Jump to content

Кодове на климатроника - температури


DLS

Recommended Posts

Колеги, интерсува ме коя точно температура показва 49-ти канал на климатроника? Днес реших да погледна какво е положението и видях стойности от порядъка на 89-92, а на 51 канал е само 90 градуса?

Прочетох темите по въпроса, но май там 49 канал е нещо друго :hilezh:

Как седят всъщност нещата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 83
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 49-канал температурата на охладителната течност.

На 51-канал температурата на таблото.

п.п Мисля си,че ако имаш проблем с Термостата това е един от начините да го хванеш ... тъй като ако падне под 76-78 градуса на 49-ти канал значи нещо не е в ред термостата ... там някъде в тези стойности започва да пада и стрелката на таблото и на 51-ви канал да пада под 90 градуса ...

По-принцип на 49 канал когато е 80-82-84+ градуса до 102 ли бяха на 51-ви ще си показва 90-точно след това ще се променя и така.

Дано съм го обяснил и да си ме разбрал ... ако съм объркал нещо някой да ме поправи.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз често ръчкам по 49-тия канал. Забелязвам, че до достигане на 90 градуса на стрелката, показанията на климатроника и стрелката са 1:1, но има случаи при които на стрелката отива на 92 някъде , а на климатроника е 102. Това се случва много често. Незнам до колко мога да му варвам.

Иначе на 51 канал и при мен се вдигат показанията до 90гр, бавно и равномерно все едно са програмирани ...и там си остава. Няма нищо общо със стрелката. На него не може да се вярва. Един колега каза че за да поакзва вярно трвбвало да има още един датчик на тройника отзад до g62.

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, при мен на 51 канал температурата се вдига до 75 градуса и до там, а по табло и на 49 канал си е 90 градуса. Термостата и другият датчик G60 май беше са сменени. Колата е А3, 1.9 тди, 2001 година, ASV мотор. Някой може ли да каже защо се получава така? Благодаря предварително на всички включили се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, при мен на 51 канал температурата се вдига до 75 градуса и до там, а по табло и на 49 канал си е 90 градуса. Термостата и другият датчик G60 май беше са сменени. Колата е А3, 1.9 тди, 2001 година, ASV мотор. Някой може ли да каже защо се получава така? Благодаря предварително на всички включили се.

Колега и на мойта А3 е посъщия начин. И тя е 2001г. 1.9 тди само дето е 90кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и двамата имаме един и същ проблем или и при двамата всичко е ок. Не знам кое е от двете обаче, дано някой колега се включи и ни просветли :dance: .

Редактирано от galimir®
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включване на бордовите диагностични кодове

Натиснете и задръжте бутона за циркулация на въздуха в купето и бутона за ръчно командване на клапата за въздуха към предното стъкло. На дисплея се изписва “1с” . Чрез натискане на бутоните за увеличаване (“+”) и намаляване (“-“) на температурата изберете желания номер на канал. След това натиснете бутона за циркулация на въздуха в купето отново. Съответната стойност се изписва на дисплея. Натиснете отново бутоните за увеличаване (“+”) и намаляване (“-“) на температурата за да изберете друг номер на канал. За излизане от режим на диагностика натиснете повторно едновременно бутона за циркулация на въздуха в купето и бутона за ръчно командване на клапата за въздуха към предното стъкло.

Здравейте колеги, при мен на 51 канал температурата се вдига до 75 градуса и до там, а по табло и на 49 канал си е 90 градуса. Термостата и другият датчик G60 май беше са сменени. Колата е А3, 1.9 тди, 2001 година, ASV мотор. Някой може ли да каже защо се получава така? Благодаря предварително на всички включили се.

Някой колега може ли да каже дали това е нормално и ако не е къде е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 49-канал температурата на охладителната течност.

На 51-канал температурата на таблото.

п.п Мисля си,че ако имаш проблем с Термостата това е един от начините да го хванеш ... тъй като ако падне под 76-78 градуса на 49-ти канал значи нещо не е в ред термостата ... там някъде в тези стойности започва да пада и стрелката на таблото и на 51-ви канал да пада под 90 градуса ...

По-принцип на 49 канал когато е 80-82-84+ градуса до 102 ли бяха на 51-ви ще си показва 90-точно след това ще се променя и така.

Дано съм го обяснил и да си ме разбрал ... ако съм объркал нещо някой да ме поправи.

На 49- канал ми показва -60 и не се променя изобщо и много ми е интересно защо е минус 60?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера покарах пак на 49-ти канал, абсолютно логично е това да е температурата на антифриза - показанията варираха между 89 до 95 градуса при повторно палене на колата.

Според мен има някакво разминаване с тия кодове, в смисъл че може би в различните години показанията са на различни канали. От една тема във форума - "49 - error counters Tachosignal" ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

я какво забелязах при мене:

На 49-канал температурата на охладителната течност-показва от 97-102

На 51-канал температурата на таблото-държи 90

ха да видиме какво ще излезе?! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я какво забелязах при мене:

На 49-канал температурата на охладителната течност-показва от 97-102

На 51-канал температурата на таблото-държи 90

ха да видиме какво ще излезе?! :lol:

днес забелязах също, че разликата от 8-градуса я има още от студен мотор.

интересното е, че информацията идва от синия датчик и за свата канала...

смених антифриза с нов и промих системата и пак нищо?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и в този клинч навън пак показма 100-градуса 49-канал?!

как е при другите?

май термостат ще да е.... :D

Moя термостат е сменян преди година, сега на по-студенко съм на-често на 89гр на 49-ти канал. Иначе варират 89 до 92.

Като патил от охладителна система, много съм щастлив с тая кола :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене тръгвам загрява 82-84+ и така ... това на 49-канал.

На 51-ви канал показва 90 точно ... до момента в който се за-спускам някъде и постепенно пада ... падне ли ... на 49-ти канал под 74 градуса и стрелката започва да спада.

Това признак ли е,че термостата ми е за смяна.

Иначе после пак си давам газ и си карам пак си загрява на 90 пак спускам пак пада и така ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 49-ти канал под 74 градуса и стрелката започва да спада.

Това признак ли е,че термостата ми е за смяна.

Иначе после пак си давам газ и си карам пак си загрява на 90 пак спускам пак пада и така ...

Kак 74 градуса колега, това не трябва да е така. Моето ауди като го взех беше така падаше температурата като не се товари колата до към 75 градуса. Сега каквото и да правя под 88-89 не падат градусите и на 49-ти канал и на табло. 51-ви канал май не подава никаква информация тъй като там е винаги на 90 като загрее колата. На показанията за които говоря, тези на 49-ти канал, вярвам на 100% тъй като във всеки един момент са логични и примерно пусканено на климатика бута градусите (перката имам чувството, че е половин киловат), в задръстване се вдигат с 2-3-4 и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова го питах, защото като взех колата март месец колата на спусканията изстиваше дори под 70 градуса (тогава не знаех за 49-ти канал). После дойде лятото и почнаха главоблъсканиците защо грее като я настъпя а като я пусна по енерция изстива веднага до 90. Смених водна помпа и термостат и се оправи. Перката (пластмасова) на водната помпа беше "изтървала". Сега всичко си е наред, на 49-ти канал движа между 87-92 и в жегите и сега в по-студеното време, независимо спускане или качване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже таблото ми не работи искам да попитам освен температурата има ли някой канал, който показва колко литра бензин има в резервоара?

Канал който показва оборотите? Канал който показва скоростта на движение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто, лятото загрявала ли ти е, когато я настъпиш обаче? Под загрявала имам предвид 100+ градуса.

Загряваше на 100 градуса но с пуснат климатроник и градско шофиране.

И всичко беше защото буксата на перката за климатроника се беше подвадила и като цъкнех да се включи нали тръгва на 1-ва степен не се включваше ... после като го открих това и я закачих проблем не съм имал и при яко зор и при нищо.

Проблема е единствено,че като карам загрява на 90 спускам ли се пада по-климатроник на 74-73 градуса съответно и стрелката пада после идва равно,баир давам си газ пак си загрява нормално и така.

Предполагам както и други колеги ме посъветваха термостата е за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:flipoff: и моята беше така,даже още лятото я усетих ,че при по-дълго спускане леко пада стрелката и миналата седмица като не успя да загрее от Дружба до Княжево вече бях сигурен.Само дето при мен(2.5 ТДИ) е един филм с термостата: всички ремъци долу,като при смяна на водна помпа.Както и да е, смениха ми го и сега за около 2км загрява до работна температура.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А хубаво ме подсети сега да използвам темата и да попитам.

На А4 (В5) 1.8Т куатро ... може ли да се смени термостата без много амалогия и разглабяне и как става номера някой може ли да сподели стъпка-по-стъпка?

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е единствено,че като карам загрява на 90 спускам ли се пада по-климатроник на 74-73 градуса съответно и стрелката пада после идва равно,баир давам си газ пак си загрява нормално и така.

Предполагам както и други колеги ме посъветваха термостата е за смяна.

Някой колега беше споменал че термостата като му дойдело времето да мирга, почвал да затваря доста бавно. И това обяснява изстиването при спусканията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...