Jump to content

Audi A6 VS Opel Insignia


Recommended Posts

За мене най-важното е да е гледана, да е приятна за каране и возене, да има климатик - работещ и по възможност да е без пари.. другото са дилеми и капризи :flehan:

А кола по цвят никога не съм избирал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 180
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Абе на 320 000 е поне, от там нагоре може и до 500к да е в момента знам ли ;)

Иначе не е горублянска, поне не я взех от там :D

ясно, сметай х2 :hilezh: добра е колата, само що не катери баирите към Ихтиман не знам ;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ти карал ли си автоматик и А6 или така си мислиш, докато чакаш на спирката?

Лекотата, с която се кара 4F е завидна и е едно от нещата които много ми харесват в нея.

Особено това, че се кара с 1 пръст на ръката и 1 пръст на крака... Никога повече ръчка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ти карал ли си автоматик и А6 или така си мислиш, докато чакаш на спирката?

Лекотата, с която се кара 4F е завидна и е едно от нещата които много ми харесват в нея.

Особено това, че се кара с 1 пръст на ръката и 1 пръст на крака... Никога повече ръчка!

след време ще ти се прииска да имаш няква дърта разпоретина с ръчка да даваш яко газ и да върти гуми верно ,че едва ли за основна кола ама ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ти карал ли си автоматик и А6 или така си мислиш, докато чакаш на спирката?

Лекотата, с която се кара 4F е завидна и е едно от нещата които много ми харесват в нея.

Особено това, че се кара с 1 пръст на ръката и 1 пръст на крака... Никога повече ръчка!

Има разлика между каране и возене... :P с автомата е по- близо до второто...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да е така? Да, с автоматик от 1990г с 3 скорости и без ръчен режим е така. Ама те и с новите ТИП и МУЛТИ-троници. Вчера повъртях с един Оуроуд 3.0ТДИ и трая ти кажа, че кефа при изпреварване ускорение и т.н. е по-голям с перцата зад волана, атколкото с ръчни скорости. Чувстваш се като в формула 1, превключва за не повече то секунда, няма сецане, придърпване и т.н., а само звука на мотора се усилва и стрелката на оборотомера скача. Уникално. Същия кеф успях за си направя и с иначе не особено мощния и вървежен 2.0ТДИ, но само заради перцата кефа е огромен. От 8ма с 1500оборота, след три цъкания с лявата ръка на перцето, се на 5та с 3000оборота и се изстрелваш. Много по яко е от това да ръчкаш съединители, да клатиш лостове, да изравняваш газта със съединителя и т.н. Плюс това става доста по бързо. С автомата сваляш от осма на 5та по-бързо отколкото с ръчните директно от 5та на 3та. И докато става превключването не пускаш газта дори за част от секундата, постоянно ускорение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно, сметай х2 :hilezh: добра е колата, само що не катери баирите към Ихтиман не знам :P:flipoff:

Абе първия го взе преди тунелите тогава :hilezh:

За останалите - благодарение на теб и твоето М52 :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да е така? Да, с автоматик от 1990г с 3 скорости и без ръчен режим е така. Ама те и с новите ТИП и МУЛТИ-троници. Вчера повъртях с един Оуроуд 3.0ТДИ и трая ти кажа, че кефа при изпреварване ускорение и т.н. е по-голям с перцата зад волана, атколкото с ръчни скорости. Чувстваш се като в формула 1, превключва за не повече то секунда, няма сецане, придърпване и т.н., а само звука на мотора се усилва и стрелката на оборотомера скача. Уникално. Същия кеф успях за си направя и с иначе не особено мощния и вървежен 2.0ТДИ, но само заради перцата кефа е огромен. От 8ма с 1500оборота, след три цъкания с лявата ръка на перцето, се на 5та с 3000оборота и се изстрелваш. Много по яко е от това да ръчкаш съединители, да клатиш лостове, да изравняваш газта със съединителя и т.н. Плюс това става доста по бързо. С автомата сваляш от осма на 5та по-бързо отколкото с ръчните директно от 5та на 3та. И докато става превключването не пускаш газта дори за част от секундата, постоянно ускорение.

Викаш не може да се сравняват с легендата. :):)

Всеки си има право на мнение ама като си купя автматик ще си поръчам и дам и резнат мъдите. Не че нещо ама се губи тръпката от карането, остава само тая от возенето. Особено като караш бавно и кутията се адаптира и после пробваш да изпревариш някой. А забавяне има при всичките дори про дсг-то, особено при рязко натискане на газта. Сваля 2 предавки и имаш време да пиинеш кафенце, едно друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато си чакам датата за заминаване се озъртам и на нашия пазар какво става и попаднах на някои интерсени според мен обяви:

http://www.cars.bg/u208674 Ауди А6

http://www.cars.bg/u199301 Ауди А6

http://www.cars.bg/u219354 Ауди А6

http://www.cars.bg/u229342 Skoda Superb (в гаранция до 2012г)

http://www.cars.bg/u215434 БМВ ХД

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details БМВ 530

(тази май я игнорирам щото е по-скоро за гъзария)

Избора става все по труден имайки предвид че като километри,години и екстри (с някои изключения) колите са горе-долу на едно ниво. (Skoda?)

Върти ми се в главата следния въпрос: След като тези коли са 2007-2008г. и са с все още чужди номера (повечето) това не означава ли че все още не са разбъзикани по пътищата ни-дори да са с малко върнати км.,а от тук въпроса-засужава ли си да ходя до Германия и да се бутам,след като от горепосочените поне 3 ми харесаха??

Какво може да са им направили за да наклонят везните към пътуване в Дойчланд?

Разглеждайки немските сайтове и слушайки инфото подавано от познатите ми в Германия се разколебавам.Като цена няма да е мн.различно май ако сметна самолетни билети,докарване,застраховки и тн.?

Хора-помагайте! Ако някой има някакво инфо в + за горепосочените автомобили да сподели моля!

Редактирано от richy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина 530хД е най-красива - колата е само една година по-стара от Шкодата , а със много , много по-мощен мотор , АВД , нави и много красив салон . Ако все пак държиш да е Ауди , това със алкантарата и соларния шибидах , най-много радва . Колите като цяло са близки и буквално е въпрос на вкус . ..

Опс - БМВто е по-евтино със 10 000 лева ... но не е фейслифта ...

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина 530хД е най-красива - колата е само една година по-стара от Шкодата , а със много , много по-мощен мотор , АВД , нави и много красив салон . Ако все пак държиш да е Ауди , това със алкантарата и соларния шибидах , най-много радва . Колите като цяло са близки и буквално е въпрос на вкус . ..

Опс - БМВто е по-евтино със 10 000 лева - това май накланя везната .

а ДДС...а Де Де Сее :) никъде не се казва за него....

Но да-близки са и са хубави-да се миткам ли по странство или....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи в БГ ги покарай , да видиш кое повече ти допада , и ако някоя ти грабне окото , карай я на сервиз и ако е ОК , лошо няма да си я вземеш и от тук :) За ДДС - има телефон - питаш и ти казват :)

И да кажа , че е края 2007ма , но не е Фейслифт Е60ката и е талианка ...

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи в БГ ги покарай , да видиш кое повече ти допада , и ако някоя ти грабне окото , карай я на сервиз и ако е ОК , лошо няма да си я вземеш и от тук :) За ДДС - има телефон - питаш и ти казват :)

И да кажа , че е края 2007ма , но не е Фейслифт Е60ката и е талианка ...

така е-звънях -10.06г. е ДДС-то е в цената.

мисля да скоча до Плевен да я огледам (след като огледам и Аудитата де :) )

а ДДС...а Де Де Сее :) никъде не се казва за него....

Но да-близки са и са хубави-да се миткам ли по странство или....

Аудито с Алкантрата http://www.cars.bg/u219354 радва-да>А какъв е коментара за другото http://www.cars.bg/u199301 (уж по-младото добиче дето е на 40 000км) щото цената е същата ама се разминават с години и км.?

Редактирано от richy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре започна с питане в темата и сега ще търсиш кола в БГ :)

Първо да не се убедиш от първа ръка че наще автодзжамбази са невероятно талантливи и изобретателни чудя се как още не са почнали колите с найлони да продават. Все пак са на по 2-3 год демек "чисто" нови.

То не е лошо да погледнеш ама да взимаш клата от тука .. въпрос на избор АЗ не бих никога освен ако не е от приятел.

БЕз много да се задълбочавам ето ти две почти случайни оферти от нета

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details....amp;tabNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details....amp;tabNumber=1

И ако ще е БМВ гледай действително да е лифта тоест с този скорстен лост идръжки на вратите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре започна с питане в темата и сега ще търсиш кола в БГ :o

Първо да не се убедиш от първа ръка че наще автодзжамбази са невероятно талантливи и изобретателни чудя се как още не са почнали колите с найлони да продават. Все пак са на по 2-3 год демек "чисто" нови.

То не е лошо да погледнеш ама да взимаш клата от тука .. въпрос на избор АЗ не бих никога освен ако не е от приятел.

БЕз много да се задълбочавам ето ти две почти случайни оферти от нета

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details....amp;tabNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details....amp;tabNumber=1

И ако ще е БМВ гледай действително да е лифта тоест с този скорстен лост идръжки на вратите.

Незнаейки какви са рисковете за покупка в БГ(при коли на по 2-3,4г.)-затова искам и мнението на форума :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тия, можеш да бъдеш сигурен, че само Шкодата не е изтърбушена. А е и в гаранция, не пренебрегвай този факт. Това, че е нова, значи, че до сега е била обслужвана само в техния сервиз.

Иначе, да, най-хубаво е xd-то, но има в предвид, че е вкарана от Италия ... там, бог знае какво е правена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върти ми се в главата следния въпрос: След като тези коли са 2007-2008г. и са с все още чужди номера (повечето) това не означава ли че все още не са разбъзикани по пътищата ни-дори да са с малко върнати км

Ето ти кола на две години и половина и 200 000 км. Ето на 370 000 км.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо и да провериш наличните автомобили от марките ,които те интересуват по представителствата,поне в Бургас представителството на бенве беше залято от върнати коли по едно време и имаше и на добри цени,предполагам ,че подобно ще е положението и в други градове и при ауди и други марки.Подобна кола най-разумно според мен е да се вземе от представителство с ясна история и собственост,било тук или в Германия,щото нашите джамбази както стана въпрос са доста талантливи и не се знае никога какво купуваш,я оправяна след зверски удар,я крадена дето няма регистриране после ,я добре замаскиран фирмен кръстосвач на завидни за малкото си години километри и разни такива проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе бахти гадните мултитроници, всички с такива кутии не са се обадили веднъж да се оплачат.

А другите дето са го виждали само на картинка обясняват подробно как се адаптирал, омързелявал и други невероятни събития.

Само да кажа че ако нещо не ви стига повера, е достатъчно да натиснеш малко повече газта и вече си 1 предавка надолу.

Не мога да обясня усещането от карането на този автомобил, който няма много общо с другите коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали искаше комби или съм се заблудил? Определено избора в Германия не е лесен. Хората спряха да си сменят колите и пазара се поизчерпа. Цените са се вдигнали с едно 2к евра в сравнение преди 2 години. Определно има смисъл да се отиде там, но трябва поне 4-5 дена преди това да си се свързал с продавача за да те имат в предвид. Говоря за официални дилъри.

Ако не държиш на BOSE това е едно хубаво предложение

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=l3zwjfel31tt

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...