Jump to content

Много интересен датчик!!!!!!!!!!!!


angel4o

Recommended Posts

По горе вече писах, че като си нямате представа, по добре не пишете в темата, че бъркате човека.То и на самия датчик си пише на колко сработва - 110 оС.

Селчо, на 110 о С да ти е избила капачката. :rolleyes:

Не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Селчо, на 110 о С да ти е избила капачката.

Коя капачка ве селски, ха-ха? Пак тука мнения за вестник Стършел.

Добре де, сега ще ти обесня, щото явно наистина не вдяваш от двигатели и автомобили - този датчик мери температурата в коша, а не на антифриза. За антифриза имаш други датчици, ако те интересува къде са, питай, ще ти обесня. Мери температурата в коша, защото като се повиши много, бензина в горивопроводите завира.

"да ти е избила капачката" - буха-ха, по тъпо мнение не бях чел скоро. Кое ще и избие - то тва да не е шампанско, ха-ха.

Редактирано от radulan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щото явно наистина не вдяваш от двигатели и автомобили

Е, ти па намери точно на кого да го кажеш това! :hilezh: Иначе вероятно си прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението за колегите във форума се обуславя от тяхните мнения тук във форума, а не кой какво можел.

Аз какво да направя като пише глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи при мен като е загряла колата и върти перките и угася двигателя спират и перките (при Голф 2 1.8 синхро има подобен и като угасиш перките продължават). Правил съм експеримент да вържа на късо клемите и тогава перките се въртят и при по-студен двигател. При напълно истинал двигател като ги допра не се пускат. Дали работи този датчик при мен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радуланчо,

карай си Зазчето и си му мери температурата в коша!

Този датчик представлява термосуич и включва перките при

определена температура, когато двигателят е изключен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този датчик мери температурата в коша, а не на антифриза.

Ахахахахаххахах

Баце ти явно си пълен олигофрен.

Ахахахахах мерела температурата в коша

Ахахахахах ще ме попилееш бе идиот.

Да си забелязал че е закачен датчика на метална планка?

А че планката е закачена на алуминиевата глава на двигателя

А че алуминия е ЧУДЕСЕН проводник на топлина ?

А че главата НАЙ-много се нагрява от всички чаркалаци в двигателя ?

Иди да ти премерят аналната температура в спартакус :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпи Ngoro,

за почти четирите години четене на този форум не съм научил почти никаква нава информация - тоава просто е невъзможно. Чета и други форуми, но толкова безмислени въпроси и некомпетентни отговори на друго място няма. Форумът се списва от нискоклалифицирани гаражни майсторчета и младежи който свалили една глава на двайсет годишната си кочина се мислят за механици от Ф1. Да не говорим за обидите и псувните на майка между съфоромците, които могат да се прочетат тук - няма друго място с толкова ниска култура на писане. Интересно ми е като се съберете на сбирките си така ли си говорите - и ако е така, въобще няма да се учудя. Правописът на осем годишно циганче който е често срещан тук също говори за интелекта на хората който пишат тук. Е разбира се има и редки изключения.

Ще ме питаш защо за Бога го чета тоя форум.

Ами заради такива като теб.

За разтуха и развлечение.

Не съм абониран за вестник Стършел, та затова като се върна от работа е приятно да седна и да видя какви бисери са написали дебили като теб. Да се посмея и позабавлявам. Макар, че понякога работата въобще не е смешна - направо ми се плаче. Понякога си мисля, че имате психични или алкохолни проблеми.

Ще те помоля само едно нещо - всяка вечер като се върнеш в евтината си квартира в Младост 6 от мизерната си работа, унизен от шефа си и утрепан от живота, като започнеш да се наливаш с евтина водка, преди да пребиеш жена си, седни на компа и продължавай да пишеш, и да пишеш...щото иначе ще трябва да се абонирам за вестник Стършел.

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

радулан

еее разгеле

цял ден те чакам да ми сипеш :hilezh:

за жалост живея още с Мама

на 45 години съм дипл.Инж и съм от Обеля 2.

Жена не съм и помирисвал, щото тия в държавната администрация с които съм колега са набори на Мама :hilezh:

Може ли и една злобарка да си ударя преди лягане ?

А ти мери температурата на коша :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли и една злобарка да си ударя преди лягане ?

Ти си човека. :hilezh:

Даже преди това можеш да си седнеш на ръката за десет минути: после Джена Джеимсън ще ти се стори като от плът и кръв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Селчо, на 110 о С да ти е избила капачката.

http://www.maxparts.ru/index.php?page=proi...;art_id=1646735

http://www.ersatzteile-info.de/index.php?s...&art=7.4078

http://www.luja.cz/?id=002499&alld=&F_NR=191919521B

http://atm-autoteile.de/product_info.php?i...110C--blau.html

http://www.yiparts.com/Part/py/VCSWS

Даже и средно-интелигентен чобанин, краварин или шоп може да види на каква температура сработва шалтера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Селчо, на 110 о С да ти е избила капачката. :)

Ама верно такъв ръб като тебе няма: загледай се какво си писал в пост #19, в една тема преди няколко години.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...%F0%EA%E0%F2%E0

Редактирано от radulan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно деца, седнете ще ви обесня, да разберете какъв човек съм. Ето тука хората са го написали:

http://www.audi80.ru/Techinfo/CoolingSystem/

"Термовыключатель вентилятора охлаждения топливных форсунок ("afterrun cooling")

Включение 110°C

Выключение 103°C

Запрограммированный временной интервал 10-12 мин."

За скараните с руския ще преведа:

"Термоключ, включващ вентилатора за охлаждане на горивните дюзи

Включване 110°C

Изключване 103°C

Времеви интервал 10-12мин."

Ако има нещо друго неясно - питайте не се притеснявайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,radulan,тези линкове,които си дал изобщо не са за този датчик,за който става въпрос в темата.Ето го как изглежда наистина:

http://www.meat-doria.com/de/new_products/82611

http://www.maxparts.ru/index.php?page=proi...;art_id=1646740

И не знам какви времеви интервали са задали руснаците,като каталожни,но на моята кола,ако 5 минути след загасване,няма включване на перката,дори да е висока температурата след това нищо не се вклюва/датчика ми е оригинален/.И всичко се определя не от датчика,а от електрониката в реле№3 :wall:

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност по старите са с едно краче и изглеждат точно като в сайтовете който съм дал. Мога и снимка да направя утре на моята кочина. Тези с два пина са на по новите.

Ама тя идеята беше друга там - да се види, че на 110оС нищо му няма на мотора и че никви капачки няма да изхвърчат. Разбира се при определени условия - като се загаси мотора циркулацията на антифриз спира, въздушния поток спира и температурата на чарколяците се повишава много. От това бензина в горивопроводите завира, получават се въздушни мехури и това затруднява последващ старт в следващите няколко минути. За това се включва перката, да охлади горивопроводите и дюзите. На KV мотора за целта си има отделна въздушна помпа.

И естествено - датчика само подава инфо на реле което включва перката.

А за времето - никъде не е казано че е еднакво за различните мотори и години - разликите между к-жетроник и диджифант са сериозни. И никъде не е казано че твоята система работи коректно.

Редактирано от radulan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма сине майчин, ти не разбра от толкова много постове как точно те похлъзнах май? Нямах търпение да се включиш и да ме поправиш, просто бях сигурен, само като ти видях поста преди мен, че ще клъвнеш. Няма страшно, ще ти мине. Не съм в настроение да развалям дисциплината, само ще ти отбележа, че "обЕснявам" казват в смесените магазини, панеже като се скарат и се стига до бесене. Иначе книжовно е обяснявам.

Колега,radulan,тези линкове,които си дал изобщо не са за този датчик,за който става въпрос в темата.

Колега, защо си хабиш нервите? :wall: По-скоро кажи как е колата и ако мога да съм полезен с нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Колеги някой знае ли за какво е и какво му е предназначението на този датчик! От много време се чудя??????post-43790-1277377747.jpg

пробвах ама неспряха ходих при ел техник и се оказало че било от реле 3 нещо било залепнало сега съм без него но ще трябва да си купя ново реле

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Всъщност по старите са с едно краче и изглеждат точно като в сайтовете който съм дал. Мога и снимка да направя утре на моята кочина. Тези с два пина са на по новите.

Ама тя идеята беше друга там - да се види, че на 110оС нищо му няма на мотора и че никви капачки няма да изхвърчат. Разбира се при определени условия - като се загаси мотора циркулацията на антифриз спира, въздушния поток спира и температурата на чарколяците се повишава много. От това бензина в горивопроводите завира, получават се въздушни мехури и това затруднява последващ старт в следващите няколко минути. За това се включва перката, да охлади горивопроводите и дюзите. На KV мотора за целта си има отделна въздушна помпа.

И естествено - датчика само подава инфо на реле което включва перката.

А за времето - никъде не е казано че е еднакво за различните мотори и години - разликите между к-жетроник и диджифант са сериозни. И никъде не е казано че твоята система работи коректно.

Мисля че колегата е на 100 % прав, бях говорил с майстор и той ми каза същото, по скоро моя въпрос е - дали ако прекъсна датчика за да спася малко прецакания акумулатор от въртнето на перките, ще има някаква опасност.Или това охлаждане се е само с цел да не завира бензина приследваш старт до 10-20 мин ?

Редактирано от karam si
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tова не е датчик,това ти е стъпковия мотор

Извинявам се много на всички засегнати и разбиращи, но това ми е СИЛНО смешно... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че колегата е на 100 % прав, бях говорил с майстор и той ми каза същото, по скоро моя въпрос е - дали ако прекъсна датчика за да спася малко прецакания акумулатор от въртнето на перките, ще има някаква опасност.Или това охлаждане се е само с цел да не завира бензина приследваш старт до 10-20 мин ?

Аз съм карал без него.Не е страшно.Проблема е че ако имаш някъде по-слабо стегнат маркуч по водната система може да избие леко вода,защото доколкото знам температурата и налягането леко се покачват след като изгасиш двигателя.За целта обаче трябва бая да си се постарал по някои баир лятото според мен :steinigung: Колкото до акумулатора-ако пада от 5 минути въртене на перка-пробваи дали лети :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...