Jump to content

Красавец...


RSQ

Recommended Posts

  • Отговори 111
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Интересно ми е как ще се развият продажбите на това животно и дали Х5 и ML няма да получад известен спад. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази машина направо ще разбие конкуренцията в лицето на Х5, Х3 и грозните джипове на mercedes, toyota и т.н. Направо няма равен както по дизайн така и по параметри! Това за параметрите ще е така обаче когато му сложат нов двигател, както го рекламираха в началото - 6.0 10V twin turbo 600 конски сили!?!?!?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

V10 искаш да кажеш. :bia: А иначе аз поне силно се съмнявам, че ще му сложат такъв агрегат.... W12 или 4.2 би-турбо по-приемливо ми звучи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола не се цели в тия дет се оглеждат за Жипче Тойота, нисан, деу, рекстон или не знам какво си още, в хората средна ръка дето са сколонни на всичко само и само да карат нещо което е далече от идеята за концепцията на Ауди Q7, цената на това Ауди е колкото 3-4 такива япончета ли 10-12 рекстончета.

Това не е кола за всеки, не е кола за хора склонни на компромиси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го текстът към статията :hilezh:

Throwing out terms like “de-tuned”, it might sound as if Audi simply runs a lesser engine control program, or made simple changes to the S8’s V10 engine to differentiate it from the Lamborghini. However, the truth isn’t really that simple and changes are more complex for reasons you might not expect. In fact, looking more closely at the A8’s V10, it seems de-tuned is a rather inappropriate way to describe the new mill.

A closer look at the two engines shows that the S8’s V10 is hardly the lesser of the two. Some might argue it’s actually the Gallardo that’s de-tuned, with smaller displacement and without FSI. Peer over the power curves of each car though, and you’ll see it’s more a factor that the engines have been optimized for two very different vehicles: a light mid-engined sports car with higher horsepower and more of a peaked torque curve versus a heavier grand touring sedan with gobs of torque.

In the case of the S8, the stroke is identical to that of the Gallardo at 92.8mm, though the engine’s bore has been increased by 2 mm from 82.5 mm to 84.5 mm, thus increasing displacement to 5204 cc over the Gallardo’s 4961 cc. The Audi engine also uses FSI, allowing for a high compression ratio of 12.5:1 vs. the Gallardo’s 11:1.

Together these translate to a 450-hp peak at 7,000 rpm for the S8, as compared to the Lamborghini’s maximum horsepower of 500 at an even higher 7,800 rpm. When torque is compared though, the differences between the two engines become more evident. The S8 hands out 398 lb.-ft. of torque at a lowly 3500 rpm, with 90% of that on tap at just 2,300 rpm; the Gallardo by contrast must run up to 4500 rpm to muster its mere 376 lb.-ft.

Detractors of the S8 are quick to point out that the BMW M5 bests the S8’s power levels by a good 50-bhp. While that may sound significant though, the Bimmer doesn’t hit its lower peak torque of 383 lb.-ft until a heady 6100 rpm, making the power delivery more like the Gallardo’s than that of the S8. On the track, such power is nice to have, though torque tends to be the name of the game on the highway or around town in a large sedan.

Редактирано от RSQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да кажа че според мен Q7 няма да повлияе на Toyota и Range Rover. Първо това са изтински джипове (не казвам че Q7 е лош просто е друг клас) не знам какви предавки и диференциали и блокажи са сложили на Q7, но знам че при Toyota и Range Rover за сега са най-добри. Не искам да ме разбирате погрешно Q7 е перфектен, но надали е по проходим от Toyota и Range Rover.

п.с. А и цените на Toyota и особено на Range Rover не са по-ниски от тази на Q7.

Редактирано от Danny
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази резачка S8 направо ще помете М5, направо е невероятна!!! :birthday: Ако я екипират с 12 цилиндровия агрегат(но малко по напилен - 10 000 оборота например !?!?!?), който сложиха на А8 (ако си спомняте онова бижу от Transporter 2) ще е ненадмината!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Essenmotorshow05033.jpg

Essenmotorshow2005162.jpg

Essenmotorshow2005016.jpg

Essenmotorshow2005164.jpg

Баткоооооуу!! :o:D Мдааааа, честито на конкуренцията :D :D :D

... разбрах КАТ София са си поръчали новото 911, че предното им омръзнало вече. Ето как ще изглежда:

Essenmotorshow2005155.jpg

Essenmotorshow2005156.jpg

:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже вчера бяха публикували статия, в която се пишеше за нов модел на Мерцедес - GL. Целта му е да заеме нишата на големите и луксозни всъдеходи и... забележете !!! да конкурира пряко новото творение на Ауди - Q7 :D Пак закъсняват :D

OWNER не си прав, човече :D Готина, но просто не си свикнал :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ама не ме грабна като муцуната примерно.

ми като не те грабва, ти грабни един чук и :twisted::):o , до дето и грам светлоотразител/светлина не остане :D:wall::box::lol::D:gaehnen:

и после ми гоподари, аз ще си го карам и така :gaehnen:

Редактирано от RossN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един път го видях за сега на живо... беше в насрещното платно.... ТОЛКОВА от далече си личеше присъствието му, че е трудно да се опише. Просто от разтояние се откроява много с тази предница и фарове. А от зад каква красота е....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен задницата му ми харесва.., а ако я направят с такива стопове:

2005-detail-taillights.jpg

Ще ми стане една от любимите гледки нощно време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...