Jump to content

Удар от ляво колелото криво !


vladi27

Recommended Posts

В събота бях в Истанбул на екскурзия и един доста масивен мотор се удари в лявото ми предно колело и калник. Едвам се оправих с турските ченгета-цял ден разправии и естествено мен ме изкараха виновен. В крайна сметка се прибрах, смених калник и огледало но волана беше силно наклонен на ляво. Отидох на реглаж и се оказа, че колелото е отворило 1.5 градуса и това не подлежи на регулиране. Майстора казва карай така няма страшно. Ходих при втори майстор и той каза, че има нещо изкривено но не можа да ми каже какво е и вика карай така ?!?!? Чудя се какво да правя, освен, че ще ми износва гумата отвътре се притеснявам, че е опасно да се кара така ?!?!?

Редактирано от vladi27
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,какви са тия майстори?Аз само като прочета какво си написал и без да съм майстор ще ти кажа,че има нещо криво.

Аз бих разглобил цялата лява страна и ще видя дали носачите са наред.Другото,което ще погледна е амортисьора.Виж и джантата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросните майстори махнаха колелото, но всичко видимо изглежда наред, изкривяването явно е малко и на око не се вижда, а и всички носачи и шенкела са си фабрично криви и е още по трудно да се открие нещо, това е проблема ??!!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегаи при мен беше такава ситуацията,но от влизане в дупка.Воланът се покриви и отидох на реглаж при едни БАТКИ с модерни джаджи и не знам си ише кво.Казаха ми,че носачът е крив и не може да се регулира.После отидох на друг,истински майстор,който след внимателен оглед установи,че самия шенкел е мръднал навън към джантата,в следствие на което шарнира не може да се прибере до край в носача и от там идва разминаването в реглажа.Намести шенкела и всичко заспа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и се оказа, че колелото е отворило 1.5 градуса ... ?!?!?

В какъв мисъл "отворило", имам предвид:

- напречен наклон

- надлъжен наклон

- сходимост

Кое от трите е 1,5 градуса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В какъв мисъл "отворило", имам предвид:

- напречен наклон

- надлъжен наклон

- сходимост

Кое от трите е 1,5 градуса?

сходимоста е О.К. удара беше точно в най-горната част на колелото, т.е. тази част все едно е хлътнала към двигателя / отдалечила се е от ръба на калника / предницата се е разкрачила все едно, но само въпросното ляво колело. дано съм ясен, защото напречен и надлъжен наклон нещо не мога да осмисля како е ?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия случай наскоро - удариха ме в предна лява гума.Оказа се изкривена кормилна щанга.Смених я в комплект с накрайника и минавайки на стенд колата заспа.

Редактирано от katri
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

колега провери си амортисйора да не му е изкривен ботуша и затова да бяга в ляво,аз имах такъв проблем с колата на майка ми вярно тя е рено но все пак провери и това,на стенда ходих там отхлабиха болтовете на 6енкела и изд1рпаха гумата от горната страна и сега е океи но смених и амортисйор и си изправих джантата,така че можеш да пробваш и това дано и при теб се получи като с колата на майка ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих при трима майстори, на всички мнението е, че най-вероятно е изкривен шенкела, но не се вижда, а просто предполагат и ме съветват да го сменя и да видя как ще е и ако пак е криво да започвам да сменям носачите еди по един, но още не съм се решил да се "вкарам в тези филми" и засега карам така. Колата не носи върви си нормално, ще видя зимата като падне сняг дали ще носи нанякъде, но не би трябвало, кривината е само 1.5 градуса, а и сходимостта на колелата е О.К. Някой знае ли дали е опасно да се кара така колата ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно би трябвало да е опасно :icon_arrow:

Все пак имаш някаква неизправност по ходовата част. Още повече, че е в управлението.

Нещото, което е пострадало не се знае колко още ще изкара, след като му е нарушен вида в който би трябвало да се ползва.

След като не искаш да сменяш "на хаос" иди в сервиз да разглобят едната страна и да намерят проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...