paco78 Публикувано 3 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2010 Здравейте колеги,имам един въпрос към по опитните.Когато натисна педала на съединителя и след като го пусна се чува едно притракване,предполагам като се зацепва съединителя със скоростната кутия.Това нормално ли е защото предната ми кола също беше Ауди и го правеше същото?Става въпрос за В4 АВК.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 3 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2010 бе не е нормално ама и моята го прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 3 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2010 бе не е нормално ама и моята го прави И мойта в така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 3 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2010 Това най-вероятно е от поизносен лагер... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 4 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2010 Колкото В4 съм карал всичките са така. При едни повече се чува при други по-малко. От какво точно е незнам обаче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 4 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2010 (Редактирано) Това ще да е от поизносени демпферни елементи(пружини) на феродовия диск. При мен ги чувам когато гася мотора и накрая изтракват леко, при изгасяне на мотора с натиснат съединител не се чува изтракването, понеже феродовия диск не се върти. Редактирано 4 Септември 2010 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanmp Публикувано 4 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2010 Не знам от какво е но и моята Б3 го прави.Не всеки път но понякога когато превключам от по-малка на по-голяма скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 4 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2010 Гаранция от аксиален лагер.....може да кара много по принцип....имах го преди това притракване на старото Б3. Смених лагера.....кара няколко дена и пак се появи същия шум.....Карай и не бой се. Не е от съединител или скорости....тогава като сменях съединитела и със стария и с новия го имаше шума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ziki Публикувано 4 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2010 (Редактирано) хм... аз си мисля, че е от пружините на диска както каза колегата по-горе ,но човек докато не го свали ... и така ..... не е фатално .. Редактирано 4 Септември 2010 от Ziki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 4 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2010 НЕ Е СЪЕДИНИТЕЛ...... в сервиза като ми сваляха скоростите, първо амбреажа провериха и пружините му бяха като нови.....аксиален лагер е. Има лек луфт между него и оста по която се движи, както вероятно и в захвата му с вилката. Това не е проблем при положение, че не вие рагера.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 4 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2010 И коя точно част на аксиалния лагер ще дрънчи така и то на желязо? "Оста" по която се движи е алуминиева, а втулката която контактува с нея е пластмасова. Няма кое да дрънка просто. Аксиалния лагер при проблем вие и то само при натискане на съединитела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 4 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2010 И коя точно част на аксиалния лагер ще дрънчи така и то на желязо? "Оста" по която се движи е алуминиева, а втулката която контактува с нея е пластмасова. Няма кое да дрънка просто. Аксиалния лагер при проблем вие и то само при натискане на съединитела.Моя опит сочи в този случай лагер или по-точно елементите с които контактува.....почти съм сигурен, че има проблем в закрепването към вилката, а от там и движението му при натиск.....описал съм симтомите при мен.....след смяната му нямаше тракане само за около седмица....Тогава само бадева давах пара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 5 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2010 (Редактирано) Не е нито от аксиалния лагер нито от демпферните пружини на диска. Проблема е в самата кутия. Има голям луфт в зъбната двойка на първичния вал или от износен лагер на вала или от самите зъби. При мен също е така. Редактирано 5 Септември 2010 от auubau Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 5 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2010 Не е нито от аксиалния лагер нито от демпферните пружини на диска. Проблема е в самата кутия. Има голям луфт в зъбната двойка на първичния вал или от износен лагер на вала или от самите зъби. При мен също е така.и аз съм за кутията некъв луфт има и то в определени зъби щот мога да тръгна 10 пъти без да се чуе нищо или 10 пъти винаги с шум въпрос на късмет коя част на зъбните колелета ще се зацепят по малко или по много износените Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts