Jump to content

Всичко за 1.8Т


NIKO

Recommended Posts

Ще опитам.

лънч контрол/launch control - стартиране от място с налягане.

flat shift - превключване без връщане на газта (пак задържа налягане)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 482
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

ME 7.5 има много по-интересно плюсове спрямо МЕ3.... на АЕБ, АЖЛ и подобните им от активирането на лаунч контрол и флат шифт.

За флат шифт ти трябва много здрав съедините, феродовите дискове не издържат на флат шифт. За да ти е нужен лаунч контрол, трябва да си със сравнително голяма турбина да кажем по-голяма от 3071, всичко по-малко може да се изпомпа достатъчно добре и без лаунч контрол, за да има ефективен старт.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С лаунч контрол без антилаг, колко мислиш, че ще качи? Каква е турбината? 

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги- въпрос 1.8 Т мотор- има ли такъв с ЕГР като на ТДИ ???

 

Че тука в Фолклорният форум има разни които твърдят подобни неща ?! Аз ли съм в грешка или някой се опитват да търсят под вола теле ???

 

Ауди, ФВ ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето 1.8т след 2000 год. имат. Специално при А4 код ANB и мисля AWT беше кода (това е другия модерен 1.8т с ел.дросел). Единствения който се цепи от колектива е APU-то което няма ЕГР клапан ( и той е с ел. дросел)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая между валовете в главата ,при обтегача.Нали на ремъка имаш един вал ,а в главата още един .Ако няма верига трябва да е пуснато джудже да върти втория

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Един неангажиращ съвет към всички собственици на тоя (и не само тоя) мотор:

АКО имате възможност, при придобиване на "нов" автомобил, освен базовото обслужване, постарайте се да смените и всички сензори/датчици по командната периферия на двигателя(както и повечето главни електронни/електромеханични възли при възможност), датчик колянов вал, сензори детонации, датчик на Хол, температурни датчици, инжектори, лули/бобини/комутатор, евентуално дросел, дебитомер, ламбда/и, разни клапани....., сензор атмосферно налягане.....Всеки сам си преценява.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Привет

Колеги от вчера  съм с Ауди А6 1,8Т 150 кончета мотор ANB

Може ли малко инфо за тоя мотор ако някой знае нещичко :) Порових се в форума но нищо не открих! 

 

 

Благодаря предварително ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми електронна газ, предполагам колата е фейс. С к03-029 турбина си,  с "тесните" портове на главата и т.н. 

С две ламБа сонди си. Като цяло всеки тръц си има собсвени на пръв поглед трудно различими но съществени разлики.

 

Колата ръчка или автомат е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ,имам малко питане относно турбото на моята а4 б5 АЕВ мотор 96г ,Като купих колата декември 2014 всичко беше наред, мощност много нито пуши нито вие ,а от около месец насам колата не е същата ,все е дно нямам турбо. Тръгнах да оглеждам всички маркучи и клапани всичко беше здраво, но като извадих маркуча на кулъра изтече една шепа масло,после свалих гофрирания маркуч и видях че турбото има аксиален луфт около 3-4мм и радиален около 1-1,5мм .След всичката изчетена информация стигнах до извода че колата не върви заради заминало турбо. Ако реша да сложа манометър ,за да видя колко надува турбото ,къде трябва да го закача (на кой маркуч да сложа тройник) и каккъв маркуч трябва да ползвам? Направих си тапа за маркуча който излиза от филтъра ,сложих му един винтил от гума (залепих го с поксипол ) и с компресорче за помпене на гуми почнах да надувам ,но от  цялата процедура чух само как бълбука маслото в картера(бях махнал капачката на маслото) 

Какво ще ме посъветвате ,втора употреба турбо ли да търся или да дам моето някъде за ремонт? Видях също едно китайче за добра цена на този сайт 

http://www.aliexpress.com/item/K03-53039880005-53039700029-058145703J-058145703JX-turbo-tubrocharger-for-Audi-A4-A6-1-8T-Volkswagen-Passat-B5/32239937695.html    

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да махнеш и клапана на картерната вентилация от маркуча от филтъра и за запушиш дупката,след това надуваш,но с този компресор за гуми как ще следиш дали пада налягането

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз картерната вентилация съм я премахнал , запушил съм към гофрирания маркуч(с "тапа от спиртна напитка :hilezh: ), и маркуча към колектора , а маркуча на картера е в атмосферата свободно.Компресорчето има манометър за налягането.

И още нещо вчера звънях на Мегапартс за турбинка и ми казаха че имат и то на много добра цена 164лв ,но не се знае в какво състояние е .Доставката до Пловдив е за тяхна сметка ,и мога да я върна в рамките на 14 дни -рискувам само някой лев за обратната доставка ,не вярвам да е повече от 10лв

Редактирано от nchokoev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми електронна газ, предполагам колата е фейс. С к03-029 турбина си,  с "тесните" портове на главата и т.н. 

С две ламБа сонди си. Като цяло всеки тръц си има собсвени на пръв поглед трудно различими но съществени разлики.

 

Колата ръчка или автомат е?

Фейс е колицата и ръчка !Мерси :zustimm:

Редактирано от T.S.A.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми със здраве да си я караш, аз много исках А6 фейс с тръц и автоматик обаче не ми стигаше бюджета а предлагането беше общо взето никакво (такава кола рядко излиза на пазара в добро състояние и добра цена). Не че с моята А4 не го и надминах в последствие но така човек се учи. Имаше една хубава А6-ца на горубляне която много хваща окото обаче нещо около 7-8 хил. и търсеха.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...