Jump to content

Гарнитура на капака на клапаните


A4Fena

Recommended Posts

....Искам да попоитам последно да слагам ли точки силикон на 4-те указнаи места....

Сори... Слагай :hilezh:

Редактирано от Shubert
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно в каталога на VR не ми дават да си купувам силикона за гарнитурата на клапаните, а само за долу за картера ;) Няма такъв филм

post-13347-1285247853.jpg

Редактирано от A4Fena
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложи само капака и виж дали ляга добре... ако ляга добре рискувай без да слагаш.

Редактирано от Shubert
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе няма какво да го мислиш. Ауди казва да се слага, значи слагаш.

Ето ти принтнато то ЕЛСА. Ако не вдяваш Ханглийски кажи да ти го преведа, макар че картинките са достатъчно показателни.

kapak.pdf

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знам го това колега ;) Ама дай покажи и онагледи последователноста на стягане и да видя какво занчи стягане на кръст, моля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стягаш леко един краен, после от другата страна среден и пак срещуположен краен и помежду другото от където ти мине диагонала и тия дето са до свещите. И така 2-3 пъти докато ги стегнеш добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стягаш леко един краен, после от другата страна среден и пак срещуположен краен и помежду другото от където ти мине диагонала и тия дето са до свещите. И така 2-3 пъти докато ги стегнеш добре.

Сори за малумния въпрос ама как да го издокараме 10 НМ ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без динамометричен ключ трудно. 10Нм е много малко усилие така, че не се напиняй много.

Хех са се сетих за темата на гризлито за нютонметрите :) Начи зимаш един домакински кантар и линиика. Мериш рамото на гедорето. Закачаш кантара на края на рамото и го дърпаш с кантара. Значи 10Нм са 1 кг на 1 метър рамо. И примерно ако ти е 50 сантиметра теглиш с 2 кг, 20 санта с 5 кг и т,н :)

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=5233

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ок ли е?

Колега ти както казваш от краен да почна мисля не е най-точно, щото някъде по-горе пишеше, че трябва първо средата да се притегне. Иначе по твойта схема стягах последния път.

Ето какво предлагам сега, вижте снимката

post-13347-1285264942.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става и така ве няма се плашиш, не стягаш главата все пак :) То предишния път едва ли точно стягането е било проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така днес купих:

1. Victor Reinz - капак клапани и картер

2. Маслен филтър Mann

3. Горивен филтър UFI

Тотал: 75,40 лв.

Вторник съм на сервиз да отвараме картера и да чистим цедката. Гарнитурата ще си я сменя сам за 4-ти път :steinigung: Мисля да сложа по капка силикон от моя си червения от 2 лв. от практикер :)

Всеки ме съветва да не слагам силикон на Victor Reinz гарнитура и чесно казано още съм разколебан в това си решение.

Гледах Renzosil 20 ml, че има разфасовка, ма немога да си намеря. 70 мл ми идва в повече.

Ще пиша как са се развили нещата. Вчера ми направи впечатление, че мотора не трака. Дали защото захладня, незнам. Както и да е, картера и цедката ще се почистят. Ако се наложи и нова маслена ще купя.

Благодаря на всички, които помогнаха!!!! :blink: :blink:

С какво обезмаслявате повърхностите, което да е по летливо?

Редактирано от A4Fena
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай я в сервиз и си я вземи готова колата.Ако след това има проблем,поне топката не остава в тебе,а в тях.

Ами да ти кажа в сервиза в който ще ходя, ако има проблем после ще кажат, че гарнитурата била менте. Познавам си майсторите, много са добри, но малко ме съмнява да си поиграят с гарнитурата на клапаните, така както аз бих се постарал.

Тъпото е, че никъде не си намирам 20 мл renzosil :) Ходих сега в Ауто Плюс имат само 70 мл

А и все пак за мен ще е нещо, като малка победа, ако успея най-после, пък било то и от 4-тия път.

Разбира се спестявам и 20 лв с които ще ида на сладкарница да с епочерпя<_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм слагал силикон на АДР-а и няма проблеми. За сега е ОК ! Около 40 000 км съм минал.

С каква гарнитура? Динамометричен ключ ползва ли? Как стяга на кръст ли - дай малко инфо <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не сложих силикон на Victor Reinz и целия двигател сега отстрани е осран в масло.

Смених гарнитурата заради тази част при свещите (пускаше масло вътре) и сега от вътре е сухо - от вън е всичко в масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурата беше от Евро 07 няква - около 45 лева. Затягахме с динамометричен ама не помня на колко НМ. То май си пишеше на опаковката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДОВОЛЕН СЪМ!

Колеги днес бях в бокса - оказа се, че лулата на отдущника на картерните газове е дала фира. Прикачам снимки да я видите. Колята цялата беше олята в масло отдолу - чак до средно гърне.

Въпросната лула я намерих само оригинална - 48 лв.

Труда за смяната и + цмяната на масло - 60 лв.

Доста интелигенно направиха смяната мойте хора и съм доволен.

Погледнаха ми капачката на капака а клапаните и ми казаха, че няма смисъл да се отваря картера, тъй като съм нямал грам нагар и мизерии. Според тях тракането ми е от кофти Кастрол. Според мен влияние е оказвало и това, че е изпускало масло доста.

Сега ще я наблюдавам как ще е с пълната синтетика на Мотул.

Остана ми уикенда да си сменям сам гарнитурата на клапаните, че днес неостана време. За целта, някой от Варна ако знае откъде да си взема Renzosil 20 ml да пише.

Благодаря на всички!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, бих искал да попитам, на самата гарнитура Victor Reinz има ли някакви щампи които да удостоверяват чие производство е? :respekt:

Редактирано от STRSHR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, бих искал да попитам, на самата гарнитура Victor Reinz има ли някакви щампи които да удостоверяват чие производство е? :gut:

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...