Shubert Публикувано 23 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 (Редактирано) ....Искам да попоитам последно да слагам ли точки силикон на 4-те указнаи места....Сори... Слагай Редактирано 23 Септември 2010 от Shubert Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 23 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 (Редактирано) Интересно в каталога на VR не ми дават да си купувам силикона за гарнитурата на клапаните, а само за долу за картера Няма такъв филм Редактирано 23 Септември 2010 от A4Fena Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 23 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 (Редактирано) сложи само капака и виж дали ляга добре... ако ляга добре рискувай без да слагаш. Редактирано 23 Септември 2010 от Shubert Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 23 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 (Редактирано) Абе няма какво да го мислиш. Ауди казва да се слага, значи слагаш.Ето ти принтнато то ЕЛСА. Ако не вдяваш Ханглийски кажи да ти го преведа, макар че картинките са достатъчно показателни.kapak.pdf Редактирано 23 Септември 2010 от Todir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 23 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 Да знам го това колега Ама дай покажи и онагледи последователноста на стягане и да видя какво занчи стягане на кръст, моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 23 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 Стягаш леко един краен, после от другата страна среден и пак срещуположен краен и помежду другото от където ти мине диагонала и тия дето са до свещите. И така 2-3 пъти докато ги стегнеш добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeroday Публикувано 23 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 Стягаш леко един краен, после от другата страна среден и пак срещуположен краен и помежду другото от където ти мине диагонала и тия дето са до свещите. И така 2-3 пъти докато ги стегнеш добре.Сори за малумния въпрос ама как да го издокараме 10 НМ ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 23 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 С динамометричен ключ е най-лесно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 23 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 (Редактирано) Без динамометричен ключ трудно. 10Нм е много малко усилие така, че не се напиняй много.Хех са се сетих за темата на гризлито за нютонметрите Начи зимаш един домакински кантар и линиика. Мериш рамото на гедорето. Закачаш кантара на края на рамото и го дърпаш с кантара. Значи 10Нм са 1 кг на 1 метър рамо. И примерно ако ти е 50 сантиметра теглиш с 2 кг, 20 санта с 5 кг и т,н http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=5233 Редактирано 23 Септември 2010 от Todir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 23 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 Така ок ли е?Колега ти както казваш от краен да почна мисля не е най-точно, щото някъде по-горе пишеше, че трябва първо средата да се притегне. Иначе по твойта схема стягах последния път.Ето какво предлагам сега, вижте снимката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 23 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2010 Става и така ве няма се плашиш, не стягаш главата все пак То предишния път едва ли точно стягането е било проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 24 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2010 (Редактирано) Така днес купих:1. Victor Reinz - капак клапани и картер2. Маслен филтър Mann3. Горивен филтър UFIТотал: 75,40 лв.Вторник съм на сервиз да отвараме картера и да чистим цедката. Гарнитурата ще си я сменя сам за 4-ти път Мисля да сложа по капка силикон от моя си червения от 2 лв. от практикер Всеки ме съветва да не слагам силикон на Victor Reinz гарнитура и чесно казано още съм разколебан в това си решение.Гледах Renzosil 20 ml, че има разфасовка, ма немога да си намеря. 70 мл ми идва в повече.Ще пиша как са се развили нещата. Вчера ми направи впечатление, че мотора не трака. Дали защото захладня, незнам. Както и да е, картера и цедката ще се почистят. Ако се наложи и нова маслена ще купя.Благодаря на всички, които помогнаха!!!! :blink:С какво обезмаслявате повърхностите, което да е по летливо? Редактирано 24 Септември 2010 от A4Fena Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 24 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2010 Бензин, обикновен или за запалки върши идеална работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 24 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2010 Дай я в сервиз и си я вземи готова колата.Ако след това има проблем,поне топката не остава в тебе,а в тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 24 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2010 Дай я в сервиз и си я вземи готова колата.Ако след това има проблем,поне топката не остава в тебе,а в тях.Ами да ти кажа в сервиза в който ще ходя, ако има проблем после ще кажат, че гарнитурата била менте. Познавам си майсторите, много са добри, но малко ме съмнява да си поиграят с гарнитурата на клапаните, така както аз бих се постарал.Тъпото е, че никъде не си намирам 20 мл renzosil Ходих сега в Ауто Плюс имат само 70 млА и все пак за мен ще е нещо, като малка победа, ако успея най-после, пък било то и от 4-тия път. Разбира се спестявам и 20 лв с които ще ида на сладкарница да с епочерпя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 24 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2010 Не съм слагал силикон на АДР-а и няма проблеми. За сега е ОК ! Около 40 000 км съм минал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 24 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2010 Не съм слагал силикон на АДР-а и няма проблеми. За сега е ОК ! Около 40 000 км съм минал.С каква гарнитура? Динамометричен ключ ползва ли? Как стяга на кръст ли - дай малко инфо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipget Публикувано 25 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2010 И аз не сложих силикон на Victor Reinz и целия двигател сега отстрани е осран в масло.Смених гарнитурата заради тази част при свещите (пускаше масло вътре) и сега от вътре е сухо - от вън е всичко в масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 26 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2010 Гарнитурата беше от Евро 07 няква - около 45 лева. Затягахме с динамометричен ама не помня на колко НМ. То май си пишеше на опаковката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 28 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 ДОВОЛЕН СЪМ!Колеги днес бях в бокса - оказа се, че лулата на отдущника на картерните газове е дала фира. Прикачам снимки да я видите. Колята цялата беше олята в масло отдолу - чак до средно гърне.Въпросната лула я намерих само оригинална - 48 лв.Труда за смяната и + цмяната на масло - 60 лв.Доста интелигенно направиха смяната мойте хора и съм доволен.Погледнаха ми капачката на капака а клапаните и ми казаха, че няма смисъл да се отваря картера, тъй като съм нямал грам нагар и мизерии. Според тях тракането ми е от кофти Кастрол. Според мен влияние е оказвало и това, че е изпускало масло доста.Сега ще я наблюдавам как ще е с пълната синтетика на Мотул.Остана ми уикенда да си сменям сам гарнитурата на клапаните, че днес неостана време. За целта, някой от Варна ако знае откъде да си взема Renzosil 20 ml да пише.Благодаря на всички!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Къде са тея снимкии братле ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 29 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2010 Много бавен нета, немога да ги прекача. Довечера ще пробвам пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STRSHR Публикувано 29 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2010 (Редактирано) Колеги, бих искал да попитам, на самата гарнитура Victor Reinz има ли някакви щампи които да удостоверяват чие производство е? Редактирано 29 Септември 2010 от STRSHR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STRSHR Публикувано 1 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2010 Колеги, бих искал да попитам, на самата гарнитура Victor Reinz има ли някакви щампи които да удостоверяват чие производство е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 2 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2010 Да има холограмка Утре ще я сменям, купих си Renzosil 70 ml . Дано този път успея Ето обещаната снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване