i_p_i Публикувано 29 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2005 Здравейте колеги. Имам проблеми с показанията на уреда за нивото на бензина в резервоара. Обикновенно в началото след като се запали двигателя стрелката се вдига до определено ниво, но в последствие пада надолу и въобще неможе да се следи какво количество има в резервоара. Това мен лично много ме дразни, защото при старата ми кола /Fiat Uno/ този уред работеше толкова прецизно, че винаги знаех с точност до 2 литра с колко гориво разполагам. Като прибавим и факта, че сега нямам и лампичка "резерва" положението става съвсем неприятно. Споделете при вас как работи този уред и може ли да има някаква конкретна причина за това му поведение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_p_i Публикувано 29 Ноември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2005 Забравих да отбележа, че става въпрос за В4-ка АВТ мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 29 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2005 Същото е колега и при мен!Обаче аз след първата чертичка(бяла) зареждам,така че няма проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 29 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2005 Въшност си оставам 15-20 литара reserve..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 29 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2005 Този уред мисля до ден днешен не е направен да мери с абсолютна точност. Прочети в книжката за повече инфо - там ще пише със сигурност колко литра е резервата.При мен пише, че е между 7-8 литра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJack1 Публикувано 30 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2005 Колега,просто колата не се нуждае от лампичка за резерва за горивото.Разковничето е в потопяемата бензинова помпа,т.е.презумцията е че притежателите на тези коли нямат финансови проблеми и имат 15-20 лтр бензин в резервоара винаги.Ако не - избушва се помпата ,а нова е от 250-400лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 30 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2005 Мисля че ако пада така не е от измерителния уред а от таблото.При мен прави подобни номера ама уреда на водата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INDIGLO Публикувано 30 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2005 Да не ти пука! И при мен е така - дразни , докато не си сложих газово у-во . Сега не ми дреме , стои си винаги на първата /най- дясна червена черта/ проблем е ако започне температурната стрелка да дава отбой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 30 Ноември 2005 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2005 Точно днес се занимавах с този проблем на мойта Б4-ка АБК. преди две седмици смених електронния елемент с трите крака отзад на арматурното табло презпоих всички спойки и се прави. Вчера шок отново стрелката падна. Днес ходих и купих такъв елемент сложих го дадох на контакт стрелката се вдигна на 1/4 помислих че съм го оправил. преди малко отивам да оставя колата в гаража стрелката взе да се вдига тръгнах и пак взе да прави същите номера. направо почва да ме дразни ужасно. Егати уреда. Жигулата на баща ми е на 32 год. обаче бензиномера никога не е правил проблеми освен като пу падна поплавъка на датчика ама той е лесен слагаш и всичко е ок! Тука некви транзистори и незнамси кво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI-B4-TDI Публикувано 1 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2005 Абе да ви кажа май аудитата си го имат този проблем аз имам няколко приятели с ауди Б3 и Б4 и техните стрелки падат до край като останат 10-15 литра.Мойто е Б4 ТДИ и също така прави но рядко ми пада стрелката под половината резервоар но както казах като падне на нула това значи около 15 литра.Така че това е заводски проблем. хе хе хе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 1 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2005 Абе няма ли някой електронен спец от форума, който може да каже как да го оправим този проблем завинаги. Невърви в такива готини коли да гадаем колко бензин има в резервоара. А пък и сега като дигнат пак гаста минавам на бензин твърдо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 1 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2005 доколкото си спомням може да се регулира показанието на стрелката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Observer Публикувано 1 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2005 За можене - може, но не съм забелязал ефект от тези регулации . Затова просто не оставям бензина да падне под първото бяло деление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blacky Публикувано 2 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2005 Значи имаше такава тема, та се поразтърсете да я намерите. Оправят го този проблем чрез смяна на някакъв елемент отзад на таблото. Или презапояване на спойките. При мен се оправи като си почистих и стегнах гайките, които крепят уредчето към платката на таблото. Просто намерете темата, разисквано е и не е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 2 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2005 Абе всичко пробвах бе, презапоявах, гайки чистих, елементи три смених и пак същата работа. Днес отивам сутринта давам на контакт стрелката се вдигна почти до половината на резервоара като тръгнах и взе да пада. В момента елемента, (той бил някакъв стабилизтор) е чисто нов оригинален струва 35лв. заместителя струва 60ст. Възможно ли е това да е от самия уред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 2 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2005 Според мен не е нормално да има такива колебания на стрелката при мен като запаля стрелката се вдига за около 10-15s.при гасене на ДВГ пак бавно пада за около 10-15s.отчитането е до нула стрелката си върви според намаляването или увеличаването на горивото.Най лесно е пълниш до горе и нулираш километража при достигане на 500 изминати км и пак догоре и така....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BADJO Публикувано 2 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2005 И моя не работи от 2,5 години,естествено много ме е яд,но до момента не съм чул или чел,за майстори поправящи тези уреди!!!Идвало ми е да си взема нова табло направо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skiller_1 Публикувано 3 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2005 Здравейте колеги не мисля че това е някув много сложен проблем поради простата причина че тоя уред работи много тъпо аз по принцип се занимавам точно със ток и жици не точно по автомобилите но не ми се е случило на моето ауди да ми направи тоя проблем шотото щях да му избия зубите. тоя уред работи на принципа на тоалетно казанче като на поплавака има закачен един потенциометур (реостат) който с промяна на нивото съответно се променя съпротивлението и тоя реостат вързан в електрическа верига променя напрежението подавано към стрелковият измервателен уред в случая бензиномера. Тоя проблем който се наблюдава про всички е най-вероятно е в самия измервателен уред.това от мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 3 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2005 Моя съвсем пощуря, днеска сипвам 40 лв. бензин вдигна малко на първата бяла черта. Отидох до Търново през целия път ту се увеличаваше ту намаляваше (отдадох това на завоите и на поплавъка) обаче като пристигнах след 1ч. паля колата и стрлката се вдигна на 1/2 от резервоара-егати работата вместо да намалява бензина той се увеличава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
COLT Публикувано 3 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2005 И аз имам същия проблем . Сменях стабилизатора отзад на таблото ... и нищо ... Въпроса е там , че при мен и уреда за температурата на водата не отчита вярно . А майстор ми каза ,че сигнала и от двата датчика /този за бензин и този за темп./ отиват да стабилизатора . Така 4е , мисля че проблема е някаде в електрониката ... Всичко това ми е на В4-ката ...Аот 5 години имам и В3 , там няма никакъв проблем ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 3 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2005 Няма начин показанията на температурата да се влияят от този стабилизатор, на мойта температурата работи перфектно, а бензиономера... описал съм по-горе. Виж провери датчика който ти подава данни към прибора на таблото при мен от там се оказа проблема. Открих го съвсем случайно като сменях пластмасовия тройник на който са закачени датчиците. Иначе преди заради показанията на този уред смених здрав термостат. Мисля че синия датчик е за показанията на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skiller_1 Публикувано 3 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2005 (Редактирано) Здравейте колеги отново това на което му викате стабилизатор въобще стабилизатор а тои маистор които ви е казал че и двата утреда се управлявали от "стбилизатора" си е бил чист монтъор.Този елемент представлява димер който управлява яркостта на усветлението на арматурното табло. Редактирано 3 Декември 2005 от skiller_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 3 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2005 Не съм много съгласен за този димер защото за яркоста на осветлението си има потенциометър и той много ясно се вижда отзад на платката, върти го лостчето с което се намалява и увеличава осветеността на таблото. А за това че е стабилизатор - стабилизатор е защото в магазин за електронни компоненти го търсиха като такъв и ми предложиха аналога му. Така че бъди сигурен - стабилизатор е. Въпроса е че почвам вече да се съмнявам че датчика в резервоара ми прави педалски номера, но газовата бутилка ми пречи да стигна до него. Но още малко ще го потърпя и ще я разхвърля цялата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anatolias Публикувано 13 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2005 имах същия проблем, става реч за АВТ 66кW. отсраних го като отворих резервоара, където е горивната помпа. нивомера се сваля отделно с една щипка е. жичката е прекъсната и трябва да се подмени, слагайте многожилни, меки и медни,твърдите се късат бързо. спойките само с колофон, не киселина. аз си направих и резервна линия от огъната широко ,като пружинка,стоманена телчица. засега работи. може и да е от контактуващите пластини. абе без отваряне на резервоара и трудно измиваща се, полуразложена гума, няма да мине Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 15 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2005 Така както си приказваме може ли някой да ми каже как може да се калиброва тази стрелка за бензина на Б3? Моята е изправна, но докато не изгоря 10 литра поне показва пълен резервоар. След това почва да спада плавно. Резил за Ауди но на баба Лада '79 набор по стрелката за бензина мога да кажа точно колко има в резервоара +/- 1литър. А и тази стрелка дето се вдига 2 минути е егати майтапа. Предполагам че е с термопластина която се деформира от нагряването по тока от поплавъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts