sandura73 Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 колеги след прегледа разбрах че нямам спирачки на задно дясно колело с нови накладки нови барабани вьздух няма в системата след смяната сьм минал 9000 км цилиндьрчето сьщо го смених защото беше прокапало всичко е на ред а това колело не спира моля за помощ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 колеги след прегледа разбрах че нямам спирачки на задно дясно колело с нови накладки нови барабани вьздух няма в системата след смяната сьм минал 9000 км цилиндьрчето сьщо го смених защото беше прокапало всичко е на ред а това колело не спира моля за помощИма вече доста теми за прочутото "кантарче".Голяма е вероятността да е от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandura73 Публикувано 20 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Има вече доста теми за прочутото "кантарче".Голяма е вероятността да е от него.гледах го и него не тече а като развия пробката за обезвьздушаване си потича спирачна течност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Да не е объркано нещо при монтажа на новите накладки? Пружинки-мружинки, регулажи.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandura73 Публикувано 20 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Да не е объркано нещо при монтажа на новите накладки? Пружинки-мружинки, регулажи....не всичко е както трябва гледал сьм го поне 5 пьти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Странна работа, всичко да е ОК , а да не спира колелото! Някой спирачен маркуч може да е пред запушване и да прави мизерии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 колеги след прегледа разбрах че нямам спирачки на задно дясно колело с нови накладки нови барабани вьздух няма в системата след смяната сьм минал 9000 км цилиндьрчето сьщо го смених защото беше прокапало всичко е на ред а това колело не спира моля за помощПри мен беше същата работа - на прегледите задно дясно едвам повдигаше стрелката на сп. стенд.Махнах кантара и сега спирам не само с предния мост . Скоро на ГТП като бях всичко си беше в нормина стенда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Aз днес минавах преглед и на стенда (добре, че настоях да я качат, че иначе ме пратиха по живо по здраво) уж всичко беше ок, само чичката ми каза, че задно ляво държи малко по-малко от задно дясно. Но като цяло на мен ми направи впечатление, че при проверката на задните спирачки трябваше да натисна педала много по-силно за да изключи машината. Това дали е нормално при положение, че чичката изтегли колата колко тежи на предната ос, после колко на задната и тогава на валяците. Мисля си, че би трябвало при това положение на настройка на стенда задните и предните спирачки да изключват при един исъщ натиск на педала. Светльо (Swetli4ko) ти не работеше ли в пункт за ГТП. Внеси малко яснота по въпроса! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Mитак,нали знаеш,че спирачното усилие отзад е много по-малко,колкото отпред/говорим за празна НЕнатоварена кола/.Та аз си мисля,че е нормално повечко да астъпиш педала,за да спре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 Да, ясно ми е това, но понеже чичката претегли колата колко тежи отпред и после колко тежи отзад и си мисля че стенда според това изключва на различно спирачно усилие на колелата(предни/задни). Иначе за какво ще му е да мери теглото на двете оси? По скоро не ми е ясна точно цаката на стенда за да мога да си направя извод са спирачките.п.п исвинявам се на колегата, че с мойте терзания малко се отклоних от темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandura73 Публикувано 21 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 При мен беше същата работа - на прегледите задно дясно едвам повдигаше стрелката на сп. стенд.Махнах кантара и сега спирам не само с предния мост . Скоро на ГТП като бях всичко си беше в нормина стенда.това добре ама да на ме изпревари задницата на някой завойСтранна работа, всичко да е ОК , а да не спира колелото! Някой спирачен маркуч може да е пред запушване и да прави мизерии.ми колега при положение че развивам щуцера за обезвьздушаване и само потича спирачна течност мисля че маркуча си е наред ако е запушен на би трябвало да потича така си мисля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 ..... Иначе за какво ще му е да мери теглото на двете оси? По скоро не ми е ясна точно цаката на стенда за да мога да си направя извод са спирачките.п.п исвинявам се на колегата, че с мойте терзания малко се отклоних от темата.Нямам идея за какво са ти мерили теглото на 2-те оси. Цаката на стенда е ясна. Мери ти усилието на спиране на ляво и дясно колело(двете стрелки). Има минимуми до които трябва да стигнат и за лек автомобил е 1200 за предна ос и 800 за задна ос(не се сещам мерните единици в какво бяха), като в същото време не трябва да имаш разлика над 20% (по спомен) между двете колела(ляво/дясно). За да не спират равномерно причината е различно съпротивление в механизма на апарата(плаче за нов или за почистване) или прецакано "кантарче". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 21 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2010 Теглото на 1 и 2 ос =на масата на автомобиласумата от сбора на показанията на 4 колела се разделя на масата на автомобила и се установява спирачната ефективност.Трябва да е над 50% за крачна и над 20% за ръчна спирачка,разликата между две колела от една ос не трябва да е по голяма от 30%.Преди няколоко години теглото на автомобила се въвеждаше ръчно,но предполагаше към злоупотреби(не че сега не се злоупотребява де) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandura73 Публикувано 22 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2010 какво ли на пробвах и нищо не става според вас колеги нормално ли е като вдигна колата на крика с един мой приятел аз натискам педала на спирачките а той превьрта колелото на рька ето толко дьржат мисля да елиминирам кантара някой знае ли от кьде да взема такава снадка за снаждане на трьбичките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 22 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2010 Акула, ти нали слага дискове отзад, не се ли подобри положението? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 22 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2010 Всичко е ток и жица.Просто питам информативно,за да съм по-наясно.Утре като слагам жилата на ръчната мисля да обезвъздуша още веднъж всички спирачки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 22 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2010 Не го елиминирай. Чувал съм неприятни случки. Намери си читав от морга. Днес си взех от Спас във Враждебна(more във форума) идеално кантарче. Можеш да провериш и ems_audi от Нови Искър. Ако няма хубаво в друга тема имаше предложение за поставяне на клапан след спирачната помпа от куатро кола и съответно премахване на кантара.Може би имаш и някъде запушване по тръбичките или в кантарчето, както вече ти предложиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 22 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2010 Теглото на 1 и 2 ос =на масата на автомобила....Абцурт! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandura73 Публикувано 23 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 Не го елиминирай. Чувал съм неприятни случки. Намери си читав от морга. Днес си взех от Спас във Враждебна(more във форума) идеално кантарче. Можеш да провериш и ems_audi от Нови Искър. Ако няма хубаво в друга тема имаше предложение за поставяне на клапан след спирачната помпа от куатро кола и съответно премахване на кантара.Може би имаш и някъде запушване по тръбичките или в кантарчето, както вече ти предложиха.точно от спас си взех и изкара една година и се скапа запушване няма защото като отвия щуцера за обезвьздушаване само си потича спирачна течност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landolin Публикувано 23 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 При мен при натисната дори леко спирачка отзад е невъзможно с ръце да превъртиш гумата а на стенда и при прегледа отчете, че отзад спирачките не са перфектни При теб дори и толкова да не държат значи имаш сериозно запушване някъде или съвсем неработещи апарати.Иначе втората употреба си е риск - каквото извадиш от торбата аз съм си взимал доста неща и от Спас и от Емо и досега не съм имал никакви ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandura73 Публикувано 25 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2010 колеги след прегледа разбрах че нямам спирачки на задно дясно колело с нови накладки нови барабани вьздух няма в системата след смяната сьм минал 9000 км цилиндьрчето сьщо го смених защото беше прокапало всичко е на ред а това колело не спира моля за помощколеги вчера изолирах кантара и спирачките се оправиха с братовчет ми го разглобихме и подлежи на рециклиране само не знам от кьде да намеря такива гумички ако се намерят вече кантарите подлежат на ремонт можеме да ги оправяме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване