benzinovfen Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Ще опитам.лънч контрол/launch control - стартиране от място с налягане.flat shift - превключване без връщане на газта (пак задържа налягане) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 (Редактирано) ME 7.5 има много по-интересно плюсове спрямо МЕ3.... на АЕБ, АЖЛ и подобните им от активирането на лаунч контрол и флат шифт.За флат шифт ти трябва много здрав съедините, феродовите дискове не издържат на флат шифт. За да ти е нужен лаунч контрол, трябва да си със сравнително голяма турбина да кажем по-голяма от 3071, всичко по-малко може да се изпомпа достатъчно добре и без лаунч контрол, за да има ефективен старт. Редактирано 28 Януари 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 с керамика е колата. Каква е техниката за изпомпване? Може и на ЛС Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Поразтърси се, има достатъчно инфо с техники, не съм никой, за да те уча аз как да стартираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Напомпваш 3-4-5 пъти бързо до 4-5К и меташ левия крак встрани Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 30 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2015 едва отлепва 0.2 по този начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 30 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2015 (Редактирано) С лаунч контрол без антилаг, колко мислиш, че ще качи? Каква е турбината? Редактирано 30 Януари 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 31 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2015 k03 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kossis Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 Колеги- въпрос 1.8 Т мотор- има ли такъв с ЕГР като на ТДИ ??? Че тука в Фолклорният форум има разни които твърдят подобни неща ?! Аз ли съм в грешка или някой се опитват да търсят под вола теле ??? Ауди, ФВ ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 Имат EGR 1.8Т-тата в B6, B7.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 28 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2015 Повечето 1.8т след 2000 год. имат. Специално при А4 код ANB и мисля AWT беше кода (това е другия модерен 1.8т с ел.дросел). Единствения който се цепи от колектива е APU-то което няма ЕГР клапан ( и той е с ел. дросел) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 нов съм и искам да попитам на моя двигател пише AVJ тои към кои спада Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 Към по-модерните - с ел. дросел, две ламбди, ел.оптегач на веригата, по-голямо турбо(К03-029) и др. ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 Верига каква верига ако може да попитам че не ми е ясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 Тая между валовете в главата ,при обтегача.Нали на ремъка имаш един вал ,а в главата още един .Ако няма верига трябва да е пуснато джудже да върти втория Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 (Редактирано) Един неангажиращ съвет към всички собственици на тоя (и не само тоя) мотор:АКО имате възможност, при придобиване на "нов" автомобил, освен базовото обслужване, постарайте се да смените и всички сензори/датчици по командната периферия на двигателя(както и повечето главни електронни/електромеханични възли при възможност), датчик колянов вал, сензори детонации, датчик на Хол, температурни датчици, инжектори, лули/бобини/комутатор, евентуално дросел, дебитомер, ламбда/и, разни клапани....., сензор атмосферно налягане.....Всеки сам си преценява. Редактирано 3 Март 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 За веригата разбрах потърсих и намерих клип всичко е ясно вече благодаря за разясненията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.S.A. Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 ПриветКолеги от вчера съм с Ауди А6 1,8Т 150 кончета мотор ANBМоже ли малко инфо за тоя мотор ако някой знае нещичко Порових се в форума но нищо не открих! Благодаря предварително ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Ми електронна газ, предполагам колата е фейс. С к03-029 турбина си, с "тесните" портове на главата и т.н. С две ламБа сонди си. Като цяло всеки тръц си има собсвени на пръв поглед трудно различими но съществени разлики. Колата ръчка или автомат е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nchokoev Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Здравейте колеги ,имам малко питане относно турбото на моята а4 б5 АЕВ мотор 96г ,Като купих колата декември 2014 всичко беше наред, мощност много нито пуши нито вие ,а от около месец насам колата не е същата ,все е дно нямам турбо. Тръгнах да оглеждам всички маркучи и клапани всичко беше здраво, но като извадих маркуча на кулъра изтече една шепа масло,после свалих гофрирания маркуч и видях че турбото има аксиален луфт около 3-4мм и радиален около 1-1,5мм .След всичката изчетена информация стигнах до извода че колата не върви заради заминало турбо. Ако реша да сложа манометър ,за да видя колко надува турбото ,къде трябва да го закача (на кой маркуч да сложа тройник) и каккъв маркуч трябва да ползвам? Направих си тапа за маркуча който излиза от филтъра ,сложих му един винтил от гума (залепих го с поксипол ) и с компресорче за помпене на гуми почнах да надувам ,но от цялата процедура чух само как бълбука маслото в картера(бях махнал капачката на маслото) Какво ще ме посъветвате ,втора употреба турбо ли да търся или да дам моето някъде за ремонт? Видях също едно китайче за добра цена на този сайт http://www.aliexpress.com/item/K03-53039880005-53039700029-058145703J-058145703JX-turbo-tubrocharger-for-Audi-A4-A6-1-8T-Volkswagen-Passat-B5/32239937695.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Трябва да махнеш и клапана на картерната вентилация от маркуча от филтъра и за запушиш дупката,след това надуваш,но с този компресор за гуми как ще следиш дали пада налягането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Слагай китайката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nchokoev Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 (Редактирано) Аз картерната вентилация съм я премахнал , запушил съм към гофрирания маркуч(с "тапа от спиртна напитка ), и маркуча към колектора , а маркуча на картера е в атмосферата свободно.Компресорчето има манометър за налягането.И още нещо вчера звънях на Мегапартс за турбинка и ми казаха че имат и то на много добра цена 164лв ,но не се знае в какво състояние е .Доставката до Пловдив е за тяхна сметка ,и мога да я върна в рамките на 14 дни -рискувам само някой лев за обратната доставка ,не вярвам да е повече от 10лв Редактирано 6 Април 2015 от nchokoev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.S.A. Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 (Редактирано) Ми електронна газ, предполагам колата е фейс. С к03-029 турбина си, с "тесните" портове на главата и т.н. С две ламБа сонди си. Като цяло всеки тръц си има собсвени на пръв поглед трудно различими но съществени разлики. Колата ръчка или автомат е?Фейс е колицата и ръчка !Мерси Редактирано 8 Април 2015 от T.S.A. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 (Редактирано) Ми със здраве да си я караш, аз много исках А6 фейс с тръц и автоматик обаче не ми стигаше бюджета а предлагането беше общо взето никакво (такава кола рядко излиза на пазара в добро състояние и добра цена). Не че с моята А4 не го и надминах в последствие но така човек се учи. Имаше една хубава А6-ца на горубляне която много хваща окото обаче нещо около 7-8 хил. и търсеха. Редактирано 8 Април 2015 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване