RaDi_b4 Публикувано 27 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2010 По горе вече писах, че като си нямате представа, по добре не пишете в темата, че бъркате човека.То и на самия датчик си пише на колко сработва - 110 оС.Селчо, на 110 о С да ти е избила капачката. Не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 27 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2010 Не.Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radulan Публикувано 27 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2010 (Редактирано) Селчо, на 110 о С да ти е избила капачката.Коя капачка ве селски, ха-ха? Пак тука мнения за вестник Стършел.Добре де, сега ще ти обесня, щото явно наистина не вдяваш от двигатели и автомобили - този датчик мери температурата в коша, а не на антифриза. За антифриза имаш други датчици, ако те интересува къде са, питай, ще ти обесня. Мери температурата в коша, защото като се повиши много, бензина в горивопроводите завира."да ти е избила капачката" - буха-ха, по тъпо мнение не бях чел скоро. Кое ще и избие - то тва да не е шампанско, ха-ха. Редактирано 27 Юли 2010 от radulan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 27 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2010 щото явно наистина не вдяваш от двигатели и автомобилиЕ, ти па намери точно на кого да го кажеш това! Иначе вероятно си прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radulan Публикувано 27 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2010 Мнението за колегите във форума се обуславя от тяхните мнения тук във форума, а не кой какво можел.Аз какво да направя като пише глупости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 27 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2010 Значи при мен като е загряла колата и върти перките и угася двигателя спират и перките (при Голф 2 1.8 синхро има подобен и като угасиш перките продължават). Правил съм експеримент да вържа на късо клемите и тогава перките се въртят и при по-студен двигател. При напълно истинал двигател като ги допра не се пускат. Дали работи този датчик при мен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vimpel Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 Радуланчо,карай си Зазчето и си му мери температурата в коша!Този датчик представлява термосуич и включва перките приопределена температура, когато двигателят е изключен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 (Редактирано) nameri temata: koi upravliava oborotite... audibg.com/forum/index.php?showtopic=4763&hl Редактирано 28 Юли 2010 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasko__2 Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 От всички писали в темата само " Radulan" е в час и знае за какво става на въпрос. Евала колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 29 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2010 този датчик мери температурата в коша, а не на антифриза.АхахахахаххахахБаце ти явно си пълен олигофрен.Ахахахахах мерела температурата в кошаАхахахахах ще ме попилееш бе идиот.Да си забелязал че е закачен датчика на метална планка?А че планката е закачена на алуминиевата глава на двигателяА че алуминия е ЧУДЕСЕН проводник на топлина ?А че главата НАЙ-много се нагрява от всички чаркалаци в двигателя ?Иди да ти премерят аналната температура в спартакус Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radulan Публикувано 29 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2010 Скъпи Ngoro,за почти четирите години четене на този форум не съм научил почти никаква нава информация - тоава просто е невъзможно. Чета и други форуми, но толкова безмислени въпроси и некомпетентни отговори на друго място няма. Форумът се списва от нискоклалифицирани гаражни майсторчета и младежи който свалили една глава на двайсет годишната си кочина се мислят за механици от Ф1. Да не говорим за обидите и псувните на майка между съфоромците, които могат да се прочетат тук - няма друго място с толкова ниска култура на писане. Интересно ми е като се съберете на сбирките си така ли си говорите - и ако е така, въобще няма да се учудя. Правописът на осем годишно циганче който е често срещан тук също говори за интелекта на хората който пишат тук. Е разбира се има и редки изключения.Ще ме питаш защо за Бога го чета тоя форум.Ами заради такива като теб.За разтуха и развлечение.Не съм абониран за вестник Стършел, та затова като се върна от работа е приятно да седна и да видя какви бисери са написали дебили като теб. Да се посмея и позабавлявам. Макар, че понякога работата въобще не е смешна - направо ми се плаче. Понякога си мисля, че имате психични или алкохолни проблеми. Ще те помоля само едно нещо - всяка вечер като се върнеш в евтината си квартира в Младост 6 от мизерната си работа, унизен от шефа си и утрепан от живота, като започнеш да се наливаш с евтина водка, преди да пребиеш жена си, седни на компа и продължавай да пишеш, и да пишеш...щото иначе ще трябва да се абонирам за вестник Стършел. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 29 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2010 радулан еее разгеле цял ден те чакам да ми сипеш за жалост живея още с Мамана 45 години съм дипл.Инж и съм от Обеля 2.Жена не съм и помирисвал, щото тия в държавната администрация с които съм колега са набори на Мама Може ли и една злобарка да си ударя преди лягане ?А ти мери температурата на коша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radulan Публикувано 29 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2010 Може ли и една злобарка да си ударя преди лягане ?Ти си човека. Даже преди това можеш да си седнеш на ръката за десет минути: после Джена Джеимсън ще ти се стори като от плът и кръв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radulan Публикувано 29 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2010 Селчо, на 110 о С да ти е избила капачката.http://www.maxparts.ru/index.php?page=proi...;art_id=1646735http://www.ersatzteile-info.de/index.php?s...&art=7.4078http://www.luja.cz/?id=002499&alld=&F_NR=191919521Bhttp://atm-autoteile.de/product_info.php?i...110C--blau.htmlhttp://www.yiparts.com/Part/py/VCSWSДаже и средно-интелигентен чобанин, краварин или шоп може да види на каква температура сработва шалтера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radulan Публикувано 29 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2010 (Редактирано) Селчо, на 110 о С да ти е избила капачката. Ама верно такъв ръб като тебе няма: загледай се какво си писал в пост #19, в една тема преди няколко години.http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...%F0%EA%E0%F2%E0 Редактирано 29 Юли 2010 от radulan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radulan Публикувано 29 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2010 Спокойно деца, седнете ще ви обесня, да разберете какъв човек съм. Ето тука хората са го написали:http://www.audi80.ru/Techinfo/CoolingSystem/"Термовыключатель вентилятора охлаждения топливных форсунок ("afterrun cooling")Включение 110°CВыключение 103°CЗапрограммированный временной интервал 10-12 мин."За скараните с руския ще преведа: "Термоключ, включващ вентилатора за охлаждане на горивните дюзи Включване 110°CИзключване 103°CВремеви интервал 10-12мин."Ако има нещо друго неясно - питайте не се притеснявайте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 29 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2010 (Редактирано) Колега,radulan,тези линкове,които си дал изобщо не са за този датчик,за който става въпрос в темата.Ето го как изглежда наистина:http://www.meat-doria.com/de/new_products/82611http://www.maxparts.ru/index.php?page=proi...;art_id=1646740И не знам какви времеви интервали са задали руснаците,като каталожни,но на моята кола,ако 5 минути след загасване,няма включване на перката,дори да е висока температурата след това нищо не се вклюва/датчика ми е оригинален/.И всичко се определя не от датчика,а от електрониката в реле№3 Редактирано 29 Юли 2010 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radulan Публикувано 29 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2010 (Редактирано) Всъщност по старите са с едно краче и изглеждат точно като в сайтовете който съм дал. Мога и снимка да направя утре на моята кочина. Тези с два пина са на по новите.Ама тя идеята беше друга там - да се види, че на 110оС нищо му няма на мотора и че никви капачки няма да изхвърчат. Разбира се при определени условия - като се загаси мотора циркулацията на антифриз спира, въздушния поток спира и температурата на чарколяците се повишава много. От това бензина в горивопроводите завира, получават се въздушни мехури и това затруднява последващ старт в следващите няколко минути. За това се включва перката, да охлади горивопроводите и дюзите. На KV мотора за целта си има отделна въздушна помпа.И естествено - датчика само подава инфо на реле което включва перката.А за времето - никъде не е казано че е еднакво за различните мотори и години - разликите между к-жетроник и диджифант са сериозни. И никъде не е казано че твоята система работи коректно. Редактирано 29 Юли 2010 от radulan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 30 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2010 Ма сине майчин, ти не разбра от толкова много постове как точно те похлъзнах май? Нямах търпение да се включиш и да ме поправиш, просто бях сигурен, само като ти видях поста преди мен, че ще клъвнеш. Няма страшно, ще ти мине. Не съм в настроение да развалям дисциплината, само ще ти отбележа, че "обЕснявам" казват в смесените магазини, панеже като се скарат и се стига до бесене. Иначе книжовно е обяснявам.Колега,radulan,тези линкове,които си дал изобщо не са за този датчик,за който става въпрос в темата.Колега, защо си хабиш нервите? По-скоро кажи как е колата и ако мога да съм полезен с нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimenceto Публикувано 25 Август 2010 Доклад Share Публикувано 25 Август 2010 Колеги някой знае ли за какво е и какво му е предназначението на този датчик! От много време се чудя??????пробвах ама неспряха ходих при ел техник и се оказало че било от реле 3 нещо било залепнало сега съм без него но ще трябва да си купя ново реле Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
karam si Публикувано 15 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 (Редактирано) Всъщност по старите са с едно краче и изглеждат точно като в сайтовете който съм дал. Мога и снимка да направя утре на моята кочина. Тези с два пина са на по новите.Ама тя идеята беше друга там - да се види, че на 110оС нищо му няма на мотора и че никви капачки няма да изхвърчат. Разбира се при определени условия - като се загаси мотора циркулацията на антифриз спира, въздушния поток спира и температурата на чарколяците се повишава много. От това бензина в горивопроводите завира, получават се въздушни мехури и това затруднява последващ старт в следващите няколко минути. За това се включва перката, да охлади горивопроводите и дюзите. На KV мотора за целта си има отделна въздушна помпа.И естествено - датчика само подава инфо на реле което включва перката.А за времето - никъде не е казано че е еднакво за различните мотори и години - разликите между к-жетроник и диджифант са сериозни. И никъде не е казано че твоята система работи коректно.Мисля че колегата е на 100 % прав, бях говорил с майстор и той ми каза същото, по скоро моя въпрос е - дали ако прекъсна датчика за да спася малко прецакания акумулатор от въртнето на перките, ще има някаква опасност.Или това охлаждане се е само с цел да не завира бензина приследваш старт до 10-20 мин ? Редактирано 15 Септември 2010 от karam si Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 Tова не е датчик,това ти е стъпковия моторИзвинявам се много на всички засегнати и разбиращи, но това ми е СИЛНО смешно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SaltWater Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 Мисля че колегата е на 100 % прав, бях говорил с майстор и той ми каза същото, по скоро моя въпрос е - дали ако прекъсна датчика за да спася малко прецакания акумулатор от въртнето на перките, ще има някаква опасност.Или това охлаждане се е само с цел да не завира бензина приследваш старт до 10-20 мин ?Аз съм карал без него.Не е страшно.Проблема е че ако имаш някъде по-слабо стегнат маркуч по водната система може да избие леко вода,защото доколкото знам температурата и налягането леко се покачват след като изгасиш двигателя.За целта обаче трябва бая да си се постарал по някои баир лятото според мен Колкото до акумулатора-ако пада от 5 минути въртене на перка-пробваи дали лети Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
karam si Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 Колкото до акумулатора-ако пада от 5 минути въртене на перка-пробваи дали лети Хе- хе това много ме изкефи .Но иначе си прав на 100% !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване