kiril mitev Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 забелязах да го прави преди два дни.държи твърдо 1200об.вървежа не се е променил,форсира се както преди,абе никаква друга промяна.жилото на газта е добре,карам я само с 95Н. нямам газова...давайте идеи къде да търся проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 Колега ако искаш горе долу смислен отговор поне кажи код-а на двигателя,ако става въпрос за колата от подписа АЦЕ,възможно е да са стъпково моторче(въпреки че май трябва да са ниски или да гасне ако е то),потенциометър на дроселовата клапа.Това са предположения все пак отиди на диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril mitev Публикувано 21 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 ами да-АСЕ-то си го пише.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_80_1.8s Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 (Редактирано) може и оборотомера да се е скапал пробвай с някое др.табло и ще видиш , ако не е от това колегата ти е написал за възможности Редактирано 21 Октомври 2010 от audi_80_1.8s Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 Не забравяте ли паразитния въздух? Колега виж си хубаво гофрирания маркуч и провери скобичките по него как са. При мен го имаше същия проблем самоче на KV, но нямах скобите, след като ги поставих работата се оправи . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klyunkov_pld Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 колега не мисля 4е оборотомера се е скапал ако 4овека усе6та как работи двигателя 6те разбере дали е на 800 или на 1200 к поне аз го усе6там моякире да те питам не6то имах са6тият проблем но при мен излезе не6то мн тъпо няколко пъти го направи и накрая забелязах от къде е.колко бензин има6 в резервара и дали сутирин я пали6 на бензин и дали е 4ака6 да изкл.автомати4ният смука4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 Ако колата е с газова, причини бол... Като най-голямата е самата газова... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klyunkov_pld Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 колега и на газ и бензин ли е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril mitev Публикувано 21 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 .колко бензин има6 в резервара и дали сутирин я пали6 на бензин и дали е 4ака6 да изкл.автомати4ният смука4само на бензин е колата- 95Н.-друго няма.сутрин я паля,1-ва и старт.не чакам да загрее.в резервоара има винаги за поне 100км. градско(15л.)изключвам резервагофрираният маркуч си е О.Ктаблото верно ми правеше проблеми,ама си го оправих.някак не ми звучи като да е на 1200об/м , ама нали си показва нормално другите параметри...стъпковото прави проблеми на студен ДВГ-а моята пали от раз,и държи- -1200топла пак от раз запалва-и пак -1200 айде батките спите ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klyunkov_pld Публикувано 21 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 колега запали я ама да е стъдена и из4акай докато изклю4и ав.смука4 и виж дали 6те има ефект ако не виж като е студена погледни баровете и на топла съ6то ако държи тези обороти зна4и характеристике няма да са су6тите като на др.кола оба4е са6тият двигател искам да кажа като и дава6 газ баровете се менят може да пробва6 да отка4и клема + за няколко минути друго не се се6там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Абе кое даваше инфо на 5-тата дюза!? Може да не изкл. навреме! Въздух ме съмнява да смуче,оборотите биха били много нестабилни! Може и от моторчето за ПХ да е!И колегата е писал че няма газова!И кой не*ба така форума,аз да не съм в абв?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Аз залагам на повредено ключе за затворено положение на дроселната клапа - не затваря. Или недобре регулиран потенциометър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 някак не ми звучи като да е на 1200об/мАко имаш климатроник виж какво показва на 28 канал. Когато при мен стъпковото моторче правеше проблеми ги правеше както на загрял, така и на студен мотор. Виж както казва колегата, ключето на дросела дали "цъка". На загасен мотор подаваш газ ръчно от дросела, и като пуснеш да се върне трябва да "цъкне". Разбира се ако "цъка" не е гаранция, че работи. Огледай за някоя хлабава или откачена букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 НЕРАБОТЕЩ СТЪПКОВ МОТОР ИЛИ ТИ СМУЧЕ ВЪЗДУХ НЯКЪДЕ СЛЕД НЕГО. ВИЖ СИ МАРКУЧИТЕ СЛЕД СТЪПКОВИЯ МОТОР Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Предлагам по темата да пишат хора,които си имат понятие от МЕХАНИЧНА ИНЖЕКЦИЯ,какви са тези автоматични смукачи и тн.,че не ми се изброява.Ако влиза допълнително въздух,ще гасне,ако има проблем с ламбда сондата,също ще има проблем с оборотите,според мен причината може да е от електронния блок на дебитомера,потенциометър или др. и ако клапата не е в подходящото положение,оборотите няма да са в нормата. В случая човек, който разбира от електроника по автомобилите, замерва с мултицет потенциометъра и се започва регулиране на клапата на дебитомера с шестограма, докато се нормализира необходимото напрежение на прословутия потенциометър.Минах по този път и сега двг работи добре. Колегата Цанчо ги разбира най добре нещата все пак е разглобявал такъв мотор и колегата VBI ще даде смислен отговор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 Вероятно е в авариен режим ЕКУ-то и не управлява ст. моторче. Като за начало изчисти добре ст. моторче с WD40 спрей и после виж дали сработва TPS-a - трябва да "цъка" като отпуснеш педала на газта (както писа един колега по-горе). Замери самото ст. моторче дали има верига - да не е изгоряла намотката вътре (много рядко се случва). Възможно е да е силно замърсено и да не затваря добре или да е заклинило механично. Огледай самата букса на ст. моторче - скъсан кабел, хлабава връзка. Друга възможност е прекъснал/нерегулиран потенциометър на дебитомера или пропаднала клапа на дебитомера. Въобще причините може да са доста. Виж като за начало като запалиш и държи 1200 оборота ако извадиш куплунга на ст. моторче дали се случва нещо с оборотите или няма промяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislav Simeonov Публикувано 22 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2010 При мен показваше постоянно 1100 - 1200 оборота и винаги стоеше така а пък си вървеше нормално и се оказа датчика на температурата че даваше показания от -37 градуса и колата все си стоеше на високи обороти - така я кщарах поне 2 месеца и след като смених датчика всичко си заспа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 Възможно е, но ще работи по-лошо двигателя, особено загрял. Разхода също ще се вдигне и по-трудно ще пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril mitev Публикувано 24 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2010 проверих ст.мотор-нямаразлика(не мени обороти,не гасне...направих го на загрят ДВГ)ТРС-а си цъка,ама дали е от него..... може ли да прави шашми таблото(имах проблеми с темп. и бенз. показания преди време)които си поправих от таблото-спойки,почистване-такива работи.кофти бензин не е вариант-от петрол 95Н.тоя датчик(температурния), или дюзата за студен старт(ако не изключва) може ли да са проблем?и накрая-май ще ходя на елкон,някой(от Варна)да е чувал за добър по мех.инжектори?Казаха ми за майстор Иво-около ВМА...отзиви???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 25 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2010 Ако няма електрически проблеми провери за чисто механични:1. дали дроселната клапа дали е напълно затворена при връщане на газта или някой майстор е навил ограничителния винт2. състоянието на стъпковия мотор - буталцето трябва свободно да се движи при натискане с пръст и само да се връща /има пружина/.Все от някъде трябва да влиза въздух в двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2010 Докато работи на ниски обороти пипни с ръка ст. моторче и виж дали вибрира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril mitev Публикувано 25 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2010 Докато работи на ниски обороти пипни с ръка ст. моторче и виж дали вибрира.ще проверя,и ако -да какво?и ако не-какво?тази кола,майстор не и е пипал двигателя откак я имам.днес за малко възстанови оборотите,докато я изгасих.после пак.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Провери и после питай "какво" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване