Jump to content

Всичко за 1.8Т


NIKO

Recommended Posts

Е дееба за кво питаш въобще като пак искаш да си направиш твоите си глупости. Махни го тъпия катализатор, яко ще се отпуши колата и ще литне направо. На живот и смърт е за турбото. Това, че некои сме карали над 100 000 км на 1.4 бара с катализатор и турбото е здраво го е заеби, по добре гледай кво пишат разни по форумите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 482
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нито един пост в подкрепа на махането на катализатора :hilezh:.Офф, освен да не го махам катализатора тогава, а да го сменям като му дойде времето с някое менте ... Иначе колата си върви добре - нямам оплаквания от мощността или друго, само тая миризма ме притеснява, но ще чакам да светне лампата и тогава ще му мисля.

Обаче това не пречи да продължим дискусията :hilezh:.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква толко е драмата с махането на катализатора? За тези с две ламбди може би е проблем, но за АЕБ-то какъв е толко филма? От 4 години карам без катализатор и с права тръба... След махането му, единствено турбото почна да се чува. Може би, защото колата е сток? Питам просто информативно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бученето не се усили изобщо така ли? Странно ми е как така всички казват, че турбото се чува повече, то и с катализатор се чува доста над 1бар, колко повече?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с оригиналния катализатор,с 2-сонди,мерена е на машинка на ГТП и си е в нормите.

За шум незнам как да коментирам защото не съм се возил в друга такава със махнат.

Днес даже стигнах да сменя и първата л.сонда щото даваше грешки в подгрева и мога да кажа,че съм доволен,остава разхода да видя дали ще се е оправил.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помня че имаше разлика в звука, като го махнахме, но беше незначителна.. А за турбото, тогава почнах да го чувам в 3-4к оборота. Колата е сток и предполагам надува на 0.6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се разбуча точно в магистралския диапазон между 120-140. Сега ако имах пари за глезотии бих си купил един катализатор от моргата само и само да млъкне тоя гаден миксер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоше, ти права тръба ли сложи на мястото на катализатора? При мен не съм забеляззал да бучи тогава, може и музиката да ми е по-силничка :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го махай даже да не работи. Запушването на катализатора на бензинов автомобил е легенда, за която много хора са чували и разказват ама никой не е видял. Нещо като за извънземните. После ще трябва да се бориш и с ламбдата и с шума. Щом не светят лампи за грешки не го пипай.

На Divko А4-ката със сигурност й беше запушен катализатора, защото след като го махнахме колата тръгна доста, по-пъргава е, по-лесно доускорява, и в ниски и във високи обороти е по-добре сега. Колата е с една идея по-шумна, моята беше с афтърмаркет катализатор и разликата след като го махнах беше почти неразличима, стана и с мнооого малко по-шумна.

П.С. Драма с 2-рата сонда нямам за сега, не трупа грешки. Има емулатор на 2-рата сонда.

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква толко е драмата с махането на катализатора? За тези с две ламбди може би е проблем, но за АЕБ-то какъв е толко филма? От 4 години карам без катализатор и с права тръба... След махането му, единствено турбото почна да се чува. Може би, защото колата е сток? Питам просто информативно.

Качи се на некоя същата ама с оригиналния катализатор, примерно 120-160 да видиш за какво става дума. И аз така си мислех докато не се качих в друга. Просто си привикнал на твоята кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Divko А4-ката със сигурност й беше запушен катализатора, защото след като го махнахме колата тръгна доста, по-пъргава е, по-лесно доускорява, и в ниски и във високи обороти е по-добре сега. Колата е с една идея по-шумна, моята беше с афтърмаркет катализатор и разликата след като го махнах беше почти неразличима, стана и с мнооого малко по-шумна.

П.С. Драма с 2-рата сонда нямам за сега, не трупа грешки. Има емулатор на 2-рата сонда.

Катализатора видяхте ли го дали е запушен наистина или само така си мислите? Имам предвид да извадите питата и да видите дали са запушени дупките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Днеска сменях ролки,ремъци и тн. и видях ,че турбото е Borg Warner явно е сменяно в италия. Интересно ми е що за марка са и какви са отзивите от тях. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатора видяхте ли го дали е запушен наистина или само така си мислите? Имам предвид да извадите питата и да видите дали са запушени дупките.

Не че е много меродавно, но не се виждаше светлина през него да минава, до колко запушен е бил не знам, но колата мноооого се отпуши като го махнахме, докато при моята със сменения катализатор, както казах разлика почти няма. От там си мисля че неговия трябва да е бил запушен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах да. Ако не е запушен защо да спира така колата иначе?

П.С. Не се заяждам, просто питам :bia:

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се е отчупило парче от него и да е заседнало в тръбата например. Нямам представа, за това ми беше интересно в какво състояние е била питата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си взех светодиоден бустметър и го монтирах, но не показва нищо - стои на "0" :hilezh:. Предполагам, че не съм свързал маркуча където трябва :nixweiss:. Като надуя маркуча с уста се качват показанията с около 0.5атм, а като засмуквам се връщат надолу - т.е би трябвало бустметъра да е изправен. Към момента съм го свързал към всмукателните колектори веднага след дросела на един дебел маркуч отстрани към който преди беше свързана картерната вентилация и в последствие го бях затапил. Към комплекта има един тройник, който предполага рязане и свързване към по-тънък маркуч. Може ли някой да метне една снимка къде точно трябва да се закачи маркуча на бустметъра? Двигателя ми е BFB.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах тия дни че пуша малко отзад някъв сив пъшек. Антифриза не го е пипала колко съм й сипал толко си има. Маслото беше значително намаляло та долях малко и ще се сменя.

Sent from my Nexus S using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да кажа че разхода ми се нормализира.

Вървежа се подобри.

След смяна на ламбда сондата.

Остава в по-късен план да сменя и дебитомера и нещата с разход-вървеж мисля,че ще си дойдат на мястото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...