Jump to content

Автоматична скоростна кутия


zAx

Recommended Posts

Мисълта ми е компютъра дали изобщо следи пребоксуването ,а не очаквам че чак ще отчете точно кой боксува.Какво имаш предвид ,че ще отчете сле бая боксуване -в краина сметка ако има датчик на обороти на входа и изхода би трябвало да хваща и минимално отклонение.При теб преди ремонта изписваше ли грешки?Какво стана от ударите след ремонта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Всичко се оправи - не бяха затегнати едни соленоиди.

Виждал съм на кола с много счупен локъп как не записва грешки в продължение на километри, макар и да работи неадекватно.

Специално буксуването на локъпа се хваща точно и си има слециален канал където може да се чете. Но за буксуване в съединители - няма инфо - както ти казах датчика е само един и е след турбината точно. С него и на база оборотите на ДВГ се хваща приплъзването в турбината. А след него - има инфо чак накрая - на километража. И няма как да се познае кой буксува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи имам следните проблеми:

От P и надолу др скорости при превключване на скороста като влезне се усеща едно мн леко "друсване" на колата напред назад.

Не съм бил официално да я диагностицират и да кажат какво е точно но ми споменаха че може да е някакъв тампон на диференциала? Не съм мн на ясно но имам познат в сервиз(vanko111 от форума) и ми каза че това може би е висящ лагер на кардана?

Някакви идеи така на първо време? А и да поясня аз съм писал и в други теми на 1100 оборота при 50км/ч и при 70 колата също вибрира леко? Казаха ми че проблема е в турбината отлепяла прекалено бързо или прекалено бавно на ваг кома я гледаха.

Идеи?

Обръщам се в тази тема защото виждам пичове че сте наясно с проблемите по тези кутии.

A6 C5 2.5tdi, AKN, автоматик,куатро. 2000 година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Аз имам А6 2,5 тди Мултитроник му е кутията , но имам проблем, между 1200 - 1800 оборота започва да ми придрапва кутията. Иначе си върви перфектно. Ако и подам много гас не придрапва но на ниски обороти нещо става, все едно сменя скорост надолу и пак качва. Я кажете сега какво може да е и колко ще ми струва раждането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм бил официално да я диагностицират и да кажат какво е точно но ми споменаха че може да е някакъв тампон на диференциала? Не съм мн на ясно но имам познат в сервиз(vanko111 от форума) и ми каза че това може би е висящ лагер на кардана?

Това би трябвало да се види лесно на канал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам А6 2,5 тди Мултитроник му е кутията , но имам проблем, между 1200 - 1800 оборота започва да ми придрапва кутията. Иначе си върви перфектно. Ако и подам много гас не придрапва но на ниски обороти нещо става, все едно сменя скорост надолу и пак качва. Я кажете сега какво може да е и колко ще ми струва раждането.

Честито,колега.И моята е точно така прави(и повечето мултитриници също)има много писано по вапроса във форума.Струва около 3000лв,сменя се прословутата верига и още мноого неща.Моята е само на 90 000км и последните 20 000 аз си я карам така.Търся да купя една котия от ибей и може да я сменя.Напиши мултитроник в търсачката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Здрасти колеги и аз имам проблем с кутията но намерих един майстор много евтино работи и за сметка на това е качествено ако мога да помогна на някой на среща съм. Аз съм от Варна ако някой колега имам проблем ще го свържа с човека

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега сваляй ГНП-то и го дай да ти го направят от там тие проблема .Закачал ли си я тестер ако ти вади грешка 0550-авансатор ремонто струва 400-500лв не проточвай работата че може и ел.блока да ти изгори званни ми да ти кажа кво да направиш 0893/578378,0879363230-Недко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.lbl

Part No: 4B0 927 156 DL

Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3132

Coding: 00001

Shop #: WSC 00000

VCID: 74EB5FD347BB

1 Fault Found:

17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred

P0741 - 35-10 - - - Intermittent

Според вас какъв е проблема? Някакъв съединител е затворен ли е...какво е?

A6 C5 2000g. AKN Quattro 2.5tdi 150k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17125/P0741/001857 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred

Possible Causes

* Automatic Transmission Fluid (ATF) Level not OK

o Transmission Sealing faulty

* Automatic Transmission Fluid (ATF) dirty

* Torque Converter faulty or incorrect Torque Converter installed

* Solenoid Valve 7 (N94)/Pressure Regulating Valve 4 (N218) faulty

* Torque Converter Pressure Valve faulty

* Valve for Torque Converter Clutch faulty

* Torque Converter Lock-Up Clutch faulty/worn our

Possible Solutions

* Check Automatic Transmission Fluid (ATF) Level

o Check Transmission Sealing

* Check Automatic Transmission Fluid (ATF)

* Check Torque Converter

* Check Solenoid Valve 7 (N94)/Pressure Regulating Valve 4 (N218)

* Check Torque Converter Pressure Valve

* Check Valve for Torque Converter Clutch

* Check Torque Converter Lock-Up Clutch

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Видях, че тук е писано за Недко Стефанов - http://avtomatik.eu който се намира до затвора. Наистина не ходете там. След смяна на масло и бобина на скоростната кутия от нея така взе да се излива масло, че правя локви където и да спра. Минала е седмица и половина и мисля вече да доливам зада не стане някакъв проблем. Пуснал сум мнение тук http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=132565.0 за да се следи на едно място развитието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях, че тук е писано за Недко Стефанов - http://avtomatik.eu който се намира до затвора. Наистина не ходете там. След смяна на масло и бобина на скоростната кутия от нея така взе да се излива масло, че правя локви където и да спра. Минала е седмица и половина и мисля вече да доливам зада не стане някакъв проблем. Пуснал сум мнение тук http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=132565.0 за да се следи на едно място развитието.

[/qu

Fuck недко пенеф и скапания му сервиз :wall: За пояснение - след смяна на масло в скоростната кутия доиде и ремонт на скоростите :box:

Не ходете при нИдялко ако ви е мила колата :motz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пояснение - след смяна на масло в скоростната кутия доиде и ремонт на скоростите

Това май е масово срещано за кутиите които не са били обслужвани навреме - като им махнеш калта от вътре и вече започват да губят налягане, което води до останалите проблеми.

Доста и други подобни мнения съм чувал за проблеми след смяна на маслото и това сякаш е разумно обяснение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Това май е масово срещано за кутиите които не са били обслужвани навреме - като им махнеш калта от вътре и вече започват да губят налягане, което води до останалите проблеми.

Доста и други подобни мнения съм чувал за проблеми след смяна на маслото и това сякаш е разумно обяснение.

Така е колега,и аз го изядох по същия начин."Нова" кола,пълно обслужване (и на автоматика естествено - масло и филтър),500км радост и сега.....се чудя какво да правя.А,между другото като стана въпрос за "Недко Стефанов",аз четох доста добри отзиви в нета за него и отидох там след започването на проблемите ми.Държа дебело да подчертая,че колата отиде съвсем нормално до сервиза,като скоростите правеха проблем само по някога.Проблемите се изразяваха в превключване с лек удар от 1ва на 2ра,като това не всеки път.Другият проблем беше от 2ра на 3та включваше много бавно и тресеше като я включи до достигането на 2000 об. Но колата си вървеше без проблем!След диагностика от тяхна страна с някакъв космически уред,и "изчистването" на няколко грешки,с уговорката за по нататъшен ремонт,аз си тръгнах доста угнетен... На никой няма да му е приятно да чуе сума от порядъка на 2200 - 2800лв за ремонт на току-що купената си кола.... Както и да е няма да хленча сега ще си го ям,но това което исках да кажа е ,че при тръгването от "Недко Стефанов" след "изчистването" на грешките колата се побърка.Почти не искаше да включва никоя ск.освен 1ва,през 1 мин.минаваше на авариен режим и трябваше да я гася и паля,от 1ва включваше 3та,после 2ра и т.н. и т.н. Значи с две думи - не си правете диагностика щото кутията откача.... То така излиза!Значи този пич ми промени някой код за да не мисля много - много ами да му я карам по-бързо,да я ремонтира за 2 - 3 хиляди лева.Изводите ги оставям на вас.

Ха,със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги аз имам а6 2.5 тди куатро автоматик преди 4 месеца ми правиха скоростите при Недко преди 4 дни си карам и спирам на сфетофара давам газ на директна 3000 оборота и колата не иска да тръгне а не е била в авариен режим двигатела работи перфект няма задна няма нищо само паркинг а на кутията са сменени помпата сеиденитела и 8 диска + масло за 380 лв някои може ли да ми каже какъв е проблема??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върви при недко и си кажи рекламацията - не ходи на други места а директно при него и си кажи проблема, дано той да си поеме отговорност за ремонта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...