоя дупка се оправя И при мен е същата работа-оправя се с почукване по таблотоИма ли някакво разрешение на този проблем с показанията на оборотомера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nike Публикувано 12 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2005 mi tarsi nqkoi dobar ji4kadjiq ili si tarsi ot nqkoq morga oborotomer 2 ra upotreba a mnogo e vazmojno da e ot generatora che nali toi podava impuls na oborotomera Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 12 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2005 Пиши ако обичаш на КИРИЛИЦА! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eugene Публикувано 15 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2005 Гуми сменял ли си?←Какво общо имат гумите в случая ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 15 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2005 (Редактирано) Момчета, гумите имат влияние върху реалната скорост на колата - скоростомера ще показва при дадени обороти и предавка едно и също!!! Каквито и гуми да сложите!!!В оборотомера може би не е проблема , а в окабеляването!!! Р.С. Колата как ще разбере с какъв размер гуми сте, та да променя скоростта, че скоростомера винаги да показва правилно? Редактирано 15 Ноември 2005 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 15 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2005 Значи при мен нещо подобно става,на 5 при 3000об. скороста е някаде околу 120км/ч,става дума за колата от потписа.Нормално ли е или би трябвало да е околу 130км/ч??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EDISONOV Публикувано 25 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2005 И при мен възникна подобен пробле.Както си карах нещо претрепна стрелката на оборотомера и почна да показва по малко.Преди на 80 км на 5-та беше на около 2000 оборота а сега на 1200,а на 120 км сега е с 2000 оборота вместо с 3000 както беше преди.И стана извиднъж без никакви признаци от по рано.То сега стана все едно е дизел да му се невиди.Някой успял ли е да открие какъв може да е проблема,че като гледам доста колеги се оплакват от подобно нещо,а и е доста дразнещо а вече веднъж сменях табло заради километража сега не ми се сменя пак заради оборотомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARI NEMA DEISTVAITE Публикувано 6 Май 2008 Доклад Share Публикувано 6 Май 2008 имам същия проблем с различните показания на оборотомера. НЕ ЗНАМ от какво са.А понякога като дам на контакт преди да запаля още отчита 500 оборота/мин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Май 2008 Доклад Share Публикувано 6 Май 2008 На едно Б4 пък показваше 450об на празен ход, а грам вибрация нямаше по купето. Също често ако 2000об са 80км то 4000 не са 160. Нормално е да е леко грешен предполагам уреда, все пак е аналогов и често на сериозни годинки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 Здравейте колегиБраво на този който изрови тази тема,че днес аз мислех да пища по този въпрос.Вчера се пребирах към Пловдив по магистралата от Ст. Загора и забелязах същия проблем. Карам с 120 и оборотомера показва 3000 увеличих на 140 малко подмина чертичката на 3000 оборота. След това продължих да ускорявам на 150 стрелката на оборотомера си беше пак там.Преди бях забелязал че ми прави някакъв номер оборотомера, но не му обърнах внимание защото бързо се опрви сам. Тогава на празен ход на двигателя при нормални обороти (около 950 по слух) стрелката стоеше долу и едва трептеше. Сега се чудя дали това не е от нарушени спойки по платката на таблото или стабилизатора да ми прави мизерии и да не дава стабилно напрежение, но по тази логика и другите уреди няма да дават реални стойности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 7 Май 2008 Доклад Share Публикувано 7 Май 2008 И при мен го има този проблем.. зависи много от температурата около самите уреди. По това което съм чел се дължи на кондензатори (електролитни вътре в самия оборотомер) ... на които срока им на годност не е 15 години и поради това изсъхват и почват да правят мизерии. При мен се получава когато е по студено времето на около 3000-3200 оборота. и разликата е +-200 оборота.Като разгледах таблото реших че не си струва работата, понеже трябда да разглобиш самия уред. Всичко друго което може да се направи по таблото без да сваляш стрелките (тази любима операция) съм го направил. Т.е презапоявания, проверки на пистите и.т.н. Това не решава проблема, понеже тия кондензатори са вътре в самия уред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts