Jump to content

Автоматична скоростна кутия


zAx

Recommended Posts

Здравейте. Преди 2 седмици го закъсах много със скоростите. Днес ми се обадиха, че колата е готова и ремонтирана (3000 лв :f_ck_you:(( ).

Един комшия който кара също Audi A6 ми каза, че нямало такова нещо като поправка на автоматик и нямало да кара дълго. Някой от Вас сблъсквал ли се е с този проблем и какво мислите по въпроса.

Сменени са Турбина, Маслена помпа, Дискове (незнам кои точно несъм на ти с колите), Масло Гарнитурка и филтри.

Моля за мнение :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега, нямам голям опит с автомати, обаче това мнение на комшията ти ме разби!!! Тоя ще дойде да е егати и дървения философ. Щом нещо е направено от човек, значи може да се поправи и ремонтира. Номера е да попаднеш на добър майстор и да вземеш качествени части. Не се притеснявай, според мен, ако всичко е направено както трябва и е сменено всичко което е било за смяна, не би трябвало да има проблем следващите 200 - 300 к км. (при съответната адекватна поддръжка и експлоатация разбира се)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вообще не се учудваи за сумата.Аз имах саштия проблем преди 3 месеца.Какво са ми сменило по ск котия немога да ти кажа защото и аз не сам на ти с нея но тия неща като масло,гарнитури,помпи,торбина и разни други части.

А това че ремонта на кутията нямало да издаржи незнам и се надявам да не е вярно но в краина сметка всичко си зависи от правилната подражка и екплотация

П.П. Още 3 броя за героя - ремонт 2900 левчета :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе няма какво толкова да не и се ремонтира, проблема е че истинско рециклиране прави доста сериозни цифри, така че е важно от сервиза ад прецени кое точно е за смяна и кое не, защото всяко нещо за смяна е $$$, плюс факта, че ако нещо не се направи като хората и трябва пак ремонт - то не са свещи да ги смениш....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за мненията, надявам се близките години да нямам проблеми с тая скоростна кутия отново :respekt:.

Иначе предполагам е читав сервиза защото дават и гаранция :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Преди 2 седмици......................

Здравей,колега :respekt:

Миналата година закупих А6 2.5тди 2001г автоматик-типтроник и след два месеца нормално каране (не говора за кикове и ръчкане на типтроника) се развали.

В последствие се оказа,че майсторите,които ми смениха маслото на кутията са я прецакали.

Ремонта ми излезе около 5200 лева (части-турбина,маслена помпа,дискове,датчиц+масло(масло,което го сменявах 4 пъти x400 лева,докато не се усетя,че само ме товарят да купувам масло,а всъщност кутията беше заминала).

А и за феновете на ДЖЕМИНИ 4 --- много поздрави от мен.Не знам колко трябва да си МАЛОУМЕН,за да ми искаш 6000 ремонт на кутия(при положение,че съм купил колата за 12000).

Така,че не се притеснявай сега всичко си е ново и при теб,и би трябвало да нямаш никога този проблем вече.

Ангренаж сменявал ли си ?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ремонта е ОК би трябвало да изкара много.Да не те плаша ама ако си куатро и ти е умряла кутията от старост (не си като колегата горе с зорлем счупена) начи колата ти доста се е скитала по тоя свят и бая лоши неща трябва да очакваш от нея.Само ено не ми е ясно като споменавате тея страшни цифри - що не отидохте до близката морга да си земете ена ръчна кутия че и със 6 скорости и да забравите грижите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ремонта е ОК би трябвало да изкара много.Да не те плаша ама ако си куатро и ти е умряла кутията от старост (не си като колегата горе с зорлем счупена) начи колата ти доста се е скитала по тоя свят и бая лоши неща трябва да очакваш от нея.Само ено не ми е ясно като споменавате тея страшни цифри - що не отидохте до близката морга да си земете ена ръчна кутия че и със 6 скорости и да забравите грижите.

Наистина едно разумно решение :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ремонта е ОК би трябвало да изкара много.Да не те плаша ама ако си куатро и ти е умряла кутията от старост (не си като колегата горе с зорлем счупена) начи колата ти доста се е скитала по тоя свят и бая лоши неща трябва да очакваш от нея.Само ено не ми е ясно като споменавате тея страшни цифри - що не отидохте до близката морга да си земете ена ръчна кутия че и със 6 скорости и да забравите грижите.

Ами,това мислехме да направим.Но единствените две скоростни кутии,които намерих бяха в Горубляне и тези младежи,които ги продаваха само овъртаха,а колата трябваше ни беше необходима за ползване...и решихме да направим автомата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що не отидохте до близката морга да си земете ена ръчна кутия че и със 6 скорости и да забравите грижите.

Ти не знам кога ще спреш с тази демагогия. Утре свалям и аз кутия за ремонт, ама не ми е минало през ума да вземам с ръчни скорости. Който си е купил автомат знае защо го е купил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти не знам кога ще спреш с тази демагогия. Утре свалям и аз кутия за ремонт, ама не ми е минало през ума да вземам с ръчни скорости. Който си е купил автомат знае защо го е купил.

ПОДКРЕПЯМ ТОВА МНЕНИЕ!!!! И МИСЛЯ ЧЕ Е ПО ЕВТИН РЕМОНТА НА 4-СТЕПЕННИЯ АВТОМАТ!!АКО НЯКОИ ЗНАЕ КОЛКО Е ТОЧНО???

АЗ ИМАМ А6,С4,97г 2,5TDI,5-РЕДОВИ,АВТОМАТ,И СЪМ МНОГО ДОВОЛЕН ЗА СЕГА,ВИНАГИ ИМА ПРОБЛЕМИ........

Редактирано от iskrata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баща ми е инвалид и исках автомат заради него,но добре ,че си всех ръчка явно.

Крал съм автомат 2009 и знам предимството ,но съм и чувал тези цени за ремонти които ме отблъснаха от тази трансмисия :o

Редактирано от georgi 80 avant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крал съм автомат 2009 и знам предимството ,но съм и чувал тези цени за ремонти които ме отблъснаха от тази трансмисия :o

Явно не са те хванали :lol:

Все пак ако се наложи да сменяш на ръчна кутия съединител и демпферен маховик не е много по евтино, може би малко по рядко се чупи (зависи от ЗКУ). Аз автомата сам му видях сметката, колкото и да ми е неприятно да си призная. <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демферен маховик е 800-1000 лева.Ако го хванеш по отрано може и без да сменяш маховика.Плюсовете обаче в обслужването и к.п.д.-то са яко за ръчната кутия.

Редактирано от TDI_Fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особено КПД-то на дясната ръка и левия крак при градско са изключително високи.

Работата с тях е непрекъсната...

Не знам какво толкова се плаче, че обслужването на автоматика било много по-скъпо?

Ръчните скорости никой не си прави труда сигурно да ги обслужва, че не отчита разходите по тях. Вече писахме за смяна на съединителя (ако се сменява и този демпфер, за който се говори не знам сумата каква става), все някога и на ръчната е добре да и се смени маслото , и на края да не излезе, че с Автоматика е по-евтино :2gunsfiring_v1:

Не говориме за ремонти, там е спорно, ама автоматика, ако не го купиш вече скапан, а си е наред - само му сменяваш маслото и филтъра през 60-70к. а може и повече км. - трудно ще го счупиш. От собствен опит 9 години с яйце автоматик мога да кажа, че кутията ако не остане без масло няма разваляне.

Така, че поздрави на всички и кой каквото си харесва това да си кара - не може всички да сме мързеливци като мен и да караме удобния Автоматик..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като говорим за автоматици...

Някой може ли да ми каже защо на аудитата след 2003-4г. не слагат автаматичните кутии от VW- DSG които се водят много издръжливи и почти безпроблемни,а вместо тах слагат мултитроника който навсякъде го плюят че се разваля и ремонта бил адски скъп ???

При А3 (след 2004 новия модел) се предлага с автоматичната кутия DSG но там се казва или DSG или S-tronik,но при А4 и А6 се предлага или мултитроник или типтроник ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 2004 на Ауди с надлъжен мотор и куатро се монтира ZF 6HP26. Според ZF кутията е по-надеждна, с по-малко загуби от предното поколение 5-степенни кутии 5HPxx. Вероятно е по-надеждна и с повече възможности за обороти и Nm от DSG, след като се монтира и на Бентли ГТ ;).

за мултитроника ми е пълна мъгла ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги. Днес взех колата, върви. Реших да я ръчна да видя дали си ускорява както преди, но подритна и несъм сигурен от скоростите ли беше. Така 2 пъти от 5-6 пъти опити с кик даун. Обадих се в сервиза и ми казаха 2-3 дни да я карам без да ръчкам защото частите били чисто нови и да се били сработели. Това истина ли е? Защото като си купиш кола от магазина несъм чувал някой да казва "не ръчкай" а частите уж са нови. Какво мислите да им я връщам ли да доглеждат или не са ме излъгали ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така бях аз след първия ремонт и след около 70 км градско изхвърли маслото.(не казвам,че при теб има проблем...просто при мен беше така).

Искам да ви попитам миналата година направихме ремонта на амтоматика и от тогава сме минали около 40 000км.Трябва ли пак да сменям масло на автомата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така бях аз след първия ремонт и след около 70 км градско изхвърли маслото.(не казвам,че при теб има проблем...просто при мен беше така).

Искам да ви попитам миналата година направихме ремонта на амтоматика и от тогава сме минали около 40 000км.Трябва ли пак да сменям масло на автомата?

От къде го изхвърли, не ми казвай, че пак си правил ремонт? :ertrink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...