Jump to content

Това проблем лие ?


paco78

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам един въпрос към по опитните.Когато натисна педала на съединителя и след като го пусна се чува едно притракване,предполагам като се зацепва съединителя със скоростната кутия.Това нормално ли е защото предната ми кола също беше Ауди и го правеше същото?Става въпрос за В4 АВК.Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще да е от поизносени демпферни елементи(пружини) на феродовия диск. При мен ги чувам когато гася мотора и накрая изтракват леко, при изгасяне на мотора с натиснат съединител не се чува изтракването, понеже феродовия диск не се върти.

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранция от аксиален лагер.....може да кара много по принцип....имах го преди това притракване на старото Б3. Смених лагера.....кара няколко дена и пак се появи същия шум.....Карай и не бой се. Не е от съединител или скорости....тогава като сменях съединитела и със стария и с новия го имаше шума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:rolleyes: хм... аз си мисля, че е от пружините на диска както каза колегата по-горе ,но човек докато не го свали ... и така ..... не е фатално .. :flipoff: Редактирано от Ziki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ Е СЪЕДИНИТЕЛ...... в сервиза като ми сваляха скоростите, първо амбреажа провериха и пружините му бяха като нови.....аксиален лагер е. Има лек луфт между него и оста по която се движи, както вероятно и в захвата му с вилката. Това не е проблем при положение, че не вие рагера....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И коя точно част на аксиалния лагер ще дрънчи така и то на желязо? "Оста" по която се движи е алуминиева, а втулката която контактува с нея е пластмасова. Няма кое да дрънка просто. Аксиалния лагер при проблем вие и то само при натискане на съединитела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И коя точно част на аксиалния лагер ще дрънчи така и то на желязо? "Оста" по която се движи е алуминиева, а втулката която контактува с нея е пластмасова. Няма кое да дрънка просто. Аксиалния лагер при проблем вие и то само при натискане на съединитела.

Моя опит сочи в този случай лагер или по-точно елементите с които контактува.....почти съм сигурен, че има проблем в закрепването към вилката, а от там и движението му при натиск.....описал съм симтомите при мен.....след смяната му нямаше тракане само за около седмица....

Тогава само бадева давах пара :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нито от аксиалния лагер нито от демпферните пружини на диска. Проблема е в самата кутия. Има голям луфт в зъбната двойка на първичния вал или от износен лагер на вала или от самите зъби. При мен също е така.

Редактирано от auubau
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нито от аксиалния лагер нито от демпферните пружини на диска. Проблема е в самата кутия. Има голям луфт в зъбната двойка на първичния вал или от износен лагер на вала или от самите зъби. При мен също е така.

и аз съм за кутията некъв луфт има и то в определени зъби щот мога да тръгна 10 пъти без да се чуе нищо или 10 пъти винаги с шум въпрос на късмет коя част на зъбните колелета ще се зацепят по малко или по много износените

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...