Jump to content

Кодове на климатроника - температури


DLS

Recommended Posts

На А4 (В5) 1.8Т куатро ... може ли да се смени термостата без много амалогия и разглабяне и как става номера някой може ли да сподели стъпка-по-стъпка?

Мерси предварително.

Пак да питам,че скоро ще трябва да я направя тази процедура. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 83
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Реши ли се проблема с двата вида климатроници.

Единият по стария има 52 кода а другия 72, никаде не съм срещал за по-новия кодове ( това не е от фейслифт климатроник, там е друга бира)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто,мисля,че при АЕБ беше на гърба на помпата термостата,като при АФН и е с една скоба на съединението и две болтчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема при мен е,че не съм с АEB и затова питам при Фейслифт-а някой ако го е сменял да каже как става най-лесно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dва термостата смених за 1г и май пак натам вървят нещата???

Днес за 350км преход нито веднъж не показа повече от 75градуса на 49канал на климатроника.

Таблото показваше 80-85.

Иначе като спирах да заредя после показа 105,ама като тръгнах припадна на 75.

Карах и с 240 и все 75.Чудя се дали може да се вярва на 49 канал.Дори и на място си вдига до 90 по табло.

Да го сменям ли?дееба ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми звучи логично да са такива показанията табло - 49канал. Явно не си улучил правилния термостат.

Нещо не разбрах след спирката на табло ли видя 105гр?

Изобщо някой с не добре бачкащ термостат виждал ли е повече от 90гр на табло? Моя не държеше температура, но абсолютно никога не е надвишавал 90.

Вчера карах доста, беше по-студенко и викам да погледна как са градусите. Ами със 70 извън града, после по разни кръстовища газ спирачка, чакане на място и показанията постоянно бяха 89-90!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не разбрах след спирката на табло ли видя 105гр?

Не.На 49 канал.

Какъв да взема според теб и изобщо да го мятам ли?Иначе градско си вдига и няма грижи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, дори не знаех, че 49-ти е за температурата. На 51-ви си гледам винаги. Като ми позагряваше колата на 51-ви съм виждал до 106 градуса, като на таблото не мърдаше от 90. Един курифей ми сподели, че таблото от 80 до 105 си показва 90, това било нормален работен режим и за да не се шашкат шоферчетата таблото стояло на 90 в този диапазон (има логика).

Това което показва на 51-ви си е температурата и тя се вдига по-бързо от колкото стрелката на таблото, нормално едното е цифрово другото аналогово...

Ще погледна на 49-ти канал как е. Досега на 51-ви температурата ми е 88-93 градуса, зима лято все в този диапазон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не.На 49 канал.

Какъв да взема според теб и изобщо да го мятам ли?Иначе градско си вдига и няма грижи.

Оригинален е уж, бях забравил откъде е купен, но колегите казаха от wv Пловдив, тези които са на 6-ти септември. Незнам оригинален какво ще рече, но каквото и да съм взимал оттам съм супер доволен :hilezh:

Относно кодовете вече съм почти сигурен, че при почти всички се разминават каналите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при мен има същия проблем, но само през зимата, температурата ми варира, ту стане 90 ту малко падна ако я пусна по инерция, термостата го смених с оригиален от Юнитрейд, промяна нямаше, консултирах се с Мишо от Горубляне и според него е температурен датчик. :steinigung: А4 1.9 ТДИ 2001 AJM

Редактирано от v1k
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, да помогнете и на мен

парното ми спря да работи или по точно работи когато си иска...на таблото датчика си показва винаги 90 градуса и според мен работи нормално а на 51 канал винаги ми е показвало 90 градуса и не мърдаше от там за 49 сега разберам ще го видя и него после...та на 51 сега ми паказва не повече от 30 градуса и в някой моменти тръгва става 90,но много бавно и когато си реши после гася примерно колата и паля веднага и показанието му пак става 30 градуса какво да правя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги на моята кола на 49 канал показва -60 и не мърда студена топла никакво значение някой да помогне моля че умрях от студ няма парно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги на моята кола на 49 канал показва -60 и не мърда студена топла никакво значение някой да помогне моля че умрях от студ няма парно

Май си за термостат колега.

Пичове, на 51 канал не показва ли температурата на двигателя, а на 49 канал температурата на охлаждащата течност? :wub:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

показва -60 на 49 канал,а на 51 когато му кефне се вдига когато не си седи на 20 и няколко градуса и това е какво да сменям,защото парното не работи така и голям проблем на сред зима..

Май си за термостат колега.

Пичове, на 51 канал не показва ли температурата на двигателя, а на 49 канал температурата на охлаждащата течност? :bia:

ама този на таблото си ми показва нормално,сменял съм термостат,но тогава този на таблото си седеше между 60-70 градуса,а сега само парното не работи...колата загрява,защото като пипна маркуча за парното пари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз имам следния проблем:

Стрелката не ми отлепва и си седи на 60 градуса (въпреки това парното духа топло)

-на 49 канал ми показва климатроника 30 градуса

-на 51 канал ми показва климатроника 90 градуса

Имате ли идея каква ми е "диагнозата"?

Термостат ли трябва да сменя?

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете температури са постоянни,само тази на 51 канал се качва от 30 (като е студена колата) до 90 (като загрее) и си остава постоянна 90.

А другата на 49 канал постоянно си е на 30 градуса,студена топла все 30.....много странно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами моята на 49 като е минус 60 градуса какво да кажа аз...,а тази на 51 канал е полудяла някой ще може ли да ми помогне?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги на моята кола на 49 канал показва -60 и не мърда студена топла никакво значение някой да помогне моля че умрях от студ няма парно

Проблема ти е в термостата!

При мен се оправиха нещата след подмяна на термостата!!! Вече вярвам безрезервно на 49-канал след като го сверих със замер с термокамера. Така хванах разлика от 20-градуса между мотора и радиатора! :flipoff:

Сега температурата на 49-канал е 90-94 градуса което за чипната кола на газ е супер според мен. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа и аз за моя шестак: в задръстване стрелката на таблото стига почти 110 градуса :respekt: При раздвижване пада на 90-95 градуса. Перката включва на 2ра степен на около 108градуса, а бавната се включва само като си пусна климатроника. Въпросът ми е дали не трябва да се включва 1ва скорост на перката на по-ниска температура(каква би трябвало е за да следя), дори и при невключен климатроник. Какъв е евентуалния проблем?

Антифризът е на МАХ, бистър, червен на цвят.

За 49 и 51 канал току що научих, така че ще проверя утре какво показват и те.

Благодаря, предварително на всички колеги проявили желание за помощ, тъй като съм "пресен" собственик на АУДИ - 20-тина дена :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на А3ката на 49 ми показва -60 на 51 върви успоредно с уреда на таблото стига 90 градуса и не мърда (нямам проблеми с парно и температура) !

Редактирано от dak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...