Jump to content

Проблем при спиране


Hugsy

Recommended Posts

Привет колеги. Колата ми е Ауди А4 96г. 1.6. От 2 дни като спирам се усеща нещо странно отдясно (отпред), все едно стъпваш върху току що натрупал сняг. Преди около 2 месеца точно там ми свиреше нещо като се двежа. Като натисках леко спирачката спираше. Отидох на сервиз и от там ми казаха, че вероятно ми е влязъл някакъв боклук в накладките. ЧУваше се яко свистене. След време спря да се чува. И сега се появи този проблем. Свалих гумата да видя как е накладката и видях, че е 2-но по малко отсанало отколкото на другото колело. Интересува ми от какво може да се е получило това износване ? Аз веждам нещата така - като натисна спирачката и накладката залепва и не се връща и така се е износила...Ще дам снимки и вие да се дадете мнението - за смяна ли са накладките ? Само накладки ли да сменя или и дискове ? Препоръчайте ми марка. Благодаря.

Ето и снимките: 6fca0946470b085d.JPGd4aef67ef6c1e73d.JPGf6bbc02b4cbf4836.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,накладките са ти абсолютно заминали.За дисковете,ако имаш пари си смени и тях.

Иначе за марки съм чувал че са много добри 'АТЕ'.

Питай Коко той ще ти каже кои са качаствени и ще ти даде добра цена!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,накладките са ти абсолютно заминали.За дисковете,ако имаш пари си смени и тях.

Иначе за марки съм чувал че са много добри 'АТЕ'.

Питай Коко той ще ти каже кои са качаствени и ще ти даде добра цена!

Интересно ми е защо не ми е светнала лампата на таблото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото виждам от снимката, нещата са ти следствие от лоша работа на спирачния апарат- задържане на накладките. Следва прегряването им и диска и той се е опекъл- потъмнял е. От там се чува и това свистене където казваш. Същото нещо ми се е случвало на една служебна астра преди време.

Има и друго....ако действително са прегрети тези детайли, възможно е това да е натоварило с висока температура и лагера на главината, т.е. възможна е поява на виене и от там скоро. Не е задължително обаче, зависи дали си карал интензивно и извънградско много време така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накладки АТЕ от Коко.

Задължителна профилактика на спирачните апарати

и СМЯНА на спирачна течност!!!

А като си почнал, хвърли един поглед и на задните...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, преди няколко месеца имах същия проблем (колата ми е като твоята - Ауди А4 Б5 1.6 96г). Появаваше се понякога свирене (понякога доста силно) и изчезваше при леко натискане на спирачките. Малко преди това бях сложил нови дискове и накладки отзад. В един сервиз и на мен ми развиха теория как това свирене е причинено от песъчинки или зацапване на накладките, но ми се стори пълни глупости. Смених накладките отпред в друг сервиз, старите дори не бяха много износени, но не изчезна. След това в друг сервиз смених и дисковете (също не бяха напълно износени) с профилактика на апаратите и от тогава до сега всичко е ок. Най-добре, както те посъветваха и колегите, смени направо дисковете и накладките, по-възможност заедно с профилактика на самите апарати и нова спирачна течност (като прегледаш и спирачките отзад преди това), за да знаеш, че проблемът е решен на 100% и да не губиш няколко дни в разкарване по различни сервизи и много нерви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление АТЕ е скъпо, но и музикално, а и турско най-вече. Сменил съм всичко по моята 6ца с АТЕ и отпред и отзад - нема такъв трамвай, и спира и свири. :lol:

По-добре е Текстар според мен - по-евтини, маркови и не толкова музикални. Има вариант и за Делфи - английски и Ремса - испански, но са доста евтини и с добро качество. Познавам доста хора, които си ги слагат на доволно бързите брички и нямат проблеми.

С две думи - дисковете ти са тотална щета - имат поне по 1.5 мм износване на страна, което е доста над допустимото. Апаратите искат раздвижване и смяна на ремонтни комплекти от О-пръстени, маншончета и тн.

Имам оферта за части и оферта за сервиз.

Дискове Текстар - 116 лв комплекта, АТЕ - 112 лв, Делфи - 72 лв.

Накладки Текстар - 80 лв, Ремса - 55 лв, АТЕ - 100 лв, Делфи - 56 лв.

Що се отнася до сервиза - препоръчвам Сашо, с който работя от доста време вече, човека е съвестен и разбирането му за извършване на ремонт и гарнция е доста по-напред от масата сервизи - просто ако има проблем с извършен в неговия сервиз ремонт - проблемът се отстранява за негова сметка. Това го няма в никакви писмени и неписмени гаранции.

Мисля. че тук има колеги, които могат да го потвърдят. За Сашо най-важното нещо е доволен клиент и здрав автомобил след ремонта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че накладките АТЕ от Коко не са турски, а чешки

(със всичките им там холограми и прочие), за което той, разбира се, ме предупреди предварително.

Вземах такива за двама мои колеги с БМВ-та, по=нови от моята, доволни са.

Аз карам сега с Pagid, пак от Коко, но следващият път и аз ще мина на АТЕ.

Не, че съм недоволен, но разликата в цената не е голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да те светна, че АТЕ Коко пазарува от Ауто Хелп, където доскоро бях Продуктов мениджър и лично му направих клиентски профил.

Та не миразправяйте смешки. АТЕ идва от Германия, но се произвежда и в Турция и къде ли не. Други въпроси? А че са музикални също е доста вярно, но и спират.

Текстара определено са по-добри, а и по-евтини. Мога и Пагид да доставя и отстъпката пак ще е 20%.

Всичко е по вкус и предпочитания на клиента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Преди около 2 часа си купих накладки TEXTAR. Казах в магазина да ми дадат за А4 96г. Взех ги и чак сега виждам, че на опаковката пише, че стават за Seat Cordoba, Ibiza, Toledo. VW Polo Classic. Vw Corrado, Golf, Jetta. VW Passat, Scirocco, Vento, но никъде не пише, че стават за А4. Искам да попитам съвместими ли са и ще станат ли или да ги връщам ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с АТЕ и нямам никакви шумове. Ако не мина на Д2 догодина :hilezh: , може да експерементирам с Текстар.

Моето АТЕ е от Димо и пише също 'Мей ин Джърмъни', като ми е ясно, че 80% е вероятно да е правено у комшиите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да те светна, че АТЕ Коко пазарува от Ауто Хелп, където доскоро бях Продуктов мениджър и лично му направих клиентски профил.

Жорка, все пак има и фирма с име Манимпекс. Величка Манолова е много стара позната на единия ми съдружник.

Не, че не пазарувам от Ауто хелп.

До момента не е имало оплакване от свирещо АТЕ нито от Вашите, нито от Манимпекс, а за свирещ Текстар многократно дочувам.

Ами нещо да кажеш за Ferodo FQT????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До момента не е имало оплакване от свирещо АТЕ нито от Вашите, нито от Манимпекс, а за свирещ Текстар многократно дочувам.

Текстар са мега утепаните накладки, немам идея що, толкова си могат/за тия пари толкова/ или просто тук се внасят некви маняшки ментаци. Но са зле. Същото важи и за спирачната течност Текстар, за 1 година отделя 2 кила вода, пълен боклук. :hilezh:

TRW не знам що не го споменавате, прилични накладки са. Lucas също стават, малко кат загреят ги нема, но за смуут драйвинг са добри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям напълно.

АТЕ карам в момента, не свири, спира прилично. TRW за мен са добри накладки. LUCAS много ми приличат по феродо на Родхоуст (испански пръчки ако не се лъжа), които като цяло не са лоши, ако си караш таксито в града. Позволявам си да оплюя грозно и безрезервно ПАДЖИТ! Вече трима души хвърлят дискове от тези накладки - правят ги на грамофонни плочи.

От ниския ценови клас сносни накладки бяха МАФ, който вече не се намира на нашия пазар, които не свиреха, но пък бяха прекалено мекички и заминаваха бързо. Рейкам или там как се произнася е уникална цигания не зная защо, но мяза на Симер. Никога не съм карал с последните два вида, но от приятели съм получавал оплаквания и споделям техния опит. За феродото, което едни мои клиенти, чието наименование завършва на 07 продават за "оригинално" не отварям дума-за спиране спира, но свири. Не знам от къде го взимам, но роднина си беше поръчал уж чрез познат от тях биалети за А3 и след изричното уверение, че са "оригинални и произведени в Германия", след отварянето вътре имаше щампа Турция - Бешикташ. Ако от там карат и това феродо, да си го завират отзад.

Не знам защо, но ми се струва, че въпросната марка Феродо далеч не е кой знае колко читава накладка, но името си му остана още от началото на зората на демокрацията, когато това бяха единствените нам известни "вносни" елементи за вграждане в спирачната система. Поправете ме ако греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позволявам си да оплюя грозно и безрезервно ПАДЖИТ! Вече трима души хвърлят дискове от тези накладки - правят ги на грамофонни плочи.
Колега, какво точно имаш предвид? Питам, понеже съм с такива накладки да знам какво да очаквам.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какво точно имаш предвид? Питам, понеже съм с такива накладки да знам какво да очаквам.

Попитай колегата Levis на лични.

Съсипват дискове.

Чувал съм, че качеството имало значение от кутиите, (тъмно или светло сини) което не се наемам да коментирам.

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f...70&start=15

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма им нищо на АТЕ-то. Нито са музикални нито нищо. Това, че GSB е попадал на такива не ги прави автоматично всички боклуци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...