MAPTO7007 Публикувано 20 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2010 На А4 (В5) 1.8Т куатро ... може ли да се смени термостата без много амалогия и разглабяне и как става номера някой може ли да сподели стъпка-по-стъпка?Мерси предварително.Пак да питам,че скоро ще трябва да я направя тази процедура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 20 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2010 Реши ли се проблема с двата вида климатроници.Единият по стария има 52 кода а другия 72, никаде не съм срещал за по-новия кодове ( това не е от фейслифт климатроник, там е друга бира) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 Марто,мисля,че при АЕБ беше на гърба на помпата термостата,като при АФН и е с една скоба на съединението и две болтчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 Проблема при мен е,че не съм с АEB и затова питам при Фейслифт-а някой ако го е сменял да каже как става най-лесно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 Dва термостата смених за 1г и май пак натам вървят нещата???Днес за 350км преход нито веднъж не показа повече от 75градуса на 49канал на климатроника.Таблото показваше 80-85.Иначе като спирах да заредя после показа 105,ама като тръгнах припадна на 75.Карах и с 240 и все 75.Чудя се дали може да се вярва на 49 канал.Дори и на място си вдига до 90 по табло.Да го сменям ли?дееба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 21 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 На мен ми звучи логично да са такива показанията табло - 49канал. Явно не си улучил правилния термостат.Нещо не разбрах след спирката на табло ли видя 105гр?Изобщо някой с не добре бачкащ термостат виждал ли е повече от 90гр на табло? Моя не държеше температура, но абсолютно никога не е надвишавал 90.Вчера карах доста, беше по-студенко и викам да погледна как са градусите. Ами със 70 извън града, после по разни кръстовища газ спирачка, чакане на място и показанията постоянно бяха 89-90! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 Нещо не разбрах след спирката на табло ли видя 105гр?Не.На 49 канал.Какъв да взема според теб и изобщо да го мятам ли?Иначе градско си вдига и няма грижи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Хмм, дори не знаех, че 49-ти е за температурата. На 51-ви си гледам винаги. Като ми позагряваше колата на 51-ви съм виждал до 106 градуса, като на таблото не мърдаше от 90. Един курифей ми сподели, че таблото от 80 до 105 си показва 90, това било нормален работен режим и за да не се шашкат шоферчетата таблото стояло на 90 в този диапазон (има логика).Това което показва на 51-ви си е температурата и тя се вдига по-бързо от колкото стрелката на таблото, нормално едното е цифрово другото аналогово...Ще погледна на 49-ти канал как е. Досега на 51-ви температурата ми е 88-93 градуса, зима лято все в този диапазон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 22 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Не.На 49 канал.Какъв да взема според теб и изобщо да го мятам ли?Иначе градско си вдига и няма грижи.Оригинален е уж, бях забравил откъде е купен, но колегите казаха от wv Пловдив, тези които са на 6-ти септември. Незнам оригинален какво ще рече, но каквото и да съм взимал оттам съм супер доволен Относно кодовете вече съм почти сигурен, че при почти всички се разминават каналите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1k Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 (Редактирано) Колеги при мен има същия проблем, но само през зимата, температурата ми варира, ту стане 90 ту малко падна ако я пусна по инерция, термостата го смених с оригиален от Юнитрейд, промяна нямаше, консултирах се с Мишо от Горубляне и според него е температурен датчик. А4 1.9 ТДИ 2001 AJM Редактирано 22 Октомври 2010 от v1k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroelskov Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 колеги, да помогнете и на мен парното ми спря да работи или по точно работи когато си иска...на таблото датчика си показва винаги 90 градуса и според мен работи нормално а на 51 канал винаги ми е показвало 90 градуса и не мърдаше от там за 49 сега разберам ще го видя и него после...та на 51 сега ми паказва не повече от 30 градуса и в някой моменти тръгва става 90,но много бавно и когато си реши после гася примерно колата и паля веднага и показанието му пак става 30 градуса какво да правя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kridas Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 А дали е нормално в ден като днешния, у Софийску, компресора на клкиматроника да не включва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroelskov Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 колеги на моята кола на 49 канал показва -60 и не мърда студена топла никакво значение някой да помогне моля че умрях от студ няма парно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 колеги на моята кола на 49 канал показва -60 и не мърда студена топла никакво значение някой да помогне моля че умрях от студ няма парноМай си за термостат колега.Пичове, на 51 канал не показва ли температурата на двигателя, а на 49 канал температурата на охлаждащата течност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 29 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 На 49-ти канал не може да показва -60. При мен тръгва от 30 мисля, и после вече е точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroelskov Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 показва -60 на 49 канал,а на 51 когато му кефне се вдига когато не си седи на 20 и няколко градуса и това е какво да сменям,защото парното не работи така и голям проблем на сред зима..Май си за термостат колега.Пичове, на 51 канал не показва ли температурата на двигателя, а на 49 канал температурата на охлаждащата течност? ама този на таблото си ми показва нормално,сменял съм термостат,но тогава този на таблото си седеше между 60-70 градуса,а сега само парното не работи...колата загрява,защото като пипна маркуча за парното пари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neverended Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Колеги аз имам следния проблем:Стрелката не ми отлепва и си седи на 60 градуса (въпреки това парното духа топло) -на 49 канал ми показва климатроника 30 градуса-на 51 канал ми показва климатроника 90 градусаИмате ли идея каква ми е "диагнозата"?Термостат ли трябва да сменя?Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Everio Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 а като караш с 60/70 пада ли температурата на светофар покачва ли се?Май си за термостат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neverended Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 И двете температури са постоянни,само тази на 51 канал се качва от 30 (като е студена колата) до 90 (като загрее) и си остава постоянна 90.А другата на 49 канал постоянно си е на 30 градуса,студена топла все 30.....много странно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroelskov Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 ами моята на 49 като е минус 60 градуса какво да кажа аз...,а тази на 51 канал е полудяла някой ще може ли да ми помогне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 1 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2010 колеги на моята кола на 49 канал показва -60 и не мърда студена топла никакво значение някой да помогне моля че умрях от студ няма парноПроблема ти е в термостата!При мен се оправиха нещата след подмяна на термостата!!! Вече вярвам безрезервно на 49-канал след като го сверих със замер с термокамера. Така хванах разлика от 20-градуса между мотора и радиатора! Сега температурата на 49-канал е 90-94 градуса което за чипната кола на газ е супер според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskoto Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 Да кажа и аз за моя шестак: в задръстване стрелката на таблото стига почти 110 градуса При раздвижване пада на 90-95 градуса. Перката включва на 2ра степен на около 108градуса, а бавната се включва само като си пусна климатроника. Въпросът ми е дали не трябва да се включва 1ва скорост на перката на по-ниска температура(каква би трябвало е за да следя), дори и при невключен климатроник. Какъв е евентуалния проблем?Антифризът е на МАХ, бистър, червен на цвят.За 49 и 51 канал току що научих, така че ще проверя утре какво показват и те.Благодаря, предварително на всички колеги проявили желание за помощ, тъй като съм "пресен" собственик на АУДИ - 20-тина дена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 3 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2010 (Редактирано) При мен на А3ката на 49 ми показва -60 на 51 върви успоредно с уреда на таблото стига 90 градуса и не мърда (нямам проблеми с парно и температура) ! Редактирано 3 Ноември 2010 от dak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване