vladi27 Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 (Редактирано) В събота бях в Истанбул на екскурзия и един доста масивен мотор се удари в лявото ми предно колело и калник. Едвам се оправих с турските ченгета-цял ден разправии и естествено мен ме изкараха виновен. В крайна сметка се прибрах, смених калник и огледало но волана беше силно наклонен на ляво. Отидох на реглаж и се оказа, че колелото е отворило 1.5 градуса и това не подлежи на регулиране. Майстора казва карай така няма страшно. Ходих при втори майстор и той каза, че има нещо изкривено но не можа да ми каже какво е и вика карай така ?!?!? Чудя се какво да правя, освен, че ще ми износва гумата отвътре се притеснявам, че е опасно да се кара така ?!?!? Редактирано 28 Октомври 2010 от vladi27 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 Колега,какви са тия майстори?Аз само като прочета какво си написал и без да съм майстор ще ти кажа,че има нещо криво.Аз бих разглобил цялата лява страна и ще видя дали носачите са наред.Другото,което ще погледна е амортисьора.Виж и джантата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 Не е от амортисиора да ти видят носача и кормилните накраници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 Външен и вътрешен кормилен накрайник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi27 Публикувано 28 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 Въпросните майстори махнаха колелото, но всичко видимо изглежда наред, изкривяването явно е малко и на око не се вижда, а и всички носачи и шенкела са си фабрично криви и е още по трудно да се открие нещо, това е проблема ??!!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 Колегаи при мен беше такава ситуацията,но от влизане в дупка.Воланът се покриви и отидох на реглаж при едни БАТКИ с модерни джаджи и не знам си ише кво.Казаха ми,че носачът е крив и не може да се регулира.После отидох на друг,истински майстор,който след внимателен оглед установи,че самия шенкел е мръднал навън към джантата,в следствие на което шарнира не може да се прибере до край в носача и от там идва разминаването в реглажа.Намести шенкела и всичко заспа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 ... и се оказа, че колелото е отворило 1.5 градуса ... ?!?!?В какъв мисъл "отворило", имам предвид:- напречен наклон- надлъжен наклон- сходимостКое от трите е 1,5 градуса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 шенкел или вътрешен кормилен накрайник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi27 Публикувано 28 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 В какъв мисъл "отворило", имам предвид:- напречен наклон- надлъжен наклон- сходимостКое от трите е 1,5 градуса?сходимоста е О.К. удара беше точно в най-горната част на колелото, т.е. тази част все едно е хлътнала към двигателя / отдалечила се е от ръба на калника / предницата се е разкрачила все едно, но само въпросното ляво колело. дано съм ясен, защото напречен и надлъжен наклон нещо не мога да осмисля како е ?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 Кормилни накрайници 2 броя (външен и вътрешен ) и погледнете хубаво долния носач Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katri Публикувано 30 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2010 (Редактирано) Имах същия случай наскоро - удариха ме в предна лява гума.Оказа се изкривена кормилна щанга.Смених я в комплект с накрайника и минавайки на стенд колата заспа. Редактирано 30 Октомври 2010 от katri Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
did0vl Публикувано 10 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2010 колега провери си амортисйора да не му е изкривен ботуша и затова да бяга в ляво,аз имах такъв проблем с колата на майка ми вярно тя е рено но все пак провери и това,на стенда ходих там отхлабиха болтовете на 6енкела и изд1рпаха гумата от горната страна и сега е океи но смених и амортисйор и си изправих джантата,така че можеш да пробваш и това дано и при теб се получи като с колата на майка ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi27 Публикувано 12 Ноември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2010 Ходих при трима майстори, на всички мнението е, че най-вероятно е изкривен шенкела, но не се вижда, а просто предполагат и ме съветват да го сменя и да видя как ще е и ако пак е криво да започвам да сменям носачите еди по един, но още не съм се решил да се "вкарам в тези филми" и засега карам така. Колата не носи върви си нормално, ще видя зимата като падне сняг дали ще носи нанякъде, но не би трябвало, кривината е само 1.5 градуса, а и сходимостта на колелата е О.К. Някой знае ли дали е опасно да се кара така колата ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 12 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2010 Принципно би трябвало да е опасно Все пак имаш някаква неизправност по ходовата част. Още повече, че е в управлението.Нещото, което е пострадало не се знае колко още ще изкара, след като му е нарушен вида в който би трябвало да се ползва.След като не искаш да сменяш "на хаос" иди в сервиз да разглобят едната страна и да намерят проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts