Jump to content

Теч на масло от пропката на картера


Lex_Luthor

Recommended Posts

По-скоро не е теч а са само капчици за сега.

Поразпитах и видях, че имам няколко варианта:

1) Да навия тефлонова лента (Няма ли маслото да я разяде ?)

2) Смяна на медната дефтунка ( Дали се породава само тя някъде? )

3) Пренавивка на резбата на картера и съответно и на пробката

Дайте идея какво да направя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има капка на картера и няма друг проблем (скъсана резба и т.н.), то:

1. Смени медната дифтунга. Продава се по магазините за авточасти. Размерът е:

- 26х32 - за двигатели ADR, AFY, AEB, AJL;

- 14x20 - за двигатели AFF, AHU, AHH, AFN, AGA, AJG, ALF, ABC, ACK, ALG, AFB.

2. Маслото няма да разяде тефлона, но не мисля че на този етап навиване на тефлон е добра идея. Първо изпълни точка 1, после тефлонче.

3. За нова резба също недей да мислиш сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря и на двама ви за отговорите. Ще пробвам първо както каза колегата Marcus Aurelius с медна дифтунга и ще навия малко тефолонова лента за всеки случай. Дано това помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термина е 'Дихтунг'

Идва от немски език и означава уплътнение.

Няма смисъл да навиваш тефлонова лента.

Медният дихтунг уплътнява, а не резбата.

Смени го него и си готов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря и на двама ви за отговорите. Ще пробвам първо както каза колегата Marcus Aurelius с медна дифтунга и ще навия малко тефолонова лента за всеки случай. Дано това помогне.

За да сложиш дихтунга трябва да развиеш изцяло пробката. пробвай с частично развиване, намотаване на тефлонова лента и малко силикон. После при смяна на масло ще знаеш да слагаш всеки път нова дихтунга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термина е 'Дихтунг'

Идва от немски език и означава уплътнение.

Не знаех - мерси за уточнението :flehan:

После при смяна на масло ще знаеш да слагаш всеки път нова дихтунга.

Да - и това вече ще го знам, до сега никога не сме слагали :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро не е теч а са само капчици за сега.

Поразпитах и видях, че имам няколко варианта:

1) Да навия тефлонова лента (Няма ли маслото да я разяде ?)

2) Смяна на медната дефтунка ( Дали се породава само тя някъде? )

3) Пренавивка на резбата на картера и съответно и на пробката

Дайте идея какво да направя ?

Имах същия проблем. Направих вариант 3) от гореспоменатите и за сега всичко е ОК :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На някой коли (например моя AFN) дихтунга не може да излезе от пробката, в основата си (между резбата и главата) пробката е бая по-тясна и там е наврян дихтунга, който е с много малък вътрешен диаметър. Не че не мога да го изкарам с клещите, ма как ше вкарам там същия дихтунг? В началото си помислих, че зе размазал повечко и за тва не излиза, ма се оказа, че така си по принцип. От Порше си купух (продава се комлект) около 5 лв двете и си е така - дихтунга е с много малък вътрешен диаметър и не излиза от пробката.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам същия проблем ... карай така и не се притеснявай, стига да не ти губи много масло ...

колегите правилно ти казаха какво да правиш има вариант - събират ти маслото, отвиват оправят проблема ... след това го връщат обратно, но на тва нали знаеш как му се вика - Българска работа ... другия шанс е да изчакаш до смяна на масло и да си оправиш нещата тогава :hilezh:

както ще направя и аз, но при мене има 1 капка за 1 ден горе долу и то трябва с лупата да я търся :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И този вариант го мислих но ми остават още горе-долу 6к километра до смяната.

В началото и при мен беше една капка на ден сега гледам няколко вече станали в гаража - за сега не ми го губи масло но в първия удобен момент ще гледам да го оправя.

Моя мотор е 1.8 АДР , като се замисля ето едно предимство да нямаш кора отдолу. Щеше да си капе ли капе аз нямеше да разбера даже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе и с кора пак се разбира ... но да не се стига до там :hilezh: ако си с кора като намокриш малко (като вали) после ще ти прави пак локвичка, но ще е малко по-рехава, но пак ще се разбира че тече ... от личен опит го казвам това, а и като отвориш капака малко или много ще видиш, че има омасляване, ако е нещо по-сериозно ... а и от пробката да е ще видиш че ти губи и пак ще го намериш :( но с кора е по-сложно, но е по-добре да я има поне според мене ...

иначе да 6К щом ти остават и тече по повече отлколкото трябва ... действай :flehan: на мене ми остават около ~2К и не тече ... мисля да го изчакам :dance:

успех колега !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой да знае случйно от къде да си купя тази прословута дихтунга в Пловдив. Обиколих магазините - нямали :hilezh: , дори и измекярите от Евро 07 го "нямали като артикул" :hilezh:

Един от продавачите каза, че имало два вида: медна и алуминиева. Като алуминиевата била по-добра но незнаел къде имало :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой да знае случйно от къде да си купя тази прословута дихтунга в Пловдив.....

Oставил съм ти най-важното от поста на колегата. Във всеки магазин имат най-различни чешити. Най-лесно е касапската с твойта в ръка да отидеш и да си вземеш. Ако не ти е удобно и старата е медна я напечи малко на котлона и я слагай отново. :steinigung:

......

1. Смени медната дифтунга. ....

- 26х32 - за двигатели ADR, AFY, AEB, AJL;

- 14x20 - за двигатели AFF, AHU, AHH, AFN, AGA, AJG, ALF, ABC, ACK, ALG, AFB.....

Избери си размера за твоя двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така и направих търсих 26х32 но уви нямаха, където и да питам.

Поне сега почивните дни го дават по-хубаво времето ще го оправим този проблем вече.

:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробката е 5 лева. Когато си сменяш маслото вземи я смени. Върви си с медната шайба. А това за 2-3 капчици да не те притеснява изобщо. Бял кахър е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...