Cucurko Публикувано 18 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2010 Май най-добре да не барам. Спомних си, че преди 15-20К км пак толкова показваше. А колата е още доста нова. Ако се наложи да ходи за нещо в Порше ще им кажа да ги видят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2010 Аз съм на 0 и съм много доволен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Сам си направих реглажа, прави се от болта на кобилицата на вала, точно това, което си оградил с червено, само че мойта е 16 клапанка.Затягаш докато не усетиш усилие и връщаш на 225 градуса, това го правиш докато дюзата е ДМТ.Трябва да вържа ВАГ КОМа тия дни да видя как е след добавката...На мотор 2.00 TDI 140 к.с. BPW можеш ли да кажеш на колко градуса се регулират дюзите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 180, но трябва да са ти нови болтчетата за реглаж, иначе те лъже. От опит ти го казвам. Ако не си ги сменял натягаш до крайно положение, връшаш 180 градуса, затваряш капака, палиш за 10-20 секунди и проверяваш дали още седят на 180 градуса, като правиш нов реглаж, ако са се разместили си купи ремонтния комплект за всичките дюзи.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Аз сложих ремонтен комплект на всички дюзи. На 180 градуса ги регулираха, но чета и за 225 градуса и се питах дали правилно ги направихме. Sent from my iPad Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 На 225 градуса лее повече гориво и върви... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Какво ще кажете за моите дюзи и аз имам същия проблем с притрисането? След смяна на дросел вече почти не се усеща трябва да мисля единствено за притрисването, за да го усетя.Всичко за каквото се сетиш по колата е сменяно без дюзи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 21 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2016 (Редактирано) Преди 20 часа, Bilsan написа: Цитиране на предходно мнение! Редактирано 21 Октомври 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2016 Корекциите са в норма, но има един друг проблем на помпа дюзата... Предварителната инжекция е механична и не може да контролираш количеството й. Когато се поизноси разпръсквача и почне да пуска повече нафта колата се разхарчва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 Ква норма бе батко, виж му третата дюза ще му пробие капака и ще излети още малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 Нормата е до +-2.5mg/str. БМВ дори не дават тия стойности, а потвърджава дали е в норма или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 Нещо като ремонтен комплект на тия разпръсквачи? Как се оправя разхарчването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 С нови втора употреба, защото понякога цената на нови е 1/3 от цената на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 Нямам такава кола и не им разбирам, но бях чел 1 тема за някакви ремонтни комплекти за помпа-дюза. Мисля, че беше писана от BUZZI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scream_rs Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Ква норма бе батко, виж му третата дюза ще му пробие капака и ще излети още малко [emoji3] В норма е кво му има на трета от -2.8 до +2.8 са в норма SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 До 1мг на такт е ок, виждал съм и коли с +1.5мг, имат вибрации, но си вървят... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 След добавки и смяна на пръстените + регулиране сега това са ми стойностите, но скоро мисля да ги свалям всичките дюзи да ги изчистя с ултразвук, да сменя пръстените + болтовете и да регулирам всичко като по учебник и да видя после как ще е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 Какво ще ги сваляш да ги чистиш, направо ги изхвърли в коша, те за друго не стават. Купи си 4 нови дюзи, гумички, ремонтно комплектче да видиш как върви тоя звер двойката дизел еййй Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 (Редактирано) Не можеш да съдиш хората кой каква кола и с какъв мотор си я купува! Всеки според възможностите си! Изкарвам си парите с честен труд! Редактирано 9 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Март 2017 Доклад Share Публикувано 9 Март 2017 Тоя па кой те съди, аз нали съм със същия дзвер, ама тия дюзи с тези отклонения ги пиши бегали. Нашите нямат рециклация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 9 Март 2017 Доклад Share Публикувано 9 Март 2017 А в какви граници трябва да са реалните отклонения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 9 Март 2017 Доклад Share Публикувано 9 Март 2017 Преди 3 часа, Marian_Georgiev написа: А в какви граници трябва да са реалните отклонения? Преди 8 часа, N1995 написа: Тоя па кой те съди, аз нали съм със същия дзвер, ама тия дюзи с тези отклонения ги пиши бегали. Нашите нямат рециклация. След като ги направя тези ремонти ще се види дали има разлика и дали колегите от форума може да си решат проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Март 2017 Доклад Share Публикувано 9 Март 2017 Нищо няма да стане. Дюза дето пуска повече нафта ще я изчистиш снултразвук и ще се свие някак си само си хабиш времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 (Редактирано) Преди колата си вървеше доста като за 2.0TDI след като отидох на почивка в БГ и там се беше развалила колата от малак проблем заради калпави майстори дето уж разбират се наложи да дам сумати пари и след ремонтите дюзите така работят. Като карах към БГ колата ми даде 5.5 разход по колонка смятано като средната скорост беше 140км/ч. със 7-скорости е. Редактирано 10 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Чакай, ти не беше ли взел един разпад с десен волан от един асеновградски циганин, който гни 2 години в мобилето и после не отвори култовата тема помагайте, не знам какво да правя с тая кола вече защото двигателя и се разпадаше? Какво са виновни майсторите ако може да споделиш, че дюзите ти са за изхвърляне да знам да не ходим на тия майстори и да предупреждавам моите да не го правят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване