Jump to content

Избиране на двигател на а6 ц5


Recommended Posts

Абе лично аз клоня към 2.4 бензин и 2.8 бензин. Другото са голфовите мотори - 1.9 ТДИ и 1.8Т, които са тъп вариант за този клас автомобил. А 2.5 ТДИ ранните версии, 2.7Т са вече за хора на които не им пука за поддръжка и т.н.

Напълно съгласен , но след като ще се кара предимно в града , за какво му е мощен мотор - само ще гълта и ще го дразни , че не може да ползва и половината от мощността . Пък ако ще е мощен - 2.8 или 4.2 - поне знаеш , че само сипваш бензин и това е . Не вярвам 2.7Т да е с повече от 2 литра по-икономичен от 4,2 а филма с тунинговане , не е за всеки .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 290
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Е да всеки си прави сметката, за мен 2.4 е напълно достатъчен мотор. Като излезе бях студент и си мислех че един ден ще си взема такъв, но май ще прескоча за момента..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе лично аз клоня към 2.4 бензин и 2.8 бензин. Другото са голфовите мотори - 1.9 ТДИ и 1.8Т, които са тъп вариант за този клас автомобил. А 2.5 ТДИ ранните версии, 2.7Т са вече за хора на които не им пука за поддръжка и т.н.

Днес отрано си почнал хапчетата. :hilezh::hilezh::hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам как решихте че който кара 2.7Т не му пука за потдръжката, все едно некав Фантом или Континентал ГТ е тва.... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Искам да попитам за 3.0 куатро с автоматик, дали ускорението е 8.7 както по каталог, защото когато колата не е куатро дават 7.4, а с куатро 8.7 и дали ще сбъркам ако взема а6-цата с този мотор без куатро и автоматик или по-добре е с куатро и ръчна, ако някой знае да даде отзиви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък ако ще е мощен - 2.8 или 4.2 - поне знаеш , че само сипваш бензин и това е . Не вярвам 2.7Т да е с повече от 2 литра по-икономичен от 4,2 а филма с тунинговане , не е за всеки .

2.7 са доста видове мотори, и не вървят и не харчат по еднакъв начин. Но пък 4.2/Ц5 (май) винаги харчи доста повече, отколкото върви. Чипването е процес, отнемаш няколко минути и струващ средно 500лв. Получава се мотор, надминаващ по-вървене (мощност и въртящ момент) 4.2, по-евтин за обслужване (като консумативи) и с 5-10л по-нисък разход (при високи скорости).

Напълно съгласен , но след като ще се кара предимно в града , за какво му е мощен мотор - само ще гълта и ще го дразни , че не може да ползва и половината от мощността .

По тази логика може да питаш и американците за какво им е мощен мотор. Те карат с до 90км/ч, но най-малкия мотор на А6 за САЩ е 2.8. Големия мотор в града позволява бързо включване от място, има "голям ряз", без необходимост от обороти.

Искам да попитам за 3.0 куатро с автоматик, дали ускорението е 8.7 както по каталог, защото когато колата не е куатро дават 7.4, а с куатро 8.7 и дали ще сбъркам ако взема а6-цата с този мотор без куатро и автоматик или по-добре е с куатро и ръчна, ако някой знае да даде отзиви.

Често се задава абсурдния въпрос - кое е по-добре, автоматик или ръчна? Толкова абсурден, колкото - какъв цвят кола да си взема, дали да е комби, а тапицерията на квадрачета ли да е или на ивици.

Автоматикът е по-ненадежден, "яде" доста от мощността на колата и разваля динамиката. Единственото му предимство е, че е по-комфортен. Каква тежест има съотвеното качество е въпрос на индивидуален избор.

Аз лично не бих седнал повече в кола с ръчни скорости (поне докато не счупя сегашната си кутия :hilezh: ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още един минус на Е39 отзад е много тясно за такъв клас.

В какъв смисъл? Доста голяма задна седалка има Е39

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тази логика може да питаш и американците за какво им е мощен мотор. Те карат с до 90км/ч, но най-малкия мотор на А6 за САЩ е 2.8. Големия мотор в града позволява бързо включване от място, има "голям ряз", без необходимост от обороти.

Хайде да не карат с до 90 км/ч и голям мотор им трябва , защото източно-западно крайбрежие са 3000-4000 км и те обичат да си ги правят тея преходи , а както знаме мощен мотор , път го не бърка . Освен това там по принцип разтоянията са си по-големи и си трябва а голям мотор ... ааа да - карат мощни коли И защото могат да си го позволят :respekt:

Мощен мотор в града , особено през деня за мен не е хубаво нещо - само те дразни , че не можеш да настъпиш , а и да трънеш ато хората , веднага трябва спирачка , че онзи пред теб не е така . Всеки сам си преценява ...

Е39 преди фейса и без М-пакет е ужасно грозен автомобил steinigung.gif

- да особено с жълтите мигачи - не е истина един фар колко променя визията на тази кола а с М броня разликата е до небесата .

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз пък ме кефят жълтите мигачи на фаровете, особено ако са нови и не-потъмнели са много готини. Като потъмнеят им се губи фасона и стават грозни..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз пък ме кефят жълтите мигачи на фаровете, особено ако са нови и не-потъмнели са много готини. Като потъмнеят им се губи фасона и стават грозни..

Не се казва "Еми аз пък ме кефят жълтите мигачи", а - На мен ми харесват жълтите мигачи :respekt:

Тва първо! Второ, няма как да ти харесват Йовчо, просто си скъперник и не ти се дават пари за фарове!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубави са ве, носят класиката в дизайна.. а не поредната педерастия в дизайна :respekt:

Виж задните мигачи ме дразнят ако са жълти :respekt:

ПС В детската градина така ни учат да говорим :respekt:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да не карат с до 90 км/ч и голям мотор им трябва , защото източно-западно крайбрежие са 3000-4000 км и те обичат да си ги правят тея преходи , а както знаме мощен мотор , път го не бърка . Освен това там по принцип разтоянията са си по-големи и си трябва а голям мотор ... ааа да - карат мощни коли И защото могат да си го позволят :respekt:

Мощен мотор в града , особено през деня за мен не е хубаво нещо - само те дразни , че не можеш да настъпиш , а и да трънеш ато хората , веднага трябва спирачка , че онзи пред теб не е така . Всеки сам си преценява ...

Да да и един мармот завиваше шоколада... То и от Мадрид до Берлин не е малко ама европейците карат малолитражки нали така? 99% от автомобилите в САЩ сигурно не са напускали щата в който са купени. Тва за разстоянията са приказки от едно време. Ако не си чул хамериканците са бели хора и вместо да пътуват 3 дена от Ню Йорк до Сан Франциско се качват на самолета и пътуват 3 часа след което на летището си взимат кола под наем. Основната причина да карат големи мотори е щото могат и такава им е културата наложена от много години. А за цената на бензина да не отваряме дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама сега продават европейските модели на Форд и Шевролет там като топъл хляб :respekt:

При тва ПРИУСа на Тойота си е 1.4 и там. Криза кво да праиш

Просто онези са свикнали на ТОРК, искаха като жулнат круз контрола на 120 км/ч колата да е на 1750 оборота ;)

V8 по стандарт, нищо че е само 150 коня, колкото форсиран 1.8 мотор в европа ;)

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми така е и там се затягат нещата по отношение на екологичност и то много по драстично от тук. Арни как им еба майката в Калифорния. Сега и евро 4 не можеш да регистрираш там щото били недостатъчно екологични :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То в калифорния от край-време си е така с еко-стандартите, винаги са били най-строгите в цял свят... Арни не е виновен, политиката на щата е такава. Колите и уредите там са съвсем други .

Примерно Хонда продават там FCX Clarity от около две години, а в европа я няма изобщо.. То май и в Япония я няма. Ето тази кола има шансове да бъде предшественик на новите автомобили - работи на Водород, от който се произвежда ток и се захранва електромотор.

Няма нужда да висиш 10 часа докато ти се зареди батерията -зареждането е подобно на колонка с пропан-бутан, става за няколко минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да и един мармот завиваше шоколада... То и от Мадрид до Берлин не е малко ама европейците карат малолитражки нали така? 99% от автомобилите в САЩ сигурно не са напускали щата в който са купени. Тва за разстоянията са приказки от едно време. Ако не си чул хамериканците са бели хора и вместо да пътуват 3 дена от Ню Йорк до Сан Франциско се качват на самолета и пътуват 3 часа след което на летището си взимат кола под наем. Основната причина да карат големи мотори е щото могат и такава им е културата наложена от много години. А за цената на бензина да не отваряме дума.

За бензина е така , но разстоянията , хайде да не си го смуча от пръстите - с достатъчно американци и преселници в Америка съм общувал , за да знам , че за тях да си минат този път с автомобил си е класика . Отделно мащабите на държавата са огромни и дори да не пътуват много , в съзнанието им е голям автомобил с мощен мотор , достатъчно мощен и комфортен за дълги пътувания , щот някой само до работа и обратно навъртат по 60 мили на ден . То от там им идва и културата - един автомобил за да е комфортен , трябва да е голям - за голяма кола , трябва и голям мотор . След като горивото не ги бърка (не че в Европа много ги бърка , но те така си мислят) и могат да си го позволят - правят го . Ние ги обвиняваме , че били тъпи и тн - ми не , просто хората могат да си позволят това което искат , а не като нас тука - караме смешно слаби коли и викаме че гроздето (V8 в случая) е кисело ...

V8 по стандарт, нищо че е само 150 коня, колкото форсиран 1.8 мотор в европа wink.gif

... и на цена като форсиран 1.8 тука и на разход , почти колкото него . V8 по 150кс последно е имало в Америка 56тата година:bia:

Примерно Хонда продават там FCX Clarity от около две години, а в европа я няма изобщо.. То май и в Япония я няма. Ето тази кола има шансове да бъде предшественик на новите автомобили - работи на Водород, от който се произвежда ток и се захранва електромотор.

а колко водородни станции има в Америка ? В европа има май няколко инак , водородни 760ки има към 100 или 200 - файда , никаква , добре че работят и на бензин , да може да ги купи някой . Водорода е горивото на бъдещето , но все още е прекалено скъпо ....

Бахти офтопика отиде

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Абе я дай да видим тия неща в цифри. Дай некъв американски сайт като мобилето да видим на какви километри средно са 5 годишните кошове и да сравним с Европа. Аз колкото съм гледал все си е тая. Тва за класиката пътуване веднъж в живота е направо смехотворно да го включваш като определящ пробега фактор. Половината турци в Европа правят по-голямо всяко лято. 60 мили не са особено разстояние което да впечатли някой жител на Берлин, Париж, Лондон...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да не карат с до 90 км/ч и голям мотор им трябва , защото източно-западно крайбрежие са 3000-4000 км и те обичат да си ги правят тея преходи , а както знаме мощен мотор , път го не бърка . Освен това там по принцип разтоянията са си по-големи и си трябва а голям мотор ... ааа да - карат мощни коли И защото могат да си го позволят :)

Кой какво може да си позволи е друга тема. Ти коментираше дали има нужда от голям мотор в града.

Няма нужда да се отплесваме и на тема САЩ и 8 цилиндрови мотори. Кажи всъщност какъв мотор препоръчваш и защо. Какво за теб е "мощен" мотор?

Мощен мотор в града , особено през деня за мен не е хубаво нещо - само те дразни , че не можеш да настъпиш , а и да трънеш ато хората , веднага трябва спирачка , че онзи пред теб не е така . Всеки сам си преценява ...

Ясно е, че има полза от голям мотор в гада, ясно е, че на извънградско проличават повече възможностите му.

.... ясно е, че не си карал мощен автоматик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е, че има полза от голям мотор в гада, ясно е, че на извънградско проличават повече възможностите му.

.... ясно е, че не си карал мощен автоматик.

Не съм казвал ,че съм карал мощен автоматик - возил съм се на 313кс автомат , но не е като да караш . Пак не разбрах , като си в трафик , как ще се ускориш бързо , като пред теб някой ускорява с 100ина кс , а да си винаги отпред на светофара не става .За автоматиците съм против , тези на двигател под 200 кс . Особено куатро+автомат , си иска 230+ кс .

Кажи всъщност какъв мотор препоръчваш и защо. Какво за теб е "мощен" мотор?

за градско изобщо не бих препоръчал Ц5 , на първо време . Като цяло двигателя за Ц5 е 4.2 . Преди фейслифта много изгоден е и 2.8 , след фейса идват вече много нови мотори и там става трудно - 2.7Т (стига да не е базовия с цели 310НМ) , 3.0 , 4.2 ... В не една тема съм казвал , защо съм за атмосферни бензинови мотори , но да речем и че се водят малко по-надеждни (сега май пак ще се почне) . За такива , като теб които са склонни към силно модофициране на двигателя е ясно , че 2.7Т е най-добрия избор .

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ачо, кога за последно си бил в Америка?И кога за последно си карал кола над 200 кс?Където и да караш винаги е много по-голям кеф да караш мощна кола...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...