Lex_Luthor Публикувано 27 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 По-скоро не е теч а са само капчици за сега.Поразпитах и видях, че имам няколко варианта:1) Да навия тефлонова лента (Няма ли маслото да я разяде ?) 2) Смяна на медната дефтунка ( Дали се породава само тя някъде? )3) Пренавивка на резбата на картера и съответно и на пробкатаДайте идея какво да направя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 27 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 Ако има капка на картера и няма друг проблем (скъсана резба и т.н.), то:1. Смени медната дифтунга. Продава се по магазините за авточасти. Размерът е:- 26х32 - за двигатели ADR, AFY, AEB, AJL;- 14x20 - за двигатели AFF, AHU, AHH, AFN, AGA, AJG, ALF, ABC, ACK, ALG, AFB.2. Маслото няма да разяде тефлона, но не мисля че на този етап навиване на тефлон е добра идея. Първо изпълни точка 1, после тефлонче.3. За нова резба също недей да мислиш сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yordan Ichev Публикувано 27 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 При мен майстора слага тефлонова лента,а понякога и малко силикон, проблеми няма... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 27 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 Благодаря и на двама ви за отговорите. Ще пробвам първо както каза колегата Marcus Aurelius с медна дифтунга и ще навия малко тефолонова лента за всеки случай. Дано това помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 Термина е 'Дихтунг'Идва от немски език и означава уплътнение.Няма смисъл да навиваш тефлонова лента.Медният дихтунг уплътнява, а не резбата.Смени го него и си готов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 Благодаря и на двама ви за отговорите. Ще пробвам първо както каза колегата Marcus Aurelius с медна дифтунга и ще навия малко тефолонова лента за всеки случай. Дано това помогне.За да сложиш дихтунга трябва да развиеш изцяло пробката. пробвай с частично развиване, намотаване на тефлонова лента и малко силикон. После при смяна на масло ще знаеш да слагаш всеки път нова дихтунга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 28 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 Термина е 'Дихтунг'Идва от немски език и означава уплътнение.Не знаех - мерси за уточнението После при смяна на масло ще знаеш да слагаш всеки път нова дихтунга.Да - и това вече ще го знам, до сега никога не сме слагали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pinocchio Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 По-скоро не е теч а са само капчици за сега.Поразпитах и видях, че имам няколко варианта:1) Да навия тефлонова лента (Няма ли маслото да я разяде ?) 2) Смяна на медната дефтунка ( Дали се породава само тя някъде? )3) Пренавивка на резбата на картера и съответно и на пробкатаДайте идея какво да направя ?Имах същия проблем. Направих вариант 3) от гореспоменатите и за сега всичко е ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 Слагай нова медна шайба и си готов.Тя поначало се сменя на всяка смяна на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 (Редактирано) На някой коли (например моя AFN) дихтунга не може да излезе от пробката, в основата си (между резбата и главата) пробката е бая по-тясна и там е наврян дихтунга, който е с много малък вътрешен диаметър. Не че не мога да го изкарам с клещите, ма как ше вкарам там същия дихтунг? В началото си помислих, че зе размазал повечко и за тва не излиза, ма се оказа, че така си по принцип. От Порше си купух (продава се комлект) около 5 лв двете и си е така - дихтунга е с много малък вътрешен диаметър и не излиза от пробката. Редактирано 28 Октомври 2010 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Радославов Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 имам същия проблем ... карай така и не се притеснявай, стига да не ти губи много масло ... колегите правилно ти казаха какво да правиш има вариант - събират ти маслото, отвиват оправят проблема ... след това го връщат обратно, но на тва нали знаеш как му се вика - Българска работа ... другия шанс е да изчакаш до смяна на масло и да си оправиш нещата тогава както ще направя и аз, но при мене има 1 капка за 1 ден горе долу и то трябва с лупата да я търся Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 28 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 И този вариант го мислих но ми остават още горе-долу 6к километра до смяната. В началото и при мен беше една капка на ден сега гледам няколко вече станали в гаража - за сега не ми го губи масло но в първия удобен момент ще гледам да го оправя. Моя мотор е 1.8 АДР , като се замисля ето едно предимство да нямаш кора отдолу. Щеше да си капе ли капе аз нямеше да разбера даже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Радославов Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 абе и с кора пак се разбира ... но да не се стига до там ако си с кора като намокриш малко (като вали) после ще ти прави пак локвичка, но ще е малко по-рехава, но пак ще се разбира че тече ... от личен опит го казвам това, а и като отвориш капака малко или много ще видиш, че има омасляване, ако е нещо по-сериозно ... а и от пробката да е ще видиш че ти губи и пак ще го намериш но с кора е по-сложно, но е по-добре да я има поне според мене ... иначе да 6К щом ти остават и тече по повече отлколкото трябва ... действай на мене ми остават около ~2К и не тече ... мисля да го изчакам успех колега ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 29 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Колеги някой да знае случйно от къде да си купя тази прословута дихтунга в Пловдив. Обиколих магазините - нямали , дори и измекярите от Евро 07 го "нямали като артикул" Един от продавачите каза, че имало два вида: медна и алуминиева. Като алуминиевата била по-добра но незнаел къде имало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Колеги някой да знае случйно от къде да си купя тази прословута дихтунга в Пловдив.....Oставил съм ти най-важното от поста на колегата. Във всеки магазин имат най-различни чешити. Най-лесно е касапската с твойта в ръка да отидеш и да си вземеш. Ако не ти е удобно и старата е медна я напечи малко на котлона и я слагай отново. ......1. Смени медната дифтунга. ....- 26х32 - за двигатели ADR, AFY, AEB, AJL;- 14x20 - за двигатели AFF, AHU, AHH, AFN, AGA, AJG, ALF, ABC, ACK, ALG, AFB.....Избери си размера за твоя двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 29 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Аз така и направих търсих 26х32 но уви нямаха, където и да питам.Поне сега почивните дни го дават по-хубаво времето ще го оправим този проблем вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 Пробката е 5 лева. Когато си сменяш маслото вземи я смени. Върви си с медната шайба. А това за 2-3 капчици да не те притеснява изобщо. Бял кахър е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване