Jump to content

Въпрос за настройка на дюзи на 2.0тди


kpematop

Recommended Posts

Май най-добре да не барам. Спомних си, че преди 15-20К км пак толкова показваше. А колата е още доста нова. Ако се наложи да ходи за нещо в Порше ще им кажа да ги видят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 79
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 4 years later...

Сам си направих реглажа, прави се от болта на кобилицата на вала, точно това, което си оградил с червено, само че мойта е 16 клапанка.

Затягаш докато не усетиш усилие и връщаш на 225 градуса, това го правиш докато дюзата е ДМТ.

Трябва да вържа ВАГ КОМа тия дни да видя как е след добавката...

На мотор 2.00 TDI 140 к.с. BPW можеш ли да кажеш на колко градуса се регулират дюзите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

180, но трябва да са ти нови болтчетата за реглаж, иначе те лъже. От опит ти го казвам. Ако не си ги сменял натягаш до крайно положение, връшаш 180 градуса, затваряш капака, палиш за 10-20 секунди и проверяваш дали още седят на 180 градуса, като правиш нов реглаж, ако са се разместили си купи ремонтния комплект за всичките дюзи..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих ремонтен комплект на всички дюзи. На 180 градуса ги регулираха, но чета и за 225 градуса и се питах дали правилно ги направихме.

Sent from my iPad

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Какво ще кажете за моите дюзи и аз имам същия проблем с притрисането? След смяна на дросел вече почти не се усеща трябва да мисля единствено за притрисването, за да го усетя.
Всичко за каквото се сетиш по колата е сменяно без дюзи!

20161020_231351.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корекциите са в норма, но има един друг проблем на помпа дюзата... Предварителната инжекция е механична и не може да контролираш количеството й. Когато се поизноси разпръсквача и почне да пуска повече нафта колата се разхарчва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормата е до +-2.5mg/str. БМВ дори не дават тия стойности, а потвърджава дали е в норма или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нови втора употреба, защото понякога цената на нови е 1/3 от цената на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам такава кола и не им разбирам, но бях чел 1 тема за някакви ремонтни комплекти за помпа-дюза.

Мисля, че беше писана от BUZZI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ква норма бе батко, виж му третата дюза ще му пробие капака и ще излети още малко [emoji3]

В норма е кво му има на трета от -2.8 до +2.8 са в норма

SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 1мг на такт е ок, виждал съм и коли с +1.5мг, имат вибрации, но си вървят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

След добавки и смяна на пръстените + регулиране сега това са ми стойностите, но скоро мисля да ги свалям всичките дюзи да ги изчистя с ултразвук, да сменя пръстените + болтовете и да регулирам всичко като по учебник и да видя после как ще е!

20170208_201541.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще ги сваляш да ги чистиш, направо ги изхвърли в коша, те за друго не стават. Купи си 4 нови дюзи, гумички, ремонтно комплектче да видиш как върви тоя звер двойката дизел еййй 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш да съдиш хората кой каква кола и с какъв мотор си я купува! Всеки според възможностите си! Изкарвам си парите с честен труд!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя па кой те съди, аз нали съм със същия дзвер, ама тия дюзи с тези отклонения ги пиши бегали. Нашите нямат рециклация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Marian_Georgiev написа:

А в какви граници трябва да са реалните отклонения?

 

Преди 8 часа, N1995 написа:

Тоя па кой те съди, аз нали съм със същия дзвер, ама тия дюзи с тези отклонения ги пиши бегали. Нашите нямат рециклация.

След като ги направя тези ремонти ще се види дали има разлика и дали колегите от форума може да си решат проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да стане. Дюза дето пуска повече нафта ще я изчистиш снултразвук и ще се свие някак си :) само си хабиш времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди колата си вървеше доста като за 2.0TDI след като отидох на почивка в БГ и там се беше развалила колата от малак проблем заради калпави майстори дето уж разбират се наложи да дам сумати пари и след ремонтите дюзите така работят. Като карах към БГ колата ми даде 5.5 разход по колонка смятано като средната скорост беше 140км/ч. със 7-скорости е.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай, ти не беше ли взел един разпад с десен волан от един асеновградски циганин, който гни 2 години в мобилето и после не отвори култовата тема помагайте, не знам какво да правя с тая кола вече защото двигателя и се разпадаше? Какво са виновни майсторите ако може да споделиш, че дюзите ти са за изхвърляне да знам да не ходим на тия майстори и да предупреждавам моите да не го правят? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...